Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Pannon Maraton | 2008. június 29., Gyõrújbarát
Indította
KTM0303
, 2005. február 14. 21:32
#981
Írta 2005. szeptember 29. - 05:50

lehet mazsolazni a kepek kozott. mind a soproni mind a gyorujbarati kepek fenn vannak...ha valakinek kell yo minosegbe, hogy elohivassa kuldjon mailt az oldalak aljan talalhato cimre es elkuldom.
Leon
Leon
..::"Az utolsó 2mp-t nem lehet visszacsinálni..."::..
#982
Írta 2005. szeptember 28. - 20:52

73Kacsa said
Aztán éppen én is elõzni tudok, amikor küszködve a sárral, meg az emelkedõvel, meg hogy ne csússzak el valaki hátulról rámordibál: B.meg engedj már el valahol! Miután befejeztem az elõzést balról elmegy. Sárga mez. Utána ordibálok, Talan szóljál melyikrõl jössz. Jobb vagy bal, nem hallottál még errõl. Nem válaszol, de az elõttem 10 méterre lévõnél már bemondja a jobbot. Na legalább 10 méter erejéig megtanítottam valamire. Tanulékony.
Az mekkora egy tajparaszt volt! Kék nadrág sárga póló. Ha nem sajnáltam volna a kulacsom biztos hátba dobom! Mellettem elfért, de ezek szerint Te voltál az akinek beugatott.
Attila, flagellum Dei, malleus orbis
#983
Írta 2005. szeptember 28. - 00:22

Aztán hirtelen minden jónak vége lesz egyszer: jobbra be erdõ, s tapadós földúton emelkedõ felfelé.
5 km a célig…DE…Ott van a kissrác elõl. Tolja a biciklit, nem megy Neki a felfelé. Én nyomom felfelé. Útközben sétálók, akik bíztatnak, hogy már nincs sok hátra nyomjam csak. Kb 10 m választ el a sráctól, amikor kséz vagyok. Elfogy minden erõ.
3km a célig. Már csak számolok. Ha 3km-t 6 perc alatt teszek meg az 30as átlag. Ha 12 perc alatt az 15ös átlag. Ha 15 perc alatt, az 12es átlag. 12es átlagot meg minimum tudok: szóval már csak max 15 perc a célig.
Közben elhagy felfelé egy páros. Nekik most indult be a verseny, mert kedélyesen beszélgetnek. Középtávosok, s eddig végig mögöttem voltak. Mind1, nekem elsõ középtávom: csak be kell érnem a célba. Újabb ember érkezik hátulról. Elõz, elmegy. Kezdek merges lenni. Már csak 6.5 perc a célig. Az utolsó kanyaroknál mály homokos az út: nem akedvencem, de már hallom a szpiker hangját!! Közel a tábor.
A legutolsó kanyar elõtt meglátom az utolsó embert aki elhagyott, s a narancssárga felsõs kissrácot. A szokásos hajrába kezdek, de erõm már nincs kikerülni alegnagyobb saras pocsolyát, így sárosan, fáradtan hajrázva érkezek be a célba. Megfogni most nem tudtam senkit a célkapu elõtt, de beérkeztem a célba.
Dist: 53.02km
Netto Time: 215:59
Brutto Time: 229:33
Avg Speed 14.7 km/h
Max Speed 47 km/h
Max HB: 183
Avg HB: 164
UpZone: 55mins
InZone: 143 mins
DownZone: 30 mins
Zone: 170/155 [90%-82.5%]
3355kcal
5 km a célig…DE…Ott van a kissrác elõl. Tolja a biciklit, nem megy Neki a felfelé. Én nyomom felfelé. Útközben sétálók, akik bíztatnak, hogy már nincs sok hátra nyomjam csak. Kb 10 m választ el a sráctól, amikor kséz vagyok. Elfogy minden erõ.
3km a célig. Már csak számolok. Ha 3km-t 6 perc alatt teszek meg az 30as átlag. Ha 12 perc alatt az 15ös átlag. Ha 15 perc alatt, az 12es átlag. 12es átlagot meg minimum tudok: szóval már csak max 15 perc a célig.
Közben elhagy felfelé egy páros. Nekik most indult be a verseny, mert kedélyesen beszélgetnek. Középtávosok, s eddig végig mögöttem voltak. Mind1, nekem elsõ középtávom: csak be kell érnem a célba. Újabb ember érkezik hátulról. Elõz, elmegy. Kezdek merges lenni. Már csak 6.5 perc a célig. Az utolsó kanyaroknál mály homokos az út: nem akedvencem, de már hallom a szpiker hangját!! Közel a tábor.
A legutolsó kanyar elõtt meglátom az utolsó embert aki elhagyott, s a narancssárga felsõs kissrácot. A szokásos hajrába kezdek, de erõm már nincs kikerülni alegnagyobb saras pocsolyát, így sárosan, fáradtan hajrázva érkezek be a célba. Megfogni most nem tudtam senkit a célkapu elõtt, de beérkeztem a célba.
Dist: 53.02km
Netto Time: 215:59
Brutto Time: 229:33
Avg Speed 14.7 km/h
Max Speed 47 km/h
Max HB: 183
Avg HB: 164
UpZone: 55mins
InZone: 143 mins
DownZone: 30 mins
Zone: 170/155 [90%-82.5%]
3355kcal
#984
Írta 2005. szeptember 28. - 00:06

37-38.km teljesen kész vagyok. Éhes nagyon, s egyre jobban fáj a gyomrom. Hajtok amig csak tudok., elfogz majdnem a kulacsomból az ital is. Közben eldöntöm lesz, ami lesz: 40km-nél megállok és frissitek. Táskámban még ott lapul 1 powerBar szelet, 2 szelet cerbona is. Ennem kell. S lõn csoda. Kiérve az erdõbõl, újra szfalt, s ott a 2. frissítõpont. S ott a Piros-Fekete mez is! Vagy mégsem?
40. km. Ott van bizony, de ez most egy fiatal srác. Lehet délibábot kergettem idáig? Nem foglalkozok Vele, inkább a kaja. Megeszek apró darabokban leglabb 3 egész banánt+megiszok fél liter vizet,s töltöm tele a kulacsot.
Ekkor ki érkezik mellém? Sporttárs a 30. kmrõl. Õ is eszik egy keveset, meg iszik 1 pohár vizet. Még egy srác beer minket, Õ csak bevág 1 pohár vizet, s már el is lép. Ez igen gondolom magamban, s közben picit bosszús is vagyok.Én itt perceken keresztül kûzdök azért, hogy elõrébb kerüljek, más meg 1 jó frissítéssel elintézi mindezt.
Elindulunk hát együtt a sporttárssal. Ismét távot kérdez: 40km jegyzem meg. Erre megint felhördül, azt hitte legalább 50nél járunk. MOndja, hogy nem vált le kistányérra a váltója, de most már így kell kibírnia. Szúba kerül az élmezõny is, de mi csak a kajáért hajtunk már. Eszembe jut Nóri: milyen jó lesz hazamenni, s otthon a grillcsirkét falatozni. Ezen gondolatok közepette aztán ismét az aszfaltos emelkedõn elhagyom utitársamat. Elõl a “jól frissítõ”, de neki is nehezen megy: utolérem. Még elõrébb egy fehér mezes srác. Lefeléken nagyon megy. Mindig gyorsabb nálam, pedig aszfalton én is merem engedni jobban [max speed mondjuk csak 47km/h], de a felfeléken én közelítek Hozzá. Magamban jól eljátszok a távolsággal, meg a sebességgel, majd egy emelkedõ tetején elkapom, s leelõzöm. Ez is megvan Hurrá! Tekintek vissza 2 perc múlva: egy kis narancssárga pólós szemüveges srác jön..nem is tudom milyen biciklivel…trekking? citybike? Mindenesetre valahol 1.6-1.7es gumijai vannak. Egyszercsak utolér, s elõz. Próbálok a nyomában maradni a nagy lejtõzésnél, állandóan tekerek [vádlim érzi is rendesen..szép lassan haladok a biztos görcs felé], de hiába. A távolságot tartani tudom max egy kis idõre, de inkább nõ köztünk a különbség. Ez is felidegesít kicsit. Ezt a srácot valahol a 15.km környékén hagytam le, s most elõz le?
45 km: Közben észreveszem kitáblázva a 10km a célig feliratot. Na ez biztató! A második frissítõnél úgyis azt mondták, hogy inenntõl végig aszfalt lesz. Nézegetem az órát, számolgatok fejben: Ha így jövök 40-45 ös átlagot, akkor 12-15 percen belül beérek. Ez jó hír!
40. km. Ott van bizony, de ez most egy fiatal srác. Lehet délibábot kergettem idáig? Nem foglalkozok Vele, inkább a kaja. Megeszek apró darabokban leglabb 3 egész banánt+megiszok fél liter vizet,s töltöm tele a kulacsot.
Ekkor ki érkezik mellém? Sporttárs a 30. kmrõl. Õ is eszik egy keveset, meg iszik 1 pohár vizet. Még egy srác beer minket, Õ csak bevág 1 pohár vizet, s már el is lép. Ez igen gondolom magamban, s közben picit bosszús is vagyok.Én itt perceken keresztül kûzdök azért, hogy elõrébb kerüljek, más meg 1 jó frissítéssel elintézi mindezt.
Elindulunk hát együtt a sporttárssal. Ismét távot kérdez: 40km jegyzem meg. Erre megint felhördül, azt hitte legalább 50nél járunk. MOndja, hogy nem vált le kistányérra a váltója, de most már így kell kibírnia. Szúba kerül az élmezõny is, de mi csak a kajáért hajtunk már. Eszembe jut Nóri: milyen jó lesz hazamenni, s otthon a grillcsirkét falatozni. Ezen gondolatok közepette aztán ismét az aszfaltos emelkedõn elhagyom utitársamat. Elõl a “jól frissítõ”, de neki is nehezen megy: utolérem. Még elõrébb egy fehér mezes srác. Lefeléken nagyon megy. Mindig gyorsabb nálam, pedig aszfalton én is merem engedni jobban [max speed mondjuk csak 47km/h], de a felfeléken én közelítek Hozzá. Magamban jól eljátszok a távolsággal, meg a sebességgel, majd egy emelkedõ tetején elkapom, s leelõzöm. Ez is megvan Hurrá! Tekintek vissza 2 perc múlva: egy kis narancssárga pólós szemüveges srác jön..nem is tudom milyen biciklivel…trekking? citybike? Mindenesetre valahol 1.6-1.7es gumijai vannak. Egyszercsak utolér, s elõz. Próbálok a nyomában maradni a nagy lejtõzésnél, állandóan tekerek [vádlim érzi is rendesen..szép lassan haladok a biztos görcs felé], de hiába. A távolságot tartani tudom max egy kis idõre, de inkább nõ köztünk a különbség. Ez is felidegesít kicsit. Ezt a srácot valahol a 15.km környékén hagytam le, s most elõz le?
45 km: Közben észreveszem kitáblázva a 10km a célig feliratot. Na ez biztató! A második frissítõnél úgyis azt mondták, hogy inenntõl végig aszfalt lesz. Nézegetem az órát, számolgatok fejben: Ha így jövök 40-45 ös átlagot, akkor 12-15 percen belül beérek. Ez jó hír!
#985
Írta 2005. szeptember 27. - 23:45

Az emelkedõ után [ahol is lehagyott a Kelly’s-es lány] hosszú tisztáson kanyarog az út. Széthúzódik a mezõny. Igyekszem az enyhe lejtõs szakaszon mindinkább megközelíteni a “vetélytársamat”. Ahogy az erdõbe beérünk egy jobb kanyarral már 20 méteren belül van. Itt már nem csak sár van, hanem óriási pocsolyák végig az úton széltében. A legelõl haladó bénázik valamit: nem akarja összekoszolni magát, ezért leszáll a gépérõl, s elkezdi tolva keresni a legjobb utat. A leány nem akar leszállni, s bár lendületét vesztette, de belegázol a vízbe, ahol aztán egyszercsak le kell tennie a lábát. Én lendületbõl érkezek hátulról, s a lány mellett ha nehezen is a legnagyobb-legmélyebb sáros pocsolyán keresztül elõzök. Õ bíztat: ne szállj, le nyomjad!
Aztán még megteszek 20 métert és kész. Felnézni is szörnyû, hát még feltolni. Siratófalnak tûnik. Nem tudom hol vagyunk, de ez 3as hupli aranyos. Sokan kínukb felnevetnek. Mindenki megáll felnéz, majd elkezdi tolni, emelni a biciklijét. Egyik részen gylog is alig bírnék felmenni. Felváltva elõzgetjük egymást tolás közben. Egy fiatal sráccal beszélgetek: Õ a környéken lakik, a pálya egy részét bejárta.. na de ez..Megjegyzem, hogy na valaki itt ordítsa be, hogy jobb vagy bal oldalról elõz.
A 21.kmnél járunk. A leány kb fél perccel elõbb ér fel a tetõre, majd hallom ahogy az SPD pedálokba bekattan a cipõ, s már taker is. ”Lesétálom” a fiatal srácot, s a Kelly’s bringa után eredek. Lejtõzés van, de sehol nem látom. Elérkezek a válaszúthoz: jobbra rövidtáv, balra hosszútáv. Jobbra sokan letérnek, balra alig. Kis kukoricásban való tekergés után ismét be az erdõbe.
24. km: A kritikus pont. Itt valamiért mindig elfáradok, akár rövidtáv, akár középtáv [mármint a mai elsõ] Iszok egyet menetközben, s bevágok pár szem szõlõcukrot. Egyszercsak észreveszem a pirosfekete mezt. Hajtás ismét, mintha a verseny vége felé járnék, pedig még féltáv sincs meg. Lopom a távot, 50m, 35m, 20m, majd jön az elsõ frissítõpont. A leány megkapja a jelet a rajtszámára, s száguld tova. A fene.. itatós táskája van. Nekem kulacsot kell töltenem, megeszek 1 csokiszeletet is, s kis kulacsot is megtöltöm. Egy pohár víz még, s irány a csaj után.
27.5 km 1óra40 perc 15ös átlag. Na gondolom magamban ha a második fele is ilyen jól megy, akkor 3h20 alatt bent vagyok. Négy órát terveztem max a távra. 40 perccel belül lehetnék a kitûzött célnak.
Kezdõdik minden elõrõl. Gyerünk. Csak a lábaimmal van valami baj. Egy mezõn vagyok illetve vagyunk,mert a frissítõnél csapódik hozzám egy kék mezes srác. Kis beszélgetés: Õ bizik benne, hogy nem lesz 60km a vége. Enyhe emelkedõ, mégis olyan nehezen megy. Olyan ellenállása vana fûnek, hogy inkább megállok egy kicsit a kis kulacsba bekeverni a Powergelt. Ekkor elmennek mellettem 3an [közte a kék pólós srác], de a piros-fekete mezt a távolban még látom. Újra tekerek, hátranézve látok egy 5-6 fõs csoportot. Na ezeknek nem szabad megfogniuk! A kulacsos töltögetésnél megelõzõk közûl megfogom az egyiket a mezõ végén. Itt jobbra fel kanyarodik az út agyagos-vizes út: jobbrol-balról meredek part. Megyek mögötte, majd jobbról lassan-nagyon lassan elõzök. Közben kiderül, hogy 30 km-t tettünk meg. Erre a hírre a sporttárs felhördül, hogy még 25 km van vissza? Az kizárt.
Közben felérünk a földesút tetejére. Jobb kanyar és aszfalt. Végre gondolnám. Elõre tekintve hepehupás emelkedõ. Sebaj, de legalább aszfalt. Hajtani kezdek, jobban is megy itt a gép. Elõl 4bar hátul 4.2-4.3bar. A sporttársat elhagyom felfelé, s a kék mezest is megfogom. Jól haladok elõre, mert a hátam mögûl csak 1 ember elõz be.
Egész jól haladok. Ott nagyon elõl az a kis pont ismét Kelly’s az. Aztán aszfaltról ismétbe az erdõbe: megint emelkedõ. Mindig emelkedõ? Majd ismét a letapadós fû. Idegesítõ, s fárasztó is egyben. Jön egy olyan hullámvasút! Tetszik: lefelé nem is merem engedni, de aki nem engedi el a féket az a felfelén megakad középen és tolnia kell. Nekem is. Közben ugyanabban a csoportban tekerek, mint kb 1 órája. Hihetetlen. Kiesik a kulacsom 2x is, így hiába elõzök meg 2-3 embert, kulacs szedegetés közben elmennek mellettem, s újra a hátukat nézhetem. A Mobster végleg eltûnik elõlem… Nem is látom többet, a célban sem. De hajtóerõnek jó.. hátha…
