Hát pl egy minimális kis tüske miatt nem kell foltozni, szerelni ? Észre sem veszed.
Esetleg jobban gördülne egy kicsit ? Netán - uram bocsá - könnyebb lenne a kereked ? Jó tudom, ez nem fontos.
De jaj ! Nem is mondok semmit.
(kicsit off: Nálam ott kezdődött, hogy néhány éve Zuglóban elterjedt a Királydinnye. Mikor gurulsz hazafelé és 4-5 tüske áll ki a kerekedből...hát rohadjon meg ! Először dzsuvát raktam a belsőbe. Ez amúgy tökéletes megoldás. Aztán kb 2 év után gondoltam kipróbáltam a tubeless-t. Nagy hibát nem találtam benne.)
csak a szószaporítás* miatt
a kis tüskék a hagyományos gumit sem mindig viszik át. (amíg lehetett** latexet kapni, semmi ilyen gondom nem volt) ami kiszúrja a belsőt, azzal is legtöbbször hazaérek, mert a külső a helyén tartja a tüskét, tömítve így a lyukat is. belsőt kb 5 perc alatt cserélek, ragasztással együtt legyen 10 perc, mert nem kapkodok. ennyi nekem belefér. a nagyobb tüskék helyét a belsőnélküli gumikon is ragasztani kell, nem?
jobban gördülne? ezt még nem hallottam/olvastam. (ha csak az alacsonyabb nyomásra gondolsz, azokat a nyomásértékeket, amit itt írtak páran, belsővel is gond nélkül tudom hozni.)
mitől lenne könnyebb? a legtöbb külső, ami tényleg használható is belső nélkül, nehezebb mint a jó minőségű belsős gumik (pl az általam is használt racesport kivitelű contik), ha ehhez még hozzáadod a lötty tömegét, semmivel sem leszel beljebb, mint a külső+belső tömege.
ami (számomra) nagy visszatartó erő, a lötty. gyűlölök mindenféle pepecselős, kiborulásra, csöpögésre hajlamos cuccal szöszölni (pl, falat sem festek soha). ha ráadásul ezt ~fél évente még cserélni is kell, meg minden olyan lyuknál, amit nem fog meg (adott esetben terepen ), az bőven elég, hogy távol tartson tőle.
de ki fogom próbálni előbb-utóbb, biztos lehetsz benne.
( legalább elmondhatom, hogy kipróbáltam, nem jött be. ha esetleg mégiscsak jó lesz, akkor pedig én leszek a leghangosabb szószólója, támogatója.)
*tényleg no-offenz, csak beszélgetünk.
**értelmes áron