Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#3301
Írta 2012. augusztus 08. - 09:01

#3302
Írta 2012. augusztus 08. - 08:56

Egy kis segítségre lenne szükségem. hétvégén a Bükk Maratonon kaptam defektet, és szerelés közben vettem észre, hogy a pont egy hónappal ezelõtt vásárolt külsõn (Schwalbe - Rocket Ron Performance; 2.1), a futófelületen van egy kb fél-egy cm hosszú hasadás, ami alatt látható a belsõ. Tudom ezt tovább használni, ha belülrõl megragasztom, vagy mindenképpen ki kell cserélni?
Köszi elõre is
#3303
Írta 2012. augusztus 05. - 18:42

en tuti nem mennek le azokon a csuszos koveken

#3304
Írta 2012. augusztus 05. - 18:35

#3305
Írta 2012. augusztus 02. - 09:55

Van rendes sárgumim, de azt sajnáltam volna a Gerecsére, ezért vettem elõzõ este egy pár Speedkinget. Hibátlan volt! Csak néztem az út szélén sarat kapargatókat, volt köztük nem egy, akinek x-race kombó volt bedugulva (ami a "normális" gumim). Szóval megérte, azt hiszem.26osban a 2,3"-as Speedking is keskenyebb, mint az elsõgenerációs MountainKing, a 2,1-es pedig kb. sárgumi.

A képen 2.1 Speed, 2.2 X

#3306
Írta 2012. augusztus 02. - 09:09

Ezt nem tudtam...
A 2.1-es Speed King és a 2.2-es X King szélessége, ballonossága közötti eltérés is meglepett, de ezek szerint vannak még más okosságok is.
26osban a 2,3"-as Speedking is keskenyebb, mint az elsõgenerációs MountainKing, a 2,1-es pedig kb. sárgumi.
#3307
Írta 2012. augusztus 02. - 03:00

Protection változatokról van szó. A 2,2es sima A-s RK-nál is szélesebb a 2,2es Protection.
A X-King ugyanolyan csirke, mint az elsõgenerációs MountainKing, abból is a 2,4"-es hozta a 2,2"-es RaceKing szélességét.
Ezt nem tudtam...
A 2.1-es Speed King és a 2.2-es X King szélessége, ballonossága közötti eltérés is meglepett, de ezek szerint vannak még más okosságok is. :)
#3308
Írta 2012. augusztus 01. - 20:01

Érdekes, amit írsz. Nekem egyszerre van fent 2.2-es x és race king (elöl, illetve hátul), nem nagyon van közöttük semmi különbség.
Mindkettõ hajtogatható, nem mai darabok.
Viszont van 2.1-es, kevláros speed kingem is, az sokkal kevésbé széles, illetve ballonos.
Protection változatokról van szó. A 2,2es sima A-s RK-nál is szélesebb a 2,2es Protection.
A X-King ugyanolyan csirke, mint az elsõgenerációs MountainKing, abból is a 2,4"-es hozta a 2,2"-es RaceKing szélességét.
#3309
Írta 2012. augusztus 01. - 19:50

Érdekes, amit írsz. Nekem egyszerre van fent 2.2-es x és race king (elöl, illetve hátul), nem nagyon van közöttük semmi különbség.Basszus! Megrendeltem már, mikor ezt olvastam. Reméltem, hogy nincs igazad. Tegnap megjött, és sajnos igazad van. Az 2.2-es X-King SOKKAL keskenyebb, mint a 2.2-es Race King, amit felváltani hivatott. Botrány, egyszerûen nem értem, hogy hogy csinálhat ilyet a Conti.
Mindkettõ hajtogatható, nem mai darabok.
Viszont van 2.1-es, kevláros speed kingem is, az sokkal kevésbé széles, illetve ballonos.
#3310
Írta 2012. augusztus 01. - 18:44

Contiból a 2,2"-es X-King elég csirke, jó ha megvan 2,1". Abból a 2,4"-es valószínûleg hozza a 2,2"-es RaceKing szélességét.
... A RK 5mm-rel szélesebb és magasabb is, ráadásul nagyobb, mint 2,2",
Basszus! Megrendeltem már, mikor ezt olvastam. Reméltem, hogy nincs igazad. Tegnap megjött, és sajnos igazad van. Az 2.2-es X-King SOKKAL keskenyebb, mint a 2.2-es Race King, amit felváltani hivatott. Botrány, egyszerûen nem értem, hogy hogy csinálhat ilyet a Conti.
De ha már megvettem (Protection változat), föltettem, mert tubelesst akartam, és a drótperemes Race Kinggel ez nem ment. Elsõre csak CO2 patronnal sikerült felfújni, de másodikra (miután betöltöttem a lötyit) már mûhelypumpával is.
Az elsõ tekeréshez (ma reggel) viszonylag keményre fújtam (2.3 bar). Úgy tûnik, mintha kemény talajon és aszfalton még könnyedebben, simábban futna, mit a (nem Black Chili) Race King, ami pedig sokkal simábban futott, mint elõtte a NN és még elõtte egy Bontrager. (Nincs wattmérõ a lábamban, ezt inkább a hangra mondom.)
Amúgy ez a Protection változat nagyon brutál erõs benyomást kelt, kifejezetten merev, kemény az oldalfala. Nem tudom, ez gördülési ellenállásban hogy jelentkezik, de azt elhiszem, hogy nem könnyû átszúrni.
A gumi keskenysége miatt most nagyon haragszom a Contira, de most már elkoptatom, meglátom, hogy muzsikál. Ha jól, és elég sokáig ki is tart, akkor legfeljebb legközelebb 2.4-es veszek. (Azt már csak remélem, hogy típuson belül konzekvensek lesznek, és befér majd a vázba, mert Race King 2.4-es biztos nem férne el.)
#3311
Írta 2012. augusztus 01. - 17:40