Erdõben haladok elõre enyhe emelkedõ. Keresem a helyem, hol a job hol a baloldali nyomsávot gondolom jobbnak: ide-oda cikázok. Kezdek viszont éhes lenni. Elõl ismét kis pont…új erõt ad. Jönnek a veszélyes feliratú táblák. Egyiknél tövig behúzva a fékkarok elöl-hátul, testyúly teljesen a hátsókerék felett, még smintha enyhén gyorsulnék. Nehezen fogja meg a gépet a tárcsafék is. Szerencsére semmi gond irány tovább. Egy kis idõ múlva újra veszély feliratú tábla. Szûk hely, s meredek csúszós avaros lefelé. Sikerûl is esni egy kiálló gyökéren: ahogy átjutok rajta egybõl sárba csúszik az elsõ kerék, s eldõlök. Fáradt is vagyok, de nem lett baj.
Aztán még megteszek 20 métert és kész. Felnézni is szörnyû, hát még feltolni. Siratófalnak tûnik. Nem tudom hol vagyunk, de ez 3as hupli aranyos. Sokan kínukb felnevetnek. Mindenki megáll felnéz, majd elkezdi tolni, emelni a biciklijét. Egyik részen gylog is alig bírnék felmenni. Felváltva elõzgetjük egymást tolás közben. Egy fiatal sráccal beszélgetek: Õ a környéken lakik, a pálya egy részét bejárta.. na de ez..Megjegyzem, hogy na valaki itt ordítsa be, hogy jobb vagy bal oldalról elõz.
A 21.kmnél járunk. A leány kb fél perccel elõbb ér fel a tetõre, majd hallom ahogy az SPD pedálokba bekattan a cipõ, s már taker is. ”Lesétálom” a fiatal srácot, s a Kelly’s bringa után eredek. Lejtõzés van, de sehol nem látom. Elérkezek a válaszúthoz: jobbra rövidtáv, balra hosszútáv. Jobbra sokan letérnek, balra alig. Kis kukoricásban való tekergés után ismét be az erdõbe.
24. km: A kritikus pont. Itt valamiért mindig elfáradok, akár rövidtáv, akár középtáv [mármint a mai elsõ] Iszok egyet menetközben, s bevágok pár szem szõlõcukrot. Egyszercsak észreveszem a pirosfekete mezt. Hajtás ismét, mintha a verseny vége felé járnék, pedig még féltáv sincs meg. Lopom a távot, 50m, 35m, 20m, majd jön az elsõ frissítõpont. A leány megkapja a jelet a rajtszámára, s száguld tova. A fene.. itatós táskája van. Nekem kulacsot kell töltenem, megeszek 1 csokiszeletet is, s kis kulacsot is megtöltöm. Egy pohár víz még, s irány a csaj után.
27.5 km 1óra40 perc 15ös átlag. Na gondolom magamban ha a második fele is ilyen jól megy, akkor 3h20 alatt bent vagyok. Négy órát terveztem max a távra. 40 perccel belül lehetnék a kitûzött célnak.
Kezdõdik minden elõrõl. Gyerünk. Csak a lábaimmal van valami baj. Egy mezõn vagyok illetve vagyunk,mert a frissítõnél csapódik hozzám egy kék mezes srác. Kis beszélgetés: Õ bizik benne, hogy nem lesz 60km a vége. Enyhe emelkedõ, mégis olyan nehezen megy. Olyan ellenállása vana fûnek, hogy inkább megállok egy kicsit a kis kulacsba bekeverni a Powergelt. Ekkor elmennek mellettem 3an [közte a kék pólós srác], de a piros-fekete mezt a távolban még látom. Újra tekerek, hátranézve látok egy 5-6 fõs csoportot. Na ezeknek nem szabad megfogniuk! A kulacsos töltögetésnél megelõzõk közûl megfogom az egyiket a mezõ végén. Itt jobbra fel kanyarodik az út agyagos-vizes út: jobbrol-balról meredek part. Megyek mögötte, majd jobbról lassan-nagyon lassan elõzök. Közben kiderül, hogy 30 km-t tettünk meg. Erre a hírre a sporttárs felhördül, hogy még 25 km van vissza? Az kizárt.
Közben felérünk a földesút tetejére. Jobb kanyar és aszfalt. Végre gondolnám. Elõre tekintve hepehupás emelkedõ. Sebaj, de legalább aszfalt. Hajtani kezdek, jobban is megy itt a gép. Elõl 4bar hátul 4.2-4.3bar. A sporttársat elhagyom felfelé, s a kék mezest is megfogom. Jól haladok elõre, mert a hátam mögûl csak 1 ember elõz be.
Egész jól haladok. Ott nagyon elõl az a kis pont ismét Kelly’s az. Aztán aszfaltról ismétbe az erdõbe: megint emelkedõ. Mindig emelkedõ? Majd ismét a letapadós fû. Idegesítõ, s fárasztó is egyben. Jön egy olyan hullámvasút! Tetszik: lefelé nem is merem engedni, de aki nem engedi el a féket az a felfelén megakad középen és tolnia kell. Nekem is. Közben ugyanabban a csoportban tekerek, mint kb 1 órája. Hihetetlen. Kiesik a kulacsom 2x is, így hiába elõzök meg 2-3 embert, kulacs szedegetés közben elmennek mellettem, s újra a hátukat nézhetem. A Mobster végleg eltûnik elõlem… Nem is látom többet, a célban sem. De hajtóerõnek jó.. hátha…
Erdõben haladok elõre enyhe emelkedõ. Keresem a helyem, hol a job hol a baloldali nyomsávot gondolom jobbnak: ide-oda cikázok. Kezdek viszont éhes lenni. Elõl ismét kis pont…új erõt ad. Jönnek a veszélyes feliratú táblák. Egyiknél tövig behúzva a fékkarok elöl-hátul, testyúly teljesen a hátsókerék felett, még smintha enyhén gyorsulnék. Nehezen fogja meg a gépet a tárcsafék is. Szerencsére semmi gond irány tovább. Egy kis idõ múlva újra veszély feliratú tábla. Szûk hely, s meredek csúszós avaros lefelé. Sikerûl is esni egy kiálló gyökéren: ahogy átjutok rajta egybõl sárba csúszik az elsõ kerék, s eldõlök. Fáradt is vagyok, de nem lett baj.
#986
Írta 2005. szeptember 27. - 23:45

