No, az enyém ennyire nincs felspécizve. Még a SIS-es idõkbõl való. A felirat szerint: Super Wilderness. Szóval inkább off-road, mint monti. A felni pucér alu, nincs festve. Viszont meghagytam mindent eredeti állapotában. U fék stimmel, kb. 0 hatásfokkal. Igazi extrém sportnak számít lecsorogni vele egy kisebb lankáról is.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#2401
Írta 2003. december 11. - 09:44
Nekem volt egy Schauff (német) montim, lehet, hogy ez is olyan? "Bikestyle '90" felirat volt rajta, 58cm!!! -es váz, Tange csövekbõl, komplett '90-es Deore DX szett: STI fékváltókar 4 újjas fékkarral (ezt pont ma cseréltem el XT hüvelykujj-váltókarra), Deore pedálok (az a fajta, amit még nem klipszhez terveztek), Biopace lánckerekek, hátul U-fék a monoblokk mögött. És szintén legalább 3cm széles szimplafalu alufelni, katonazöld színû, azt hiszem Alesa. Az alkatrészeket eltettem, (kivéve a fékváltókar, és U-fék), még jól jöhetnek.
No, az enyém ennyire nincs felspécizve. Még a SIS-es idõkbõl való. A felirat szerint: Super Wilderness. Szóval inkább off-road, mint monti. A felni pucér alu, nincs festve. Viszont meghagytam mindent eredeti állapotában. U fék stimmel, kb. 0 hatásfokkal. Igazi extrém sportnak számít lecsorogni vele egy kisebb lankáról is.
No, az enyém ennyire nincs felspécizve. Még a SIS-es idõkbõl való. A felirat szerint: Super Wilderness. Szóval inkább off-road, mint monti. A felni pucér alu, nincs festve. Viszont meghagytam mindent eredeti állapotában. U fék stimmel, kb. 0 hatásfokkal. Igazi extrém sportnak számít lecsorogni vele egy kisebb lankáról is.
#2402
Írta 2003. december 11. - 00:58
'89-es Weloschauf (német) monti birtokosa vagyok,
Nekem volt egy Schauff (német) montim, lehet, hogy ez is olyan? "Bikestyle '90" felirat volt rajta, 58cm!!! -es váz, Tange csövekbõl, komplett '90-es Deore DX szett: STI fékváltókar 4 újjas fékkarral (ezt pont ma cseréltem el XT hüvelykujj-váltókarra), Deore pedálok (az a fajta, amit még nem klipszhez terveztek), Biopace lánckerekek, hátul U-fék a monoblokk mögött. És szintén legalább 3cm széles szimplafalu alufelni, katonazöld színû, azt hiszem Alesa. Az alkatrészeket eltettem, (kivéve a fékváltókar, és U-fék), még jól jöhetnek.
#2403
Írta 2003. december 10. - 17:17
Na ne már hogy '96! Egy remek '89-es Weloschauf (német) monti birtokosa vagyok, eredeti alkatrészekkel.
#2404
Írta 2003. november 29. - 02:16
Halihó!
Van egy pár régi Dura-Ace féktestem szinte zsír állapotban,csak nemtom beazonosítani a születését.
A mûködési elve elég fura a bovden egy háromszöget húz felfele és ez csoklópontokon keresztül zárja a fékpofákat.Tipusszám nincs beleütve sehova,a Dura Ace jel a felirat elõtt még a régi.92-tõl megvannak a katalógok,elõtte 86,85,de ezekben sincs hasonló.Ha valaki ráismer segítsen!
Köszike.
Kisnejem egy Wheeler 6300-as treking keróval nyomul 1992-bõl.Állapota kiváll,eredeti felszereltséggel.Érdekesség rajta az LX fékváltókar a mûanyag 4 ujjas karjával!A váz Tange infiniti csövekbõl készült.Igazi kis hibátlan nõi geóval.
Van egy pár régi Dura-Ace féktestem szinte zsír állapotban,csak nemtom beazonosítani a születését.
A mûködési elve elég fura a bovden egy háromszöget húz felfele és ez csoklópontokon keresztül zárja a fékpofákat.Tipusszám nincs beleütve sehova,a Dura Ace jel a felirat elõtt még a régi.92-tõl megvannak a katalógok,elõtte 86,85,de ezekben sincs hasonló.Ha valaki ráismer segítsen!
Köszike.
Kisnejem egy Wheeler 6300-as treking keróval nyomul 1992-bõl.Állapota kiváll,eredeti felszereltséggel.Érdekesség rajta az LX fékváltókar a mûanyag 4 ujjas karjával!A váz Tange infiniti csövekbõl készült.Igazi kis hibátlan nõi geóval.
#2405
Írta 2003. november 26. - 20:52
#2406
Írta 2003. november 26. - 20:17
#2407
Írta 2003. november 26. - 19:45
Rás!
