Új hajtómû (XTR) új fogsor (XT) új lánc (XTR), a váltóm pedig 5 éves :S
Talán még azt kéne megnézned, hogy nem-e szorult esetleg meg valamelyik láncszem. Kicsi az esélye, de hátha
Ha nem, akkor R.I.P.
Új hajtómû (XTR) új fogsor (XT) új lánc (XTR), a váltóm pedig 5 éves :S
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960...Viszonylag nagy erõ kell a tekeréshez, és nagyon hangosan mûködik...
szia,
ez újabb kérdést vett fel? RD-M971-GS vagy RD-M970-GS? illetve egész pontosan mi a különbség a fordított illetve normál váltórendszer között? olvastam itt (is), hogy a fordított barátibb valamivel, de nem egészen értem mitõl jobb. árban ugyanannyi a kettõ. és rövid vagy hosszú kanalas? itt mi a különbség. nekem a lényeg, hogy tartós legyen, bírja a strapát (ami azt jelentené, hogy mindennapos városi használat és az idényben minnél több maratonon szeretném magam kipróbálni).
igazából azért szemeztem az X.0-val, mert most trigger váltóm van, de szerettem volna visszatérni a gripshifthez. az valamiért jobban bejött.
Tigger,én meg arra írtam hogy a x0 gripkóhoz felesleges x0 váltót venned, nioncs akkora különbség mûködésben az x9-hez képest.../persze 100 euroért én is vennék )
én meg arra írtam hogy a x0 gripkóhoz felesleges x0 váltót venned, nioncs akkora különbség mûködésben az x9-hez képest.../persze 100 euroért én is vennék )thez,
nem feléd ment, de köszi.
venném azt xtr-t, de mint írtam nem csípem a trigger-es váltót. az X.0 marok meg szimpatikus. nagy kár, hogy az X.0 nem megy mondjuk a 971-es XTR-el. a baj ott is van, hogy bárhogy nézem, min 60K-t rá kell áldoznom a cserére, akár SRAM akár Shimano lesz a választott... az X.0-ás hátsó váltót meg már 100 eurótól tudok venni az eBay-en.
a miért az jó kérdés.:-)
ha felém jött a kérdés:
970(fordított)-971(egyenes) viszonylatra írtam.
attól nyugodtan használhatsz x9-et, tökéletsen mûködik, kb csak súlykülönbség van az X0-al....szia,
igazából azért szemeztem az X.0-val, mert most trigger váltóm van, de szerettem volna visszatérni a gripshifthez. az valamiért jobban bejött.
szia,Teljes Shimano XT meghajtáshoz igen sokáig használtam Sram 9.0 sort, és ha jól emlékszem PC69-es láncot (a 9.0 szintnek megfelelõ volt). Késõbb minden változatlan maradt, de a Sram dolgokat leváltotta egy XT sor és lánc. Bizony óriási a különbség a Shimano javára. Csendesebben, gyorsabban és precízebben pakolta nekem a váltó a soron a láncot. És mióta XTR van :clap: :bananadan :koniobijc
További véleményem: Ha jól értem még hátsó váltód sincsen, és szóba került az X.0 Egy X.0 szintû alkatrésznek szerintem akkor van értelme, ha meghajtás/váltás terén minden ilyen szintû. Abból a váltóból majdnem megveheted a 2006 vagy 07-es XT elsõ/hátsó váltókat és váltókarokat. Egy-két boltnak hihetetlen akciói vannak. Szal én mindenból inkábbb az Xt-t venném.
sztok,
újabb kérdésem van mielött beruháznék. LX hajtókarhoz (FC-M572) milyen kazettát vegyek? 11-34 vagy 11-32? X.9 vagy X.0 lesz hátul, XT elsõváltó, X.0 gripshift elöl, 971-es lánc. a kazetta az ami még nem tiszta és ebben kérném a segítségetek.
elõre is köszi,
Saint váltót csak saint váltókarral lehet használni?
Most kicsit megzavarodtam.
A Sram X-gen elsõváltó bír alul és felül húzós is lenni?