a helyi boltban otthon még mindig van vagy 2 szett 1/8-os menetes STX ~900ft-ért. sztem nem olyan macerás találni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#2341
Posted 2003. November 05. - 15:58
#2342
Posted 2003. November 04. - 16:10
#2343
Posted 2003. November 04. - 15:58
noname meg annyi van, amennyit akarsz... (megkockáztatom h még ma is több bicóban van régi csapi, mint a-head)
#2344
Posted 2003. November 04. - 14:31
Menetes egy colos kormánycsapágy van még elfekvõben boltokban, csak át kell dúratni a boltossal a fiókot. Veszel 2-3 szettet, aztán örökélet +2nap.
#2345
Posted 2003. November 03. - 20:29
#2346
Posted 2003. November 03. - 20:21
fejcsapi van meg most is csak ki kell fogni.
elasztomert elfelejted es atalsz rugora egszerubb ...
ha a perselyek rendben vannak akko karbantartassal meg mukodni fog.
esetleg perselyt is lehet bele csinaltatni.....
elasztomert elfelejted es atalsz rugora egszerubb ...
ha a perselyek rendben vannak akko karbantartassal meg mukodni fog.
esetleg perselyt is lehet bele csinaltatni.....
#2347
Posted 2003. November 03. - 20:07
Volna még kérdésem a mûértõkhöz!
Tudnék venni egy Manitou Comp villát, menetes nyakkal. A tulaj ugyanaz, akitõl a bicajt is vettem, mondjuk, hogy megbízom benne. Kérdéseim a következõk:
1. Hogy lehet egy ilyen villáról megállapítani, hogy érdemes e vele foglalkozni? (kívülrõl rendben van, még csak nwem is karcos, nagyon szép)
2. Hogy lehet egy ma lassan 10 éves teleszkópot rendben tartani? Lehet-e és hol/hogy pl. elasztomert kapni hozzá? Tudok-e biztosítani idõvel jó minõségû kormánycsapágyat hazzá, hiszen boltban jóformán minden A-Heades.)
Most ennyi jut eszembe, aki gondolja, hogy segít nekem, azt üldözni fogja a hálám.
Tudnék venni egy Manitou Comp villát, menetes nyakkal. A tulaj ugyanaz, akitõl a bicajt is vettem, mondjuk, hogy megbízom benne. Kérdéseim a következõk:
1. Hogy lehet egy ilyen villáról megállapítani, hogy érdemes e vele foglalkozni? (kívülrõl rendben van, még csak nwem is karcos, nagyon szép)
2. Hogy lehet egy ma lassan 10 éves teleszkópot rendben tartani? Lehet-e és hol/hogy pl. elasztomert kapni hozzá? Tudok-e biztosítani idõvel jó minõségû kormánycsapágyat hazzá, hiszen boltban jóformán minden A-Heades.)
Most ennyi jut eszembe, aki gondolja, hogy segít nekem, azt üldözni fogja a hálám.
#2348
Posted 2003. November 03. - 20:01
Sziasztok!
Szerintem a "retro" fogalmát másképpen, nem ennyire elfogultan is meg lehet fogni.
Pl. Én év elején vettem egy Kona Hahannát, '98as, Cro-Mo csöves. Ez nem egy klasszikus retro márka klasszikus csõszettjébõl álló paripa, viszont merev (14"), anyagában azonban megbocsátóbb, mint bármely földöntúli alu. A szett: vegyes, mint a koldus szar: a hátsó váltót, váltókarokat kivéve minden LX, kormánycsapágy menetes 1 1/8" DX, gyári merev villával. Amit lecsréltem és amire lecseréltem: elkopás miatt lett belõle '03-as Deore. Ez szentségtörés egy retrosnak. Én azonban funkcionálisan nézem a dolgokat, mivel a bicajom egy eszköz, amivel boldog vagyok. Vettem viszont Ritchey Logic cantiféket (ez a büszkeségem), így a fékrendszerm komp-lett TR Logic, mert jopbbnak tartom mint a számomra elérhetõ árú V-fékeket.
Véleményem szerint ettõl a bicajom még nem rosszabb vagy jobb, mint egy minden elemében retrosnak válogatott bicaj, csak EBBÕL a szempontból nem ad olyan egységes képet, de ez egyáltalán nem befolyásolja bicajozás élményét. Végül is mindenki ezért csinálja.
Szerintem a "retro" fogalmát másképpen, nem ennyire elfogultan is meg lehet fogni.