Nem tudod véletlenül, hogy Viliéknél van e a lomosban menetes fejcspágy? Gondoltam be kellene újítani egyet tartalékba. Emlékszem egy STX-re, de az valami 5 rupó volt. Az sztem meg egy kicsit túlzás :-\
Nem tudod véletlenül, hogy Viliéknél van e a lomosban menetes fejcspágy? Gondoltam be kellene újítani egyet tartalékba. Emlékszem egy STX-re, de az valami 5 rupó volt. Az sztem meg egy kicsit túlzás :-\
#2408
Írta 2003. november 25. - 10:43
az a Manitou 4 comp vella nálam figyel ni amit retizotyo említett 
a héten bepattan a bicóba és jövre juhéééé....
a héten bepattan a bicóba és jövre juhéééé....
#2409
Írta 2003. november 25. - 09:37
sajna még nem láttam ezt a cikket, de azt már néztem, hogy elég érdekesen van megoldva a láncvilla-középcsapágyház csatlakozás a "typical hungarian tanyabike"-nál
#2410
Írta 2003. november 25. - 07:32
A tanyabájkos cikken felbuzdulva lefotoztam nagyapám bringáját, márkája SHB hátsóagy torpedo, ha kell még kép akkor csinálhatok párat.
http://www.freeweb.h...SHB/page_01.htm
http://www.freeweb.h...SHB/page_01.htm
#2411
Írta 2003. november 10. - 18:46
Ez itten az egyik bicayom




És ELADÓ is amugy (mert nekem sayna nagy a váz :'()
#2412
Írta 2003. november 10. - 18:23
áááááááááá
kitöröltem inkább...valszeg a tárhelyel van probléma >
nem tudtok yo,ingyenes,könnyen kezelhetõ tárhelyet??? tar.hu az yo??
kitöröltem inkább...valszeg a tárhelyel van probléma >
nem tudtok yo,ingyenes,könnyen kezelhetõ tárhelyet??? tar.hu az yo??
#2413
Írta 2003. november 10. - 18:10
#2414
Írta 2003. november 05. - 15:58
a helyi boltban otthon még mindig van vagy 2 szett 1/8-os menetes STX ~900ft-ért. sztem nem olyan macerás találni.
#2415
Írta 2003. november 04. - 16:10
#2416
Írta 2003. november 04. - 15:58
noname meg annyi van, amennyit akarsz... (megkockáztatom h még ma is több bicóban van régi csapi, mint a-head)
#2417
Írta 2003. november 04. - 14:31
Menetes egy colos kormánycsapágy van még elfekvõben boltokban, csak át kell dúratni a boltossal a fiókot. Veszel 2-3 szettet, aztán örökélet +2nap.
#2418
Írta 2003. november 03. - 20:29
#2419
Írta 2003. november 03. - 20:21
fejcsapi van meg most is csak ki kell fogni.
elasztomert elfelejted es atalsz rugora egszerubb ...
ha a perselyek rendben vannak akko karbantartassal meg mukodni fog.
esetleg perselyt is lehet bele csinaltatni.....
elasztomert elfelejted es atalsz rugora egszerubb ...
ha a perselyek rendben vannak akko karbantartassal meg mukodni fog.
esetleg perselyt is lehet bele csinaltatni.....
#2420
Írta 2003. november 03. - 20:07
Volna még kérdésem a mûértõkhöz!
Tudnék venni egy Manitou Comp villát, menetes nyakkal. A tulaj ugyanaz, akitõl a bicajt is vettem, mondjuk, hogy megbízom benne. Kérdéseim a következõk:
1. Hogy lehet egy ilyen villáról megállapítani, hogy érdemes e vele foglalkozni? (kívülrõl rendben van, még csak nwem is karcos, nagyon szép)
2. Hogy lehet egy ma lassan 10 éves teleszkópot rendben tartani? Lehet-e és hol/hogy pl. elasztomert kapni hozzá? Tudok-e biztosítani idõvel jó minõségû kormánycsapágyat hazzá, hiszen boltban jóformán minden A-Heades.)
Most ennyi jut eszembe, aki gondolja, hogy segít nekem, azt üldözni fogja a hálám.
Tudnék venni egy Manitou Comp villát, menetes nyakkal. A tulaj ugyanaz, akitõl a bicajt is vettem, mondjuk, hogy megbízom benne. Kérdéseim a következõk:
1. Hogy lehet egy ilyen villáról megállapítani, hogy érdemes e vele foglalkozni? (kívülrõl rendben van, még csak nwem is karcos, nagyon szép)
2. Hogy lehet egy ma lassan 10 éves teleszkópot rendben tartani? Lehet-e és hol/hogy pl. elasztomert kapni hozzá? Tudok-e biztosítani idõvel jó minõségû kormánycsapágyat hazzá, hiszen boltban jóformán minden A-Heades.)
Most ennyi jut eszembe, aki gondolja, hogy segít nekem, azt üldözni fogja a hálám.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






