Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#3841
Posted 2008. June 09. - 21:57

nálam az abszolút best of a '08-as xt, leszedett kijelzõvel, a fékkaron kívülre téve.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3842
Posted 2008. June 09. - 19:11

u.i.: marokváltó meg monnyon leeee ha ilyen szarul van megcsinálva
#3843
Posted 2008. June 08. - 23:02

Akkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.
Majd akkor veszek markolatváltók ha az F1-ben is a kormányt csavargatják a fülek pöckölése helyett!
szivembol szoltal testverem

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3844
Posted 2008. June 08. - 22:55

#3845
Posted 2008. June 08. - 22:48

#3846
Posted 2008. June 08. - 22:38

Attól függ merre.
Beke-dombról teszek fel képeket mostmár tényleg.
Várjuk

A sebesség mindent megold.
#3847
Posted 2008. June 08. - 22:26


Beke-dombról teszek fel képeket mostmár tényleg.

Kala, vannak egyeneskormányos outihoz való fékkarok, csak nem tudom mennyire van hozzá 'kedved'. Bár nem egy nagy tétel.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3848
Posted 2008. June 08. - 21:57

#3849
Posted 2008. June 08. - 21:52


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3850
Posted 2008. June 08. - 21:46

Felétek elég 2-3 sebesség...Csak én érzem úgy, hogy kezd átmenni majd megint vitába?
De tényleg, jól mondja Thez. RF +, az még gyorsabb.
De ez is olyan, kinek a pappné, kinek a paplan.

A sebesség mindent megold.
#3851
Posted 2008. June 08. - 21:40

köv 7en megyek a megfoltozott Authorért
mivel javítva már csak nagyon ár alatt tudnám eladni, inkább megtartom városi ill. túrázós biciklinek; az elképzelés az, hogy vmi haladós, de masszív és nagyon olcsó gép legyen. Ja, és outi kormányt szeretnék rá...
Az elsõ kérdés kicsit OFF; mennyire tér el az outi fékkarok bowdenhúzása a V-fékkarokétól? Egy ilyen párosítás mennyire lenne használható? Ezt pár éve 1x már kérdeztem, de nem találom sehol a fórumban

A következõ már ON; a váltás. Filléres frikciós váltáson agyalok, 1*6-7 v 2*6-7 sebességgel. Olcsó, és a váltókar elhelyezésére is egész sok lehetõség adódik. Menetes aggyal nem akarok szívni, nagyon gyengék, kazettás kerekem van, egy 7-es sor kb. 1 ezres, de gondolom távtartó is kell bele. Merre? Vagy ez láncvonaltól függ majd? Váltót meg lánc szintén filléres tétel.
Rákerül még egy ISISes 2tányéros outi hajtómû, és kb. ennyi.
Komment, tipp, esetleg vmi Acchilles-sarok, amirõl megfeledkezek?
#3852
Posted 2008. June 08. - 21:28

14 még gombócból is sok:DAkkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.
a rohloff sose tetszett
az egésszet én se váltom le egyszerre, az elsõ postomnál rosszul fogalmaztam
edit:
most hogy így belegondolok 14 fokozat, egyszerre, rohloff wrr:D
az hirtelen olyan érzés mintha csomót ugrana a lánc nem?
vagy nemistudom:\ sose volt még olyanom, lehet majd öregkoromra
#3853
Posted 2008. June 08. - 21:21

Akkor a Rohloff még jobb, mert azzal 14-et válthatsz egyszerre, meg kitöröd a csuklód.én pl azt szeretem benne hogy egy mozdulattal le tudom váltani vele hátul az egéssz áttételsort:)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3854
Posted 2008. June 08. - 21:16


De tényleg, jól mondja Thez. RF +, az még gyorsabb.
De ez is olyan, kinek a pappné, kinek a paplan.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3855
Posted 2008. June 08. - 21:05

mindig ezzel a teljes attetel valtassal jonnek a gripshift hivok, de meg soha senki nem birta elmagyarazni hogy mikor van olyan szituacio amikor ilyesmire szukseg van. en altalaban csak egyet, max 2-t szoktam valtani [fel vagy le tokmindegy]. 8at semmikeppek. minek? annyira rossz fokozatban nem lehetsz.
Dehogynem. Enyhe lejtõ és tekerned kell (44-12), mély homokos az alja és kanyarodik, utána meredek, rövid mászás (32-21 v 44-28 , ha erõs vagy) tekerni csak az emelkedõ harmadától tudsz. Ez csak 6 fokozat nekem, de másnak lehet több is kevesebb is.
A sebesség mindent megold.
#3856
Posted 2008. June 08. - 21:01

Na most mi van?

Egyszerûbb lenne a valós indokot mondani: '"én ezt szeretem!"
Nem kell megideologizálni miért

#3857
Posted 2008. June 08. - 20:59

Meg aki nagyon durva lefelén még belegyorsítani háát... Fõleg ha ismeretlen ugye.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3858
Posted 2008. June 08. - 20:56

saját x0 "kar" már kb. 5 éves
megkopott eléggé a gumi
de semmi ilyen baja nincs
mekkora szar lehet ráfogni a kötelegõknél
sztem az nem járható út
@tam; amikor túrázol, nyilván nem szivatod magad
de pl. versenyeken szokott lenni olyan, h lejtõ mint EZER, az aljában 180-as fordító, és abban a pillanatban felfelé ott, ahol idáig döngettél le
és pl. ilyenkor
#3859
Posted 2008. June 08. - 20:54

pl pörgetsz fel életed legdurvább hegyén kistányéron, felérsz, majd egybõl lefele vagy sík, akkor hátul gyors lepakolod addig ameddig a középtányérnak jó, utánna meg felváltasz elöl.mindig ezzel a teljes attetel valtassal jonnek a gripshift hivok, de meg soha senki nem birta elmagyarazni hogy mikor van olyan szituacio amikor ilyesmire szukseg van. en altalaban csak egyet, max 2-t szoktam valtani [fel vagy le tokmindegy]. 8at semmikeppek. minek? annyira rossz fokozatban nem lehetsz.
vagy ugyanezt eljátszhatod a nagytányérral, de az ritkaság, oda már nagyon nagy lefele kell, jó út, meg õrültség
a teljes áttétellel lehet rosszul fogalmaztam, de nálam nem 2 hanem 3-4 ilyenkor egyszerre
#3860
Posted 2008. June 08. - 20:48

edit
nem sajat foto [bar ezt tulajdonsagoknal megnezheted] en nem tudok igy fotozni. es gepem sincs. de ha lenne se tudnek

RAUH-Welt
B E G R I F F