Máshogy oldja meg a pontos, vagy kevésbé pontos váltást a 2 gyártó
Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3701
Írta 2008. július 31. - 11:51
Máshogy oldja meg a pontos, vagy kevésbé pontos váltást a 2 gyártó
#3702
Írta 2008. július 31. - 11:49
bocsáss meg ezt nem tudhatom mivel még sosem volt sram váltom.
a shimano modelljeinek van
#3703
Írta 2008. július 31. - 11:45
nem véletlenül van gyárilag a felsö görgönek oldalirányú elmozdulása.
Sram-nak nincs...
X
#3704
Írta 2008. július 31. - 11:44
MJani kérésére ....
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna.
.
én is mondtam neked anno h ami van nekem is 1 db sima acél csapis kcnc alu görgö abba nekem is hamar beállt a csapágy.
400 ft ért orvosolni tudtam uj csapággyal, de én is többet vártam volna töle.
a kerámia görgöstöl meg még többet várnék de ezek szerint akkor az végképp nem éri meg az árát.
meg én felsö görgönek eleve nem tennék be ilyen fix görgöt. nem véletlenül van gyárilag a felsö görgönek oldalirányú elmozdulása.
XTR rugó törést meg sajnálom
#3705
Írta 2008. július 30. - 23:15
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.
Jólvan, ez csak a szlogen volt ...
Egyenlõre marad a Shadow XT a jövõt meg majd meglátjuk ....
... ma is pontosabban és határozottabban váltott mint az XTR ... ez gáz azért ....
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3706
Írta 2008. július 30. - 11:38
#3707
Írta 2008. július 30. - 11:36
#3708
Írta 2008. július 30. - 11:35
Rögtön egy raklappal. Nagy üzlet lehetne, mert _nincs_
Vagy csinálok egy X.9 váltógörgõ 1.0 topicot
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#3709
Írta 2008. július 30. - 11:33
X
#3710
Írta 2008. július 30. - 11:31
Pld. beállnak. Rendszeresen és relatíve kevés sártól is.Mi a gond az X.9 görgõivel..?
Na ja. Fõleg a felsõt. Sok sikert hozzá. Ha megoldottad, szóljál!De ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re ) akkor sztem. jobb lehet.
#3711
Írta 2008. július 30. - 11:22
teljesen jól.De ha a váltógörgõked kicseréled (nem KCNC-re
) akkor sztem. jobb lehet.
Én is gondolkodom h. le kéne cserélni a váltókart (deore) és a hátsó váltót (XT ) Sramra,meg a sort meg a láncot is,elsõ váltó meg hajtómû maradna Shimano.
Ezek amúgy kompatibilitás terén h. mûködnének?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3712
Írta 2008. július 30. - 11:17
Én is gondolkodom h. le kéne cserélni a váltókart (deore) és a hátsó váltót (XT ) Sramra,meg a sort meg a láncot is,elsõ váltó meg hajtómû maradna Shimano.
Ezek amúgy kompatibilitás terén h. mûködnének?
#3713
Írta 2008. július 30. - 11:17
Mi a gond az X.9 görgõivel..?
Gyorsan kopnak. 1 szezon/görgõ
A sebesség mindent megold.
#3714
Írta 2008. július 30. - 10:53
#3715
Írta 2008. július 30. - 08:25
Egy nagy ******* jobb a sártûrése a hulladék váltógörgõk miatt - X9-ig bezárólag. Korábban én is hittem, aztán megvilágosodtam. És nem egy darabról nyert tapasztalat alapján.A sramnak jobb a sártûrése kevésbé érzékeny a bovden nyúlásra könnyebb és még szebb is ... egyébként csapattársamnak tavaly ugyanez volt a gondja pont a 952-s váltóval ... a láncfeszítõ rugója tört el 2x ...
No errõl az örök darabról ennyit
#3716
Írta 2008. július 30. - 07:32
vagy vegyen 952 szériás xtr cuccokat, és élete végéig meg van oldva a problémája:)
A sramnak jobb a sártûrése kevésbé érzékeny a bovden nyúlásra könnyebb és még szebb is ... egyébként csapattársamnak tavaly ugyanez volt a gondja pont a 952-s váltóval ... a láncfeszítõ rugója tört el 2x ...
