Na, akkor arra lennék kíváncsi,hogy,megéri e ilyet venni?Elõnyök,hátrányok?
Olyan szempontok alapján,mint pl: a konstrukció merevsége,pontossága,mennyire nyûgös a beállítása,egy különálló fék váltó kombinációhoz képest.?
Milyen felhasználási területig érdemes használni ilyet ,verseny, túra stb..,illetve milyen minõségtõl?
Fõleg városban használnám,földutakra,enyhe terep,túrákra...
8-as rendszerû deore szetthez keresek váltót,és mivel laikus vagyok,
véleményeket,esetleg konkrét tipus ajánlást szívesen olvasok.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#4341
Írta 2008. január 12. - 11:19
#4342
Írta 2008. január 12. - 09:11
#4343
Írta 2008. január 12. - 01:55
#4344
Írta 2008. január 08. - 20:17
márpedig ha jól be vannak állítva a végállások (amik egy XT-nél azért relatíve elég tágak) akkor se itt se ott nem fog beleérni.
#4345
Írta 2008. január 08. - 20:09
az oldalterelõ lemezekkel nekem sincs bajom,csak ha rendesen meg akarom hagyni azt az ajánlott 2-3mm-t a nagytányér és a terelõ között,akkor az elsõváltó hátsó összekötö lemezkéje súrolja a nagytányért, ha meg feljebb húzom,akkor kistányéron csörlõzésnél ér bele a lánc a kis kalitkacsavarba.
fanatiX mtbc
#4346
Írta 2008. január 08. - 18:07
az enyém 73 fokos, az elsõ setup egy deore volt ott sem ért bele a lánc, most x7 van elöl szintén gond nélkül
#4347
Írta 2008. január 08. - 18:07
A nyeregvázcsõszög általában 70fok fölött van az elsõváltós bringákon.
A sebesség mindent megold.
#4348
Írta 2008. január 08. - 17:53
azért hezitálok,mert szinte az összes helyen 66-69fok közötti nyeregvázcsövet írnak,az enyém meg annál meredekebb
fanatiX mtbc
#4349
Írta 2008. január 08. - 14:26
#4350
Írta 2008. január 08. - 12:10
72fokos nyeregvázcsõ,34,9mm,felülhúzós,24-36-46 os kiosztás
ehhez kellene nekem elsõváltó,de nem tudom,hogy shimanon belül melyik típus is felel meg ezeknek a feltételeknek.xtr vagy xt érdekelne.
ötlet?javaslat?
ehhez kellene nekem elsõváltó,de nem tudom,hogy shimanon belül melyik típus is felel meg ezeknek a feltételeknek.xtr vagy xt érdekelne.
ötlet?javaslat?
fanatiX mtbc
#4351
Írta 2007. december 29. - 19:56
arra gondolsz ami csak pár vasdarab?amibõl nem mindenki nézi ki hogy mi?nekem van egy.szinte új.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4352
Írta 2007. december 28. - 17:21
Van valakinek tippje hogy hol érdemes próbálkoznom hogy Sachs Huret hátsó versenyváltó törött rugóját pótoljam? Esetleg komplett ilyen típusú váltója jó vagy alkatrésznek használható állapotban van-e valakinek.
Kösz!
Üdv. Öccse
Kösz!
Üdv. Öccse
#4353
Írta 2007. december 27. - 22:38
a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
hát épp itt a bibi sztem
nem a 4 mm es kéne a hajtásoldalra a ~3 as meg a bal karhoz?
akkor szebb lenne a felállás
mint az integráltat is 68-as monoház esetén hajtásoldalra 2 alátét balra 1....
#4354
Írta 2007. december 27. - 22:33
hubaszki, tényleg jó alacsony profilú
ehhez végül is nemsok köze van a csapágyszélességnek
ehhez végül is nemsok köze van a csapágyszélességnek
#4355
Írta 2007. december 27. - 22:17
nem integrált.
de a csapágyak kívül vannak
nincs baj a hosszával. a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
ha akarnám, akkor ezzel tudnék játszani.
így is befér a lánc a tányérak és a láncvilla közé :S
de a csapágyak kívül vannak
nincs baj a hosszával. a lánctányér oldalán van egy ~3 mm-es mûanyag 'alátét' a másikon meg egy ~4 mm-es gumigyûrû.
ha akarnám, akkor ezzel tudnék játszani.
így is befér a lánc a tányérak és a láncvilla közé :S
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4356
Írta 2007. december 27. - 22:12
Andris:
ez ha jólemlékszem KCNC hajtókar. integrált tengelyes? mert olyan, mintha rövid lenne a tengelye a hajtókarodnak...
ez ha jólemlékszem KCNC hajtókar. integrált tengelyes? mert olyan, mintha rövid lenne a tengelye a hajtókarodnak...
#4357
Írta 2007. december 27. - 22:03
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4358
Írta 2007. december 27. - 21:23
nálam a shimano-nál még van 1.5 centi a karig
ha meg beleér akkor se fogod letépni a helyérõl:D
ha meg beleér akkor se fogod letépni a helyérõl:D
#4359
Írta 2007. december 27. - 21:10
ha meg nem a q-faktor olyan kevés akkor meg kib*tt vastag a kar
amugy ha csak beállításon mulik akkor no para. 1-2 mm et meg ugyse tudsz rajta eltaposni h beleérjen. gondolom én
amugy ha csak beállításon mulik akkor no para. 1-2 mm et meg ugyse tudsz rajta eltaposni h beleérjen. gondolom én
#4360
Írta 2007. december 27. - 21:06
végülis nem a q faktor olyan kevés (bár xt-nél keskenyebb), ha többet szarakodtam volna a váltóval, akkor elférne bõvebben is, de most annyira szépen vált, nem volt szívem belerondítani
az xtr elsõváltó bowdenszorítójánál elnyalt 3 csavart mire "végre" ki tudtam b@szni a menetet magából a testbõl is. kapott egy anyát a végére oszt' jóvan.
az xtr elsõváltó bowdenszorítójánál elnyalt 3 csavart mire "végre" ki tudtam b@szni a menetet magából a testbõl is. kapott egy anyát a végére oszt' jóvan.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu