emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.
Voltam bent, srác azt mondta, hogy 10 évvel ezelõtt ez volt a legtermészetesebb kiegészítõ, ma egyet sem fogok találni.
emlékeim szerint asszem a zöld pontban vételeztem, de ez elég régen, 5-6 éve volt.
Ha bármilyen információt tudsz még mondani, hol vetted, hol nézzek utána, annak nagyon-nagyon örülnék. Nincs szívem kidobni az STI-os XT váltókart.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
...vagy elvileg lehet kapni külön váltókar-tartó bilincset. nekem legalábbis sikerült pár éve.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
A sebesség mindent megold.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem történik semmi baj, ha a canti fékkarral húzod a V-féket. Csak nagyobb gonddal kell beállítani, mert a kisebb bowdenhúzás miatt kisebb lesz a pofa és a felni közti távolság. A fékerõ nagyobb is mintha V-fékkarral használnád. A másik lehetõség hogy veszel egy új váltókart.Van valakinek ötlete, hogyan szereljek fel egy fékváltókaros váltókart önmagában a kormányra? Kerestem, de semmiféle adaptert nem találtam.
Egy nagyon egyszerû gyûrû kéne meg egy fix lyuk. Nem is értem miért nem lehet ilyet sehol sem kapni.
Egyetlen megoldás, amit eddig hallottam, hogy vágjam le a régi félváltókarrol a féket. Nincs szebb megoldás?
A házibarkácsba is írtam, oda is válaszolhattok.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
nemrég írták valahol, de ki kell csavarni egy kis mûanyag csavart valahol a bilincs "hónaljánál" aztán beváltani a leghoszabb bovdent engedõ állásba (gondolom 9es) és elkezdeni tolni a bovdent a váltókar irányába. szépen ki fog kandikálni a csavar helyén.
nem kell hozzá szétbontani
ezek szerint a Sram nem váltókaros, hanem marokváltós?? Asszem Trekken láttam olyat.
Mintha egy katalógusban láttam volna hagyományos váltókaros verziót is...