Igen, de Shimano azt mondja, hogy a váltó felsõ görgõje legyen minél közelebb a fogaskoszorúhoz, Sram meg 8-9 mm-t emleget, ha jól emlékszem.
Lehet pont emiatt?
Lehet.
Igen, de Shimano azt mondja, hogy a váltó felsõ görgõje legyen minél közelebb a fogaskoszorúhoz, Sram meg 8-9 mm-t emleget, ha jól emlékszem.
Lehet pont emiatt?
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
MJani kérésére ....
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna.
.
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.
Pld. beállnak. Rendszeresen és relatíve kevés sártól is.Mi a gond az X.9 görgõivel..?
Na ja. Fõleg a felsõt. Sok sikert hozzá. Ha megoldottad, szóljál!:D:DDe ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re ) akkor sztem. jobb lehet.
teljesen jól.De ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re ) akkor sztem. jobb lehet.
Én is gondolkodom h. le kéne cserélni a váltókart (deore) és a hátsó váltót (XT ) Sramra,meg a sort meg a láncot is,elsõ váltó meg hajtómû maradna Shimano.
Ezek amúgy kompatibilitás terén h. mûködnének?
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.A sramnak jobb a sártûrése kevésbé érzékeny a bovden nyúlásra könnyebb és még szebb is ... egyébként csapattársamnak tavaly ugyanez volt a gondja pont a 952-s váltóval ... a láncfeszítõ rugója tört el 2x ...
No errõl az örök darabról ennyit
vagy vegyen 952 szériás xtr cuccokat, és élete végéig meg van oldva a problémája:)