Nem tudom hogyan kezdjek, mit csináljak, mert nem ismerem még az erõbeosztást.
Emelkedõ következik. Sokáig megyek felfelé, majd bedugul a sor. Tipikus. Valaki elõrébb nem bírta, s leszáll a bringáról vagy nekidõlt a mellette lévõnek, s máris mindenki tolhatja, aki hátrébb van. Én is leszállok tolni. Félreállok elõbb, hogy aki tud menjen. Tolás felfelé. Meleg is van, s a pulzus is hirtelen ugrott meg. Egyre rosszabbul érzem magam. Pulzus: 180-181-182-183. Lassan kúszik felfelé. Lasabban tolom, s mélyebben veszem a levegõt, hogy csituljon a vérem. Igyekszem a lankásabb részen visszamászni a nyeregbe. Ákost ekkor már nem látom. Valahol az elején sikerült Neki kifogni egy oldalsó sávot, s 15-20 hellyel elõrébb volt, amikor én tolni kezdtem.
Elérünk egy antennához, innen lefelé haladunk. Én óvatosan engedem, mert ugye az esés májusban. Szûk ösvényen haladunk lefelé. Elõttem egy srác, igyekszek hozzá felzárkózni, mögöttemis hallom csörtet valaki, de látótávolságon kívûl. Az egész verseny olyan, mintha cask 3an lennénk a pályán. Vagy nagyon a végén vagyok vagy utolsó elõtti, vagy ennyire szétszakadt volna a mezõny?
Kiérünk egy földútra, s még haladunk lefelé. A mögöttem lévõ megfog, s el is hagy ugyanazzal a lendülettel, ugyanakkor én is közelebb kerülök az elöttem lévõhöz. Emelkedõ következik, majd újabb. Mikor utaztam Gyõr felé alig láttam dombot…. hogy ezek most honnan nõnek ki, s szaporodnak gomba módra?
Ránézek az órára, 27. perce tekerek illetve vagyok úton, de már elfáradtam. Na irány tovább, messzi még a vége.
Csak tekerek-tekerek: nagyjából jó helyen vagyok a mezõnyben, mert sokan nem elõznek meg, s én is ugyanazokat az embereket látom magam körül. Elõttem egy Kelly’s Mobsterrel tekerõ Kelly’s felsõben lévõ lány. Az emelkedõk elejét én bírom jobban, a végét Õ. Írigylem az egyenletes tempójáért. Láthatólag job a fogaskerék áttétele. Legkisebb fokozaton taker, én is. Mégis elõzöm. Aztán a lábaim elfáradnak, s Õ ugyanabban a tempóban elmegy mellettem. Kis hullámvasutazás következett, majd már egy ideje halljuk többed magammal, hogy motoros közeleg hátulról. Valaki megkérdezi tõlem menet közben: ez már a zárómotoros? Ennyire a végén lennénk? Nem –mondom –csak a rövidtáv eleje érkezik. S lõn pár perc után hallom is, hogy a saras felfelén éppen általam beelõzött versenyzõknek szólnak messzirõl, hogy melyik oldalról lesz az elõzés. Az eleje nagyon megy. Hárman hagynak el nagy tempóban. Csodálkozok is, hogy lehet így felfelé tekerni ebben a sárban. Aztán kis szünet, majd még két ember elmegy mellettem gond nélkül. Kivétel nélkül megköszönik. Aztán éppen én is elõzni tudok, amikor küszködve a sárral, meg az emelkedõvel, meg hogy ne csússzak el valaki hátulról rámordibál: B.meg engedj már el valahol! Miután befejeztem az elõzést balról elmegy. Sárga mez. Utána ordibálok, Talan szóljál melyikrõl jössz. Jobb vagy bal, nem hallottál még errõl. Nem válaszol, de az elõttem 10 méterre lévõnél már bemondja a jobbot. Na legalább 10 méter erejéig megtanítottam valamire. Tanulékony. Még 1 ember érkezik hátulról, amikor kiérünk az erdõbõl. Jobbra villanypásztor, legelészõ állatok, balról az erdõ. Lehet engedni lefelé. Próbálom tartani az utolsó rövidtávossal a lefelét. Marad is a távolság köztünk, de hopp. Valaki zúgott egyet. Motoros mellette, meg két három ember még. Annyit hallok, hogy valaki orvost emleget, s a srác nagyon fájlalja a lábát. Irány tovább. Mögöttem is felgyûlnek az emberek. A lejtõzés végén hirtelen bal kanyar, s emelkedõ. Tûzõ napsütés; ez egy magánbirtok lehet.
Emelkedõ eleje megint megy, majd elfogy az erõ. Sokan felmennek nyeregben, köztük az egyik BB mezben tekerõ versenyzõ is [rövidtávos]. Messze még a vége tolnom kell inkább. Közben iszok is. Nem hoztam magammal sok mindent. Pár szem szõlõcukor, 1.5 szelet PowerBar, a kulacsban Gatorade+Mg pezsgõtabletta, két szelet cerbona és egy Powergel.
