Röfi: ha végképp nem megy, hozd be.A csavar aluból van, simán lazul fagyasztásra+kissebb kocogtatásra.Ha meg beletörnéd, nincs olyan hogy speciális.Azt is esztergálták, vannak méretei, szóval legyártható.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Indította
CURTISPAPI
, 2003. február 25. 21:21
#1521
Írta 2010. január 23. - 22:54
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1522
Írta 2010. január 23. - 22:52
Azok az önbeállók amikre te gondolsz és a Tag két végén van ilyen.
Lefotóztam nektek a csavart (alu színû) és a szerszámok egy részét is (az a csavar amelyik kijött), a többi szerszám kölcsönben volt. :S
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Lefotóztam nektek a csavart (alu színû) és a szerszámok egy részét is (az a csavar amelyik kijött), a többi szerszám kölcsönben volt. :S
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#1523
Írta 2010. január 23. - 22:14
Speckó csapágy kell bele. Mármint speciális.
Olyan pl az egyik, hogy a belsõ fele elmozdul, sõt körbeforgatható, nemtom hogy hívják azt...
Évente meg azért kell, mert simán elkezd rágni ennyi idõ alatt a sáros bringázásoktól, versenyektõl.
Az a bearing kit simán megéri, ha jó minõségû...
Ja meg munkadíjjal ennyi De pl amit most találtam csapágyszett az is 40 font szval...
Olyan pl az egyik, hogy a belsõ fele elmozdul, sõt körbeforgatható, nemtom hogy hívják azt...
Évente meg azért kell, mert simán elkezd rágni ennyi idõ alatt a sáros bringázásoktól, versenyektõl.
Az a bearing kit simán megéri, ha jó minõségû...
Ja meg munkadíjjal ennyi De pl amit most találtam csapágyszett az is 40 font szval...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#1524
Írta 2010. január 23. - 22:03
de ha olyan drága csapágyakat vesztek bele, akkor az azér bírná tovább is egy évnél nem? .) vagy ez nem szabvány méret és azért drága?
pont ma szedtem szét a reignt és meglepõen tapasztaltam, hogy rágnak a csapágyak
összerakva az elsõ "háromszöggel" semmit nem érezni a rágásból. tök finoman mozog.
ezt találtam ebayen. megérné? http://cgi.ebay.co.u...=item20af1985a0
vagy inkább csapágybolt? 6902 2rs meg l1910 rs kell bele.
pont ma szedtem szét a reignt és meglepõen tapasztaltam, hogy rágnak a csapágyak
összerakva az elsõ "háromszöggel" semmit nem érezni a rágásból. tök finoman mozog.
ezt találtam ebayen. megérné? http://cgi.ebay.co.u...=item20af1985a0
vagy inkább csapágybolt? 6902 2rs meg l1910 rs kell bele.
#1525
Írta 2010. január 23. - 22:03
Porvédõk leszed, csapágy kimos, újraken, porvédõk visszarak.amúgy az ilyen iparis forgáspontokat hogyan lehet átkenni?
A sebesség mindent megold.
#1526
Írta 2010. január 23. - 21:56
Ez látod jó kérdés
Nálunk évente csapágycserét hajtunk végre az Epic-eken, amik Zegen futkároznak (4 v 5 db). 15-20 rongy kb, de aki meg tud venni egy Epicet, nem problémázik ezen
Nálunk évente csapágycserét hajtunk végre az Epic-eken, amik Zegen futkároznak (4 v 5 db). 15-20 rongy kb, de aki meg tud venni egy Epicet, nem problémázik ezen
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#1527
Írta 2010. január 23. - 21:52
#1528
Írta 2010. január 23. - 21:51
Ridelife: read only módban vagy? Tört csavar kiszedõ, pár kommenttel lejjebb. Azzal MINDEN kijön, ha tetszik neki, ha nem.
akkor nem fúrás hanem törtcsavarkiszedõaparátus.csak ez egy hossszzú szó
#1529
Írta 2010. január 23. - 21:50
ezt akartam kérdezni
nézd már meg egy mágnessel, vagy karcold meg, sztem acél lehet
az nem igaz, hogy eltekersz benne erõkarral/csõvel egy edzettacél szerszámot
próbáld meg nem csak simán tekerni, hanem egy kicsit hirtelen mozdulattal dinamikusan megindítani
....
jaa,teljes átmérõn imbi
nem gyenge
nézd már meg egy mágnessel, vagy karcold meg, sztem acél lehet
az nem igaz, hogy eltekersz benne erõkarral/csõvel egy edzettacél szerszámot
próbáld meg nem csak simán tekerni, hanem egy kicsit hirtelen mozdulattal dinamikusan megindítani
....
jaa,teljes átmérõn imbi
nem gyenge
#1531
Írta 2010. január 23. - 21:49
Ridelife: read only módban vagy? Tört csavar kiszedõ, pár kommenttel lejjebb. Azzal MINDEN kijön, ha tetszik neki, ha nem.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#1532
Írta 2010. január 23. - 21:48
Én még megprobálnám féktárcsa tisztítóval is megfújkálni (gyakorlatilag nagynyomású gyorsan párolgó alkohol) meglepõen sok trutymót hoz ki nagyon kis helyekrõl.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1533
Írta 2010. január 23. - 21:42
[quote name='Röfike']A csavar továbbra is kitart.
