Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Retro - régi idõk bicaja

- - - - -

  • Please log in to reply
2504 replies to this topic

#581
poison

poison

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
Tessék kep.psharing.com/555974.jpg

#582
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Hányas évjárat lehet ez a monti? kep.psharing.com/555964.jpg


Ha a másik oldalról lenne fotózva akkor könnyebb lenne megmondani.


A sebesség mindent megold.

 


#583
poison

poison

    vendég

  • fórumtag
  • 84 posts
Hányas évjárat lehet ez a monti? kep.psharing.com/555964.jpg

#584
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
Már késõ, elvitték. :S


#585
troger

troger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 296 posts

specialized-FSR-team-S-works Photo Album - Page 1 - Pinkbike.com
Szerintetek mennyit érne ez a váz reálisan? (váz+tag)


az osztrák ebay-n egyszer 550 euro körül met el, abban judy fsx volt, nem a mag 21 fsx.
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése

#586
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Biztos ebben látták a jövõt :) Ma políroztam fel a kb 20 éves elsõ kerekem felnijét, gyárilag tükörpolír, de már kicsit kopottas, régi, azt hiszem belga outi felni, annak is ilyen domború oldalfala van, a fékpofákon is durván látszik.


Az outimban jelenleg is ilyen felni van, súlyban elég versenyképes a ~440grammjával.


A sebesség mindent megold.

 


#587
suhanc

suhanc

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts

Érdekes dolgok voltak régen (számomra), domború oldalfalú outi felni, v alakú monti felni. De ezeknek mi értelme van? :)
Aztán 1 1/4-es menetes villanyak könnyû villával, dögnehéz stucnival.


Biztos ebben látták a jövõt :) Ma políroztam fel a kb 20 éves elsõ kerekem felnijét, gyárilag tükörpolír, de már kicsit kopottas, régi, azt hiszem belga outi felni, annak is ilyen domború oldalfala van, a fékpofákon is durván látszik.

#588
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Érdekes dolgok voltak régen (számomra), domború oldalfalú outi felni, v alakú monti felni. De ezeknek mi értelme van? :)
Aztán 1 1/4-es menetes villanyak könnyû villával, dögnehéz stucnival.


A sebesség mindent megold.

 


#589
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
a z t a k u r v a

mar bocs. :o

edit

ha szeretnel egy YETI C-26-ot akkor most itt a remek alkalom. NOS karbon csoszett az ebayen...

aztan mar csak egy FRO vazat kell talalni, szetfureszelni, es beleragasztani a karbon csoveket a kivagott 4130 acel csovek helyere es kesz is :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#590
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Remélem ez valami találkozón készült, nem egy a tulajdonosa mindnek.
11:38:11 IM 2012

#591
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
Feltöltött kép


#592
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Ezt néztem. Vajon milyen márkájú lehet? A tulaj semmit nem tud róla.
Feltöltött kép


A sebesség mindent megold.

 


#593
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Köszi.
Azért kérdeztem, mert néztem egy 550-es lx-szel szerelt aluvázas bringát, aztán gyanús volt, mert nagyon gyárinak néz ki.


A sebesség mindent megold.

 


#594
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Aluvázas montikat mikor és ki kezdett gyártani? 90-92 közötti idõbõl származhat aluváz?


siman... emlekszem, hogy bamultuk a kirakatban, hogy milyen "vastag". es melle volt irva nagy buszken a sulya :)

#595
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Aluvázas montikat mikor és ki kezdett gyártani? 90-92 közötti idõbõl származhat aluváz?


boven. bar ott meg sok acel is volt, de akkor mar csinaltak alu vazakat szep szammal.

edit: A TREK mar `85ben csinalt alubol vazakat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#596
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Aluvázas montikat mikor és ki kezdett gyártani? 90-92 közötti idõbõl származhat aluváz?


A sebesség mindent megold.

 


#597
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
specialized-FSR-team-S-works Photo Album - Page 1 - Pinkbike.com
Szerintetek mennyit érne ez a váz reálisan? (váz+tag)


#598
okiman

okiman

    újonc

  • fórumtag
  • 7 posts
Múlt heti túrámba beiktattam 1 Normafa-Budaörs lejtõzést, de sajnos azzal kellett szembesülnöm, hogy hiába van XTR fékváltókarom és XTR cantilever fékem hozzá, ezzel a 110 kilómat nem lehet rövid idõ alatt megállítani 60-70 km/h-ról. Mivel az álombringámat nem csak nézegetni hanem használni is szeretném, ezért úgy döntöttem lecserélem a féket. Ha a manapság divatos tárcsaféket rakok fel ( a telón van fül ) akkor arconcsapom a bringa retro jellegét. Mivel majdnem minden XTR ezért két választás maradt. Vagy XTR v féket rakok fel a hozzá való fékváltókarokkal ( Sajnos a canti fékváltókar nem kompatibilis a V fékkel, bár a diósdbike szerelõje szerint ki lehet reszelni 1 tûreszelõvel. De most õszintén... nekem nincs szívem hozzányúlni 1 lassan múzeális fékváltókarhoz ) vagy beszerzek 1 Magura HS33-at még a 2005 elõtti gyártásból. Az utóbbi mellett döntöttem. Igen ám, csak jött a következõ probléma mivel váltunk? Az XTR canti fékváltókarnak nem létezett soha olyan változata (92-95 között) ami külön konzolos lett volna, ez sajnos csak a v fékes szériában volt opció, de ritka mint a fehér holló. Kénytelen voltam beszerezni 1 STX-RC konzolos váltókart. A dolog mûködött, csak az egység nem volt meg ( hülyén nézett ki a bringa XTR váltással+hajtókarral, LX agyakkal+ 1 STX-RC váltókarral ). Felraktam volna az XTR váltókart a konzolra, csk hát a Shimano úgy csinálta meg az illesztó tüskéket a váltókarban, hogy az nem ment fel az RC konzolra ( az XTR tüskéit ha összekötnénk trapéz formát mintáznának, míg az RC-é szabályos négyzet ). 3 napig ettem magam, hogy eldobtam az XTR váltókarokat, de tegnap eldöntöttem, hogy ha a fene fenét eszik is; akkor is XTR váltókarok lesznek a bringán. Nekiáltam méregetni illesztgetni és eközben észrevettem, hogy a 4 tüskébõl 3, teljesen lyukon van. Na ekkor jelent meg az elsõ mosoly... Kíírály csak 1 lyukat kell fúrnom a konzolba. Ez rövid idõ alatt megtörtént, és a váltókarok a helyükre kerültek. Teljesen gyári hatást sikerült elérni, és meg is lehet vele állni. ... Úgyhogy most ÖRÖM van:):):). U.i.: A cantis állapotot kb 10 perc alatt vissza lehet állítani, mivel a fékrendszert dobozoltam ( nem tervezem, hogy valaha is el lesz adva, mivel makulátlan a cucc ).

#599
gazdagpet

gazdagpet

    vendég

  • fórumtag
  • 78 posts
Retro tekerésben én is benne vagyok! Gép: trek 970 zx (1995) cro-mo apró yasec tuninggal, manitou 4, xt, xc pro, white industries, syncros, flite stb.

Bp. környékén minden jöhet.

#600
troger

troger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 296 posts
Sziasztok.

Retro tekerésben benne vagyok egy 1996-os cannondale killer v 500-al, full 93-as lx-el, mag 21 telóval. stb. stb. Én budapesti vagyok.
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése