Jelentkezz be Regisztrálj
Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#1341
Írta 2006. április 28. - 10:43
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1342
Írta 2006. április 28. - 10:35
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
de ez igy csak ilyen szarazteszt, nem eleg szeleskoru.
ha igazan segiteni akarnal nekunk, idonkent ugy tekertetned veluk a mokuskereket, hogy a porszivo porzsakjabol szorod rajuk a dzsuvat, mikozben vizet spriccelsz rajuk ilyen viragpermetezo palackbol... es utana mondanad el a tapasztalataidat
toltesen tuliak tarsasaga - powered by patakmeder
#1343
Írta 2006. április 28. - 10:19
Tarnalelesz, Nógrád, Heves forever...!
:offtopic:
No igen, sajna már 14 éve töltöm idõm nagyobbik részét Bp.-n... és még mindig hiányzik az, hogy felpattanok a bringámra, és 5 perc múlva már egy erdészeti úton lihegek fölfelé, erdõben... Most ehhez minimum 1 óra kell.
Egyszer elmentem Salgótarjánig csak terepen... Hazafelé meg eltévedtem, és majdnem átmentem a határo, de két fiatal lovas határõr srác kedvesen útbaigazított Úgyhogy visszafelé inkább aszfalton mentem...
:cheers:
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1344
Írta 2006. április 28. - 00:41
És a bringazsírjuk is nagyon jó, a Bike Grease 2000, zöld. Nagyon jó a viszkozitása, a víztaszítása, a kenése. A tartós teszterek nálam a deguk, a ketrecükben egy házibarkács sikócsapágyra van a mókuskerekük függesztve. A lítiumos fehér zsír (noname) 2 hónapig bírta, aztán nyüszögni kezdett. A motorex már több, mint egy éve benne van, és hozzá sem nyúltam Pedig mindennap tekernek rajta 4-6 órát. Lelkes tesztelõk, na...
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Csak helyeselni tudok... a telózsír is tutti szerintem pl... Egyetértek a majdnem földimmel... (pont a blogodat olvastam ezelõtt 3perccel... )
Tarnalelesz, Nógrád, Heves forever...!
#1345
Írta 2006. április 28. - 00:38
A bringám csapágyai is köszönik, jól vannak (kerekek), fél-egy évet simán kihúznak 2 tisztítás között (ekkor sincs gáz velük, de azért 3-4000 kilométerenként szétkapom), nincsennek berágódva sehol a csapágyak. Ajánlom mindenkinek, drága, de sokáig elég, és megéri az árát.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1346
Írta 2006. április 28. - 00:08
A Motorex nálam nem jött be, simán kinyomom az olajat a láncból, s tekerésenként lehet újrakenni. A Rohloff-al kent láncot meg cikulusonként (2 hét) elég újrakenni. (nyilván nagy sarazás nélkül)
Én is csak annyit írtam hogy nem volt vele gondom...
Benne volt a készletbe, használom, nincs vele gond, természetes hogy azért a Rohloff ott van a szeren... A tisztítószerei viszont nagyon jók, szerintem...
#1347
Írta 2006. április 27. - 23:58
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1348
Írta 2006. április 27. - 23:33
#1349
Írta 2006. április 27. - 23:03
mutass a víznél bármilyen sürübb anyagot, ami nem fogja meg a port.jelentem,a motorexen dobozán, az oldalukon, és egyéb internetes áruházak ismeretõjében olvasható termékinformáció ( bikertigger szavaival élve ) MARKETINGSZÖVEG
most tekertem le a kutyafuttató körömet ( 20 km, mezõgazd. utakon-> 100% por ), és fekete pákó világítana az eredetileg krómszínû xt fog.koszorúm+láncom mellett :
mindemellett a "portaszításnak" köszönhetõen olyan remekeül ragasztja oda azt a nem kis mennyiságû port a lánctányérokhoz, hogy kellemes roszogó hangot hallat néha, mintha olaj helyett homokkal kentem volna a láncot ... ez azért túlzás, de tényleg hallani a roszogást.
ilyen nem létezik, ha igen, akkro az is lefolyik a láncról.
ennyi:) lehet ésszel kenni, majd jól letörölni, és így használni, vagy meglocsolni, és úgy. elöbbi esetén alig szed fel mocskot, így a láncnak is jobbat tesz, utóbbi keni a láncot bõségesen, PORRAL is, így még jobban kopik mintha száraz lenne. szal csak óvatosan:)
#1350
Írta 2006. április 27. - 11:47
most tekertem le a kutyafuttató körömet ( 20 km, mezõgazd. utakon-> 100% por ), és fekete pákó világítana az eredetileg krómszínû xt fog.koszorúm+láncom mellett .
mindemellett a "portaszításnak" köszönhetõen olyan remekeül ragasztja oda azt a nem kis mennyiságû port a lánctányérokhoz, hogy kellemes roszogó hangot hallat néha, mintha olaj helyett homokkal kentem volna a láncot ... ez azért túlzás, de tényleg hallani a roszogást.
#1351
Írta 2006. április 25. - 21:53
A jó öreg Duna. 10 perccel tovább eszem a fagyit, akkor festék sem marad rajta.
hát Te nem vagy százas bakker
#1352
Írta 2006. április 25. - 13:32
#1353
Írta 2006. április 25. - 13:30
ahhoz képest a brigéciol kutyafasza, forrásvízTegnap este lemostam a VT-t. Asszonnyal a Margit szigeten tekertünk. Bebasztam a biciklit a dunába, megettünk egy fagyit, majd kiszedtem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1354
Írta 2006. április 25. - 13:28
#1355
Írta 2006. április 25. - 13:25
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#1356
Írta 2006. április 25. - 12:38
viszont átütõs agyaknál érdemes, hisz az iapricsapágy nekem már rohadt rá tengelyre, alig tudtam a psylobol a tengelyt kiszedni. illetve meglepõen könnyebb visszatenni benne.A gyorszár ródját nem kell kenni, mert csak szorító funkciója van az egésznek, nincs ami mozogjon rajta, fixen van a tengelyben.
mivel viszont a gyorszárnál nem illeszkedik 100%-osan a tengely benne, így azon tényleg nem szükséges.
#1357
Írta 2006. április 25. - 12:10
#1358
Írta 2006. április 25. - 11:28
A gyorszár rúdját, azt ami átmegy az agyon, kell e zsírozni?
#1359
Írta 2006. április 25. - 10:25
A váltó forgáspontjait csak az alsó kategóriában és az LX szintig célszerû kenni híg olajjal, mert az XT/XTR X.0 már gyárilag önkenõ csúszóperselyeket, felületkezelt forgócsapokat kapnak, amiknek bármilyen kenõanyag használata csak a károsodásához vezethet. A régi ESP 9.0-s váltóm azután kezdett rohamosan kikotyogósodni, hogy elkezdtem kenni a forgáspontjait. Azóta az XTRhez hozzá sem nyúlok. Max tiszta vízzel kimosom a sarat a váltóból, de semmilyen oldószert nem ajánlok.
ezt jó hogy mendod, mert xt-m van! köszi