De mindegy is, tegnap este Contikat rendeltem, hirtelen felindulásból.

#3312
Írta 2012. augusztus 01. - 17:07

CST-t nyugodtan, ha nem zavar hogy valamivel nehezebb. Nem kopik, tök jók a menettuljadonságai, én is használok betonon cst-t. Árban viszont nem szabad contiáron venni. Betonra bemész a legközelebbi nem profibringaboltba hanem a "rántott hús sültkrumpli" bringaboltba ami árul azért márkákat is és nem sufni tuning és ott cst gumit 26-ost betonra 1800-2000huftól kell találnod. És jók ahhoz hogy utvcai harcosként használd, nem versenyzõ gumi de edzeni mászkálni, túrázni egyszóval szinte mindenre tökéletesek, csak versenyzõknek meg gramm mániásoknak nem!
Hát én használtam ilyen 1600 forintos CST gumit, minõséggel tényleg nem volt gond, kidolgozás is jó, de a 870g egy 1.95ös gumitól, azért kicsit durva volt... Nem vagyok versenyzõ, de 600g-nál nehezebb gumit tényleg csak városba használnék, ahol sok a kátyú, szög, padkázás, bár idén tavasszal Gyõrben eljártam az 550grammos 1.75ös gumival is, max 2bar nyomással... mtb-n váltottam conti race kingre és azóta örömmel tölt el a tekerés, mert nem lehet kiemelten érezni a gördülési ellenállást meg a tehetetlenséget.

#3313
Írta 2012. augusztus 01. - 15:14

Csatlakoznék a kérdésedhez. Hasonló ügyben kérdeztem itt néhány napja, akkor a Contira jött pozitív szavazat, de a CST-rõl egy árva hozzászólás nem volt.
Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.
CST-t nyugodtan, ha nem zavar hogy valamivel nehezebb. Nem kopik, tök jók a menettuljadonságai, én is használok betonon cst-t. Árban viszont nem szabad contiáron venni. Betonra bemész a legközelebbi nem profibringaboltba hanem a "rántott hús sültkrumpli" bringaboltba ami árul azért márkákat is és nem sufni tuning és ott cst gumit 26-ost betonra 1800-2000huftól kell találnod. És jók ahhoz hogy utvcai harcosként használd, nem versenyzõ gumi de edzeni mászkálni, túrázni egyszóval szinte mindenre tökéletesek, csak versenyzõknek meg gramm mániásoknak nem!
#3314
Írta 2012. augusztus 01. - 14:01

CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#3315
Írta 2012. július 31. - 19:50

Csatlakoznék a kérdésedhez. Hasonló ügyben kérdeztem itt néhány napja, akkor a Contira jött pozitív szavazat, de a CST-rõl egy árva hozzászólás nem volt.
Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.
Én úgy tudom, hogy a CST gyárban készülnek a Maxxis gumik is. Nem 100%-os infó, de hihetõ lehet...
#3316
Írta 2012. július 31. - 13:32

Egyébként köszönet azoknak, akik hozzászóltak.
#3317
Írta 2012. július 30. - 17:38

#3318
Írta 2012. július 27. - 21:54

#3319
Írta 2012. július 27. - 21:31

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3320
Írta 2012. július 27. - 17:29

Íme, az új (2013-as?) 29er Rocket Ron TLR/Pace Star a mérlegen: Schwalbe Reifen Rocke Ron II 29 x 2,25" - Gewicht von Teilen auf der Waage - MTB-News.de
jobban gurul mint az elozo?



ps: ennyit talaltam... jol hangzik, bar az uj ralphert sem nagyon rajonganak.
Rocket Ron:
The big news for 2013 is a revised version of the Rocket Ron. Compared to the current model they have changed the block arrangement in the central tread slightly, reducing rolling resistance of this already fast tire by a claimed 15%. They have also optimized the shape of the knobs (now with three fine grooves, instead of the central depression as before) and increased the side knobs support to improve cornering stability on hard surfaces.
In addition, they improved the tire in relation to its tubeless properties by optimizing the tire side walls. This is done to keep the compound distributed more evenly thus reducing the number of air-permeable pores, which have occasionally caused some issues with the current design when converted tubeless.