Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#1461
Posted 2010. February 18. - 21:02

van mist egy sokéves B+, érdekes módom semmi se van rajta elnyalódva, csak a mûanyag oldala a csavarnál ár meg van repedve, így kicsit lötyög, meg rozsdás is már itt-ott, ezért gondoltam h úlítok valamit, CB hamar nyalóik ugy hallottam ami egy ~6ezres kéziszerszámtól sztem elfogadhatatlan....
#1462
Posted 2010. February 18. - 20:58



#1463
Posted 2010. February 18. - 18:57

#1464
Posted 2010. February 18. - 18:15

van egy csomo generic tajvani motyo is pl gumileszedot nezd meg. ugyanezt a format kb 138 mas logoval is meg lehet venni.
ha ilyen jolkinezo dizajner cucc kell en inkabb hajlanek a Lezyne fele.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1465
Posted 2010. February 18. - 16:35

#1466
Posted 2010. January 31. - 21:43

na vaze, tök jó, mer' én meg kész vok vele. :-)
átkentem a csapágyait
a sok ellenvetés ellenére 2 éve nyomom vele, lelazulás, gebasz nélkül.
#1467
Posted 2010. January 31. - 20:23

rendesen ki kell pucolni, tömitést visszarakni é akkor nincs gond vele
a 2rs azaz kétoldalról tömitett is könnyen beázik...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1468
Posted 2010. January 31. - 20:07

#1469
Posted 2010. January 31. - 20:00

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1470
Posted 2010. January 31. - 19:45

Valaki mérnök nem tudja véletlenül, hogy a vrs utójelölés mit jelent a csapágyaknál? Mert eddig csak a giant gyári csapágyaknál láttam. Ránézésre, valami nagy súrlódású tömítést jelenthet. Viszont ennek ellenére beázott szinte mindegyik, de csak az egyik csapágy menthetetlen (valamiért akad), Egyébként olyanok mintha rozsdamentes anyagból készültek volna, mert beraktam õket brigéciolba és utána mindegyik felülete csillogott, de mégsem lehet rozsdamentes, mert a csapágyak külsõ felén volt valami rozsdaszerû anyag, vagy megmarta õket valami vagy nem tudom...
A sebesség mindent megold.
#1471
Posted 2010. January 31. - 04:13

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1472
Posted 2010. January 31. - 00:39

#1473
Posted 2010. January 30. - 20:14

az a kérdés milyen a dio ha nem nutos hanem a "ferde tetejü" akkor meglehet probálni a villa felöl egy vas csövel kiütni nekem igy sikerölt kiszednem egyet amit elöte addig ütöttem gumi kalapáccsal mig el nem hajlott:))))) vagy másik végsö megoldás a villaszár végétöl hagy annyit hogy ha kel fogoval megtud biztossan fogni flexeld le a francba majd végy egy fürészlapot dug a csöbe és hajrá általában elég egyszer hoszában átvágni csak figyelni kell a villa szárra ja és ehez a legjobb a barkács áruházakban pár százért kaphato müanyag markolat de amiben cserélhetö a lap mert abbol jobb minöség kell
Ütöttem már régebben villa felõl, nem jött ki, de köszönöm azért, elvileg ha jó akkor ezek nélkül is gond nélkül ki kéne csusszannia...

Egyébként képzeljétek: Szétszedtem!! további 20hl olaj és fél óra erõbõl való püfölés után ha megfogtam a kormányt, és ütöttem a telót oldalra, nagynehezen elfordult!! Ekkor meg már csak játszadozni kellett vele, olajat nyomni bele meg ilyesmi, és szétjött. Elmostam mindent, zsíroztam, és jól összeraktam.
#1474
Posted 2010. January 30. - 18:08

#1475
Posted 2010. January 30. - 17:58

Az a baj, hogy már egy hete tele van olajjal meg minden finomsággal, szét van püfölve, de nem enged, rá van rohadva... Köszi azért a segítséget! Most úgyis megyek ki szerelni, megpróbálom megcsinálni...
az a kérdés milyen a dio ha nem nutos hanem a "ferde tetejü" akkor meglehet probálni a villa felöl egy vas csövel kiütni nekem igy sikerölt kiszednem egyet amit elöte addig ütöttem gumi kalapáccsal mig el nem hajlott:))))) vagy másik végsö megoldás a villaszár végétöl hagy annyit hogy ha kel fogoval megtud biztossan fogni flexeld le a francba majd végy egy fürészlapot dug a csöbe és hajrá általában elég egyszer hoszában átvágni csak figyelni kell a villa szárra ja és ehez a legjobb a barkács áruházakban pár százért kaphato müanyag markolat de amiben cserélhetö a lap mert abbol jobb minöség kell


#1476
Posted 2010. January 30. - 13:30

Telenyomod csavarlazítóval, vársz. Aztán ha a csavart nem tudod leütni (ugye az fogja a diót) akkor jó baszott nagy kalapáccsal rá kell sózni, nekem mindig bejön, nekem is voltak ilyen reménytelen esetek. A csavarlazítóval várni kell egy napot szerintem.
Az a baj, hogy már egy hete tele van olajjal meg minden finomsággal, szét van püfölve, de nem enged, rá van rohadva... Köszi azért a segítséget! Most úgyis megyek ki szerelni, megpróbálom megcsinálni...
#1477
Posted 2010. January 30. - 11:54

Ha a diót ütöd alulról akkor csak befeszül az egész.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1478
Posted 2010. January 30. - 11:33

Nekem a legdurvább az volt, hogy 2 kilós kalapáccsal ütöttem fel a stucnit, na úgy kijött, kb a harmadikra.

http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#1479
Posted 2010. January 30. - 10:29

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1480
Posted 2010. January 30. - 09:35
