Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#1461
Írta 2010. február 18. - 20:58
#1462
Írta 2010. február 18. - 18:57
#1463
Írta 2010. február 18. - 18:15
van egy csomo generic tajvani motyo is pl gumileszedot nezd meg. ugyanezt a format kb 138 mas logoval is meg lehet venni.
ha ilyen jolkinezo dizajner cucc kell en inkabb hajlanek a Lezyne fele.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1464
Írta 2010. február 18. - 16:35
elég szépek a cuccok meg drágák is.....de jók is?
#1465
Írta 2010. január 31. - 21:43
na vaze, tök jó, mer' én meg kész vok vele. :-)
átkentem a csapágyait
a sok ellenvetés ellenére 2 éve nyomom vele, lelazulás, gebasz nélkül.
#1466
Írta 2010. január 31. - 20:23
rendesen ki kell pucolni, tömitést visszarakni é akkor nincs gond vele
a 2rs azaz kétoldalról tömitett is könnyen beázik...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1467
Írta 2010. január 31. - 20:07
#1468
Írta 2010. január 31. - 20:00
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1469
Írta 2010. január 31. - 19:45
Valaki mérnök nem tudja véletlenül, hogy a vrs utójelölés mit jelent a csapágyaknál? Mert eddig csak a giant gyári csapágyaknál láttam. Ránézésre, valami nagy súrlódású tömítést jelenthet. Viszont ennek ellenére beázott szinte mindegyik, de csak az egyik csapágy menthetetlen (valamiért akad), Egyébként olyanok mintha rozsdamentes anyagból készültek volna, mert beraktam õket brigéciolba és utána mindegyik felülete csillogott, de mégsem lehet rozsdamentes, mert a csapágyak külsõ felén volt valami rozsdaszerû anyag, vagy megmarta õket valami vagy nem tudom...
A sebesség mindent megold.
#1470
Írta 2010. január 31. - 04:13
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1471
Írta 2010. január 31. - 00:39
#1472
Írta 2010. január 30. - 20:14
az a kérdés milyen a dio ha nem nutos hanem a "ferde tetejü" akkor meglehet probálni a villa felöl egy vas csövel kiütni nekem igy sikerölt kiszednem egyet amit elöte addig ütöttem gumi kalapáccsal mig el nem hajlott:))))) vagy másik végsö megoldás a villaszár végétöl hagy annyit hogy ha kel fogoval megtud biztossan fogni flexeld le a francba majd végy egy fürészlapot dug a csöbe és hajrá általában elég egyszer hoszában átvágni csak figyelni kell a villa szárra ja és ehez a legjobb a barkács áruházakban pár százért kaphato müanyag markolat de amiben cserélhetö a lap mert abbol jobb minöség kell
Ütöttem már régebben villa felõl, nem jött ki, de köszönöm azért, elvileg ha jó akkor ezek nélkül is gond nélkül ki kéne csusszannia...
Egyébként képzeljétek: Szétszedtem!! további 20hl olaj és fél óra erõbõl való püfölés után ha megfogtam a kormányt, és ütöttem a telót oldalra, nagynehezen elfordult!! Ekkor meg már csak játszadozni kellett vele, olajat nyomni bele meg ilyesmi, és szétjött. Elmostam mindent, zsíroztam, és jól összeraktam.
#1473
Írta 2010. január 30. - 18:08
#1474
Írta 2010. január 30. - 17:58
Az a baj, hogy már egy hete tele van olajjal meg minden finomsággal, szét van püfölve, de nem enged, rá van rohadva... Köszi azért a segítséget! Most úgyis megyek ki szerelni, megpróbálom megcsinálni...
az a kérdés milyen a dio ha nem nutos hanem a "ferde tetejü" akkor meglehet probálni a villa felöl egy vas csövel kiütni nekem igy sikerölt kiszednem egyet amit elöte addig ütöttem gumi kalapáccsal mig el nem hajlott:))))) vagy másik végsö megoldás a villaszár végétöl hagy annyit hogy ha kel fogoval megtud biztossan fogni flexeld le a francba majd végy egy fürészlapot dug a csöbe és hajrá általában elég egyszer hoszában átvágni csak figyelni kell a villa szárra ja és ehez a legjobb a barkács áruházakban pár százért kaphato müanyag markolat de amiben cserélhetö a lap mert abbol jobb minöség kell
#1475
Írta 2010. január 30. - 13:30
Telenyomod csavarlazítóval, vársz. Aztán ha a csavart nem tudod leütni (ugye az fogja a diót) akkor jó baszott nagy kalapáccsal rá kell sózni, nekem mindig bejön, nekem is voltak ilyen reménytelen esetek. A csavarlazítóval várni kell egy napot szerintem.
Az a baj, hogy már egy hete tele van olajjal meg minden finomsággal, szét van püfölve, de nem enged, rá van rohadva... Köszi azért a segítséget! Most úgyis megyek ki szerelni, megpróbálom megcsinálni...
#1476
Írta 2010. január 30. - 11:54
Ha a diót ütöd alulról akkor csak befeszül az egész.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1477
Írta 2010. január 30. - 11:33
Nekem a legdurvább az volt, hogy 2 kilós kalapáccsal ütöttem fel a stucnit, na úgy kijött, kb a harmadikra.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1478
Írta 2010. január 30. - 10:29
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1479
Írta 2010. január 30. - 09:35
#1480
Írta 2010. január 27. - 13:19
Annak hatására amit írogatattok én is szétszedtem az anthemet, az egyik alu csavarban kicsit kinyírtam a nyílást (de torxszal még szerelhetõ). Érdekes, hogy a váz nyomkodása közben észre sem lehet venni ha egy csapágy beállt...
http://picasaweb.google.com/Bigtibike