Jelentkezz be Regisztrálj

Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1361
Posted 2006. May 10. - 10:11

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1362
Posted 2006. May 10. - 09:42

#1363
Posted 2006. May 10. - 09:21

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1364
Posted 2006. May 10. - 09:08

Én is találkoztam ilyesmivel (sram PC69 lánc). Nem szabad sokáig brigeciolban áztatni a láncot. Max 1 órát javaslok. A fehér germa nem tudom pontosan mi, de van egy olyan gyanúm, hogy frankó galvánelemet csinál a láncból a brigeciol, és emiatt oldatba megy a fém. Szóval csak óvatosan vele....
nestea üveg ( asszem rob tanácsolta

#1365
Posted 2006. May 10. - 08:39

#1366
Posted 2006. May 10. - 08:26


toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#1367
Posted 2006. May 10. - 08:23


#1368
Posted 2006. May 09. - 21:03

tegnap beáztattam anyu láncát (nem egy csúcslánc, Shimano 8 sebességes, a tipusát nemtom) brigéciolba. ma megyek ki, nézem h hát valami fekete van a lavor alján. gondoltam az csak az olaj meg a sok geci, ami a láncon volt. veszem ki a láncot, és ilyen fehér izé van rajta, amit egy óráig sikáltam, mire lehött. ezután raknám vissza a láncot, és két, egymástól vagy 25 szemnyire lévõ szem oldala lepottyan (az a hosszu lapos rész). visszarakom, odahuzom láncbontóval, és ujra lejön. aztán még 2 helyen, most van egy olyan láncom, ami 5 helyen magától szétjön, kézzel is szét tudom szedni, tehát valószinüleg egy erõsebb hajtásra szétesik magától.
én ott bontottam meg, ahol jelölve volt, és ez a lánc 2 hetes, anyu ment vele eddig egyetlen egyszer. most 5 daraban van, akárhogy próbálom, bizonyos szemeket kézzel szét tudok szedni, erölködés nélkül. ez mitõl lehet? mindig beolajozom, megpucolom a láncokat, ha használva voltak...most van egy rendesen karbantartott 2 hetes, max. 80km-es láncom, amit kukázhatok ki, miután beáztattam brigéciolba....
#1369
Posted 2006. May 03. - 22:37

#1370
Posted 2006. May 03. - 22:29

#1371
Posted 2006. May 03. - 22:24

#1372
Posted 2006. May 03. - 12:54


#1373
Posted 2006. May 03. - 12:48

szal elég olcsó
annyira kell figyelni, hogy nem mindegy hogy 8 vagy 9 sebességes lánchoz kéred
elvileg akármilyen lánchoz jó
és nem lesz gyengébb tõle a lánc
és kb 3 perc alatt felrakják a láncodra bármelyik szervízben, egy láncbontó kell és ennyi
#1374
Posted 2006. May 03. - 12:45

(Eddig soha nem pucoltam, csak kb. hetente fújogattam TF2-vel, amitõl egy idõ után olyan vastag lett a dzsuvától, mint az újjam, azután akárhányszor szervíz környékére mentem, azonnal cserélték a láncot is és a hátsó fogaskoszorút is. - Ezt szeretném elkerülni.)
A gond csak az, hogy jelenleg nem patentszemes a láncom. Amúgy fogalmam sincs milyen lánc a van a bringáimon. Akármilyen láncra lehet tenni az említett Sram patentszemet? Elmegyek egy szervízbe, hogy kérek egy ilyet a láncomra, és pik-pakk megcsinálják? Kb. mennyibe kerüL? Ugyanolyan jó lesz, mint elõtte? (93 kilós vagyok, azt hiszem am lánc igénybevétel szempontjából ez sem mindegy.)
A dolog alternatívája számomra a láncmosó készülék. - Az mennyire higiénikus?
#1375
Posted 2006. May 02. - 21:39

szóval a az American Clasic hátsóagyam beállt, tudnom kell valamit a szétszedése elõtt vagy állyak nyugodtan neki??

#1376
Posted 2006. April 30. - 23:51

Valószínû nagy a tárolóhely (relatív) páratartalma. Vagyis a levegõben található pára - víz okozza a rozsdásodást. Sajnos ez ellen nem nagyon lehet hatékonyan védekezni... Ha olyan a hely, akkor a szellõztetéssel lehet csökkenteni a páratartalmat, vagy esetleg érdemes beszerezni egy ilyesmit:
http://www.stoppara.hu/
Durván 3000 forint 20 m3-re.
X.
köszönöm a tippet, nincs 20 m3, maximum 10. a páratartalmat sajnos nem tudom, hogy mennyi, de valószínûleg magas lehet ezek szerint. de mondjuk ha a kisablakot (csak az van, egy kis sufni igazából) nyitva hagyom, az segítene valamit?
dante: nem segített kiválasztani??

#1377
Posted 2006. April 30. - 21:07


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#1378
Posted 2006. April 30. - 20:59

http://www.stoppara.hu/
Durván 3000 forint 20 m3-re.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1379
Posted 2006. April 30. - 19:15

kérdésem: minden bringázás után lemosom a bringám. letörölgetem, beolajozom amit kell, és teljesen szárazon teszem be a kisházba. ehhez képest ma amikor kivettem, hogy feltegyem az új nyerget, meglepve tapasztaltam, hogy az S-520as pedálom ott, ahol belépéskor érintkezik a stopli a pedáltesttel, elkezdett rozsdálni. pedig mindig szoktam rákenni egy vékony réteg zsirt, mielõtt berakom (viztaszitó hatása miatt), és mint mondtam, teljesen szárazon tettem be. rozsdaoldóval fél óráig suvickoltam, de nem jött le és nem néz ki szépen, fõleg, hogy szinte új a pedálom. ezen kivül anyu 5 napos bringájának
(még ki sem próbálta, és amikor elhoztam, "tocsogott" a lánc az olajban) a lánca és az egész fogassor teljesen rozsdás, azt is suvickoltam egy ideig, de a láncszemek között még mindig rozsdás. a kormányszár csavarjainak a belseje szintén rozsdál. a láncon, a fogassoron és a kormány csavarjain ez ilyen felületi rozsda, tehát letörlöm kis rozsdaoldóval, és alatta ott csillog az ép csavar/lánc/fogaskerék. de a pedálomat elkezdte enni, mert suroltam, volt, ahol lejött a felszini rozsda, de egy nagy foltban (ahol érintkezik és kopik picit) nem. ez mitõl lehet?
más: ha leszedem a láncot, és beáztatom brigéciolba, akkor az az ilyen kis rozsdát is leszedi? vagy keverjek hozzá egy kis rozsdaoldót?
#1380
Posted 2006. April 30. - 17:46
