Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#5061
Írta 2007. április 17. - 19:05

#5062
Írta 2007. április 16. - 11:18

nekem pont fordítva van sx-4 váltókar 3.0 váltó és jó.
1:1-es mind2
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5063
Írta 2007. április 15. - 13:57

Szeretnék venni egy SX5 hátsó váltót és lenne egy kérdésem. Ez 8/9 rendszerekhez jó, de nekem hátul a 8 sebességet támogató agyon csak 7es van. Fog mûködni az SX5, Sram 3.0 7sebességes váltókarral is? Mert végülis támogatja az 1:1-et.
#5064
Írta 2007. április 09. - 22:52

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5065
Írta 2007. április 09. - 22:41


A sebesség mindent megold.
#5066
Írta 2007. április 09. - 21:51


tamaska, miért írod h az egyetlen vásárlásra érdemes sram kar az idei x.9?
tavalyit néztem ki, ill az idei x.7-et (ugye ugyanaz). mi baj azokkal?
#5067
Írta 2007. április 09. - 21:47

agneovo 10500-ért te hol láttál lx váltókart ráadásul párban?lehet nem veszek deore-t akkor má
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5068
Írta 2007. április 09. - 21:45

#5069
Írta 2007. április 09. - 19:37

hg93-mal szerintem semmi baj nem lesz. mostanaban a truvativ es sram termekekben folyamatosan csalodok, es bar nulla aron vehetnem oket, megis minden shimano a bringamon. kivetel az avid fekeket, de azok [kop-kopp] jol mukodnek.
a deore olajos fek meg olyan, hogy felteszed, es mukodik. nincs mit rajta karbantartani. evente olajcsere, meg ha elkopik, akkor fekpofa. semmi bonyolult.
És jobban fog mint a BB7 ? A fékkarjához a másikoldalra lehet hasonló fékkart venni ?
#5070
Írta 2007. április 09. - 19:30

a deore olajos fek meg olyan, hogy felteszed, es mukodik. nincs mit rajta karbantartani. evente olajcsere, meg ha elkopik, akkor fekpofa. semmi bonyolult.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5071
Írta 2007. április 09. - 19:24

#5072
Írta 2007. április 09. - 19:18

Nézegesd a KMC láncokat is.Lánc : mindenképpen patentszemes legyen és ne szakadjon el ha lehet és fényes legyen galvanizált vagy valamilyen felületkezelt. Volt egy shimano láncom de nagyon sz*r volt ezért félek a HG73 vagy HG93-tól most PC68 láncom van ez tökéletes.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5073
Írta 2007. április 09. - 19:13

A váltó : LX 2007
A váltókar : LX 2007
A fogaskoszorú : Dore vagy ha van pénzem valamilyen tartóbakos. Remélem a DEORE is fényes galvanizált vagy krómozott. Köszi hogy szóltál Tamáska mert ezt nem is tudtam hogy van tartóbakos.
Lánc : mindenképpen patentszemes legyen és ne szakadjon el ha lehet és fényes legyen galvanizált vagy valamilyen felületkezelt. Volt egy shimano láncom de nagyon sz*r volt ezért félek a HG73 vagy HG93-tól most PC68 láncom van ez tökéletes.
Fék : A BB7-rõl rosszat senki nem irt a fórumokban. Amiért jobban tetszik mint a hidraulikus hogy gondolom könnyben karbantartható, javitható, stb. Tehát inkább a BB7-re hajlanék, de ha azt mondjátok jobb a DEORE akkor azt fogok venni.
Fékkar : jól nézen ki, ha lehet a fékkar legyen ezüst szinû, ha van áttétel különbség akkor a legnagyobb áttételû legyen mert nehéz vagyok 86 Kg.
#5074
Írta 2007. április 09. - 18:58

nekem régebben volt lx váltóm, hát az xt abból is jobb. az idei modelleket nem ismerem, de ha nem sokkal drágább akkor inkább xt
#5075
Írta 2007. április 09. - 18:45

mostmar mindegy
LX fogkoszorut en nem vennek, mivel az se tartobakos, meg a deore se. szal akkor mar inkabb deore, vagy ha tobb penzed van, akkor XT. srambol a PG980 es a PG990 ami tartobakos. ezek konnyebbek, jobban valtanak, stb.
a shimano lancok elvileg szebben valtanak, mondjuk en sram 991-est hasznalok, es semmi bajom vele. PC951-es az alap 9es lanc, teljesen jo. es patentszem is van benne.
valtokarbol az LX szerintem nagyon jo valasztas, nekem 07-es xt van, ami szinte ugyanaz, talan egy kicsit konnyebb, vagy jobb alapanyagokbol tettek ossze, de tul nagy kulonbseg nem lehet. szoval ha LX-et veszel, nem banod meg. viszont akkor shimano hatso valtot is kell hozza, amibol az LX megintcsak teljesen jo. ha sporolni akarsz, akkor bevallalhatsz egy deore-t, az is fog legalabb olyan jol mukodni.
fek-fekkar: vegyel olajos deore-t, jobban jarsz vele mint a bb7-tel.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5076
Írta 2007. április 09. - 18:21

A következõ dolgokat venném holnap (egy két dolgot eladtam illetve cserélek a bringámon.) Kb. a megjelölt árkategóriába ki mit venne ezek helyett ?
Fogaskoszorú : LX CS M580 11-34 7900 Ft 390gramm // elég nehéz láttam XT 260 gramm illetve van egy csomó SRAM amit nem ismerek.
LX 9-es váltókar 2007-es 10.500 Ft/pár : ez nagyon tetszik esetleg SRAM trigger ?
LX 2007 hátsóváltó 9.100 Ft // esetleg SRAM ?
BB7 mechanikus tárcsafék elõre (hátul marad V fék) 15.500 Ft // milyen tárcsával vegyem 160 vagy 185 mm ? Esetleg Deore hidraulikus tárcsafék 17500 ért ? Rockshox Pilot Sl telóm van és Mavic Crossride 24 küllõs iparis kerekem van elbirja ?
Lánc : na ezt nem tudom a Shimanokat nem nagyon dicsérik, SRAM ??? kb.: 5.000 Ft-ot szánnák rá. Shimano HG73 3.600, vagy HG93 4.700 SRAM ???
Fékkar : na ezt sem tudom a legjobban LX fékkar tetszik, de dicsérik a AVID FR5, FR7-eket is. max: 6.000 Ft/pár.
Segitsetek már légyszi.
Mire kell : Leginkább CC-nek nevezném. Sikon nem nagyon szeretek menni. Általában rövidebb útakat megyek hegyekben talajon, 50-60 Km nagy szinteltéréssel 1000 - 1200 m.
#5077
Írta 2007. április 09. - 11:38

#5078
Írta 2007. április 08. - 07:47

Az lenne a gondom, hogy mikor a középsõ kerékrõl váltani szeretnék a nagyra, nem tudok, mivel az átdobó belsõ része teljesen hozzányomja a láncot a nagy tányérhoz és így ebben a helyzetben nem tudom tovább húzni.
Az elsõ váltódat magasabbra kell helyezni. Próbáld meg feljebb tenni 2-3 mm-el, ha úgy se jó, akkor megint emeld. Közben figyelj arra is, hogy he feljebb rakod, feszíteni kell a bowdenen is (amennyiben felülhúzós, alulhúzós esetén engedni kell a bowdenen).
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#5079
Írta 2007. április 07. - 00:10

#5080
Írta 2007. április 06. - 22:20

amúgy egy régi nagyon rövid kanalas favorit
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960