Jelentkezz be Regisztrálj
Bowden (a szamár fülétõl a farkáig)
#401
Írta 2006. február 10. - 20:26
#402
Írta 2006. február 10. - 17:45
Én csak arra értettem, hogy egy normál rozsdamentes köszörült bowdennél szerintem ésszerûbb, ha az ember forraszt és nem kupakol.
Aki pedig naponta cserél bowdent, annak nyilván a probléma fel sem merül, de gondolom nem csak én vagyok, aki hajlandó tisztítani is, nemcsak cserélni.
(Mert szvsz túlzásnak tartom a pl kéthavonta bowdencserét házastól mindenestül, de tõlem mindenki úgy, ahhogy akarja)
#403
Írta 2006. február 09. - 09:59
Na ennek a kupaknak a világon semmi értelme. Ha ugyanis nem forrasztod el alatta a bowdent, akkor amint rányomod, egybõl szét is nyílik. Ha meg már összeforrasztottad, akkor minek a kupak?
A tisztítás és bontás miatt szerintem mindenképpen kell forrasztani...
Ennek a kupaknak "csupán" annyi az értelme, hogy jajj bizony vannak bowdentípusok, amik NEM forraszthatóak. Például a Shimano XTR-t nem lehet, lepereg róla a cin, van valami frankó bevonat rajta ugyanis, ami miatt esélytelen.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#404
Írta 2006. február 09. - 09:46
#405
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 08. - 22:34
#406
Írta 2006. február 07. - 13:47
ez meg a bowden végén...
Na ennek a kupaknak a világon semmi értelme. Ha ugyanis nem forrasztod el alatta a bowdent, akkor amint rányomod, egybõl szét is nyílik. Ha meg már összeforrasztottad, akkor minek a kupak?
A tisztítás és bontás miatt szerintem mindenképpen kell forrasztani...
#407
Írta 2006. február 02. - 16:29
A másikat minden olyan helyen tudod használni, ahol addig szabadon futott a bovdened. Nyilván az elsõ féknél ez nem játszik, de nekem pl. az elsõ átdobónál is van ilyen. Féknél pl. a felsõ csõnél. Itt ugye kell lennie a csõ elején-végén egy-egy visszahúzó fülnek. A két fekete kupaknak a csövekkel a végükön egymás felé kell, hogy nézzenek. Ezekre így szépen rá tudod húzni a piros porvédõ csövet. Persze úgy, hogy sehogy ne tudjon lecsúszni.
#408
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 02. - 15:57
Erre gondolsz nem? szal ezt kéne a fékkarhoz :-/ úgy tudtam, hogy ezt csak a V-féknél kell felhasználni...Én ha jól emlékszem nagyon máshogy raktam össze.
Azt a zárókupakot ahol a fehér csõ van, azt kell a fékkarhoz tenni, hiszen abban van egy kis kenõanyag ha jól emlékszem. Ahogy dugod bele a bovdent, úgy kened is a rendszert.
-> Ennek csak a hátsó váltónál illetve hátsó féknél van értelme? vagy elõre hova?Azt a kupakot, amin a rövid fekete csõ van, a bovdenvisszahúzó fülekhez kell rakni. Erre kell ráhúzni méretre vágás után, a piros porvédõt, hiszen így egy teljesen zárt rendszerben fog futni a bovden.
Kell kupak a féktesthez is szerintem.
#409
Írta 2006. február 02. - 15:41
Azt a zárókupakot ahol a fehér csõ van, azt kell a fékkarhoz tenni, hiszen abban van egy kis kenõanyag ha jól emlékszem. Ahogy dugod bele a bovdent, úgy kened is a rendszert.
Azt a kupakot, amin a rövid fekete csõ van, a bovdenvisszahúzó fülekhez kell rakni. Erre kell ráhúzni méretre vágás után, a piros porvédõt, hiszen így egy teljesen zárt rendszerben fog futni a bovden.
Kell kupak a féktesthez is szerintem.
#410
Írta 2006. február 01. - 21:25
ártani biztos nem árt..
#411
Írta 2006. február 01. - 21:13
#412
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 01. - 21:11
A kupak amugy miben gátolná meg ennek a bowdenvédõ vezetéknek a felcsúszását? -> vagy te mire gondoltál?
Ok, rakok. Feketét vagy ezüstöt, nem tod véletlenül?
#413
Írta 2006. február 01. - 21:07
#414
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 01. - 20:54
bowdent védõ vezetékre rakjak kupakot, és úgy nyomjam a gumiharangba?oda kell vmi kupak?
#415
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 01. - 20:36
köszi
így raktam fel:
ez a "kupak" van a fékkarnál;
ez meg a bowden végén...
de a féktestnél, ahol bevezetem a bowdent, oda kell vmi kupak? elég így simán beledugni? vagy jó így?
->
#416
Írta 2006. február 01. - 19:12
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#417
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 01. - 11:02
Ezek mire valók?
Alul a fekete és a piros mûanyag csövet a fékkarhoz kell rakni, belehúzva a bowdent? - csak akkor kell ha a bowdent védõ vezeték nem érne el odáig? szal h ne érje víz a bowdent?
Vagy ezeket mindeképp fel kell használni?
#418
vendég_nhunor_*
Írta 2006. február 01. - 10:06
kéne segítség, mert nem igazodom ki rajta:(
:confused:
a leírásban sem találtam meg mindent...
#419
Írta 2006. január 31. - 18:34
#420
Írta 2006. január 31. - 15:18
inkább az lehet a gond, hogy bekoszolódik a belseje