Magellan Crux « MTB kerékpár « MOUNTAIN BIKE « Kategóriák tallózása
Talán vadászik valaki ilyenre...

enyém.
inkább csak kuriózum már, nyilván nem veszi fel a versenyt a mostaniakkal (úgy értem persze, hogy az értékelhetõ teljesítményt nyújtókkal). korabeli beszámolók szerint merevebb, érzékenyebb, könnyebb volt a legtöbb akkori beszúszósnál. én csak azért raktam be vagy három éve, mert a beépítési magassága (~425mm) pont jó ebbe a régi vázba. addig a szekrény tetején porosodott, most meg készül a merev a helyére. napi használatban van, mûködik, de egy generál ráférne. Erdõbényén is végigmentem vele tavaly
azért is halt ki, mert ennek a konstrukciónak csak úgy lehet növelni az útját, ha az egész paralelogrammát felnagyítod. egy másik ok, amiért pl. a German:a mostani, hasonló modelljei sem fognak elterjedni soha, mert ahogy az iparban mindenhol, itt is igyekeznek platformokból építkezni a cégek. pl. van néhány standard becsúszóátmérõ, ezekhez vannak tömítések, nagy beszállítók, akik ezeket gyártják, stb. az ilyen villák meg nem illenek bele a képbe, ez végeredményben sem a felhasználónak, sem a gyártónak nem jó. ezek nyilván csak a kézenfekvõ indokok, biztosan lehetne még témázni rajta: marketing, support, árképzés, ilyenek...
csak annak ajánlom, akit nem zavar, hogy folyton bámulják a keróját.
(x)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
RAUH-Welt
B E G R I F F
Akkor jól gondoltam. Kíváncsi lennék, hogy ennek a rugónak hiánya vajon mennyiben befolyásolja a váltás folyamatát...
o.k., leesett. fent tényleg nincs rugó, csak a kanálnál, de az is állítható feszességû.
Igen, azt látom, hogy ezeken is három csavar van - kettõ a végállásokhoz, egy pedig magához a váltófülhöz....