Pl. Én év elején vettem egy Kona Hahannát, '98as, Cro-Mo csöves. Ez nem egy klasszikus retro márka klasszikus csõszettjébõl álló paripa, viszont merev (14"), anyagában azonban megbocsátóbb, mint bármely földöntúli alu. A szett: vegyes, mint a koldus szar: a hátsó váltót, váltókarokat kivéve minden LX, kormánycsapágy menetes 1 1/8" DX, gyári merev villával. Amit lecsréltem és amire lecseréltem: elkopás miatt lett belõle '03-as Deore. Ez szentségtörés egy retrosnak. Én azonban funkcionálisan nézem a dolgokat, mivel a bicajom egy eszköz, amivel boldog vagyok. Vettem viszont Ritchey Logic cantiféket (ez a büszkeségem), így a fékrendszerm komp-lett TR Logic, mert jopbbnak tartom mint a számomra elérhetõ árú V-fékeket.
Véleményem szerint ettõl a bicajom még nem rosszabb vagy jobb, mint egy minden elemében retrosnak válogatott bicaj, csak EBBÕL a szempontból nem ad olyan egységes képet, de ez egyáltalán nem befolyásolja bicajozás élményét. Végül is mindenki ezért csinálja.
#2349
Posted 2003. November 03. - 12:16
Na srácok, mit szólnátok egy igazi inyencséghez???
Tudom ez nem a reklám helye, de hát mégis...
Van régi AMP villa, nagyon jó állapotban eladó!!!
És van hozzá egy korabeli ciklámenszinúû Chris King k. csapim is!!!
Érdeklõdj nálam!
06 20 424 3883
Tudom ez nem a reklám helye, de hát mégis...
Van régi AMP villa, nagyon jó állapotban eladó!!!
És van hozzá egy korabeli ciklámenszinúû Chris King k. csapim is!!!
Érdeklõdj nálam!
06 20 424 3883
#2350
Posted 2003. October 30. - 17:29
Na megnéztem
Azenyém típusszáma st-m900 ami egy '93-as ill. '94-es xtr váltókar a lista szeint.
A váltó része meg mostmár szinte biztos hogy úgy lett rágányolva(engem egy c17-esre emlékeztet),szóval 2 egész váltórész kéne rá.
Azenyém típusszáma st-m900 ami egy '93-as ill. '94-es xtr váltókar a lista szeint.
A váltó része meg mostmár szinte biztos hogy úgy lett rágányolva(engem egy c17-esre emlékeztet),szóval 2 egész váltórész kéne rá.
#2351
Posted 2003. October 30. - 16:24
a fenti képek nem '92-es alkatrészeket mutatnak, az pont nem volt
elvileg az alkatrészen vhol van típusszám vagy mi a fene, azt nézd meg, és esetleg arra is rákereshetsz neten
elvileg az alkatrészen vhol van típusszám vagy mi a fene, azt nézd meg, és esetleg arra is rákereshetsz neten
#2352
Posted 2003. October 30. - 08:12
az elõbbi képek alapján nekem valam,i gányolt verzió van, mivel az enyém csak 7sebességes(az xtr-bõl soha nem volt 7- es) és az egész váltómû rendszer nem úgy néz ki mint a képen.De legalább a fékkar ugyanaz.
#2353
Posted 2003. October 29. - 21:41
http://www.fa-techni...o/G/ST-M900.gif
http://bernd.sluka.d...T-M910_1995.gif
sajna a '92-esrõl nem volt semmi, de hátha ez segít vmit
amúgy http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html ha több régi shimano cucc is érdekel
soxerencsét
http://bernd.sluka.d...T-M910_1995.gif
sajna a '92-esrõl nem volt semmi, de hátha ez segít vmit
amúgy http://www.fa-techni...ano/DIGEST.html ha több régi shimano cucc is érdekel
soxerencsét
#2354
Posted 2003. October 29. - 20:52
Most szereztem meg egy 92- es xtr fékváltókart, ráadásul ingyen
Egyetlen baj van vele, hogy a váltós része meglehetõsen le van harcolva :-\
Szóval ha van valaki akinek van valami alkatrésze és eladná vagy odaadná akkor annak nagyon szívesen fogadnám a segítségét.
Egyetlen baj van vele, hogy a váltós része meglehetõsen le van harcolva :-\
Szóval ha van valaki akinek van valami alkatrésze és eladná vagy odaadná akkor annak nagyon szívesen fogadnám a segítségét.
#2355
Posted 2003. October 19. - 14:39
#2356
Posted 2003. October 15. - 21:21
XTR M900 elsõagy labirinttömítés nélkül..
full dzsuva és észre sem vette...... pedig a középcsapágyat át kellett zsírozni...
full dzsuva és észre sem vette...... pedig a középcsapágyat át kellett zsírozni...
#2357
Posted 2003. October 15. - 18:24
#2358
Posted 2003. October 15. - 18:06
#2359
Posted 2003. September 28. - 23:14
egyetetértek mindenhez meglehet találni a megfelelõ szerszámot. értsd:azt kapja amit érdemel ;D
#2360
Posted 2003. September 28. - 20:58
country: futómúcsavar? kölyökkoromban annyira felhuzott egy trabiban a felfüggesztésnél, hogy elfujtam oxigénnel. szerintem a nyeregcsõnél is beválik .. ;D