Utálom, hogy mindig igazam van
De érted, hogy igazából nincs is igazad, mivel a váltókanál speciel pont egyenes volt, a rugós rész volt megtekeredve.

Utálom, hogy mindig igazam van
Ha a váltókanál ferde kicsit az is pont ilyen tüneteket produkál.
Nos, nekem megoldódott a hátsóváltó gondom - a megoldás - a látszólag jó XT Shadow mégsem volt az, volt egy szinte észrevehetetlen csavarás a mechanikában. De semmi sem volt feltûnõen ferde, s a végén már én is a váltófülre gyanakodtam, de akárhogy mértem, totál egyenesnek tûnt. (Ezt nagyon könnyû ellenõrizni egy betekert csavar és egy rákötött cérna segítségével - a legkisebb ferdeségre ugyanis a felni már más és más távolságra kerül a csavartól.) Sajnálom, mert a váltó ezen hibáját kábé sehogy sem tudom megorvosolni - így maximum pótalkatrésznek lesz jó. Magamtól nem jöttem volna rá, mivel emlékeim szerint sohasem csaptam úgy oda, hogy gond legyen vele.
Ha nem is lesz tökéletes, de a 9-as fogaskoszorú használható 8-as elsõ vagy hátsó váltóval.
nem
9-es fogaskeréksor használható-e 8-as váltóval:confused: Ha volt már ilyen kérdés akkor bocs:o
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
OFF "second wind" jelleggel.
Majdnem ugyanezt csinálom, még azzal az amatõrizmussal megspékelve, hogy mindig vagy 10 percig azon variálok, melyik végállás csavar melyik, ugyanis 4 bicajon 4 logika szerint van, s folyamatosan összekeverem.
Sziasztok,
mennyivel és miben lehet jobb egy zsír új XT egy zsír új SLX elsõ váltónál?
A bovdennél annyi lehet a gond, hogy szorul valahol és ezért nem tudja a váltó rugója visszahúzni.
A csavar. Ha egyenes akkor nem lehet vele gond. Ja és persze legyen meghúzva.
Az xt shadow milyen állapotban van? Nem kotyog nagyon? Mert nem ritka ennél a típusnál. Nálam a kanál kotyog jobbra-balra.
Vagy a felsõ váltógörgõ. Az nem hullott szét?
Elvileg kell hogy úgy is mûködjön a rendszer, hogy a nagytányér helyén van az egytányér, csak ha kicsit kopottabb a rendszer akkor majd ledobálja a láncot keresztben.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
1. Ferde a váltófül.
Nem az.
2. A bovdenezésben van a hiba (legtöbbször ez a gond).
MI lehet a hiba? Nyilván itt lehet a gebasz, csak fogalmam sincs micsoda.
3. Campa soron shimano váltót használsz.
Hát nem.
4. Valamit elb@sztak gyárilag.
Egyszer mûködött.
Elhagytam a csavart, ami a váltót a váltófülhöz rögzítette. Pótolnom kellett. (XT Shadow) Ebbõl szerinted fakadhat ilyen jellegû gond?
Köszönöm.Jani minden tiszteletem tied.
A sebesség mindent megold.