Emelkedõ következik. Sokáig megyek felfelé, majd bedugul a sor. Tipikus. Valaki elõrébb nem bírta, s leszáll a bringáról vagy nekidõlt a mellette lévõnek, s máris mindenki tolhatja, aki hátrébb van. Én is leszállok tolni. Félreállok elõbb, hogy aki tud menjen. Tolás felfelé. Meleg is van, s a pulzus is hirtelen ugrott meg. Egyre rosszabbul érzem magam. Pulzus: 180-181-182-183. Lassan kúszik felfelé. Lasabban tolom, s mélyebben veszem a levegõt, hogy csituljon a vérem. Igyekszem a lankásabb részen visszamászni a nyeregbe. Ákost ekkor már nem látom. Valahol az elején sikerült Neki kifogni egy oldalsó sávot, s 15-20 hellyel elõrébb volt, amikor én tolni kezdtem.
Elérünk egy antennához, innen lefelé haladunk. Én óvatosan engedem, mert ugye az esés májusban. Szûk ösvényen haladunk lefelé. Elõttem egy srác, igyekszek hozzá felzárkózni, mögöttemis hallom csörtet valaki, de látótávolságon kívûl. Az egész verseny olyan, mintha cask 3an lennénk a pályán. Vagy nagyon a végén vagyok vagy utolsó elõtti, vagy ennyire szétszakadt volna a mezõny?
Kiérünk egy földútra, s még haladunk lefelé. A mögöttem lévõ megfog, s el is hagy ugyanazzal a lendülettel, ugyanakkor én is közelebb kerülök az elöttem lévõhöz. Emelkedõ következik, majd újabb. Mikor utaztam Gyõr felé alig láttam dombot…. hogy ezek most honnan nõnek ki, s szaporodnak gomba módra?
Ránézek az órára, 27. perce tekerek illetve vagyok úton, de már elfáradtam. Na irány tovább, messzi még a vége.
Csak tekerek-tekerek: nagyjából jó helyen vagyok a mezõnyben, mert sokan nem elõznek meg, s én is ugyanazokat az embereket látom magam körül. Elõttem egy Kelly’s Mobsterrel tekerõ Kelly’s felsõben lévõ lány. Az emelkedõk elejét én bírom jobban, a végét Õ. Írigylem az egyenletes tempójáért. Láthatólag job a fogaskerék áttétele. Legkisebb fokozaton taker, én is. Mégis elõzöm. Aztán a lábaim elfáradnak, s Õ ugyanabban a tempóban elmegy mellettem. Kis hullámvasutazás következett, majd már egy ideje halljuk többed magammal, hogy motoros közeleg hátulról. Valaki megkérdezi tõlem menet közben: ez már a zárómotoros? Ennyire a végén lennénk? Nem –mondom –csak a rövidtáv eleje érkezik. S lõn pár perc után hallom is, hogy a saras felfelén éppen általam beelõzött versenyzõknek szólnak messzirõl, hogy melyik oldalról lesz az elõzés. Az eleje nagyon megy. Hárman hagynak el nagy tempóban. Csodálkozok is, hogy lehet így felfelé tekerni ebben a sárban. Aztán kis szünet, majd még két ember elmegy mellettem gond nélkül. Kivétel nélkül megköszönik. Aztán éppen én is elõzni tudok, amikor küszködve a sárral, meg az emelkedõvel, meg hogy ne csússzak el valaki hátulról rámordibál: B.meg engedj már el valahol! Miután befejeztem az elõzést balról elmegy. Sárga mez. Utána ordibálok, Talan szóljál melyikrõl jössz. Jobb vagy bal, nem hallottál még errõl. Nem válaszol, de az elõttem 10 méterre lévõnél már bemondja a jobbot. Na legalább 10 méter erejéig megtanítottam valamire. Tanulékony. Még 1 ember érkezik hátulról, amikor kiérünk az erdõbõl. Jobbra villanypásztor, legelészõ állatok, balról az erdõ. Lehet engedni lefelé. Próbálom tartani az utolsó rövidtávossal a lefelét. Marad is a távolság köztünk, de hopp. Valaki zúgott egyet. Motoros mellette, meg két három ember még. Annyit hallok, hogy valaki orvost emleget, s a srác nagyon fájlalja a lábát. Irány tovább. Mögöttem is felgyûlnek az emberek. A lejtõzés végén hirtelen bal kanyar, s emelkedõ. Tûzõ napsütés; ez egy magánbirtok lehet.
Emelkedõ eleje megint megy, majd elfogy az erõ. Sokan felmennek nyeregben, köztük az egyik BB mezben tekerõ versenyzõ is [rövidtávos]. Messze még a vége tolnom kell inkább. Közben iszok is. Nem hoztam magammal sok mindent. Pár szem szõlõcukor, 1.5 szelet PowerBar, a kulacsban Gatorade+Mg pezsgõtabletta, két szelet cerbona és egy Powergel.
#987
Írta 2005. szeptember 27. - 23:44

