Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4141
Posted 2008. February 27. - 23:16
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#4142
Posted 2008. February 27. - 23:13
nézegettem a sram x.9 h.váltót. nagyon szimpatikus, de mennyire jó? megbízható?
ITT sokan számolnak be arról, hogy viszonylag könnyen törik. valakinek van esetleg tapasztalata?
Kétszer estem eddig rá, köszöni szépen, az ég világon semmi baja, a régebbi Merida vázamnak (aminek a váltófültartója jó masszív darab) viszont már a 3. váltótartója van.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#4144
Posted 2008. February 27. - 22:54
emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.
Voltam bent, srác azt mondta, hogy 10 évvel ezelõtt ez volt a legtermészetesebb kiegészítõ, ma egyet sem fogok találni.
#4145
Posted 2008. February 27. - 09:36
Ha bármilyen információt tudsz még mondani, hol vetted, hol nézzek utána, annak nagyon-nagyon örülnék. Nincs szívem kidobni az STI-os XT váltókart.
emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4146
Posted 2008. February 27. - 01:39
...vagy elvileg lehet kapni külön váltókar-tartó bilincset. nekem legalábbis sikerült pár éve.
Ha bármilyen információt tudsz még mondani, hol vetted, hol nézzek utána, annak nagyon-nagyon örülnék. Nincs szívem kidobni az STI-os XT váltókart.
#4147
Posted 2008. February 26. - 20:26
Az én C050-em is tavaly nyári, aztán szerencsétlen ott is lóg, ahol nem kellene...
De mi rosszulhatott el benne?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4148
Posted 2008. February 26. - 18:49
sztem fo##k a k.csapágyh.-ra rögzíthetõ átdobók
csakugy, mint a top swinges verziók
másfél év után egy top swinges váltóm kb. egy centis lógást szedett össze...kicsit zizisebb lefelén zörgött mint állat.
vegyél egy hagyományosat,szvsz, nem túl húzósak, kb a deoreig, gondolom.
#4149
Posted 2008. February 26. - 18:12
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4150
Posted 2008. February 26. - 16:39
A sebesség mindent megold.
#4151
Posted 2008. February 26. - 16:30
ITT sokan számolnak be arról, hogy viszonylag könnyen törik. valakinek van esetleg tapasztalata?
...és még vmi: 11-34/44-32 kombinációhoz jó lehet a közepes hosszúságú kanál is, igaz?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4152
Posted 2008. February 26. - 15:40
Nos?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4153
Posted 2008. February 26. - 09:26
Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.
...vagy elvileg lehet kapni külön váltókar-tartó bilincset. nekem legalábbis sikerült pár éve.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4154
Posted 2008. February 26. - 01:31
Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.Van valakinek ötlete, hogyan szereljek fel egy fékváltókaros váltókart önmagában a kormányra? Kerestem, de semmiféle adaptert nem találtam.
Egy nagyon egyszerû gyûrû kéne meg egy fix lyuk. Nem is értem miért nem lehet ilyet sehol sem kapni.
Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?
A házibarkácsba is írtam, oda is válaszolhattok.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4155
Posted 2008. February 26. - 01:05
nemrég írták valahol, de ki kell csavarni egy kis mûanyag csavart valahol a bilincs "hónaljánál" aztán beváltani a leghoszabb bovdent engedõ állásba (gondolom 9es) és elkezdeni tolni a bovdent a váltókar irányába. szépen ki fog kandikálni a csavar helyén.
nem kell hozzá szétbontani
:ok2:
baloldalit meg 1re váltani, bowdent meg kitolni....
#4156
Posted 2008. February 26. - 00:54
Egy nagyon egyszerû gyûrû kéne meg egy fix lyuk. Nem is értem miért nem lehet ilyet sehol sem kapni.
Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?
A házibarkácsba is írtam, oda is válaszolhattok.
#4157
Posted 2008. February 21. - 10:35
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4158
Posted 2008. February 21. - 10:18
nem kell hozzá szétbontani
#4159
Posted 2008. February 21. - 10:12
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás