Nem az a (lényegi) különbség.
Akkor viszont továbbra is él a kérdésem. Mi a különbség?
Nem az a (lényegi) különbség.
De mi a különbség az upswing és a downswing között? Csak a bovden húzás helye?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
Nem. Kevered a top/ bottom pull-al.
A bilincs helyzete más.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
Ez sem fedi a valóságot. Nincs kimondottan fullyhoz tervezett elsõ váltó. Az e-type rendszert egyébként azokhoz a kerékpárokhoz találták, ahol "nincs" nyeregcsõ, vagy nincs lehetõség bilincses rögzítésû elsõ váltó felhelyezésére. Sõt vannak olyan kerékpárok, ahol olyan vastag a nyeregcsõ része a váznak, hogy nincs olyan bilincs méret. Itt e-type, bumerángjától megfosztott e-type, vagy konzolos rögzítésû elsõ váltó szerelhetõ fel.
De milyen akkor a kimondottan fullykhoz készült elsõ váltó? Akkor gondolom a down swing az
Nem lehet, biztos. Egy rendesen "megcsinált" fullynál nem jelentkezik ez a probléma.
Sztem ez a kimondottan fullykhoz elsõ váltó a monoblokkra szerelhetõ. De lehet tévedek.
Na igen. Most találtam én is egy táblázatot mi szerint az én vázamnak 70 fokos a szöge. Fene se gondolná,h ennyit számít 1fok.
http://www.konaworld...INAL_p56-57.jpg
De ez még nem magyarázza meg,hogy miért vált fel elöl nehezen a nagy tányérra. A tányérok nem hiszem,hogy elkoptak volna és a lánc sincs még kinyúlva.
De amúgy számít bármit is,hogy alsó vagy felsõ bilincses a váltó? Régebben az egyik bikemagban olvastam valami olyat,hogy tervez a shimano kimondottan fullikhoz elsõ váltót,de azóta se hallottam errõl semmi többet.
Annál már lentebb lett rakva. Lent van annyira,amennyire csak lehet és mégsem jó. Ennél ha egy picit is lentebb rakjuk,akkor már beleér a nagytányérba,ha fel akarnék váltani. Amúgy a rajta lévõ matrica jelzésével állítottuk be elõször,ami azt 2-3 mm-ert jelzi. Most meg kb 1mm-re van. De ha úgy váltok,ahogy írtam,akkor még legalább 5-6 mm-el lejjebb kéne lennie,hogy a lánc ne érjen a terelõ alsó részéhez. Mondjuk,ha ülök a gépen,akkor a rugóstag beül annyira,hogy ne érjen hozzá,de szerintem ez így nem ok.
De lehet,hogy egy alsó bilincses jobb lenne,mert a bovden így nagyon befeszül a tartónál.
Ez egy Shaman racing fr terelõ. Van létezik belõle carbon változat is. Meg amit RM gépet linkeltek a ki milyennel nyomulban, azon is hasonlót látni.
Author Hungary / Shaman Racing
http://alainb91.free...acing_moyen.jpg
IMG 5271rs - Fotoalbum auf MTB-News.de
Nagyon hasznos kis cucc. Mióta fent van legalább nem esik le a láncom bárhogy csapatom lefelé. De a váltó már elõtte sem mûködött tökéletesen.
ha jol tevedek akkor a sram valtok gyarilag olyanok hogy kicsit mintha ferden allnanak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.