No errõl az örök darabról ennyit
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3717
Írta 2008. július 30. - 00:16
#3718
Írta 2008. július 29. - 22:47
hmmm ne hamarkodd el. átdobóból még mindig az xt a legjobbMJani kérésére ....
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna. Amúgy dizájn hibás, mert a csapály nem tengelyen van felfüggesztve, hanem csak kétoldali alátámasztással van megoldva így az oldal irányú bemozdulás és kopás gyorsan elõjön ... ha ajánlhatom, akkor senki ne vegyen ilyet, vagy inkább adja az árváknak a lokeszt!
Az a mérnök aki ezt tervezte nem volt valami lángelme ....
Tegnap elött vagyis inkább szombaton ... Tirolban voltunk TopSix maraton 4. állomásán, szombaton pörgettünk 1 órát. Megnéztük a pálya elejet és végét. Mikor hazaértem dobtam egy laza kistányért és beiiiing ... :confused: eltörött a fasza titánrugó :rocketman az XTR Shadowban ... :chin: egy kicsit bepánikoltam, hogy most mi lesz így holnap ... , de egy kis utánajárással az egyik kinti bringaboltos kisegített egy XT Shadow-al, uh ezzel nyomtam végig a hosszútávot.
A benyomásom ... Az XT pontosabban és szebben vátl mint drágább tesója és a láncot is feszesebben tartja ... az már bizti, hogy az XT fentmarad ...
Ja és mindezt az XTR 3,5 hónap után ... (a garis dolog folyamatba, meglátjuk mi lesz belõle) eddig sihmano párti voltam, de kezdek kacsingatni a konkurencia felé ... ha nem cserélik ki jövõre nem lesz egy Shimano alkatresz sem a bringan ... igy a Shimano bukni fog egy vásárlót a paicon ...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3719
Írta 2008. július 29. - 22:41
Crosskovácsi után ... kikukáztam a nagyon faintos KCNC kerámicsapágyas váltógörgõt:badair: , aminek a coolfaktora tizes skálán 12:clap: , de a tartossága -4.
3000km után úgy beállt a csapály mintha behegesztették volna. Amúgy dizájn hibás, mert a csapály nem tengelyen van felfüggesztve, hanem csak kétoldali alátámasztással van megoldva így az oldal irányú bemozdulás és kopás gyorsan elõjön ... ha ajánlhatom, akkor senki ne vegyen ilyet, vagy inkább adja az árváknak a lokeszt!
Az a mérnök aki ezt tervezte nem volt valami lángelme ....
Tegnap elött vagyis inkább szombaton ... Tirolban voltunk TopSix maraton 4. állomásán, szombaton pörgettünk 1 órát. Megnéztük a pálya elejet és végét. Mikor hazaértem dobtam egy laza kistányért és beiiiing ... :confused: eltörött a fasza titánrugó :rocketman az XTR Shadowban ... :chin: egy kicsit bepánikoltam, hogy most mi lesz így holnap ... , de egy kis utánajárással az egyik kinti bringaboltos kisegített egy XT Shadow-al, uh ezzel nyomtam végig a hosszútávot.
A benyomásom ... Az XT pontosabban és szebben vátl mint drágább tesója és a láncot is feszesebben tartja ... az már bizti, hogy az XT fentmarad ...
Ja és mindezt az XTR 3,5 hónap után ... (a garis dolog folyamatba, meglátjuk mi lesz belõle) eddig sihmano párti voltam, de kezdek kacsingatni a konkurencia felé ... ha nem cserélik ki jövõre nem lesz egy Shimano alkatresz sem a bringan ... igy a Shimano bukni fog egy vásárlót a paicon ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#3720
Írta 2008. július 29. - 16:04
800km van az egész szerkezetben. A semmibõl jelentkezett ez a hiba. Olyan elõ szokott alkalmanként fordulni, hogy a váltó "mellé teszi" a láncot. Ez alatt azt értem, hogy pár pillanatig nem megy rá a fogaskerekekre, hanem kettõ közé kerül
Láncot szoktál ápolni? Ez a 800km mennyi idõ alatt jött össze? Anno volt egy láncom ami rendesen megnyúlt, (Savanyugabinál porosodik azóta is, amiért nem ártana elmennem.. :$) Próbáltad már másik lánccal? Az biztosan ki tudod zárni, mint hibaforrás?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





