Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#3781
Írta 2011. április 24. - 20:12

balf@szságnál mehetszét tulváltás stb ...
Ha turáramész egy láncbonto szerszámot szerezbe és nem kell tolnod ilyenkor.
#3782
Írta 2011. április 24. - 19:51

Sziasztok !
Ma mentem volna eddigi leghosszabb körömet az új géppel. Meghiúsult, kb. 6km után elszakadt a láncszem toldó. Ti szoktátok ezzel a patentossal (bonthatóval) toldani, vagy pont ezért a hibalehetõségért mellõzitek?
Azt hiszem nem te vagy az elsõ köztünk akinek széthullott a lánca a patentszem miatt. Én egyáltalán nem bízom ebben a megoldásban, minden esetben a lánchoz kapott beprésel-letör típusú csapot használom. Igazából nem látom értelmét annak, hogy bontható legyen a lánc, kivétel ez alól egy még fejlesztés alatt álló gép, ahol még idõnként változik a váz, vagy késõbb festésre kerül sor.
Nekem eddig bevált a fix megoldás, a hátsómeghajtású rekumon, már csak néhány kilométer hiányzik a 10.000 km-hez lánccsere óta. Ha meg kell bontanom, akkor általában ki is kell már cserélni, az egész hajtást, láncostól, lánckerekestõl együtt.
#3783
Írta 2011. április 24. - 19:45

371 km lett a mai nap vége. Mit mondjak, rám fér a pihenés. De voltam ma minden Balaton parti településen. Négyszer áltam meg, összesen egy óra hosszúságban. Az egész útra 25.4-es átlagom lett, az jó?
Mi is készülünk valamire Benjamival, ha haza jöttünk a szlovákiai hosszú hétvégérõl ami két hét múlva lesz. Errõl még nem szeretnék többet mondani csak annyit, hogy meg kell várjuk míg melegebbek lesznek a nappalok és az éjszakák. Addig viszont kell gyûjtenünk a rekus kilométereket, hogy megfelelõ erõnlétünk legyen. Kitartásunk az van már és eddig is volt. Tavaly nekem 333 km volt az egyéni rekordom egy nap alatt. Igaz nem rekuval, mert akkor még nem volt.
Gratulálok a teljesítményedhez, csak így tovább.
#3784
Írta 2011. április 24. - 19:15

Ma mentem volna eddigi leghosszabb körömet az új géppel. Meghiúsult, kb. 6km után elszakadt a láncszem toldó. Ti szoktátok ezzel a patentossal (bonthatóval) toldani, vagy pont ezért a hibalehetõségért mellõzitek?
Köszi a válaszokat, elõre is. Ma rájöttem, jobb vele tekerni mint tolni, az alacsony kormány miatt a tolásnál úgy görnyedtem mint régen tekerésnél. A kényelme miatt nem értem,(reku) miért nem ez a bicikliforma terjedt el jobban.
Üdv Ok
#3785
Írta 2011. április 24. - 17:06

A vázfelépítés nem nagyon tette lehetõvé, a 4 táska felpakolását. Eddig nem volt problémám a kilógó táskák miatt.
Ha nincs lehetõség meg kell oldani ...

#3786
Írta 2011. április 24. - 16:36

A rekus géppark újabb elkészült darabja a darázs.
Jó hosszú lábú gazdája lehet!
#3787
Írta 2011. április 24. - 15:05

A vázfelépítés nem nagyon tette lehetõvé, a 4 táska felpakolását. Eddig nem volt problémám a kilógó táskák miatt.A trike-ra milyen elgondolásból került fel a két elsõ csomagtartó ? Az volt a cél, hogy szélesebb legyen mint egy traktor ??
#3788
Írta 2011. április 24. - 14:59

Az enyém ehhez képest lódarázs.A rekus géppark újabb elkészült darabja a darázs

A fotómasinám akksijai megdöglendõfélben vannak, de azért megpróbálok erõt meríteni bele.
Az viszont látom, kedves ecsetelõs , sprézõs és teddihengeres kollegák, hogy nem csak jómagam állok elég vaczakul anyagilag.
ÉLJEN A SUFNI-TUNING!
#3789
Írta 2011. április 24. - 14:48

A rekus géppark újabb elkészült darabja a darázs
Alkotás közben nyugszik meg a lélek


Gratula az új géphez

#3790
Írta 2011. április 24. - 13:24

#3791
Írta 2011. április 24. - 12:30

Sajnos a henger egyszer használatos dolog (esetleg egy hosszabb munkára megfelelõ végig) és a mûanyag lehúzó dobozka se bírja sokáig. Ami újra hasznosítható az a nyél. Idõben nagyságrendekkel gyorsabban lehet vele haladni, de az ecsettel összehasonlítva költségesebb dolog. (viszont az eredmény nekem jobban tetszik.)
#3792
Írta 2011. április 24. - 11:52

A mázolós kis henger még alternatíva lehet...
Köszi a tippet!
A bevált mázolós kis henger milyen anyagú? Többfélét láttam - szivacs, teddi jellegû...
#3793
Írta 2011. április 24. - 11:42

