Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#2722
Posted 2010. March 11. - 19:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2723
Posted 2010. March 11. - 19:18

#2724
Posted 2010. February 27. - 13:29

Rövidkanalas Sram X-9-es hátsóváltó megbírkózik a 11-34es 9es fogsorral elõl 1tányér esetén, merevvázon?
simán
#2725
Posted 2010. February 27. - 13:15

#2726
Posted 2010. February 27. - 01:21

#2727
Posted 2010. February 26. - 19:45

pontosítok, minde shimano-nak vanMinden váltó felsõ görgõjének van ilyen.
azért olyan hogy könnyítse a váltást, a kis elmozdulás miatt érzed jobbnak finomabbnak a váltást.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2728
Posted 2010. February 26. - 18:29

Meg tudja mondani nekem valaki miért van az XTR (új) váltó felsõ görgõjének 1-2 mm csúszkálása oldalra?
Minden váltó felsõ görgõjének van ilyen.
#2729
Posted 2010. February 26. - 17:44

#2730
Posted 2010. February 24. - 21:34

#2731
Posted 2010. February 24. - 13:21

#2732
Posted 2010. February 24. - 12:06

#2733
Posted 2010. February 24. - 09:48


Alsóbilincses:

A felsõbilincses jobb konstrukció (szerintem), de nem minden vázra megy fel (fõleg összetelós vázakra nem).
Jó lesz a 9sebességes elsõváltó a 8sebességes rendszerrel.
#2734
Posted 2010. February 24. - 09:18

#2735
Posted 2010. February 23. - 21:42

miert tuntettek el az ujabb sram valtokarokrol az indikatort? sulycsokkentes?
vagy van ketfele verzioja?

#2736
Posted 2010. February 23. - 20:40

bowdenszett csere kompletten, plusz a váltót átnézni, hogy forgáspontok rendben vannak-eSziasztok!
Az elsõ váltóm (3 seb.) úgy tûnik, hogy megadta(?) magát. A legnagyobb fogaskereken használom általában, de most úgy tûnik ez így is akar maradni, mert kisebb fokozatra nem akar beváltani. Amikor váltok, a bowden megnyúlik, de a váltó nem ugrik át, csak ha erõsen kézzel segítek neki.
A tél folyamán is használtam a biciklit munkába menet, hóban, sárban, így telement kosszal. Most, nagytisztítás és olajozás után is ua. a helyzet.
Szerintetek hol keressem a problémát? Lehet hogy csak elállítódott? Az a helyzet, hogy még nem állítottam be váltót, de gondolom nem túl bonyolult.
kinyom maga közül zsirt olajat, mert nagyon finom az illesztése. max olaj spray vagy ilyesmi, de szerintem simán is elfutnak, rendkivül kopásálló a kerémiaSziasztok!
Kerámia-csúszócsapágyas váltógörgõnek (Deore XT) mi a megfelelõ kenõanyag? Olajozzam, zsírozzam, vagy szárazon kell összerakni?
Köszi
bowden(+ház) csere nálad is megvolt? persze távgyógyitás, de mindenképpen megéri átnézni a bowdeneket.Régi Deore rapid fire váltókarokon,ha a nagy kart nyomom,gyakran csak "üreset" húznak,vagyis nem csinálnak semmit.Ezen lehet valahogy segíteni,vagy ez a vége?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2737
Posted 2010. February 23. - 19:56

Régi Deore rapid fire váltókarokon,ha a nagy kart nyomom,gyakran csak "üreset" húznak,vagyis nem csinálnak semmit.Ezen lehet valahogy segíteni,vagy ez a vége?
Szedd szét, biztos vagy annyira szaki, hogy ne jelentsen gondot. Csak a csavarokat úgy tedd félre, hogy emlékezz, melyik hol volt. Aztán hátha ráakadsz a problémára. Én is szervízeltem már váltókart, egy darabka ki volt törve valahonnan, egy kis epoxival megoldottam, azóta is remekül mûködik.
#2738
Posted 2010. February 23. - 19:53

#2739
Posted 2010. February 23. - 19:50

Próbáld meg kicsit felfelé, a kormány irányába nyomni a kart váltáskor, hátha ez segít. Nálam mûködött.Régi Deore rapid fire váltókarokon,ha a nagy kart nyomom,gyakran csak "üreset" húznak,vagyis nem csinálnak semmit.Ezen lehet valahogy segíteni,vagy ez a vége?
És olvass vissza, hátha van más ötlet is.
#2740
Posted 2010. February 23. - 17:38
