Jelentkezz be Regisztrálj

Kenõanyagok, tisztítás, karbantartás
#801
Írta 2011. március 21. - 15:49

mellesleg tudtok boltot ahol kapni kék RSP-t? ez nekem bevált, csak ahol legutóbb vettem ott most nincs. /meg máshol se találtam eddig./
#802
Írta 2011. március 20. - 19:30

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#803
Írta 2011. március 12. - 20:04

#804
Írta 2011. március 12. - 08:59

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#805
Írta 2011. március 11. - 23:11

#806
Írta 2011. március 11. - 22:58

#807
Írta 2011. március 11. - 22:58

Hol lehet ilyet kapni?
autósbolt, tesco, cora, ósán autós részleg....ha szerencséd van ilyen 500 körül is szokott lenni, de van ahol 900
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#809
Írta 2011. március 11. - 22:43

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#810
Írta 2011. március 11. - 22:34

és brigéciol 2000 a "barátibb" cucc
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#811
Írta 2011. március 11. - 22:19

Akkor veszek valahol ilyen vizes alapút és kipróbálom. Köszi!
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#812
Írta 2011. március 11. - 21:59

Biztos, hogy te is a vizes alapút próbáltad? A másik (azt hiszem narancssárga színû) lötty, az teljesen más, az szerves oldószer, arról már el tudom képzelni, hogy megmar bizonyos mûanyagokat.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#813
Írta 2011. március 11. - 21:38

És ezeken a cuccokon is van mûanyag.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#814
Írta 2011. március 11. - 20:50

Lecseréltem a hajtómûvemet és a váltóimat és a régi darabokat szeretném eladni.
Viszont elõtte szeretném lepucolni róluk az olajos dzsuvát, mert azért csak le kéne.
Milyen cuccal lehetne legkönnyebben leoldani róluk? Féktisztító?
brigéciol (a vizes alapú), bárhol kapni, akár tescoban is
#815
Írta 2011. március 11. - 20:45

Viszont elõtte szeretném lepucolni róluk az olajos dzsuvát, mert azért csak le kéne.
Milyen cuccal lehetne legkönnyebben leoldani róluk? Féktisztító?
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#816
Írta 2010. október 10. - 00:06

Akkor a felerõsítésnél lehetett valami amit ez az anyag nem tolerál.. ez az egyik lehetõség.
A másik, hogy eltérõ a felni anyaga.
..a hátsó fékpofa nem azonos gyártmány az elsõvel, gondolom..
Amikor elölrõl leszedted, melyik részen látszott valami kicsi kopás, azt nézted ?
Vagyis melyik része ért jobban hozzá ?
Nem néztem sajnos, hol kopott. A 2 felni azonos anyagú, a fékek is azonosak.nekem is volt már, hogy elõl siktott, hátul meg nem.
Az lehet, hogy a teló (R7) féktüskéje rugalmasabb, mint a váz tüskéje és így valahogy beremeghet a fék(és a pofa) ? De a többi pofa a telón sem sikít.
Ez már nekem atomfizika. Nem értem, na.
#817
Írta 2010. október 09. - 17:04

A keveréket addig kell idõnként megkeverve hagyni párologni amíg el nem illan belõle az az alkotó rész ami erre képes.
Az elkészült anyag nem folyik és nem kell akkora erõ a mozgásban tartásához mint az eredeti zsírnál tapasztaltam.
Ja és ezt legalább 5 éve tettem bele a váltóba. Azóta bevásárló bringává lefokozódott az a gép de még mûködik,
habár már átakarom nézni hogy áll ez a kenõ anyag benne.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#818
Írta 2010. október 09. - 14:11

amúgy most kevertem ki gépzsír és motorolaj elegyét tartalmazó kotyvalékot, téli felhasználásra.
Az ujjaim között, érzésre jobban csúszik, mint külön az olaj, és külön a zsír. Ha a csapok alatt is képes kenni (mármint ha elég jó a kúszoképessége, hogy oda is bejusson), akkor elképzelhetõ, hogy beválik.
#819
Írta 2010. október 09. - 08:40

A másik, hogy eltérõ a felni anyaga.
..a hátsó fékpofa nem azonos gyártmány az elsõvel, gondolom..
Amikor elölrõl leszedted, melyik részen látszott valami kicsi kopás, azt nézted ?
Vagyis melyik része ért jobban hozzá ?
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#820
Írta 2010. október 08. - 22:38

Számomra érthetetlen fizikai összefüggések által de megoldódott a sikító fékpofa rejtélye. Más ötletem nem volt már, így a fékpofát elölrõl átraktam hátra és láss csodát - megszûnt a sikítás.Talán ha kicsit bekopik..
Kicsit megérdesítenéd a betét felületét, azután hadd kopjon ahol hozzáér.
Utána jobban látod rajta melyik része ér a felnihez. Talán még egy próbát megér.
De tényleg nem értem, mi volt a gond neki elöl.