Nekem alighanem marad a sütõtisztító zsíroldó, öblítés, aztán az Evipass, szárítás, aztán két réteg Hammerite - ügyesen ecsettel.[/QUOTE]
A mázolós kis henger még alternatíva lehet. Én mostanában ilyesmivel festek zártszelvényt és - szerintem - szebb az eredmény, mint ecsettel, mert nem látszik az ecset húzása. Ahová nem fér oda a henger ott rásegítek 20 mm széles ecsettel.
#3794
Írta 2011. április 24. - 11:13

Nyilván nagyon szépeket lehet fújni, de tartósságban a szinter a nyerõ.
Nekem itt Miskolcon tartósság szerinti legjobb megoldásnak a horganyzást (elektro~), és az azonnal arra felvitt szinterezést javasolták.
Úgy tûnik, jó a tanács, de sok pénz nagyon.
Ha valaki már legittelte a vasat, akkor valószínûleg nem járható út egyik sem. [egyszerre írtunk Dartsossal...
Nekem alighanem marad a sütõtisztító zsíroldó, öblítés, aztán az Evipass, szárítás, aztán két réteg Hammerite - ügyesen ecsettel.
#3795
Írta 2011. április 24. - 11:10

Õket próbáltad? Robzol 2000 Kft. - Honlap
Haverom is mondta hogy mûanyagoztassak, de aztmondta hogy mivel gittelve van, az nem birja az égetést....szóval ezis kilõve....:S De azért kösz:)
#3796
Írta 2011. április 24. - 00:17

A mai napon fejezõdik be a Kaland 3 Keréken - Evobike Körtúra tavaszi bemelegítõ túrája. Az 5 fiatal 5 nap alatt több mint 400 kilométert teker le Fejér megye útjain. Az internetes naplónkat napi szinten frissítettük. A nyári 3300 km-es túra július közepén indul, ekkor csak ketten fognak tekerni. A két srác közül az egyik, egy háromkerekû fekvõkerékpárral fog tekerni.
Ha érdeklõdsz a kalandorok után, a Kaland 3 Keréken - Evobike Körtúra honlapon bõvebb leírást találsz.
Érdeklõdnék, hogy hazánkban a kerékpárosoknak útvonalengedély-köteles utakról, hol találok bõvebb infót? Illetve listát, hogy melyik utakra nem hajthatunk rá.
A trike-ra milyen elgondolásból került fel a két elsõ csomagtartó ? Az volt a cél, hogy szélesebb legyen mint egy traktor ??

#3797
Írta 2011. április 23. - 22:54

Az én prosztata biciklim fújva van (igaz gyári) és '93 óta jól tartja magát az meg lassan 20 év. Lehet, hogy a szinterezés jó dolog, de azt is profi helyen kell megcsináltatni annak érdekében, hogy ne rohadjon alatta a váz . (nemrég a festéses fórumban olvastam, hogy páran megjárták a szinterezést is.)Nyilván nagyon szépeket lehet fújni, de tartósságban a szinter a nyerõ.
#3798
Írta 2011. április 23. - 20:53

Õket próbáltad? Robzol 2000 Kft. - HonlapNem találtam fényezõt emberbaráti áron, úgyhogy kútúrátan lefúttam radiátorzománccal.
#3799
Írta 2011. április 23. - 20:19

Nemtudom mi lehet olyan sok munka vele....az enyém már készre van gittelve, 800-as vizesig felcsiszolva....csak szóró kell rá, azt 800-as vizessel átcsiszolni, ami kb 10 perc, és utána mehet a 2-3 réteg szin....talán még pluszba a végére egy 1-2 lakkréteg...mondjuk lefújom énis itthon, nem arról van szó, csak azért a szórós festékek nem képeznek olyan vastag és ellenálló réteget mint egy 2 komponensû festék....ezért gondoltam hátha tudsz valamit
Akkor marad a házi festés:) Éljen a házibarkács:)
Nyilván nagyon szépeket lehet fújni, de tartósságban a szinter a nyerõ.
#3800
Írta 2011. április 23. - 19:35

Nem találtam fényezõt emberbaráti áron, úgyhogy kútúrátan lefúttam radiátorzománccal. A fényezõ, akivel beszéltem, azt mondta, több munka van vele, mint egy autóval, úgyhogy nem foglalkozik vele. Ha majd kész lesz egyszer a mûhelyem, szétszedem, és lefújom normálisan. Mondjuk most sem csúnya, csak a másik oldalról kell nézni... Az utca másik oldaláról. De az vesse rám az elsõ követ, aki különb fényezést csinált már a kifóliázott szobája közepén. Az asszony megkérdezte: Fontosabb az a ku...va bicikli, mint a szekrénysor? Hát persze. Most már azért néha hozzámszól.
Sziasztok !
Nekem is a másik oldalról kell nézni, Én nem szöszöltem fújással, kentem ész nélkül. Kezdõ lévén, úgy is leharcolom a festést. Higgyétek el a tekerés kárpótol a kisebb hibákért.
Üdv Ok