Jelentkezz be Regisztrálj

Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#761
Írta 2011. május 19. - 11:16

#762
Írta 2011. május 19. - 11:09

koszi, ennyi kb eleg
a kov lepcso az hope2+ztr crest lenne.
Ami még talán fontos, hogy a 72-73kg-mhoz szerintem elég, de azárt szeretek rendesen zuzni lefelé, tehát adok neki rendesen. Ha sokkal nehezebb vagy, akkor nem tudom milyen lesz.
#763
Írta 2011. május 18. - 22:50

#764
Írta 2011. május 18. - 21:53

ezt a kereket nezegetem mint egy ideje - messze a legolcsobb 29er gyari szett. mi vele a tapasztalat?
a gyartonal megkerdeztem a felni sulyat (hatha csak az agyak nehezek - ami nem erdekel), de nem erkezett valasz.
Hm. Jó kérdés. Amit eddig éreztem, az alapján azt mondanám, hogy jó. Tavaly szezon végén vettem, tehát nagyon sok tapasztalatom nincs. Merevnek érzem, nekem nem megy bele könnyen 8-as, bár sokan írták külföldi fórumokon, hogy nehéz embereknél azért vannak gondok, de én ezt eddig nem tapasztaltam. Nem érzem nehéznek, bár régen mentem 26"-ossal, tehát nincs túl közeli összehasonlítási alapom. Könnyen lehet szerelni, a 2.25-ös kevlár peremes gumikhoz alig kell szerszám, max a végéhez kicsit. Az agy nekem tetszik, jól szervizehetõ, mindent lehet kapni hozzá, bár nem annyira olcsón. Jól tömített ránézésre. Szépen fut. Mondjuk egy DT agy szerintem sokkal jobb 29er-hez, mivel a racsnija nem 3 karmon fut, hanem majdnem a teljes felületen.
Nekem amúgy van egy DT 340-es agyszettem. Sokat törtem a fejemet, hogy azt összerakjam-e egy Mavic felnivel (TN719), az tuti tartósabb lenne. Azért talán egy XT-nél tartósabb a fulcrum is.
Nem tudom mit kéne még írnom. Kérdezz, ha bármi kimaradt.
#765
Írta 2011. május 18. - 13:21

Akkor en ezt nem ertem. Ha jonak tunik onmagaban az agy, akkor a gyorszarat rahuzva mar csak szorosabbnak kene lennie es nem kotyogni.
Nekem is ez lenne a logikus. Ezért nem értem én se.
#766
Írta 2011. május 17. - 22:24

Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?
Akkor en ezt nem ertem. Ha jonak tunik onmagaban az agy, akkor a gyorszarat rahuzva mar csak szorosabbnak kene lennie es nem kotyogni.
#767
Írta 2011. május 17. - 21:18

#768
Írta 2011. május 17. - 17:59

a gyartonal megkerdeztem a felni sulyat (hatha csak az agyak nehezek - ami nem erdekel), de nem erkezett valasz.
#769
Írta 2011. május 17. - 16:58

Köszi! Nekem is ez lenne a tippem. Azonban ezen van csavar, amit egy kis imbuszos csavarral lehet rögzíteni. Ebben a katalógusban van a hátsó agy szerkezete a 45. oldalon: http://www.fulcrumwh...AD-02-03-10.pdf Itt látni, hogy iparis a Fulcrum RedMetal 29SL. Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?
Igen.
A sebesség mindent megold.
#770
Írta 2011. május 17. - 16:47

