Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15884 hozzászólás a témában

#3301
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
meg kell varrni, vagy szovetes foltot hasznalni. a sima folt nem er semmit, mert nyulik.

#3302
MrMojo

MrMojo

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. hétvégén a Bükk Maratonon kaptam defektet, és szerelés közben vettem észre, hogy a pont egy hónappal ezelõtt vásárolt külsõn (Schwalbe - Rocket Ron Performance; 2.1), a futófelületen van egy kb fél-egy cm hosszú hasadás, ami alatt látható a belsõ. Tudom ezt tovább használni, ha belülrõl megragasztom, vagy mindenképpen ki kell cserélni?

Köszi elõre is

#3303
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
29ernel miben ter el az xking2? sulyra tok hasonlo... a cikkben annyit irnak, hogy 12eseket konnyebb tubelessesiteni, a korabbi allitolag eleg szenvedos volt, pedig anyag van benne rendesen.

en tuti nem mennek le azokon a csuszos koveken :)

#3304
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Mtbr-en szintén említik a keskenységüket (m-king, x-king 2.2 29er): Continental Mountain King II 2.2 and X-King 2.2 with Protection 29er Tire Review | Mountain Bike Review

#3305
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás

26osban a 2,3"-as Speedking is keskenyebb, mint az elsõgenerációs MountainKing, a 2,1-es pedig kb. sárgumi.

Van rendes sárgumim, de azt sajnáltam volna a Gerecsére, ezért vettem elõzõ este egy pár Speedkinget. Hibátlan volt! Csak néztem az út szélén sarat kapargatókat, volt köztük nem egy, akinek x-race kombó volt bedugulva (ami a "normális" gumim). Szóval megérte, azt hiszem. :)

A képen 2.1 Speed, 2.2 X
Feltöltött kép

#3306
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Ezt nem tudtam...
A 2.1-es Speed King és a 2.2-es X King szélessége, ballonossága közötti eltérés is meglepett, de ezek szerint vannak még más okosságok is. :)


26osban a 2,3"-as Speedking is keskenyebb, mint az elsõgenerációs MountainKing, a 2,1-es pedig kb. sárgumi.

#3307
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás

Protection változatokról van szó. A 2,2es sima A-s RK-nál is szélesebb a 2,2es Protection.
A X-King ugyanolyan csirke, mint az elsõgenerációs MountainKing, abból is a 2,4"-es hozta a 2,2"-es RaceKing szélességét.


Ezt nem tudtam...
A 2.1-es Speed King és a 2.2-es X King szélessége, ballonossága közötti eltérés is meglepett, de ezek szerint vannak még más okosságok is. :)

#3308
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Érdekes, amit írsz. Nekem egyszerre van fent 2.2-es x és race king (elöl, illetve hátul), nem nagyon van közöttük semmi különbség.
Mindkettõ hajtogatható, nem mai darabok.

Viszont van 2.1-es, kevláros speed kingem is, az sokkal kevésbé széles, illetve ballonos.


Protection változatokról van szó. A 2,2es sima A-s RK-nál is szélesebb a 2,2es Protection.

A X-King ugyanolyan csirke, mint az elsõgenerációs MountainKing, abból is a 2,4"-es hozta a 2,2"-es RaceKing szélességét.

#3309
mgy

mgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.091 hozzászólás

Basszus! Megrendeltem már, mikor ezt olvastam. Reméltem, hogy nincs igazad. Tegnap megjött, és sajnos igazad van. Az 2.2-es X-King SOKKAL keskenyebb, mint a 2.2-es Race King, amit felváltani hivatott. Botrány, egyszerûen nem értem, hogy hogy csinálhat ilyet a Conti.

Érdekes, amit írsz. Nekem egyszerre van fent 2.2-es x és race king (elöl, illetve hátul), nem nagyon van közöttük semmi különbség.
Mindkettõ hajtogatható, nem mai darabok.

Viszont van 2.1-es, kevláros speed kingem is, az sokkal kevésbé széles, illetve ballonos.

#3310
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás

Contiból a 2,2"-es X-King elég csirke, jó ha megvan 2,1". Abból a 2,4"-es valószínûleg hozza a 2,2"-es RaceKing szélességét.
... A RK 5mm-rel szélesebb és magasabb is, ráadásul nagyobb, mint 2,2",


Basszus! Megrendeltem már, mikor ezt olvastam. Reméltem, hogy nincs igazad. Tegnap megjött, és sajnos igazad van. Az 2.2-es X-King SOKKAL keskenyebb, mint a 2.2-es Race King, amit felváltani hivatott. Botrány, egyszerûen nem értem, hogy hogy csinálhat ilyet a Conti.

De ha már megvettem (Protection változat), föltettem, mert tubelesst akartam, és a drótperemes Race Kinggel ez nem ment. Elsõre csak CO2 patronnal sikerült felfújni, de másodikra (miután betöltöttem a lötyit) már mûhelypumpával is.

Az elsõ tekeréshez (ma reggel) viszonylag keményre fújtam (2.3 bar). Úgy tûnik, mintha kemény talajon és aszfalton még könnyedebben, simábban futna, mit a (nem Black Chili) Race King, ami pedig sokkal simábban futott, mint elõtte a NN és még elõtte egy Bontrager. (Nincs wattmérõ a lábamban, ezt inkább a hangra mondom.)

Amúgy ez a Protection változat nagyon brutál erõs benyomást kelt, kifejezetten merev, kemény az oldalfala. Nem tudom, ez gördülési ellenállásban hogy jelentkezik, de azt elhiszem, hogy nem könnyû átszúrni.

A gumi keskenysége miatt most nagyon haragszom a Contira, de most már elkoptatom, meglátom, hogy muzsikál. Ha jól, és elég sokáig ki is tart, akkor legfeljebb legközelebb 2.4-es veszek. (Azt már csak remélem, hogy típuson belül konzekvensek lesznek, és befér majd a vázba, mert Race King 2.4-es biztos nem férne el.)

#3311
Fülee

Fülee

    vendég

  • fórumtag
  • 112 hozzászólás
A szóban forgó CST Salvo ~4000 Ft-os gumi, az egyik boltban az eladó ódákat zengett róla, ezért volt számomra érdekes, hogy milyennek tartjátok. Még mindig valamivel olcsóbb a "nagyoknál" azonos paramétereket nézve.
De mindegy is, tegnap este Contikat rendeltem, hirtelen felindulásból. :)

#3312
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

CST-t nyugodtan, ha nem zavar hogy valamivel nehezebb. Nem kopik, tök jók a menettuljadonságai, én is használok betonon cst-t. Árban viszont nem szabad contiáron venni. Betonra bemész a legközelebbi nem profibringaboltba hanem a "rántott hús sültkrumpli" bringaboltba ami árul azért márkákat is és nem sufni tuning és ott cst gumit 26-ost betonra 1800-2000huftól kell találnod. És jók ahhoz hogy utvcai harcosként használd, nem versenyzõ gumi de edzeni mászkálni, túrázni egyszóval szinte mindenre tökéletesek, csak versenyzõknek meg gramm mániásoknak nem!


Hát én használtam ilyen 1600 forintos CST gumit, minõséggel tényleg nem volt gond, kidolgozás is jó, de a 870g egy 1.95ös gumitól, azért kicsit durva volt... Nem vagyok versenyzõ, de 600g-nál nehezebb gumit tényleg csak városba használnék, ahol sok a kátyú, szög, padkázás, bár idén tavasszal Gyõrben eljártam az 550grammos 1.75ös gumival is, max 2bar nyomással... mtb-n váltottam conti race kingre és azóta örömmel tölt el a tekerés, mert nem lehet kiemelten érezni a gördülési ellenállást meg a tehetetlenséget. :)
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#3313
Sengakov

Sengakov

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 476 hozzászólás

Csatlakoznék a kérdésedhez. Hasonló ügyben kérdeztem itt néhány napja, akkor a Contira jött pozitív szavazat, de a CST-rõl egy árva hozzászólás nem volt.
Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.


CST-t nyugodtan, ha nem zavar hogy valamivel nehezebb. Nem kopik, tök jók a menettuljadonságai, én is használok betonon cst-t. Árban viszont nem szabad contiáron venni. Betonra bemész a legközelebbi nem profibringaboltba hanem a "rántott hús sültkrumpli" bringaboltba ami árul azért márkákat is és nem sufni tuning és ott cst gumit 26-ost betonra 1800-2000huftól kell találnod. És jók ahhoz hogy utvcai harcosként használd, nem versenyzõ gumi de edzeni mászkálni, túrázni egyszóval szinte mindenre tökéletesek, csak versenyzõknek meg gramm mániásoknak nem!

#3314
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
Skacok, ha nincsen tapasztalat a CST-vel, akkor nincsen. Én biztosan nem vennék, ha olyan áron lenne, mint egy Conti, vagy Schwalbe.

#3315
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

Csatlakoznék a kérdésedhez. Hasonló ügyben kérdeztem itt néhány napja, akkor a Contira jött pozitív szavazat, de a CST-rõl egy árva hozzászólás nem volt.
Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.


Én úgy tudom, hogy a CST gyárban készülnek a Maxxis gumik is. Nem 100%-os infó, de hihetõ lehet...
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#3316
Fülee

Fülee

    vendég

  • fórumtag
  • 112 hozzászólás
Csatlakoznék a kérdésedhez. Hasonló ügyben kérdeztem itt néhány napja, akkor a Contira jött pozitív szavazat, de a CST-rõl egy árva hozzászólás nem volt.
Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.

#3317
zsero

zsero

    vendég

  • fórumtag
  • 41 hozzászólás
Sziasztok, CST Salvo milyen gumi? Kínaihoz képest meglepõen nagyon drága, de megéri az árát? Van olyan jó, mint ennyiért egy Schwable vagy Conti? Gyors, defekttûrõ városi 28-ast keresek.

#3318
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Inkább gyártanának rendes UST-t.

#3319
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás
következõ "fejlesztése"a ronnak az lesz hogy elõveszik a king jim "öntõformát"
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3320
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Íme, az új (2013-as?) 29er Rocket Ron TLR/Pace Star a mérlegen: Schwalbe Reifen Rocke Ron II 29 x 2,25" - Gewicht von Teilen auf der Waage - MTB-News.de


jobban gurul mint az elozo? :) a suly szinte ua. a butykok magasabbak:

Feltöltött képFeltöltött kép

ps: ennyit talaltam... jol hangzik, bar az uj ralphert sem nagyon rajonganak.

Rocket Ron:
The big news for 2013 is a revised version of the Rocket Ron. Compared to the current model they have changed the block arrangement in the central tread slightly, reducing rolling resistance of this already fast tire by a claimed 15%. They have also optimized the shape of the knobs (now with three fine grooves, instead of the central depression as before) and increased the side knobs support to improve cornering stability on hard surfaces.

In addition, they improved the tire in relation to its tubeless properties by optimizing the tire side walls. This is done to keep the compound distributed more evenly thus reducing the number of air-permeable pores, which have occasionally caused some issues with the current design when converted tubeless.