A jó öreg Duna. 10 perccel tovább eszem a fagyit, akkor festék sem marad rajta.
hát Te nem vagy százas bakker
A jó öreg Duna. 10 perccel tovább eszem a fagyit, akkor festék sem marad rajta.
ahhoz képest a brigéciol kutyafasza, forrásvízTegnap este lemostam a VT-t. Asszonnyal a Margit szigeten tekertünk. Bebasztam a biciklit a dunába, megettünk egy fagyit, majd kiszedtem.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
viszont átütõs agyaknál érdemes, hisz az iapricsapágy nekem már rohadt rá tengelyre, alig tudtam a psylobol a tengelyt kiszedni. illetve meglepõen könnyebb visszatenni benne.A gyorszár ródját nem kell kenni, mert csak szorító funkciója van az egésznek, nincs ami mozogjon rajta, fixen van a tengelyben.
A váltó forgáspontjait csak az alsó kategóriában és az LX szintig célszerû kenni híg olajjal, mert az XT/XTR X.0 már gyárilag önkenõ csúszóperselyeket, felületkezelt forgócsapokat kapnak, amiknek bármilyen kenõanyag használata csak a károsodásához vezethet. A régi ESP 9.0-s váltóm azután kezdett rohamosan kikotyogósodni, hogy elkezdtem kenni a forgáspontjait. Azóta az XTRhez hozzá sem nyúlok. Max tiszta vízzel kimosom a sarat a váltóból, de semmilyen oldószert nem ajánlok.
váltókenés ? hol mivel, kell-e egyáltalán ?
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
tok8 :]
...
lesz, csak a kérdés az, hogy 2 km után, vagy 20 km után ( hasamra
...
na most akkor tisztázzuk! mint már párszor mondtam, vettem egyet, kipróbálom, és majd ha tekerek vele egy komolyabbat, akkor megmondom, hogy igaz-e, ami rá van írva, vagy mégsem.tudom, hogy genyás lesz, csak a kérdés az, hogy 2 km után, vagy 20 km után
bocs ezt elfeldtem a végére :na most akkor tisztázzuk! mint már párszor mondtam, vettem egyet, kipróbálom, és majd ha tekerek vele egy komolyabbat, akkor megmondom, hogy igaz-e, ami rá van írva, vagy mégsem.tudom, hogy genyás lesz, csak a kérdés az, hogy 2 km után, vagy 20 km után ( hasamra ütöttem ) . ha elolvastad volna, amit írtam, akkor ezt tudnád. Ezért van ott zárójelben az, hogy IDÉZET, és (mily meglepõ) idézõjelek között van a marketingszöveg, amit speciel a bikediscountról vágólapoztam ide. és akkor nem lenne a fejemhez vágva a fórumon már szinte klisének számító "bevetted a marketingszöveget hülyegyerek", lásd valamelyik topicban a cnc-zés, abból is ez jött ki... Ha esetleg nem jönne be, és a porlepergetõs marketingszöveg átvágás, valószínûleg akkor sem fogok álmatlanul forgolódni éjszaka, mivel kõkemény 1500 ft volt kb ......
keszthelz : ha 5 topicban is felteszed ugyanazt a kérdést, ami speciel nem is oda tartozik, nem fogják elõbb megválszolni, ellenben a moderátorok jó mérgesek lesznek, törölnek, és akkor senki sem válaszolja meg .......
Ti mindig minden markecingdumát elhisztek ? jó olaj a motorex, de ne hidd hogy csodára képes....
Ti mindig minden markecingdumát elhisztek ? jó olaj a motorex, de ne hidd hogy csodára képes....ezzel mindnyájan tisztában vagyunk, a kérdés mikor, mert ugye a már lejjebb kitárgyalt motorex olaj úgy fut, hogy ( idézet ) : "
A Motorex DryLube kifejezetten a száraz, poros idõjárási viszonyokra kifejlesztett kenõanyag. A biológiai úton lebomló kenõanyag hosszú ideig megõrzi kenõképességét, portaszító hatása révén védi a meghajtásban résztvevõ összes mozgó, kopó alkatrészt. A száraz kenõ filmréteg segíti a pontos, gyors váltást, keni a fémfelületeket, ugyanakkor nem szedi fel a port."