megcsinaltam, ki se szedtem a kereket amolyan a mutet sikerult, de a beteg meghalt. ment vissza a regebbi thunder burt, nem mertem vele rizikozni. a levegot tartotta persze, de ha itt bekapok vmit, ki tudja mi tortenik.
én a képekből ne mazt szűrtem le, hogy nem sikerült... valamekkora nyílás nyilván marad. én egy hajtogatós pótkülsővel a zsákban simán használnám
Nekem volt már ilyen vágásom gumin! Egy jó gumis szépen meg tudta vulkanizálni,körbecsiszolta a felületet és rásütött egy vastag gumifoltot!belülről/ tökéletesen működött tubelessként a további versenyeken/ritchey wcs shield +michelin xcr dry+thunder burt/ is volt.800ft megért simán!!!
megcsinaltam, ki se szedtem a kereket amolyan a mutet sikerult, de a beteg meghalt. ment vissza a regebbi thunder burt, nem mertem vele rizikozni. a levegot tartotta persze, de ha itt bekapok vmit, ki tudja mi tortenik.
Egy zsír új első körön kivágott nem tubeless országúti külsőnél megkérdeztem a gumist hogy lehet-e belülről folttal javítani. Azt mondta, hogy kipróbálták, de rázott. Lehetett érezni a foltot. Emiatt hagytam a fenébe. A Rema-s tubeless foltot próbálta már valaki? Kíváncsi lennék milyen. Ha jó, akkor a következő rendelésbe belerakom.
a remas az tenyleg mukodott hosszabb tavon is, nem jott le vagy szakadt volna tovabb, az ontapados parktoolt me'g nem kellett hasznalnom, bar azt azert vettem, hogy ha menetkozben kellene valamikor, persze a fiokban tartom...
ezek nem csak ilyen veszmegoldasok? hosszutavon is mukodik?
a remas az tenyleg mukodott hosszabb tavon is, nem jott le vagy szakadt volna tovabb, az ontapados parktoolt me'g nem kellett hasznalnom, bar azt azert vettem, hogy ha menetkozben kellene valamikor, persze a fiokban tartom...
az elso kereken ot lyukat szamoltam, a hatson csak egyet, de az egy cmes vagas a futofeluleten.
lehet ezt a szakadast vmivel javitani? vagy ekkora hosszon mindegy?
Vettem ilyen foltot, de me'g nem kellett hasznalnom, egy centis vagast boven lefed, az ontapados ragasztas miatt kicsit ketelkedek benne, hogy hosszabb tavon is jo, mert a belsofoltozo TB-1 nem valt be: parktool.com/product/emergency-tire-boot-tb-2
Rema tiptop kulsofoltot (kek a folt alja, nem narancssarga) hasznaltam mar, ahhoz sajat ragaszto kell, vagyis cementalo (ez is kek szinu), de az a folt csak 3 centi koruli, bar me'g epp elfedte a kulso oldalan a szakadast, meg is maradt ott, csak kicsit puklis volt.
ma reggel a montival jottem munkaba - vmi kedves ember felszorta a bringautat tobb meter hosszan (nekem eleg szandekosnak tunt). nem tudtam mar kikerulni rendesen, az elso kereken ot lyukat szamoltam, a hatson csak egyet, de az egy cmes vagas a futofeluleten. beteritett mindent a sealant.
az elsot (rocket ron) szepen megfogta, a hatsoban (ralph) viszont csak annyi levego maradt, hogy eppenhogy be tudtam tolni a munkahelyre. a hatso gumi talan ha egyket szaz kmes - igy nem kicsit vagyok ideges, min 50 euromba faj ez a kedvesseg.
lehet ezt a szakadast vmivel javitani? vagy ekkora hosszon mindegy...?
Én fém gumileszedőt használok 20 éve, ilyet még nem csinált soha egyik gumival sem.
Ezt a felszedi a szalagot dolgot nem teljesen értem. Mi szedi fel a szalagot és miért ? Hát az rajta van, mikor felrakod a gumit. A löttytöltésnek mi köze a szalaghoz ?
Én sem láttam még ilyet, azért kérdeztem a gyártási hiba lehetőségét. Teszek egy próbát Schwalbe-éknál.
A löttyözésnek annyi a köze a szalag felszedéséhez, hogy amikor a felpattintás után leeresztem a gumit, akkor az egyik oldal (valószínűleg a fémszálak miatt) visszaugrik a helyéről, és néhány szakaszon betolja a ragasztószalagot a felni közepe felé. Legalábbis ez az elméletem.
Én fém gumileszedőt használok 20 éve, ilyet még nem csinált soha egyik gumival sem.
Ezt a felszedi a szalagot dolgot nem teljesen értem. Mi szedi fel a szalagot és miért ? Hát az rajta van, mikor felrakod a gumit. A löttytöltésnek mi köze a szalaghoz ?
Szerintetek mennyire normális az, hogy egy gumi pereméből fémszálak állnak ki? Párszor leszedtem, illetve feltettem a felnire, hogy gyakoroljam a passzentos gumi szerelését. Műanyag gumileszedőket használtam. Az a gondom, hogy most, amikor felniszalaggal akarom felrakni, akkor legyűri a szalagot, amikor leeresztem a gumit, hogy betöltsem a szelepen keresztül a löttyöt.
Okozhatta ezt a gumileszedő, illetve kuka-e a gumi?
Szombaton szépen "dolgozott" a Stans folyadék a hátsó kerekemben, egy tempós murvás enyhe lejtőn jöttem lefelé és hallottam a szisszenést 2-3 kerékfordulat erejéig, akkor nem is voltam benne biztos hogy defekt lehet, mert siettem az eső elől. Aztán otthon láttam hogy lötyis a nyeregcső és nyeregvázcső egy picit. Nyomást minimálisat vesztett.
Könnyű is volt lemosni. A régi bringámban Joe's ecosealant volt anno, azt a fényes feketéről alig bírtam letakarítani.