Nekem is van ehhez hasonló, csak nekem rá van kötve egy flakon zsíroldó, abból lehet adagolni.
Vizes öblítést után menj át végig rajta még egyszer a zsíroldóval, különben mocskosul rozsdásodni fog.
Én csak utána töltögetem ahogy fogy. Teljesen fekete, dzsuvás zsíroldóval is olyan lesz a végeredmény, mintha egész éjjel ázott volna a brigéciolban. Ha már nagyon dzsuvás, leüllepedett állapotban fecskendõvel kimentem a zsíroldó nagy részét és kimosom a láncmosót. Az öblítést minden zsíroldóhoz javasolják (a Park Toolhoz is), logikus, ha rászárad, utána keveredik az olajjal, aminek nem lesz jó vége. Nikkelezett láncokat használok SRAM PC 971, 991 Cross Step, ezek eleve nem rozsdásodnak olyan mértékben és lehetõség szerint úgy mosom, hogy utána egybõl kiteszem a napra.
TF2-ben is van jó.
Weldtite TF2 Extreme Wet Lube | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Ez biztos jó, Finish Line wetet tudtam elõbb szerezni és nagyon bevált. TF2 Teflon Dry plust próbáltam láncra, port nem bírja sajnos 15km után már nyikorog. Bowdenre viszont kiváló.
Próbáltam még
Purple Extreme-et, ez minden csak nem kenõanyag. Egy PC 991 Cross Step láncom félig kinyírta, mire rájöttem, hogy nem a hátsó agyam nyikorog rendszeresen, hanem a lánc. Egyszer csont száraz lánccal jöttem haza. Porban 5km-t bír.
A Rohloff nagyon jó minõségû, sûrû olaj, 5km kell neki mire a csapok közé eljut. Ha folyamatosan ezzel van kenve és nincs brigéciollal vagy egyéb zsíroldóval mosva a lánc (csak felületi tisztítást kap), akkor kiváló és ritkán kell kenni, egy Balaton kört simán végigbírt.