
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#2281
Írta 2004. február 27. - 17:17

Persze hogy tudom. De én ezek szerint rosszul kerestem (mondjuk az is igaz, hogy valami gyakorlat alatt tettem mindezt az illegalitás árnyékában). Egyébként most megint rákerestem, és most megtaláltam.
Vak vagyok 8)

#2282
Írta 2004. február 27. - 09:59

ember: szívesen.
tudod, hogy találtam? beírtam a google keresõbe, hogy "mcmahon racing components" és az elsõ, amit kiadtott, ez volt
mert ugye mindenki tudja, hogy mrc = McMahon Racing Components?
tudod, hogy találtam? beírtam a google keresõbe, hogy "mcmahon racing components" és az elsõ, amit kiadtott, ez volt

mert ugye mindenki tudja, hogy mrc = McMahon Racing Components?
#2283
Írta 2004. február 27. - 09:35

Rob! Imádlak! Már rohadt régen keresek képet, vagy bármilyen infót az MRC Batwing-rõl. :-*link=board=5;threadid=3870;start=210#msg164845 date=1077621653]
pár érdekes fék és fékrendszer a kanti hõskorából:
http://www.blackbird.../brake_obscura/
Egyébként mûködik még a cég? Semmilyen honlapot, vagy ilyesmit nem találtam róla.
#2284
Írta 2004. február 27. - 00:25

Ha 45 volt a hajtókar, az nem is volt drága, mert a Syncros volt 70 körül! A nyeregcsõ is megérte, mert a Syncros 7075-ös 425 hosszú került annyiba, a titán Syncros gondolom 30 körül lehetett.link=board=5;threadid=3870;start=210#msg165399 date=1077787575]
20 rugó volt az mrc titán nyeregcsõ, és 45 körül volt a cro-mo hajtókar monoblokkal.... voltak árak már '98-ban is.
#2285
Írta 2004. február 27. - 00:19

A képen WTB rollercam(?) típusú fék van. Jó, hogy találtad ezt a képet, mert van egy ugyanilyen WTB fékhidam, soha nem használt, legalább tudom, mihez való!
Kösz a tel.számot, próbálkozni fogok!
Kösz a tel.számot, próbálkozni fogok!
#2286
Írta 2004. február 26. - 19:42

shankee::
rákérdeztem barátomnál: nem Onza hanem WTB fék..de alakilag ugyanaz a csõalak mintaz onzan csak kicsit más a fékpofafelfogatás...már régen láttam azért tévedtem.
de designben nem marad el tõle.
;D
szal mivel most akarya feltenni a singleere igy megkéri az árát. Priviben küldöm telefonszámát iry neki smsT.
Yobi
...
találtam valamit WTB canti+Mavic h.váltó stb.

http://www.firstflig...e_Potts_CCR.htm
rákérdeztem barátomnál: nem Onza hanem WTB fék..de alakilag ugyanaz a csõalak mintaz onzan csak kicsit más a fékpofafelfogatás...már régen láttam azért tévedtem.
de designben nem marad el tõle.

szal mivel most akarya feltenni a singleere igy megkéri az árát. Priviben küldöm telefonszámát iry neki smsT.
Yobi
...
találtam valamit WTB canti+Mavic h.váltó stb.


http://www.firstflig...e_Potts_CCR.htm
#2287
Írta 2004. február 26. - 11:26

20 rugó volt az mrc titán nyeregcsõ, és 45 körül volt a cro-mo hajtókar monoblokkal.... voltak árak már '98-ban is.
#2288
Írta 2004. február 26. - 00:32

A Malinál már érdeklõdtem, hátha maradt valami MRC/ONZA/CHRIS KING, ezeket elvileg árulták, de sajnos semmi nincs már belõlük.
#2289
Írta 2004. február 25. - 20:14

Szép kis fékek. Azt hiszem örülnék egy Marinnovative vagy egy MRC féknek, utóbbit a Mali árulta (volna) egykoron.
#2290
Írta 2004. február 25. - 02:19

