Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
7447 hozzászólás a témában

#4161
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás

emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.


Voltam bent, srác azt mondta, hogy 10 évvel ezelõtt ez volt a legtermészetesebb kiegészítõ, ma egyet sem fogok találni.

#4162
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.196 hozzászólás

Ha bármilyen információt tudsz még mondani, hol vetted, hol nézzek utána, annak nagyon-nagyon örülnék. Nincs szívem kidobni az STI-os XT váltókart.


emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4163
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás

...vagy elvileg lehet kapni külön váltókar-tartó bilincset. nekem legalábbis sikerült pár éve.


Ha bármilyen információt tudsz még mondani, hol vetted, hol nézzek utána, annak nagyon-nagyon örülnék. Nincs szívem kidobni az STI-os XT váltókart.

#4164
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Még jó, hogy nem az enyém. Kéne a ráknak. :D
Az én C050-em is tavaly nyári, aztán szerencsétlen ott is lóg, ahol nem kellene...

De mi rosszulhatott el benne?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#4165
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
kemping:
sztem fo##k a k.csapágyh.-ra rögzíthetõ átdobók
csakugy, mint a top swinges verziók
másfél év után egy top swinges váltóm kb. egy centis lógást szedett össze...kicsit zizisebb lefelén zörgött mint állat.
vegyél egy hagyományosat,szvsz, nem túl húzósak, kb a deoreig, gondolom.

#4166
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Jut eszembe, ha az is számít, a váltókar a tavalyi pöckölõs Alivio.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#4167
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Jó, megbízható, nem törik jobban, mint egy átlag váltó és elég a közepes.


A sebesség mindent megold.

 


#4168
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.196 hozzászólás
nézegettem a sram x.9 h.váltót. nagyon szimpatikus, de mennyire jó? megbízható?
ITT sokan számolnak be arról, hogy viszonylag könnyen törik. valakinek van esetleg tapasztalata?

...és még vmi: 11-34/44-32 kombinációhoz jó lehet a közepes hosszúságú kanál is, igaz?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4169
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
No most, van nekem egy problémám. Ott kezdõdik, hogy van egy Altus csapágyházra szerelhetõ átdobó, és az istenért nem akarja a nagytányérra feltenni a láncot. Bowdenfeszesség jó, végállás jó. Még megemlíteném, hogy elõtte jó volt, csak most hátsó váltó csere volt, és mire visszatettem a láncot, nem váltott fel. Mit lehet tenni? Monoblokk hosszúság nem lehet, mert elõtte jó volt.
Nos?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#4170
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.196 hozzászólás

Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.


...vagy elvileg lehet kapni külön váltókar-tartó bilincset. nekem legalábbis sikerült pár éve.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4171
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Van valakinek ötlete, hogyan szereljek fel egy fékváltókaros váltókart önmagában a kormányra? Kerestem, de semmiféle adaptert nem találtam.
Egy nagyon egyszerû gyûrû kéne meg egy fix lyuk. Nem is értem miért nem lehet ilyet sehol sem kapni.
Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?
A házibarkácsba is írtam, oda is válaszolhattok.

Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#4172
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

nemrég írták valahol, de ki kell csavarni egy kis mûanyag csavart valahol a bilincs "hónaljánál" aztán beváltani a leghoszabb bovdent engedõ állásba (gondolom 9es) és elkezdeni tolni a bovdent a váltókar irányába. szépen ki fog kandikálni a csavar helyén.

nem kell hozzá szétbontani


:ok2:
baloldalit meg 1re váltani, bowdent meg kitolni....

#4173
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
Van valakinek ötlete, hogyan szereljek fel egy fékváltókaros váltókart önmagában a kormányra? Kerestem, de semmiféle adaptert nem találtam.

Egy nagyon egyszerû gyûrû kéne meg egy fix lyuk. Nem is értem miért nem lehet ilyet sehol sem kapni.

Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?

A házibarkácsba is írtam, oda is válaszolhattok.

#4174
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Köszönöm, ma este elbocózom vele.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4175
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
nemrég írták valahol, de ki kell csavarni egy kis mûanyag csavart valahol a bilincs "hónaljánál" aztán beváltani a leghoszabb bovdent engedõ állásba (gondolom 9es) és elkezdeni tolni a bovdent a váltókar irányába. szépen ki fog kandikálni a csavar helyén.

nem kell hozzá szétbontani

#4176
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Kicsit átdolgozom a verdát...s az lenne a kérdésem, hogy váltóbowdent egy rapidfire váltókarban hogy kell cserélni? Nem akartam élbõl szétcsavarozni, nehogy szétugorjon, de ahogy nézem nem lehet máshogy megoldani...vagy igen?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#4177
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
www.csekert.hu www.biker.hu www.sram.com


A sebesség mindent megold.

 


#4178
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Én a SRAM-ra gondoltam, de ez félreértésbõl adódhatott; kizárt dolognak, tartom, hogy marokváltós legyen az a gép.


#4179
copper

copper

    vendég

  • fórumtag
  • 184 hozzászólás
Az nem jutott esetleg eszedbe, hogy megtekintsd a gyártó honlapján?:chin:[/QUOTE]

az összes Crux tesztet elolvastam ami a neten van, de ez nem derült ki, mármint az hogy marokváltós-e a Crux
Ha meghalsz egy emelkedõn, az azt jelenti, hogy mindent beleadtál...

#4180
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Csak annyit tennék hozzá, hogy az utóbbi idõben több összehasonlító tesztet is olvastam (szakmai, nem felhasználói), melyben a két teljes családot hasonlították össze. Az XT csak azért kapott néhány ponttal többet, mert árban minimálisan ugyan, de jobb volt. Mûködésbeli verdict-et nem hirdettek, egyértelmû volt az álláspont, hogy egyformán jók.

ezek szerint a Sram nem váltókaros, hanem marokváltós?? Asszem Trekken láttam olyat.
Mintha egy katalógusban láttam volna hagyományos váltókaros verziót is...


Az nem jutott esetleg eszedbe, hogy megtekintsd a gyártó honlapján?:chin: