még csak terv...FSA nak van ilyen karbon cucca, asszem merida team megy vele ...de az ötlet megtetszett...(mondjuk amennyi eszem van fogok is venni ilyen fsa-t)érdekel a téma:) simán lekaptad a kistányért + a középsõ helyére egy29-es ment? XT hajtómû? milyen tányérokkal? Merevre ment? Milyen tányér?
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4121
Írta 2008. március 04. - 22:31
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4122
Írta 2008. március 04. - 22:22
én meg nem szeretek pörgetni...szal ahol 29/34-ben nem megyek fel, ott 22/34-ben sem...
érdekel a téma:) simán lekaptad a kistányért + a középsõ helyére egy29-es ment? XT hajtómû? milyen tányérokkal? Merevre ment? Milyen tányér?
#4123
Írta 2008. március 04. - 18:49
én meg nem szeretek pörgetni...szal ahol 29/34-ben nem megyek fel, ott 22/34-ben sem...44/29 biztosan tök jó montira. Thomas Frischnecht is ilyennel ment, akkor biztosan jó.
Én mondjuk a bokám lefosnám kistányér nélkül de ha valaki ezt szereti....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4124
Írta 2008. március 04. - 16:37
Én mondjuk a bokám lefosnám kistányér nélkül de ha valaki ezt szereti....
#4125
Írta 2008. március 04. - 16:07
#4126
Írta 2008. március 04. - 15:44
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4127
Írta 2008. március 04. - 15:34
#4128
Írta 2008. március 04. - 13:25
A sebesség mindent megold.
#4129
Írta 2008. március 04. - 13:06
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4130
Írta 2008. március 04. - 12:49
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4131
Írta 2008. március 04. - 12:45
köszvégállás csavar tökig csavarva, ha meg kevés akkor hosszabb csavar
tetszik ez a 44/29 setup
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4132
Írta 2008. március 04. - 12:43
#4133
Írta 2008. március 04. - 12:42
de a 2 tányéros montis hmûhöz (pl FSA) létezik spec váltókar, (átdobó) vagy figyel a polgár hogy ne váltson túl, vagy hogy van ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4134
Írta 2008. március 03. - 22:03
tipp:
tedd le elöl-hátul a kistányérra, és akkor állíts be a bowdent, ne túl feszüljön de ne is lógjon. játsz vele egy darabig és jó lesz
#4135
Írta 2008. március 03. - 21:39
Lenne egy problémám, elöl a legnagyobb fokozatra nem vált fel a bicajom (x.7 váltókar, deore váltó, bicó: xtc '06). A láncterelõ csak a lánckerék külsõ peremig ér, a váltó magassága megfelelõ és high és low csavarral már nem tudok állítani.
Mit lehet még csinálni? Bowdent hosszúságát variálni a váltókarral babrálni?
Olvastam a cikket is: A váltók mûködése és pontos beállítása
Elõre is köszönöm a segítséget.
#4136
Írta 2008. március 01. - 10:33
#4137
Írta 2008. március 01. - 00:05
Így most SH-val megy. És ha neki tetszik...
#4138
Írta 2008. február 29. - 16:12
#4139
Írta 2008. február 29. - 16:09
Most azt mondom a nagy S egy lépéssel elõbbre van, bár a váltójuk egy kicsit bonyolultabb a Sraménál.
de masszivnak massziv
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4140
Írta 2008. február 29. - 16:02
árulóén meg megtértem
Sramról xt-re hála a Velotrade-nek
az uj shadow rövidkanalas váltó uj deore váltókarral amely végre mûködik csak hüvelykujjal is.
Kellemeset cssalódtam mindkettõben. A hátsóváltó nem veri szét a vázat, a váltókar egyujjal mûködtethetõ
csak igy tovább
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