Zéé: Sajnos nincs CO itt a másodikon...
ridelife: Ez egy speciális Specialized alu csavar, ha ezt kinyírom nem igen tudom pótolni.
olyan aluból én is kérek:D de ha tényleg alu akkor azt max szétnyalni lehet.onnantól pedig már csak a fúrás segiti ki a vázból.erre készülj fel
Zéé: Sajnos nincs CO itt a másodikon...
ridelife: Ez egy speciális Specialized alu csavar, ha ezt kinyírom nem igen tudom pótolni.
olyan aluból én is kérek:D de ha tényleg alu akkor azt max szétnyalni lehet.onnantól pedig már csak a fúrás segiti ki a vázból.erre készülj fel
#1534
Írta 2010. január 23. - 21:41
Akkor holnap azt még megpróbálok szerezni. Estére még fújkálom csavarlazítóval.
A tárcsa felõli csavar egy nagy roppanással lazult és olyan égett szaga volt, de teljesen épen kijött, a menet sem sérült.
A tárcsa felõli csavar egy nagy roppanással lazult és olyan égett szaga volt, de teljesen épen kijött, a menet sem sérült.
#1535
Írta 2010. január 23. - 21:38
Van olyan fej aminek hosszabb az imbusz része...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#1536
Írta 2010. január 23. - 21:35
Errõl a csavarról van szó: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A Betával az a baj, hogy nem megy elég mélyen bele (kb 4-5mm), tuti elkenni.
4-es imbuszt fogad és simán megtekerem benne az ipari imbuszt is, fõleg egy erõkarral.
Fúrni nem fogom, akkor inkább most nem lesz átkenve az a 2db. csapágy.
Höri: Van rendes szerszámom...
A Betával az a baj, hogy nem megy elég mélyen bele (kb 4-5mm), tuti elkenni.
4-es imbuszt fogad és simán megtekerem benne az ipari imbuszt is, fõleg egy erõkarral.
Fúrni nem fogom, akkor inkább most nem lesz átkenve az a 2db. csapágy.
Höri: Van rendes szerszámom...
#1537
Írta 2010. január 23. - 21:23
Csináld ezzel:
BETA fejet bele.
Ez nem hajlik el.
Csavart pedig simán lehet hozzá venni.
Ha ezzel (ilyennel) plusz egy 50 cm-es erõkarral nem mozdul meg, megeszem a kalapom.
Ja mégvalami: szerszám nélkül nem lehet dolgozni.
BETA fejet bele.
Ez nem hajlik el.
Csavart pedig simán lehet hozzá venni.
Ha ezzel (ilyennel) plusz egy 50 cm-es erõkarral nem mozdul meg, megeszem a kalapom.
Ja mégvalami: szerszám nélkül nem lehet dolgozni.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#1538
Írta 2010. január 23. - 21:23
biztos, hogy alu az az alucsavar?
Azért egy acél szerszámot elpusztítani benne...
mi a méret?
Támaszd meg a másik oldalról, /legyen "húzása"/s fakalapáccsal üsd meg a csavarfejet
szokott segíteni összegyógyuláskor
Ha semmi nem megy, akkor sajna télleg átfúrás lesz
Azért egy acél szerszámot elpusztítani benne...
mi a méret?
Támaszd meg a másik oldalról, /legyen "húzása"/s fakalapáccsal üsd meg a csavarfejet
szokott segíteni összegyógyuláskor
Ha semmi nem megy, akkor sajna télleg átfúrás lesz
#1539
Írta 2010. január 23. - 21:17
A csavar továbbra is kitart.
Zéé: Sajnos nincs CO itt a másodikon...
ridelife: Ez egy speciális Specialized alu csavar, ha ezt kinyírom nem igen tudom pótolni.
Rémhöri: Az imbusz általig megy benne, ezért nincs elnyalva, de már 4 azaz négy jóminõségû imbuszt (készletet) hajtottam el az erõkarral.
Egy jópár sprayt ráfújtam már, eddig semmi. Kezdem feladni. A csapágyakat kéne átzsírozni egy epic vázban és a hátsóvátó forgáspontjával nem tudok boldogulni...
Zéé: Sajnos nincs CO itt a másodikon...
ridelife: Ez egy speciális Specialized alu csavar, ha ezt kinyírom nem igen tudom pótolni.
Rémhöri: Az imbusz általig megy benne, ezért nincs elnyalva, de már 4 azaz négy jóminõségû imbuszt (készletet) hajtottam el az erõkarral.
Egy jópár sprayt ráfújtam már, eddig semmi. Kezdem feladni. A csapágyakat kéne átzsírozni egy epic vázban és a hátsóvátó forgáspontjával nem tudok boldogulni...
#1540
Írta 2010. január 23. - 20:50
Nem hiszem hogy egy Speci vázzal (ha jól gondolom) ilyet kéne csinálni.
Törtcsavar-kiszedõvel kell megpróbálni, ha az imbusz elnyalódott. Ha még nem nyalódott el, akkor elõször próbáld meg elnyalni egy profi szerszámmal meg 1 erõkar-hosszabbítóval (vascsõ).
Eddig ez minden problémát megoldott.
Törtcsavar-kiszedõvel kell megpróbálni, ha az imbusz elnyalódott. Ha még nem nyalódott el, akkor elõször próbáld meg elnyalni egy profi szerszámmal meg 1 erõkar-hosszabbítóval (vascsõ).
Eddig ez minden problémát megoldott.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala