Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#3421
Posted 2008. November 27. - 19:21
#3422
Posted 2008. November 26. - 11:20
Köszönöm!
#3423
Posted 2008. November 26. - 10:16
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3424
Posted 2008. November 26. - 10:02
#3425
Posted 2008. November 26. - 09:58
nem tudom, csak kérdezem, van vkinek 9 sebességes sx5?
#3426
Posted 2008. November 26. - 09:53
de mivel ha jól látom egy árban vannak ezért inkább az újabb X5öt venném.
(sztem semmi különbség nincs köztük.)
mod: igen most néztem a 2008 as Biker katalógusba: X.5 van
#3427
Posted 2008. November 26. - 09:52
A Sram honlapján nincs SX5.az sx5-öt régen x5-nek hívták. 1-2 éve meg sx5 lett.
hogy változtattak is rajta vagy nem azt nem tudom
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3428
Posted 2008. November 26. - 09:32
az sx5-öt régen x5-nek hívták. 1-2 éve meg sx5 lett.Pontosítok: sx.5 trigger és x.5 trigger (kattogtatós-parasztosan) között : ) ?
sx.5: http://www.chainreac...x?ModelID=13276
x.5: http://www.chainreac...x?ModelID=22766
hogy változtattak is rajta vagy nem azt nem tudom
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3429
Posted 2008. November 26. - 08:55
sx.5: http://www.chainreac...x?ModelID=13276
x.5: http://www.chainreac...x?ModelID=22766
#3430
Posted 2008. November 25. - 23:18
meg van az sx5 twister néven futó markolatváltós.
#3431
Posted 2008. November 25. - 21:01
Meg tudja mondani valaki, hogy mi a különbség a SRAM SX.5 és X.5-ös váltókarok között?
Köszönöm!
#3432
Posted 2008. November 24. - 18:31
rapid fire plus:
hüvelyk ujjaj tudsz le is ill. fel is váltani.
ergo kis kart lehet mutatóujjal húzni is meg hüvelykkel tolni is. mind2 irányba old.
az alsó nagy kart azt csak tolni lehet.
sima rapidfire: nagy kar tol, kis kar húz
Köszi szépen!
#3433
Posted 2008. November 24. - 17:28
hüvelyk ujjaj tudsz le is ill. fel is váltani.
ergo kis kart lehet mutatóujjal húzni is meg hüvelykkel tolni is. mind2 irányba old.
az alsó nagy kart azt csak tolni lehet.
sima rapidfire: nagy kar tol, kis kar húz
#3434
Posted 2008. November 24. - 15:12
#3435
Posted 2008. November 24. - 07:18
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3436
Posted 2008. November 24. - 02:34
a jó lesz nem lesz jó dolgot passzolom. egy jó 9-es rendszer ennyibõl jön ki:
Lx elsõ váltó 4500
Lx sor plusz lánc 10200
deore hajtómû 14500
Xt sh hátsó váltó 10500
slx váltókar 9960
summa 49660
vagy slx hajtómû plusz 9000
szerintem mindenbol egy szintel gyengebb is jo lenne. egy alap 9es szettnek a full deore ugyanolyan jo mint az lx. ha mar nem tartobakos sort teszel fel akkor folosleges az lx, inkabb deore, ugyse veszed eszre azt a 30gramm difit. lancbol is jo az. elso valtobol ha nem topswing a deore istenes, hatso valtobol meg csak parasztvakitasnak jo a xt ha minden mas nem az. SLX-bol vennek hatso valtot [shadow miatt] meg hajtomuvet [mert ureges] deore rapidfire, sor, lanc, elso valto. es joval olcsobban kijossz a szitubol
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3437
Posted 2008. November 23. - 23:49
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3438
Posted 2008. November 23. - 22:16
#3439
Posted 2008. November 23. - 22:03
a jó lesz nem lesz jó dolgot passzolom. egy jó 9-es rendszer ennyibõl jön ki:Köszi a választ!
Még egy utolsó kérdés:
Jelenleg egy régebbi XT hajtókarom van, ami szerintem picit kopott, de nem okoz egyelõre gondot egyáltalán. Azt hiszem, hogy a lánc (IG51) és a kazetta egyidõs a hajtómûvel, így feltételezem, hogy együtt koptak (de ez a kettõ ránézésre makulátlan).
Ha egy kicsit kopott hajtáshoz veszek egy új váltót, akkor nem lesz ettõl baja a váltónak?
Lehet, hogy érdemes lenne fejlesztenem 3x9-es rendszerre?
Az a baj, hogy ez sokban lenne, és a 9-es fékváltókarok közül alig találok olyat, ami nem Dual Control-os. A D.C.-t pedig nem szeretem. Ha külön vennék fékkart és váltókart, az meg drágább, és valahogy szimpatikusabb, hogy egyben van a kettõ, de ez már csak hóbort...
Lx elsõ váltó 4500
Lx sor plusz lánc 10200
deore hajtómû 14500
Xt sh hátsó váltó 10500
slx váltókar 9960
summa 49660
vagy slx hajtómû plusz 9000
#3440
Posted 2008. November 23. - 21:36
Még egy utolsó kérdés:
Jelenleg egy régebbi XT hajtókarom van, ami szerintem picit kopott, de nem okoz egyelõre gondot egyáltalán. Azt hiszem, hogy a lánc (IG51) és a kazetta egyidõs a hajtómûvel, így feltételezem, hogy együtt koptak (de ez a kettõ ránézésre makulátlan).
Ha egy kicsit kopott hajtáshoz veszek egy új váltót, akkor nem lesz ettõl baja a váltónak?
Lehet, hogy érdemes lenne fejlesztenem 3x9-es rendszerre?
Az a baj, hogy ez sokban lenne, és a 9-es fékváltókarok közül alig találok olyat, ami nem Dual Control-os. A D.C.-t pedig nem szeretem. Ha külön vennék fékkart és váltókart, az meg drágább, és valahogy szimpatikusabb, hogy egyben van a kettõ, de ez már csak hóbort...