Akkor íme az én beszámolóm a Pannon maratonról.
Elsõ rész
Pannon Maraton Gyõrújbarát
A szombati napon utaztam le Gyõrbe Ákoshoz. Mielõtt felszálltam volna a vonatra, még kavarogtam egyet a városban csokikért, plussz elõre megvenni a vonatjegyet. Összesen így sikerült 38 km-t a lábamba tenni. Háromkor elindultam aztán [vonatindulás elõtt 3 perccel korábban értem ki a vasútra]. Kellemes napsütés végig, ami bíztatónak hatott a másnapi versenyre. Megérkeztem ötre Gyõrbe, ahol Ákossal bevártuk Öcsémet [10 perccel késõbb érkezett]. Egy kis megbeszélés szerelgetés után indultunk ki Gyõrszentivánra Ákosékhoz. Kellemes egyenletes tekerés volt, bár már kezdett hûvösödni, s sötétedni is. Ez egy 12 km-es kis tekerés volt, így 50-essel zártam a napot. Este beszélgetés a lakásban, majd 2 felessel ünnepeljük, hogy másnap verseny. Utána még szallonát sütögettünk, meg söröztünk este 22ig. Ákos barátja Norbi is ott volt. Jókat anekdotáztunk, majd Ákossal tábori tûzoltást tartottunk, s utána irány fekvés
Reggel 6:20-kor már ébren voltam. Fájt a fejem, s fáradt voltam-álmos, mégsem tudtam aludni. Mivel hûvös volt, s kint szürkeség honolt, nem keltem ki a meleg paplan alól. Aztán végül negyednyolckor reggeliztünk. Bennem ekkor már nõtt az izgalom. Sokat nem is ettem. Nyolcas indulást terveztünk, mivel ki kellett kerekeznünk Gyõrújbarátra. Ákos unokatestvére vitte ki a csomagjainkat. Kicsit kéõbb indultunk, így igyekeznünk kellett, mert 9:30-ig lehetett a rajtszámokat átvenni. 10:15kor start. Mindenki thermo hosszúnadrágba és hosszúujjúba tekert. A 20 km-es távot cirka egy óra alatt letekertük. Éppencsak át tudtuk venni a rajtszámainkat, amikor kisütött a nap, s egyre melegebb lett.
Rohanás a kocsihoz a cuccunkért, átvetkõzés, utolsó szerelések, chippek felrakása, majd vissza a rajthoz. Még éppen látjuk ahogy a hosszútáv elrajtol, majd irány a start hely. Nekem még belefért az izgalom levezetéseképp egy toilette [start elõtt 15 perccel lehúztam egy félliteres Gatorade-et]. Már csak 5 perc a startig, 3 perc, 1 perc. Megeszek egy fél PowerBart is.
Ákossal a mezõny végére álltunk be, mondván hosszabb a táv annál, hogy az elején tülekedjünk. Körülöttem mindenki majdnem vadonatúj bringákkal várakozik. Én éppen annyira vagyok elfáradva, mintha letekertem volna egy rövidtávot, s most végeztem volna. Fáj a fejem, kicsit szédülök, s egy alvás jólesne. START!
Lassan indul a mezõny, majd 30-as átlagot hamar elérjük. Kb 500m erejéig, mert utána kanyar jobbra és emelkedõ kavicsos úton. Jobb hátulról egyszercsak menet közben hallom, hogy valaki a haverjának ordibál nézze meg a mellette lévõ gépet. Ekkor veszem észre az én bringámat mustrálgatják. Mellém áll a srác, s meseli, Õ is ilyen géppel kezdte, s hogy ez egy ‘95ös Gepida Mundo. Milyen jó kis gép volt. Aztán tekerünk tovább. Íme a gépem legalább különleges
Elsõ rész
Pannon Maraton Gyõrújbarát
A szombati napon utaztam le Gyõrbe Ákoshoz. Mielõtt felszálltam volna a vonatra, még kavarogtam egyet a városban csokikért, plussz elõre megvenni a vonatjegyet. Összesen így sikerült 38 km-t a lábamba tenni. Háromkor elindultam aztán [vonatindulás elõtt 3 perccel korábban értem ki a vasútra]. Kellemes napsütés végig, ami bíztatónak hatott a másnapi versenyre. Megérkeztem ötre Gyõrbe, ahol Ákossal bevártuk Öcsémet [10 perccel késõbb érkezett]. Egy kis megbeszélés szerelgetés után indultunk ki Gyõrszentivánra Ákosékhoz. Kellemes egyenletes tekerés volt, bár már kezdett hûvösödni, s sötétedni is. Ez egy 12 km-es kis tekerés volt, így 50-essel zártam a napot. Este beszélgetés a lakásban, majd 2 felessel ünnepeljük, hogy másnap verseny. Utána még szallonát sütögettünk, meg söröztünk este 22ig. Ákos barátja Norbi is ott volt. Jókat anekdotáztunk, majd Ákossal tábori tûzoltást tartottunk, s utána irány fekvés
Reggel 6:20-kor már ébren voltam. Fájt a fejem, s fáradt voltam-álmos, mégsem tudtam aludni. Mivel hûvös volt, s kint szürkeség honolt, nem keltem ki a meleg paplan alól. Aztán végül negyednyolckor reggeliztünk. Bennem ekkor már nõtt az izgalom. Sokat nem is ettem. Nyolcas indulást terveztünk, mivel ki kellett kerekeznünk Gyõrújbarátra. Ákos unokatestvére vitte ki a csomagjainkat. Kicsit kéõbb indultunk, így igyekeznünk kellett, mert 9:30-ig lehetett a rajtszámokat átvenni. 10:15kor start. Mindenki thermo hosszúnadrágba és hosszúujjúba tekert. A 20 km-es távot cirka egy óra alatt letekertük. Éppencsak át tudtuk venni a rajtszámainkat, amikor kisütött a nap, s egyre melegebb lett.
Rohanás a kocsihoz a cuccunkért, átvetkõzés, utolsó szerelések, chippek felrakása, majd vissza a rajthoz. Még éppen látjuk ahogy a hosszútáv elrajtol, majd irány a start hely. Nekem még belefért az izgalom levezetéseképp egy toilette [start elõtt 15 perccel lehúztam egy félliteres Gatorade-et]. Már csak 5 perc a startig, 3 perc, 1 perc. Megeszek egy fél PowerBart is.
Ákossal a mezõny végére álltunk be, mondván hosszabb a táv annál, hogy az elején tülekedjünk. Körülöttem mindenki majdnem vadonatúj bringákkal várakozik. Én éppen annyira vagyok elfáradva, mintha letekertem volna egy rövidtávot, s most végeztem volna. Fáj a fejem, kicsit szédülök, s egy alvás jólesne. START!
Lassan indul a mezõny, majd 30-as átlagot hamar elérjük. Kb 500m erejéig, mert utána kanyar jobbra és emelkedõ kavicsos úton. Jobb hátulról egyszercsak menet közben hallom, hogy valaki a haverjának ordibál nézze meg a mellette lévõ gépet. Ekkor veszem észre az én bringámat mustrálgatják. Mellém áll a srác, s meseli, Õ is ilyen géppel kezdte, s hogy ez egy ‘95ös Gepida Mundo. Milyen jó kis gép volt. Aztán tekerünk tovább. Íme a gépem legalább különleges

