Köszi. Reggel megpróbálom.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 03:26
#12781
Írta 2008. szeptember 18. - 21:58

#12782
Írta 2008. szeptember 18. - 21:57

Murla már megválaszolta. Ma mentem pár kilit a faluban. Már nem imbolyog annyira.
#12783
Írta 2008. szeptember 18. - 14:38

Hm..ha csak úgy eldobod, akkor elég sok gépet kell a nyakadba akasztanod! 
Én megyek, ha esik, akkor is. Nagy kaland! Legfeljebb nem rekuval! Különben is, nagymami mindig azt mondta, az esõvíz jót tesz az arcbõrnek! Persze az õ korában még nem találták fel a savas esõt!

Én megyek, ha esik, akkor is. Nagy kaland! Legfeljebb nem rekuval! Különben is, nagymami mindig azt mondta, az esõvíz jót tesz az arcbõrnek! Persze az õ korában még nem találták fel a savas esõt!

#12784
Írta 2008. szeptember 18. - 14:05

Nohát. Akkor drukkoljunk, hogy ne essen...
A fotózás/videózás nekem egy középkategóriás kompakt fényképezõgépet jelent. Nyakpánton lóg, bármikor felkapom, eldobom.
A fotózás/videózás nekem egy középkategóriás kompakt fényképezõgépet jelent. Nyakpánton lóg, bármikor felkapom, eldobom.
#12785
Írta 2008. szeptember 18. - 14:01

Viszont úgy nem annyira izgalmas! 
A Keviczkyre én benevezek. A fotózást megpróbálom, bár tekerés közben...

A Keviczkyre én benevezek. A fotózást megpróbálom, bár tekerés közben...

#12786
Írta 2008. szeptember 18. - 11:46

Csanya
Próbáld meg úgy, hogy a 2 könyököd a testedhez szorítod, úgy kevésbé imbolyog...
Próbáld meg úgy, hogy a 2 könyököd a testedhez szorítod, úgy kevésbé imbolyog...
#12787
Írta 2008. szeptember 18. - 11:01

Nagyon aranyos briga az a Hurry SL! És 10kg alatt van, az enyém meg 14...
- Mennyi annak az ára?
- Milyen felszereltséggel?
Tegnap adtunk át éppen egyet...
A tömege egyébként rosszul szerepel a gyártó honlapján (és a mienken) is, mert a valóságban most 10,5 kg.tól indul. (Mondjuk ez se sok.

Az ára 2640 Eur 2x9v XT szettel, de fél kg plusz vállalásával 27 sebességes Dualdrive-os kivitelt kaphat az ember 2320 Eur-ért. Utóbbiról megoszlanak a vélemények, van aki ki nem állhatja, a többség pedig kifejezetten ilyet kér... Az tény, hogy az agyváltó azért sokszor hasznos tud lenni egy rekun, bár nem igazán versenyzéskor.
A konkrét felszereltségeket az alábbi linken találod a Challenge árlistájában: http://ambringa.hu/h...yagok/Arlistak/
Más:
A most vasárnapi Keviczkyre biztos nem fogok tudni menni, mert Egerben leszek, de majd gondolok rátok! Ha esetleg fotóztok, és elkülditek nekem, azt nagyon megköszönném!
#12788
Írta 2008. szeptember 18. - 10:10

Nagyon aranyos briga az a Hurry SL! És 10kg alatt van, az enyém meg 14...
- Mennyi annak az ára?
- Milyen felszereltséggel?
- Mennyi annak az ára?
- Milyen felszereltséggel?
#12789
Írta 2008. szeptember 18. - 10:03

Vasárnap lesz a Keviczky a Pilisben. 120km. Ha nem esik, én megyek...
http://ttt.tr.hu/nap...ura.php?id=1791
http://ttt.tr.hu/nap...ura.php?id=1791
#12790
Írta 2008. szeptember 17. - 21:54

Na megkaptam a gépet. Már az utcában majdnem firgáztam egyet... Budakalászról elkerekeztem Budaörsre. A Budai alsó rakparton tekertem mikor tapsot hallottam. Felnézek hát vagy 100 bringás néz le rám és tapsolnak. A Bathánny magasságában volt. A Sasadi út utánni emelkedõt is sikerült megtekernem. Végig járdán vagy kerékpárúton mentem mert még nem érzem igazán a masinát. Néha kicsit imbolyog...
#12791
Írta 2008. szeptember 17. - 11:44

Igaz, igaz. Azonos besorolású gépekkel kellene megtekerni.
Jövõre már tényleg jó lenne eljutnom a TDP-re! Aztán hogy ott a low raceresek lehagynak...na bumm! Én akkor is végig hajtom! Csak jusson rá idõm.
Jövõre már tényleg jó lenne eljutnom a TDP-re! Aztán hogy ott a low raceresek lehagynak...na bumm! Én akkor is végig hajtom! Csak jusson rá idõm.
#12792
Írta 2008. szeptember 17. - 01:14

Mekkora távra gondolsz? Na mert az én SWB/HR-em - AZUB MAX - nem egy igazi racer, de hát ezen ne múljon!
Ha mindketten magas építésûvel mentek, akkor hasonlóan magas gépest kellene keresnetek, mert egy lowracerrel nem igazán mentek sokra...
Mikorra tervezitek a dolgot? Én a jövõ évi Tour de Pelso-ra szeretnék összeszedni egy 4-6 fõs rekus csapatot, de bevallom elsõre lowraceresekre, illetve midraceresekre gondoltam. Ettõl függetlenül szerintem össze tudnánk hozni a magasabb gépekkel is a dolgot, mert ismerek Lightning Phantommal menõt (most tekertünk együtt többek közt a cseh rekus találkozón), aki vélhetõen szivesen eljönne. Én meg tudok alkalmazkodni vélhetõen szerencsére...
#12793
Írta 2008. szeptember 16. - 21:50

