Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#5221
Posted 2007. March 01. - 18:32
tegnap feltettem az XTR hátsó váltót (tavalyi) az XT után. bowden csere volt, külsõ csere nem. sokkal finomabban vált, kisebb erõvel teszi nagyobb fogaskerékre is a láncot. szuper!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5222
Posted 2007. March 01. - 15:45
sok oka lehet, amik általában nem a hátsóváltó, hanem a váz hibái.
akár egy ferde vázpapucs is okozhat ilyet, de sok konstrukciósan rossz váz van.
Meglehet. Egyébként nem csak én nem bírtam belõni, hanem 2 másik szerelõ sem más-más boltban. És nekem a velotradeben is mondtak ilyet anno, hogy nem lehet_teljesen_jól belõni. (meg volt még 1 ilyen alivio a kezemben)
Ezen felül kifogástalanul mûködött, szóval én ajánlani merem. Most öcsém nyúzza, párszor már esett rá, de még mindig teljesen jó. Strapabíró kis dolog.
SX-4-et meg SX-5-öt viszont nem ismerem.
Ár/értékben is tényleg jó....szerintem nagyon jo kis szett. annyi penzert.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#5223
Posted 2007. March 01. - 15:32
sok oka lehet, amik általában nem a hátsóváltó, hanem a váz hibái.Passz, alivioval nekem csak annyi rossz tapasztalatom volt, hogy nem lehetett pontosan belõni a 4. fokozatot (el akart váltani picit, és ez speciel engem zavar). Minden más rendben volt vele.
akár egy ferde vázpapucs is okozhat ilyet, de sok konstrukciósan rossz váz van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5224
Posted 2007. March 01. - 15:29
persze az sx4-5 se rossz, de mas a valtokar erzesre. ki kell probalni mindkettot, es aztan donteni, hogy melyik jon be jobban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5225
Posted 2007. March 01. - 14:47
SX-4 és SX-5-ös váltós cuccos lesz a bringán.ezek a jobbak vagy az alivio?
Passz, alivioval nekem csak annyi rossz tapasztalatom volt, hogy nem lehetett pontosan belõni a 4. fokozatot (el akart váltani picit, és ez speciel engem zavar). Minden más rendben volt vele.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#5226
Posted 2007. March 01. - 14:27
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5227
Posted 2007. February 26. - 16:18
nekem hosszu xtr van, es zsir :spoko:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5228
Posted 2007. February 26. - 10:58
A sebesség mindent megold.
#5229
Posted 2007. February 26. - 10:57
A rutinos bringásnak elég a középkanalas is, a kevésbé rutinosnak meg a hosszú. Nekem volt mindkettõ, a rövidebbet jobban szerettem.
Nekem az SX-en SS D.ACE van, igaz 12-27-es sorral, de elviszi a teljes tartományt...
#5230
Posted 2007. February 26. - 10:51
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5231
Posted 2007. February 26. - 10:36
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5232
Posted 2007. February 25. - 21:39
#5233
Posted 2007. February 25. - 17:42
#5234
Posted 2007. February 25. - 09:40
Ugye jól gondolom, hogy hibátlanul használható egy dual control kar hagyományos rugóállású váltóval, csak fordított lesz a mûködése. Persze csak átmeneti idõre maradna így, max erre a szezonra
A régebbi xt rapid váltókarok helyett, felraktam a 2007 xtr dual control fék-váltókarokat, és top normal xt hátsóváltóval használom. És tökéletesen mûködik! Csak ha valaki kételkedett volna benne...
#5235
Posted 2007. February 24. - 19:02
A sebesség mindent megold.
#5236
Posted 2007. February 24. - 16:30
Nem tudom, hogy lehet-e kapni, de az új x.7 nagyon hasonlít a régi x.9re.
Igen, mert a kettõ ugyanaz
#5237
Posted 2007. February 22. - 23:45
mas a szine. :chin:
az X.9 viszont baba nagyon. a kar is.
nekem is szimpi az új X.9 kar meg a váltó is a tesztek alapján, de sajnos $...így hát marad az X.7...
#5238
Posted 2007. February 22. - 23:13
A sebesség mindent megold.
#5239
Posted 2007. February 22. - 23:12
az X.9 viszont baba nagyon. a kar is.
RAUH-Welt
B E G R I F F