http://www.bikemag.h...2&aprorovatid=1
nem sz@r setup. 8)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#2441
Írta 2003. május 12. - 17:44

#2442
Írta 2003. május 09. - 21:52

A.G.S.: Biopace-ügyben lehet, hogy tudok segíteni, tudok egyet (XT), megrázóan olcsón (2-3 ezer Ft), de nem emlékszem, hogy mekkora fogszámú. Hétfõre megmondom.
#2443
Írta 2003. május 08. - 12:01

Hello!
Már közelebb járok az igazsághoz(mtbr.com alapján): Valószínûleg Trek 800-as a keróm, 1998-as vagy '99-es. Van-e valakinek róla mûszaki leírása, tesztje bármelyik régi bicós újságból?
Már közelebb járok az igazsághoz(mtbr.com alapján): Valószínûleg Trek 800-as a keróm, 1998-as vagy '99-es. Van-e valakinek róla mûszaki leírása, tesztje bármelyik régi bicós újságból?
#2444
Írta 2003. május 07. - 21:07

shimano alkatrész típusjelzések alapján sima ügy pl itt:
http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html
minden típusra ott van mely években gyártották/voltak kaphatóak
a váz az már fogósabb kérdés...
http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html
minden típusra ott van mely években gyártották/voltak kaphatóak
a váz az már fogósabb kérdés...
#2445
Írta 2003. május 07. - 19:43

Hello Mindenkinek!
Amikor megláttam az újságban, hogy Retro-meg-minden, azt gondoltam, hogy nekem is régi bicajom van, de amióta olvastam, egyre többet foglalkozom vele, hogy minél többet megtudjak a gépemrõl. Sajnos ez eddig nem sikerült. A NETen keresgéltem, de semmi képet nem találtam, ami alapján pontosan beazonosíthatnám.
Szóval a bringa a következõ:
GIANT Escaper [ATB]. Cro-mo vázas és merevvillás. Sajnos nem tudom, hogy milyen évjárat, még a rajta lévõ DEORE LX-ét sem. A bringát 1994-ben vettem használtan, egy kicsit megviselt állapotban. A fékváltókart le kellett cserélni, mert törött volt, de szinte teljesen ugyan olyat vettem [talán egyel újabb modell, de kinézetre szinte ugyan az]. Aztán lefestettem, lecseréltem a nyerget és a kormányt, meg a külsõket, de a gumi kivételével mind megvannak az eredetik is. A hajtómû középsõ fogaskerekét kopás miatt tavaly le kellet cserélnem, de nem kaptam BIOPACE-est, úgyhogy ha valaki esetleg tud egy alu 38 fogas BIOPACE-es Deore LX fogaskereket, azért sok pénzt tudnék adni!
Szóval, ha tudna valaki segíteni, hogy hol tudok utánanézni a pontos évjártanak [akár a szett, akár a gép], akkor azt köszi!
Egyébként matricát LEHET csináltatni?
Amikor megláttam az újságban, hogy Retro-meg-minden, azt gondoltam, hogy nekem is régi bicajom van, de amióta olvastam, egyre többet foglalkozom vele, hogy minél többet megtudjak a gépemrõl. Sajnos ez eddig nem sikerült. A NETen keresgéltem, de semmi képet nem találtam, ami alapján pontosan beazonosíthatnám.
Szóval a bringa a következõ:
GIANT Escaper [ATB]. Cro-mo vázas és merevvillás. Sajnos nem tudom, hogy milyen évjárat, még a rajta lévõ DEORE LX-ét sem. A bringát 1994-ben vettem használtan, egy kicsit megviselt állapotban. A fékváltókart le kellett cserélni, mert törött volt, de szinte teljesen ugyan olyat vettem [talán egyel újabb modell, de kinézetre szinte ugyan az]. Aztán lefestettem, lecseréltem a nyerget és a kormányt, meg a külsõket, de a gumi kivételével mind megvannak az eredetik is. A hajtómû középsõ fogaskerekét kopás miatt tavaly le kellet cserélnem, de nem kaptam BIOPACE-est, úgyhogy ha valaki esetleg tud egy alu 38 fogas BIOPACE-es Deore LX fogaskereket, azért sok pénzt tudnék adni!
Szóval, ha tudna valaki segíteni, hogy hol tudok utánanézni a pontos évjártanak [akár a szett, akár a gép], akkor azt köszi!
Egyébként matricát LEHET csináltatni?
#2446
Írta 2003. május 07. - 13:43

Hi Mindenkinek!
Lehet, hogy nem ide tartozik, de keresem a saját bicajom típusát. Az van ugyanis, hogy használtan vettem egy TREK acélvázat(nem monostay hátsó villás), ami valószínûleg 1998-as, legalábbis a monblokk alatt a vázon olvasható vázszám szerint. A felsõcsövön sajna a viharvert állapot miatt nem lehetett egyértelmûen azonosítani a típusjelet. Ezután le lett szinterezve a váz. Most jutottam odáig, hogy kiderítsem az igazságot(ami remélem nem odaát van
). Abban kérném a segítséget, hogy ha valaki tudna régi Trek katalógust vagy Trek tesztet küldeni(jó a fénymásolat is), akkor talán a kép, vagy a leírás alapján sejthetném milyen matricát csináltassak a kerómra. Nem egy egetrengetõ problem tudom, de nekem fontos. Elõre is köszi!
Lehet, hogy nem ide tartozik, de keresem a saját bicajom típusát. Az van ugyanis, hogy használtan vettem egy TREK acélvázat(nem monostay hátsó villás), ami valószínûleg 1998-as, legalábbis a monblokk alatt a vázon olvasható vázszám szerint. A felsõcsövön sajna a viharvert állapot miatt nem lehetett egyértelmûen azonosítani a típusjelet. Ezután le lett szinterezve a váz. Most jutottam odáig, hogy kiderítsem az igazságot(ami remélem nem odaát van

#2447
Írta 2003. május 06. - 19:13

#2448
Írta 2003. május 06. - 15:12

Sziasztok!
Onza H.O. Boulder féktestek vannak nekem elrejtve a fiók mélyén...
Ha valakit érdekel,elõhalászom õket!
Ugyanott WTB Speedmaster,abból csak egy pár van,sajna.
Üdv:
Slowgee
Onza H.O. Boulder féktestek vannak nekem elrejtve a fiók mélyén...
Ha valakit érdekel,elõhalászom õket!
Ugyanott WTB Speedmaster,abból csak egy pár van,sajna.
Üdv:
Slowgee
#2449
Írta 2003. május 05. - 13:53

Még nem beszéltünk telefonon, de érdekelne, hol és mennyiért van - no meg hány lyukkal bír?
A váz nem szekszárdi emberé. Ha minden nagyon összevágna, akkor lehet, h. azzal mennék felvonulni a "Ne legyen több haláleset..." tiltakozáson. Persze: nagyon sok idõ még, amire eredeti alkatrészeket szerzek, de addig is tekerni fogom masszívan!
A váz nem szekszárdi emberé. Ha minden nagyon összevágna, akkor lehet, h. azzal mennék felvonulni a "Ne legyen több haláleset..." tiltakozáson. Persze: nagyon sok idõ még, amire eredeti alkatrészeket szerzek, de addig is tekerni fogom masszívan!
#2450
Írta 2003. április 29. - 16:00

Nem teljesen véletlenül Szekszárdi a mostani tulaj? Csak kérdezem.
Mavic témában informált az öcsém? Én is tudom...
És volt a Hajduban 2 A-TAC stucni, az egyik lila, a másik polir, mindkettõ 140-es 0 fokos, és 3000/db áron vette meg a srác, akihez jössz fényképezni.
Mavic témában informált az öcsém? Én is tudom...
És volt a Hajduban 2 A-TAC stucni, az egyik lila, a másik polir, mindkettõ 140-es 0 fokos, és 3000/db áron vette meg a srác, akihez jössz fényképezni.
#2451
Írta 2003. április 29. - 14:29

#2452
Írta 2003. április 29. - 13:11

#2453
Írta 2003. április 29. - 12:49

zorg csak nem ilyen a váz ???

http://www.firstflig...1_Trek_8700.htm
a fenti linken van egy eredeti alkatrészlista is...
meg találtsz még arra néhány finomságot: Ibis, Fisher, Cinelli, Fat Chnace, Manitou stb stb...
amúgy meg hülye mákos ;D
http://www.firstflig...1_Trek_8700.htm
a fenti linken van egy eredeti alkatrészlista is...
meg találtsz még arra néhány finomságot: Ibis, Fisher, Cinelli, Fat Chnace, Manitou stb stb...
amúgy meg hülye mákos ;D
#2454
Írta 2003. április 29. - 12:47

#2455
Írta 2003. április 29. - 11:38

El kell, h. keserítselek: az bizony 8700 (nyolcezerhetesszáz). Egy 8900 van a "Mindentudó bicikli-könyv" 24-25. oldalán. Tegnap már szûkítettem a kört: 1991 vagy 1992-es a béjbe.
Aaaazok a Mavic felnik... holmerremeddig?
Privát is jöhet...
Aaaazok a Mavic felnik... holmerremeddig?
Privát is jöhet...
#2456
Írta 2003. április 29. - 09:18

870 lesz az a 8700 szerintem. Havernak is van, csak azért. Asszem '94es. Korhû kormánycsapágy: szigorúan Chris King, esetleg megengedhetõ DX, XT, XTR. Antik nyeregcsövet, kormányt, meg stucnit még lehet turkálni a Hajdúban, vagy a Bergusonban. Ja, meg súgok, hogy tudok egy zsír új Mavic 217 Ceramic felnit. Az illene bele. Guminak meg Panaracer Smoke/Dark Classic. Újra lehet ugyanis kapni õket.
#2457
Írta 2003. április 28. - 21:13

Másfél hét kompjúterhalál után ismét netközelben. ;D
Úgy tûnik, megvan a vázam a villámhoz:
Egy Trek 8700 alu muffos karbon darab, még nem tudom pontosan de 1991-1993 környéki. Olyan két hét múlva tudom elhozni talán, majd összerakni, és akkor tolok fel képet is.
Kellene még korhû kormánycsapágy, stucni, nyeregszár, felni, gumi... Szerintem ezeket mai cuccokkal pótolom momentán, mert nem bírnám ki, hogy ne tekeregjek vele.
Úgy tûnik, megvan a vázam a villámhoz:
Egy Trek 8700 alu muffos karbon darab, még nem tudom pontosan de 1991-1993 környéki. Olyan két hét múlva tudom elhozni talán, majd összerakni, és akkor tolok fel képet is.
Kellene még korhû kormánycsapágy, stucni, nyeregszár, felni, gumi... Szerintem ezeket mai cuccokkal pótolom momentán, mert nem bírnám ki, hogy ne tekeregjek vele.
#2458
Írta 2003. április 28. - 10:30

#2459
Írta 2003. április 27. - 11:32

Van egy 1936-os Velvart félverseny bringám! A hátsó keréken az egyik oldalon racsni a másik oldalon fix áttétel. Váltó nincs.
A festése eredeti korához képest jó állapotú.
A váz bordó, a kerekek sárgák természetesen gumifalcos gumikkal!
A festése eredeti korához képest jó állapotú.
A váz bordó, a kerekek sárgák természetesen gumifalcos gumikkal!
#2460
Írta 2003. április 26. - 17:45

Milyen értékû?
1. Használati érték: attól függ, hogy milyen állapotban van, vagy milyenbe hozod.
2. Pénzben kifejezett érték: nem annyira állapotfüggõ, egy igazi gyûjtõ szereti maga restaurálni a dolgokat.
3. Eszmei érték: egyáltalán nem állapotfüggõ, egy biztos, hogy a campa agyaknak igen magas... A 600as szettnek is, atól függõen, hogy milyen régi.
Nem eladó a cucc?
1. Használati érték: attól függ, hogy milyen állapotban van, vagy milyenbe hozod.
2. Pénzben kifejezett érték: nem annyira állapotfüggõ, egy igazi gyûjtõ szereti maga restaurálni a dolgokat.
3. Eszmei érték: egyáltalán nem állapotfüggõ, egy biztos, hogy a campa agyaknak igen magas... A 600as szettnek is, atól függõen, hogy milyen régi.
Nem eladó a cucc?