Jó lenne, ha nekem is lenne, az sem lenne baj, ha nem lenne szétszedve...egy barátomnak épp van egy olyan Onza-h.o. a fiokjában szétszedve...
kb..az 1 pár áll harmincvalahány darabból... 8)
Ha esetleg eladná/cserélné, írj már légyszíves privit!
#2291
Írta 2004. február 24. - 23:44

egy barátomnak épp van egy olyan Onza-h.o. a fiokjában szétszedve...
kb..az 1 pár áll harmincvalahány darabból... 8)
kb..az 1 pár áll harmincvalahány darabból... 8)
#2292
Írta 2004. február 24. - 17:59

volt szerencsem kiprobalni a brovedani abs feket anno. tizenx eve ,
iszonyat hangokat adott ki,nem lehetett vele megalni, igaz.. nem blokkolt ..hisz ez volt a cel..
jo visszaemlekezni ra
iszonyat hangokat adott ki,nem lehetett vele megalni, igaz.. nem blokkolt ..hisz ez volt a cel..
jo visszaemlekezni ra

#2293
Írta 2004. február 24. - 13:20

#2294
Írta 2004. február 11. - 16:58

#2295
Írta 2004. február 11. - 10:32

#2296
Írta 2004. február 11. - 10:03

Én is egyre inkább hajlok arra, hogy nem nyúlok a hirdetéshez, és ha nem kell senkinek, akkor nálam marad és megtartom és örülök, hogy a tulajdonosa vagyok egy ilyen darabnak.
Az STX szerintem sem ér annyit, de mit lehet tenni. Még azért nem vettem meg, mert igen kicsi a valószínûsége, hogy elkapkodják elõlem ;D.
Most DX et használok, asszem '92-es. Két hete szedtem szét megzsírozni és a legapróbb kopásnak sincs semmi nyoma
. Egy bicajboltos mondta, hiogy a mostani robogókba sincsenek ilyen golyók.
Csak egy pótdarabot gondoltam beújítani. Ilyen DX-re esély sincs, ezért merült fel az STX, mert ilyet legalább még lehet kapni.
Az STX szerintem sem ér annyit, de mit lehet tenni. Még azért nem vettem meg, mert igen kicsi a valószínûsége, hogy elkapkodják elõlem ;D.
Most DX et használok, asszem '92-es. Két hete szedtem szét megzsírozni és a legapróbb kopásnak sincs semmi nyoma

Csak egy pótdarabot gondoltam beújítani. Ilyen DX-re esély sincs, ezért merült fel az STX, mert ilyet legalább még lehet kapni.
#2297
Írta 2004. február 11. - 01:05

Ezeknél a régi cuccoknál nem igazán lehet megmondani, mi a reális ár. Szerintem a 4000 Ft korrekt érte, ha szép állapotban van a cucc. Mert végül is, ha megnézed, ennyiért komoly fékkart nem lehet újonnan venni. Viszont mindenki V-féket használ, így nem nagyon lehet eladni. Egy régi (talán '96, vagy '97-es) MBAH-ban bemutatták ezt a fékkart. Akkor! 6-7000 között volt az ára! Eredeti japán Dia Compe gyártmány. Nekem egy '91-es bringán is volt ugyanilyen: Tange Prestige csövek, full XT szett (kivéve a fék+fékkart, azok Ritchey), a kormány+stucni+nyereg+nyeregcsõ is Ritchey! Ez gyári felszereltség volt, felsõ kategóriába tartozott! Ebbõl is látszik, hogy a fékkar nem gagyi darab!
Egyszerûen nehéz rá megfelelõ embert találni. Várj türelemmel, majdcsak megveszi valaki.
Egyébként nekem is van most is ugyanilyen, nem használom semmire, de nem is adom el, mert tényleg nagyon szép darab! És jó is!
Az STX csapágy viszont szerintem nem ér annyit, de itt is az van, hogy valakinek nincs más választása, és úgyis megveszi.
Egyszerûen nehéz rá megfelelõ embert találni. Várj türelemmel, majdcsak megveszi valaki.
Egyébként nekem is van most is ugyanilyen, nem használom semmire, de nem is adom el, mert tényleg nagyon szép darab! És jó is!
Az STX csapágy viszont szerintem nem ér annyit, de itt is az van, hogy valakinek nincs más választása, és úgyis megveszi.
#2298
Írta 2004. február 10. - 21:57