Eredeti szerzõ: csiga papa
Jó lenne legalább 3 rekusnak összeállni. Szerintem egy 35-ös átlagot megcélozhatnán
Mekkora távra gondolsz? Na mert az én SWB/HR-em - AZUB MAX - nem egy igazi racer, de hát ezen ne múljon!
#12794
Írta 2008. szeptember 16. - 21:39

Hello hello!
Ma kaptam a mélt, hogy megérkezett a várva-várt csodálatos Hurricane SL. Ott vár a boltban. Holnap megyek érte. Hûûûûû de nehezen teltek a hetek.
Ma kaptam a mélt, hogy megérkezett a várva-várt csodálatos Hurricane SL. Ott vár a boltban. Holnap megyek érte. Hûûûûû de nehezen teltek a hetek.
#12795
Írta 2008. szeptember 15. - 10:59

http://www.bacchetta...ttype=6&apage=1
A telefont a mez zsebében hordom, a fényképezõgépet nyakpánton a hasamon.
A telefont a mez zsebében hordom, a fényképezõgépet nyakpánton a hasamon.
#12796
Írta 2008. szeptember 15. - 10:31

Az ülés mögötti teret ki lehet használni, nekem bevált:
http://img0.tar.hu/t.../28857987.jpg#3
a képen még csak a karton próba van, de azóta megcsináltattam gyöngyvászonból.
http://img0.tar.hu/t.../28857987.jpg#3
a képen még csak a karton próba van, de azóta megcsináltattam gyöngyvászonból.
#12797
Írta 2008. szeptember 15. - 10:14

Az utóbbi idõben megszerettem hagyományos bringán a stucnitáskákat. Bele tudom rakni a tárcámat + a fényképezõgépet + telefont, elõ tudom venni õket gurulás közben, kéznél van. Mi lehet ennek az alternatívája a (felsõ kormányos) fekvõre?
Ha felrakom rendesen a kormányra, belóg a kilátásba - nem jó. Ha fejjel lefelé rakom, akkor belerúgok a térdemmel - nem jó. Normál kormánytáska a nagyobb mérete miatt nyilván fel sem merül, mert ugyanezek a problémák vannak vele - nem jó.
Nektek ilyen célra milyen táska vált be?
Ha felrakom rendesen a kormányra, belóg a kilátásba - nem jó. Ha fejjel lefelé rakom, akkor belerúgok a térdemmel - nem jó. Normál kormánytáska a nagyobb mérete miatt nyilván fel sem merül, mert ugyanezek a problémák vannak vele - nem jó.
Nektek ilyen célra milyen táska vált be?
#12798
Írta 2008. szeptember 15. - 10:13

Reku és outi nem nagyon való egy bolyba. A reku lefelé gyorsabb, az outi felfelé. Valamelyik, nem túl hegyes teljesítménytúrán szeretném kipróbálni, milyen gyors egy rekus boly. Jó lenne legalább 3 rekusnak összeállni. Szerintem egy 35-ös átlagot megcélozhatnánk.
Valaki?
Esetleg, ha valakinek van gyors rekuja, és kölcsön adná egy napra, szerveznék rá pilótát...
Valaki?
Esetleg, ha valakinek van gyors rekuja, és kölcsön adná egy napra, szerveznék rá pilótát...
#12799
Írta 2008. szeptember 12. - 13:43

Szerintetek az mitõl van, hogy az aláírásom nem jelenik meg a kommentjeim alatt? A tiéteket látom...
Ááá, már látom a sajátomat is. A korábbi kommentek alá nem teszi be.
Ááá, már látom a sajátomat is. A korábbi kommentek alá nem teszi be.
#12800
Írta 2008. szeptember 11. - 16:03

...hát nem tudom, szerintem nyugodtan bevállalható. Nekem van alsó kormányos is meg felsõkormányos is, valahogy az alsókormányos jobban bejön, bár most a felsõkormányost építgetem, mert abból nincs alsókormányos...
...Csigapapa a hajtómûmagasságról beszélt én pedig a hajtómû magasság és az ülésmagasság arányáról...mert szerintem az akkor jó, ha úgy 10 centi a különbség a hajtómûmagasság javára...aztán ez, hogy hová kerül a térben, milyen magasan lesz a kiindulópont az ülés az egy másik kérdés. Nekem az egyik masinámon az ülés alatt van pár centivel a hajtómûház a másiknál meg 10 centivel feljebb. Térdügyileg a 10 centivel feljebbit jobban csípem...
Én szerintem neked olyan masina lenne az ideális, mint a Csigapapáé, csak alsókormányosan és hátsó telóval...Jónak tûnnek az arányai (utánfutás, ülésmagasság, hajtómûmagasság)...
...Csigapapa a hajtómûmagasságról beszélt én pedig a hajtómû magasság és az ülésmagasság arányáról...mert szerintem az akkor jó, ha úgy 10 centi a különbség a hajtómûmagasság javára...aztán ez, hogy hová kerül a térben, milyen magasan lesz a kiindulópont az ülés az egy másik kérdés. Nekem az egyik masinámon az ülés alatt van pár centivel a hajtómûház a másiknál meg 10 centivel feljebb. Térdügyileg a 10 centivel feljebbit jobban csípem...
Én szerintem neked olyan masina lenne az ideális, mint a Csigapapáé, csak alsókormányosan és hátsó telóval...Jónak tûnnek az arányai (utánfutás, ülésmagasság, hajtómûmagasság)...