Nem kell beállítani, meg kell húzni rajta mindent és kész.
Azt ugye tudod, hogy a kónuszosnál össze kell kontrázni a kónuszt és a kontraanyát? Az iparison ilyen nincs. Valamelyiknél még menet sincs az agyon.
Köszi! Nekem is ez lenne a tippem. Azonban ezen van csavar, amit egy kis imbuszos csavarral lehet rögzíteni. Ebben a katalógusban van a hátsó agy szerkezete a 45. oldalon: http://www.fulcrumwh...AD-02-03-10.pdf Itt látni, hogy iparis a Fulcrum RedMetal 29SL. Mégis, ha nagyon rátekerem a baloldali rögzítõ csavart, akkor érzem, hogy súrlódik. Amikor jónak tûnik, akkor meghúzom az imbuszos rögzítõt, majd berakom, rászorítom a gyorszárat, ezután azt érzem, hogy lötyög a hátsó kerék. Akkor huzzam be jó erõsen, majd úgy rakjam be?
#771
Írta 2011. május 17. - 16:38

Sziasztok!
Nem tudom miért, de nekem az oldalon nagyon nem akar mûködni a keresõ. Próbáltam kiszûrni, hogy volt-e hasonló témában hozzászólás, de 0 találatom volt mindig.
Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni? Mindig azt tapasztalom, hogy szépen meghúzom, úgy, ahogy kónuszosnál szoktam, azaz annyira, hogy ne szoruljon. Aztán amikor berakom, akkor lötyög a hátsó kerék. Nem mertem jobban meghúzni. Nem tudom szabad-e. Amúgy Fulcrum Red Metal 29SL kerékrõl van szó.
Köszi elõre is a segítséget:
Péter
Nem kell beállítani, meg kell húzni rajta mindent és kész.
Azt ugye tudod, hogy a kónuszosnál össze kell kontrázni a kónuszt és a kontraanyát? Az iparison ilyen nincs. Valamelyiknél még menet sincs az agyon.
A sebesség mindent megold.
#772
Írta 2011. május 17. - 16:21

Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni?
Ipari csapagyasnal nem az lenne a lenyeg hogy nem lehet allitani a csapagyhezagot (szemben a konuszossal)? Tehat ha kotyog akkor lassankent csere erett.
#773
Írta 2011. május 17. - 13:25

Nem tudom miért, de nekem az oldalon nagyon nem akar mûködni a keresõ. Próbáltam kiszûrni, hogy volt-e hasonló témában hozzászólás, de 0 találatom volt mindig.
Az lenne a kérdésem, hogy ipari csapágyas hátsó agyat hogyan kell beállítani. Mennyire kell meghúzni? Mindig azt tapasztalom, hogy szépen meghúzom, úgy, ahogy kónuszosnál szoktam, azaz annyira, hogy ne szoruljon. Aztán amikor berakom, akkor lötyög a hátsó kerék. Nem mertem jobban meghúzni. Nem tudom szabad-e. Amúgy Fulcrum Red Metal 29SL kerékrõl van szó.
Köszi elõre is a segítséget:
Péter
#774
Írta 2011. május 13. - 19:23


#775
Írta 2011. május 13. - 18:37

És azt hogy? 9, vagy 12 Voltot még érteném, elemrõl...de mi köze a villa mozgásához?
Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát
V 10 igy megfelel diplomás barátom;)
#776
Írta 2011. május 13. - 13:47

Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát
A tiedétõl is.

A sebesség mindent megold.
#777
Írta 2011. május 13. - 13:34

És azt hogy? 9, vagy 12 Voltot még érteném, elemrõl...de mi köze a villa mozgásához?nem hiszem nekem idályig motorex volt a sidbe most shel van szerintem a shellel jobban mozog finomabb ugyanúgy 10V van benne
...
Nyelvtantanárodtól meg kobozzák el a diplomályát

#778
Írta 2011. május 13. - 12:28

A Motorex teló olajak tényleg annyival jobbak mint ahogy az áruk mutatja?
nem hiszem nekem idályig motorex volt a sidbe most shel van szerintem a shellel jobban mozog finomabb ugyanúgy 10V van benne
Jah és a nagy poén 2600ft 1l olaj:D
#779
Írta 2011. május 13. - 11:22

#780
Írta 2011. május 10. - 20:26