Skacok!
Az elõzõ oldalon írtam a Ritchey Logic cantifékkarról. Azért mi a reális ár (mert eddig senkinek sem keltette fel az érdeklõdését). Lehet, hogy nem egy Campa cucc, de tudtommal eléggé ritka darab, nem nagyon lehet látni ???
még két dolgot jegyeznék meg:
1. van az a kategória, amikor a "múzeális értéket" fizeted meg -> Campa Record
2. Ha vkinek van egy mûködõképes cantifékje egy oldscool bicajon, annak nincs alternatívája, vagy vesz vmit (amit talál), vagy fékcsere
Múltkor láttam egy boltban egy STX menetes 1 1/8" fejcsapit. Ára: 3500 HUF. Akaratam alkudni, de azt mondta az arc, hogy ennek az étéke csak több lesz, úgyhogy szó se lehet róla. Mivel tudja, hogy jelen bicajomba ilyen jó, és ezért nem cserélek villát + stucnit, ha nem találok mást, ami elég valószínû, úgyis megveszem. :
Bocs, ez nem vágott az edigi témába :-X
Az elõzõ oldalon írtam a Ritchey Logic cantifékkarról. Azért mi a reális ár (mert eddig senkinek sem keltette fel az érdeklõdését). Lehet, hogy nem egy Campa cucc, de tudtommal eléggé ritka darab, nem nagyon lehet látni ???
még két dolgot jegyeznék meg:
1. van az a kategória, amikor a "múzeális értéket" fizeted meg -> Campa Record
2. Ha vkinek van egy mûködõképes cantifékje egy oldscool bicajon, annak nincs alternatívája, vagy vesz vmit (amit talál), vagy fékcsere
Múltkor láttam egy boltban egy STX menetes 1 1/8" fejcsapit. Ára: 3500 HUF. Akaratam alkudni, de azt mondta az arc, hogy ennek az étéke csak több lesz, úgyhogy szó se lehet róla. Mivel tudja, hogy jelen bicajomba ilyen jó, és ezért nem cserélek villát + stucnit, ha nem találok mást, ami elég valószínû, úgyis megveszem. :

Bocs, ez nem vágott az edigi témába :-X
#2299
Írta 2004. február 10. - 14:12

Nekem is van egy 1972-es Campagnolo Nuovo Record hátsóváltóm, olyan, ami teljesen ki van furkálva. Csak rendbe kellene hozni. Lehet, hogy nekem is meg kellene hirdetni, hátha az árából tudnék venni egy kisebb lakást!
(Persze ezt senki ne vegye komolyan!!!)
(Persze ezt senki ne vegye komolyan!!!)
#2300
Írta 2004. február 10. - 10:37

Szegény Gery sohanemhallot nevû noname csövekbõl épült gépével háromszázötvenezer forintról indult. Azt hittem eldobom az agyamat, amikor megláttam, egybõl írtam neki anno, hogy szerintem a tizede a reális ár. Utána elkezdett lefelé nyomulni, de ahogy elnézem még mindig nincs képben. Ennél sokkal jobb gépeket lehet 40-50000 körül kapni.
Külön árcsökkentõ tényezõ, hogy a Shimano régi cuccainak nagyon alacsony a piaci ára. Akármilyen szakadt Campáért többszörösét el lehet kérni. Múltkor azon gondolkoztam, hogy a régi Campa alkatrészek jobb befektetésnek számítanak, mint az arany. Úgy értem, hogy ha valaki mondjuk 1980-ban vett tíz darab Super Record hátsó váltót, azt szépen archiválta, és elõveszi most és megjelenik vele az e-bay-en, az a húsz évvel ezelõtti ár átszámított értékének többszörösét kaphatja értük. Persze ez is csak Amerikára igaz. Itthon csak egy lesajnáló mosolyt lehetne érte bezsebelni.
Külön árcsökkentõ tényezõ, hogy a Shimano régi cuccainak nagyon alacsony a piaci ára. Akármilyen szakadt Campáért többszörösét el lehet kérni. Múltkor azon gondolkoztam, hogy a régi Campa alkatrészek jobb befektetésnek számítanak, mint az arany. Úgy értem, hogy ha valaki mondjuk 1980-ban vett tíz darab Super Record hátsó váltót, azt szépen archiválta, és elõveszi most és megjelenik vele az e-bay-en, az a húsz évvel ezelõtti ár átszámított értékének többszörösét kaphatja értük. Persze ez is csak Amerikára igaz. Itthon csak egy lesajnáló mosolyt lehetne érte bezsebelni.