Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2261
Írta 2010. október 10. - 18:10
#2262
Írta 2010. október 10. - 15:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2263
Írta 2010. október 10. - 14:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2264
Írta 2010. október 10. - 13:31
#2265
Írta 2010. október 08. - 20:30
#2266
Írta 2010. október 08. - 20:21
X.4 ahol kell ,már nem.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2267
Írta 2010. október 08. - 16:18
Ahonnét szoktam rendelni sehol nincs X4.Lehet még kapni vagy megszûnt?
#2268
Írta 2010. október 08. - 16:13
Sram jó döntés.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2269
Írta 2010. október 08. - 15:59
Sram X3-as váltóról valami vélemény?Sram markolat váltóval lenne használva.
#2270
Írta 2010. október 07. - 11:49
OFF "second wind" jelleggel.
lászt sensz
#2271
Írta 2010. október 07. - 08:41
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2272
Írta 2010. október 07. - 07:02
Majdnem ugyanezt csinálom, még azzal az amatõrizmussal megspékelve, hogy mindig vagy 10 percig azon variálok, melyik végállás csavar melyik, ugyanis 4 bicajon 4 logika szerint van, s folyamatosan összekeverem.
Nyomtasd ki egy matricára és ragaszd a vázra a váltó fölé. Tudod olyan mûanyag izé amit a fox telókra is szoktak ragasztani hogy passzoljon a bringához
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2273
Írta 2010. október 07. - 01:33
Sziasztok,
mennyivel és miben lehet jobb egy zsír új XT egy zsír új SLX elsõ váltónál?
Hasonló kérdésem lenne csak váltókarra vonatkoztatva. Árban kb másfélszerese az xt szóval nem teljesen mindegy. Mondjuk nem használom semmi igazán exrtémre szóval nekem valószínûleg majdnem mindegy de azért gondoltam egy kérdést megér
#2274
Írta 2010. október 06. - 23:53
A bovdennél annyi lehet a gond, hogy szorul valahol és ezért nem tudja a váltó rugója visszahúzni.
A csavar. Ha egyenes akkor nem lehet vele gond. Ja és persze legyen meghúzva.
Az xt shadow milyen állapotban van? Nem kotyog nagyon? Mert nem ritka ennél a típusnál. Nálam a kanál kotyog jobbra-balra.
Vagy a felsõ váltógörgõ. Az nem hullott szét?
Elvileg kell hogy úgy is mûködjön a rendszer, hogy a nagytányér helyén van az egytányér, csak ha kicsit kopottabb a rendszer akkor majd ledobálja a láncot keresztben.
Én is köszönöm, mindkettõtöknek. De, eléggé lestrapált Shadow, nem véletlen, hogy leszedtem a Giant-ról. Reméltem, ha kicsit kipofozom, kipucolom, jó lesz. Nem érzem mindenesetre vészesen kotyogónak. Annyi csak a baj, hogy feltehetnék elvben Deore-t helyette, kipróbálásnak, de az új ház, új bowden, mivel ugye teljesen más hossz kell. A bowden új és suhan, az szerintem nem probléma. Bemérem majd a papucsot, nem szeretem csak úgy szemre hajlítgatni. Még az is az egyik tippem, hogy a kerék ferdén áll a papucsban - ugyanis nemrég lett szinterezve a váz. Lehet érdemes megpróbálni a papucs kontaktfelületébõl a festéket kipiszkálni, az sok esetben segít.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2275
Írta 2010. október 06. - 23:33
Ez tök jó.
Ezért vagyok itt.
...ez az erõs nyali helye...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2276
Írta 2010. október 06. - 23:30
1. Ferde a váltófül.
Nem az.
2. A bovdenezésben van a hiba (legtöbbször ez a gond).
MI lehet a hiba? Nyilván itt lehet a gebasz, csak fogalmam sincs micsoda.
3. Campa soron shimano váltót használsz.
Hát nem.
4. Valamit elb@sztak gyárilag.
Egyszer mûködött.
Elhagytam a csavart, ami a váltót a váltófülhöz rögzítette. Pótolnom kellett. (XT Shadow) Ebbõl szerinted fakadhat ilyen jellegû gond?
A bovdennél annyi lehet a gond, hogy szorul valahol és ezért nem tudja a váltó rugója visszahúzni.
A csavar. Ha egyenes akkor nem lehet vele gond. Ja és persze legyen meghúzva.
Az xt shadow milyen állapotban van? Nem kotyog nagyon? Mert nem ritka ennél a típusnál. Nálam a kanál kotyog jobbra-balra.
Vagy a felsõ váltógörgõ. Az nem hullott szét?
Elvileg kell hogy úgy is mûködjön a rendszer, hogy a nagytányér helyén van az egytányér, csak ha kicsit kopottabb a rendszer akkor majd ledobálja a láncot keresztben.
Köszönöm.Jani minden tiszteletem tied.
A sebesség mindent megold.
#2277
Írta 2010. október 06. - 23:17
Szedd le a hátsó váltót,dugj bele egy gyorskioldós hátsó agy tengelyt,kicsit hajtsd meg kifelé a fület és szerintem jó lesz.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2278
Írta 2010. október 06. - 23:13
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2279
Írta 2010. október 06. - 23:11
Elég béna vagyok váltóállításban, van egy hátsóváltóm, s ha feltételezzük, hogy a két végpontot beállítottam, helyesen, s ennek ellenére a 9-es sorból vagy az alsó 8-at, vagy a felsõ 8-at használja a bowdenfeszesség állításával (azaz pl. ha a kónuszt nem komálja, s addig tekerem, amíg éppenhogy leteszi rá, akkor már az elsõ fogast nem fogja szeretni), akkor mit lehet még kezdeni vele? Olyan, mintha a tartomány, amelyben mozogna, eleve kisebb lenne.
Ha a váltókanál ferde kicsit az is pont ilyen tüneteket produkál.
#2280
Írta 2010. október 06. - 23:09
Elöl nagytányér,pörget hajtókar,külsõ határoló csavart addig tekerem befelé,míg a lánc felugrik második fogaskerékre.
Ha fent,akkor addig teker vissza,míg leesik kicsire,aztán még egy fél fordulat.
Beköt bowden,elkezd váltogatni,2.-3. fogaskerék úgy beállít finomszabályzó gombbal,hogy 3.-ról leessen a lánc a másodikra,itt addig állít, míg megszûnik a lánc csörgése.
"A kónuszon teljesen jól megy. Ha meg úgy megfeszítem, hogy a 9-esre felváltson, akkor a kónuszra nem pakolja le."
Akkor tutira görbe a papucsod vagy a váltótest.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.