Rézzsír, titánnál mûködik.kéne valami jobb agyag
Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#1481
Írta 2010. január 26. - 23:24
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1482
Írta 2010. január 26. - 23:10
Sok sikert Dózer, kiváncsi vagyok neked hogy alakul
Nagy nehezen,de megmozdult a csavar.Eltörtem még egy kulcsot,majd vettem egy profi Unior inbuszt,1000 ft-ért.Sajnos a rövidebb szárát sikerült letörni ennek is.Ezután W5 csavarlazítóval,és pár,a csavarra mért pontos kalapácsütéssel kínáltam meg.Majd az Unior inbusz épen maradt hosszú szárát tövig benyomtam,és a mûanyag fejet egy vízpumpa fogóval próbáltam forgatni.Sokadszori próbálkozás után,egyszer csak nagy reccs,azt hittem,megint az inbusz.De csodák csodája,a csavar mozdult meg.
A tagot tartó alsó 2 db csavarból,az alsó,szintén be volt gyógyulva.Ez is csak a Lidl-es csavarlazító hatása után mozdult meg,csakúgy,mint az elõzõ.Jónak tûnik ez az anyag,csak sajnos ritkán lehet kapni.Egyébként a többi W5 termék is,(láncspray,olajkosz lemosó stb) egész jó.
Érdekes,hogy egy év alatt így összegyógyultak a csavarok,pedig összerakás elõtt,mindig kapnak zsírt a menetek,de úgy látom,alunál ez nem elég,kéne valami jobb agyag.Teflonszalag jó lenne vajon,vagy azzal meg lelazulna?Esetleg festék,az nem engedné összerohadni a felületeket.
Ezekkel dolgoztam:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
a kényelemnek ára van.Mindenesetre nem irigyellek benneteket.
A Meridám hangosan szenvedett,de csak amíg nem kaptak a csapágyai zsírt,5 év használat után.Attól jobb az iparis, õ csendben szenved.
#1483
Írta 2010. január 26. - 21:36
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1484
Írta 2010. január 26. - 19:42
nem lehet megoldani a siklósoknál, hogy megfúrom,mentet vágok, s betekerek egy zsírzógombot, mad pumpálok/törlök egyet? Aztán zsírzógomb ki, helyére kis mûa. bizbasz, azt' csõ!
És akkor áruld el, ki venné a javítókészletet a váz árának egytizedéért?
Amikor megvettem a trance-t,jól mozgott, amikor meg szétszedtem, a 8 ból 4 csapi totálisan be volt állva, három kevésbé, egy meg darabokra volt törve, mert hiányzott egy vacak távtartó.....
Ennek ellenére nem csavarodott el, pedig elõzõ gazdája ütõsvágós 105 kilós kisember volt.
Hiába, na.Nemes anyagok.....
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1485
Írta 2010. január 26. - 19:29
Mindenesetre nem irigyellek benneteket.A régi Specimben és a KLeinben is siklócsapágyak voltak. Na azokkal lehetett sokat sz..ni.
Minden sarazás után szét kellett szedni darabokra, mert ah beszáradt akkor csak recsegett-ropogott az egész. Attól jobb az iparis, õ csendben szenved.
#1486
Írta 2010. január 26. - 19:28
#1487
Írta 2010. január 26. - 19:08
Minden sarazás után szét kellett szedni darabokra, mert ah beszáradt akkor csak recsegett-ropogott az egész. Attól jobb az iparis, õ csendben szenved.
#1488
Írta 2010. január 26. - 19:04
#1489
Írta 2010. január 26. - 17:00
Annak hatására amit írogatattok én is szétszedtem az anthemet, az egyik alu csavarban kicsit kinyírtam a nyílást (de torxszal még szerelhetõ). Érdekes, hogy a váz nyomkodása közben észre sem lehet venni ha egy csapágy beállt...
Megnyugodtam, akkor nem vagyok egyedül. Mármint abban, hogy rágnak a csapágyak a giantban, de tök finoman mozog.
#1490
Írta 2010. január 26. - 16:28
A sebesség mindent megold.
#1491
Írta 2010. január 26. - 09:24
Sok sikert Dózer, kiváncsi vagyok neked hogy alakul.
Jövõre hogy lesz azt nem tudom, egyébbként ez sem egy év alatt rohadt be így.
#1492
Írta 2010. január 26. - 07:08
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1493
Írta 2010. január 26. - 01:22
ááázzeeeg ez mekkora ötlet!!!! Soha eszembe nem jutott mégBalmenetes menetmetszõ? Azzal szoktak még csavarokat kiszedni.
-természetesen menetfúróval
#1494
Írta 2010. január 26. - 00:01
Meg azért kíváncsi lennék annak a szerelõnek az arcára, akinél mondjuk elpattan az anyamenetet tartalmazó rész a nagy szegelésben....
Gondolom útra kelne az újabb "megalapozott" legenda arról, hogy milyen szar, ezúttal a spec, még a kétkilós kótogót se bírta.....
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1495
Írta 2010. január 25. - 23:16
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1496
Írta 2010. január 25. - 23:07
#1497
Írta 2010. január 25. - 21:48
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1498
Írta 2010. január 25. - 21:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1499
Írta 2010. január 25. - 21:39
#1500
Írta 2010. január 25. - 21:18
Csipisz: Lassan indulok.
Dózer: Ha jól tudom neked is Epiced van, itt a vázban van a menet:
Hopp,igazad van.De legalább megnéztem,és nekem is erõsen be van rohadva,pedig évente zsírzom a csapágyakat,eddig ilyen gond nem volt.Egyik csavar nagy reccsenéssel és égett szag kíséretében nagy nehezen engedett,másik nem.Véletlen,vagy nem,de nekem is a váltó oldali állt be.Egy szoci idõkbõl maradt inbusz hamar eltörött,egy Acor készletbõl származó meg hajlott mint a kalbász.Holnap majd egy Unior inbuszt dugok bele,remélem,annak enged.Ha nem,akkor jön a fejvakarás.
Marad így, az a csapágy idén nem lesz zsírozva...
És jövõre hogyan?