

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam
Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
![]()
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Tarnalelesz, Nógrád, Heves forever...!
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam
Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
A Motorex nálam nem jött be, simán kinyomom az olajat a láncból, s tekerésenként lehet újrakenni. A Rohloff-al kent láncot meg cikulusonként (2 hét) elég újrakenni. (nyilván nagy sarazás nélkül)
mutass a víznél bármilyen sürübb anyagot, ami nem fogja meg a port.jelentem,a motorexen dobozán, az oldalukon, és egyéb internetes áruházak ismeretõjében olvasható termékinformáció ( bikertigger szavaival élve ) MARKETINGSZÖVEG
most tekertem le a kutyafuttató körömet ( 20 km, mezõgazd. utakon-> 100% por ), és fekete pákó világítana az eredetileg krómszínû xt fog.koszorúm+láncom mellett :
mindemellett a "portaszításnak" köszönhetõen olyan remekeül ragasztja oda azt a nem kis mennyiságû port a lánctányérokhoz, hogy kellemes roszogó hangot hallat néha, mintha olaj helyett homokkal kentem volna a láncot... ez azért túlzás, de tényleg hallani a roszogást.
A jó öreg Duna. 10 perccel tovább eszem a fagyit, akkor festék sem marad rajta.
ahhoz képest a brigéciol kutyafasza, forrásvízTegnap este lemostam a VT-t. Asszonnyal a Margit szigeten tekertünk. Bebasztam a biciklit a dunába, megettünk egy fagyit, majd kiszedtem.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
viszont átütõs agyaknál érdemes, hisz az iapricsapágy nekem már rohadt rá tengelyre, alig tudtam a psylobol a tengelyt kiszedni. illetve meglepõen könnyebb visszatenni benne.A gyorszár ródját nem kell kenni, mert csak szorító funkciója van az egésznek, nincs ami mozogjon rajta, fixen van a tengelyben.
A váltó forgáspontjait csak az alsó kategóriában és az LX szintig célszerû kenni híg olajjal, mert az XT/XTR X.0 már gyárilag önkenõ csúszóperselyeket, felületkezelt forgócsapokat kapnak, amiknek bármilyen kenõanyag használata csak a károsodásához vezethet. A régi ESP 9.0-s váltóm azután kezdett rohamosan kikotyogósodni, hogy elkezdtem kenni a forgáspontjait. Azóta az XTRhez hozzá sem nyúlok. Max tiszta vízzel kimosom a sarat a váltóból, de semmilyen oldószert nem ajánlok.