#988
Írta 2005. szeptember 26. - 19:29

Indult valaki crossbicajjal? Járható volt azzal is?
#989
Írta 2005. szeptember 26. - 12:48

Kedves Leo, kérlek, küldd át nekem azon emberkék listáját, akik a Kõszeg Maratonig neveytek a sorozatra!Köszi!
#990
Írta 2005. szeptember 26. - 10:46

#991
Írta 2005. szeptember 25. - 23:09

Felkerültek az eredmények.
Leon
Leon
..::"Az utolsó 2mp-t nem lehet visszacsinálni..."::..
#992
Írta 2005. szeptember 24. - 21:25

73Kacsa said
Mar most tulleptuk a becsult szamodat:)Na egész jó lesz...
Ha mindenki megjelenik aki nevezett akkor 405-410 körül várható a versenyzõi létszám.
Na majd kiderül
3 óra múlva már Gyõr felé fogok robogni
Leon
..::"Az utolsó 2mp-t nem lehet visszacsinálni..."::..
#993
Írta 2005. szeptember 24. - 21:24

palya hosszabb lett a lentebb indokok alapjan, a mai napsutes jot tett neki, de lancolajat mindenki vigyen magaval. A koris hegyrol levezeto 4km, utana a cuha volgyebe vezeto lejtos resz a legrosszabb alapotu, de jarhato...mai palyabejaras soran nem lettek a fiuk nagyon koszosak.
Leon
Leon
..::"Az utolsó 2mp-t nem lehet visszacsinálni..."::..
#994
Írta 2005. szeptember 24. - 20:06

Utolsó, kihagyhatatlan ajánlatom:
2 db nevezést átadnék!
1 db : 2.000 Ft
A 2 db együtt CSAK 3.000 Ft
Akit érdekel, hivjon, mert holnap verseny lesz!
Éjjel-nappal be vagyok kapcsolva, akár hajnali 3-kor is hivhatsz, ha tényleg érdekel
A részleteket megbeszéljük!
Tel: 06 20 598 52 83
2 db nevezést átadnék!
1 db : 2.000 Ft
A 2 db együtt CSAK 3.000 Ft
Akit érdekel, hivjon, mert holnap verseny lesz!
Éjjel-nappal be vagyok kapcsolva, akár hajnali 3-kor is hivhatsz, ha tényleg érdekel

Tel: 06 20 598 52 83
#995
Írta 2005. szeptember 24. - 15:24

#996
Írta 2005. szeptember 24. - 15:23

#997
Írta 2005. szeptember 24. - 14:34

akkor ma este buli gyõrújbaráton?
mi ottleszünk.
keressétek a kék pólós fapuma feliratos embereket!
(elõre is elnézést mindenkitõl, aki zavarnánk
)
mi ottleszünk.
keressétek a kék pólós fapuma feliratos embereket!
(elõre is elnézést mindenkitõl, aki zavarnánk

#998
Írta 2005. szeptember 24. - 12:50

Sajnos még mindig nem tudunk menni a gyõrójbaráti versenyre, ezért most:
2 db középtávú nevezést átadnék valakinek...
CSAK 2.000 Ft/db !!!
Akit érdekel, érdeklõdjön itt a fórumon, vagy
farkasferi@freemail.hu cimen
vagy a 06 20/598-5283-as telefonszámon
Kössz.
2 db középtávú nevezést átadnék valakinek...
CSAK 2.000 Ft/db !!!
Akit érdekel, érdeklõdjön itt a fórumon, vagy
farkasferi@freemail.hu cimen
vagy a 06 20/598-5283-as telefonszámon
Kössz.
#999
Írta 2005. szeptember 24. - 12:12

Na egész jó lesz... 
Ha mindenki megjelenik aki nevezett akkor 405-410 körül várható a versenyzõi létszám.
Na majd kiderül
3 óra múlva már Gyõr felé fogok robogni

Ha mindenki megjelenik aki nevezett akkor 405-410 körül várható a versenyzõi létszám.
Na majd kiderül

3 óra múlva már Gyõr felé fogok robogni

#1000
Írta 2005. szeptember 24. - 09:14

Áhoj Mindenkinek!
Szeretnék kiérni egy kis infót:
Hány km lesz a hosszútáv?
Mennyire saras? (járható;kurvára;járhatatlan)
?
Köcce elõre is. Csocsi
Szeretnék kiérni egy kis infót:
Hány km lesz a hosszútáv?
Mennyire saras? (járható;kurvára;járhatatlan)

Köcce elõre is. Csocsi
VDT Forever!!! TÓÓÓDNEKI!!!