
Oszt akkó lehet használni a puruttya lánckenõ olajat is.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
Azok a kenõanyagok, amelyeket úgy hirdetnek, hogy portaszítóak, általában úgy mûködnek, hogy a lánc felületén egy vékony, viasz szerû bevonatot képeznek és a rájuk tapadt porral együtt lehullanak onnan. Ennek eredményeként rövid ideig tart a kenõhatásuk.
Ha hosszú túrákra mész, akkor vagy sûrû olajat használj, vagy vigyél magaddal az útra egy kis csepegtetõs flakonban (a jobb bringaboltokban van választék, a száraz körülményekre ajánlottakat keresd, vagy aminek a nevében, leírásában ott van az a szó, hogy 'wax').
Én legutóbb ezt próbáltam ki, de kb. 60 km terepezés után már lehetett hallani a lánc zizegését (mondjuk az tény, hogy valóban elég tiszta maradt).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Shimano XTR WHM970 kerékszettet. Ezt szeretném szétszedni és újra bekenni, de nem értek a kenõanyagokhoz. Pontosan milyen kenõanyag passzolna hozzá, milyen sûrû? Valamint ugyan ez a kérdésem a Manitou R7-es villámra is. Levegõs, olaj csillapítással, abba milyen anyag kell a csillapításhoz?
köszönöm
A sebesség mindent megold.
Ami még talán fontos, hogy a 72-73kg-mhoz szerintem elég, de azárt szeretek rendesen zuzni lefelé, tehát adok neki rendesen. Ha sokkal nehezebb vagy, akkor nem tudom milyen lesz.
koszi, ennyi kb eleg
a kov lepcso az hope2+ztr crest lenne.
ezt a kereket nezegetem mint egy ideje - messze a legolcsobb 29er gyari szett. mi vele a tapasztalat?
a gyartonal megkerdeztem a felni sulyat (hatha csak az agyak nehezek - ami nem erdekel), de nem erkezett valasz.
Akkor en ezt nem ertem. Ha jonak tunik onmagaban az agy, akkor a gyorszarat rahuzva mar csak szorosabbnak kene lennie es nem kotyogni.
Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?
Köszi! Nekem is ez lenne a tippem. Azonban ezen van csavar, amit egy kis imbuszos csavarral lehet rögzíteni. Ebben a katalógusban van a hátsó agy szerkezete a 45. oldalon: http://www.fulcrumwh...AD-02-03-10.pdf Itt látni, hogy iparis a Fulcrum RedMetal 29SL. Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?
A sebesség mindent megold.