
De van olyan szerelõ!

Egyébként a zöld Motorex (Bike grease 2000) is rendben van nagyon,azzal szervizelek minden bringát.
Most jött vissza bringa éves karbantartásra amibe azt tettem, nagyrészt zöld volt még a zsír.
olyat mar csinalt vki, hogy a sprayes dobozbol atnyomta az olajat szimpla kis adagoloba? rohadt idegesito, hogy a meregdraga cucc 90%a a rongyra kerul... nem parolog el vagy ilyesmi?
Van valakinek tapasztalata a motorex lánc olajokról a vizes és száraz változatokra? Vagy csak parasztvakítás, és nem jobb mint a jó öreg Rolhoff olaj.
Én 3éve Metabond kék zsírt használok minden kónuszos agyamban, leírhatatlanul jobban forognak a csapágyak. Ha nem hozta a várt hatást, tanuld meg beállítani a kónuszt!
Én Motorexet használok egy ideje! Motorex Chainlube 622 Off road, cross lnc spray 500ml. - www.motoros-bolt.hu - webkatalgus
Amit tudni kell róla!
- Nem kerékpár lánc olaj (enduro cross)
-A lánc befújása után enyhén ragacsos az elsõ 10Km-ig
-Taszítja a vizet és nem tapad rá kosz
500ml 2500-3000Ft körül kapható
200Km vegyes használat után így néz ki!
Egy idõ után biztos javul, de azért jobban jártál volna, ha egy, a kerékpár csapágyaihoz való kenõanyagot használsz. Hiába drága a Metabond, ha nem erre az igénybevételre tervezték.
Én is ilyet használtam a tavalyi szezonban és nagyon jó, jobb mint a Rohloff amit addig használtam és árban is jobban jössz ki vele, nagyon finoman lehet fújni nem megy eszetlenül mindenfelé, gyakorlatilag szemenként lehet. Felvitel után finoman pezseg befelé a résekbe és tényleg ragacsos kicsit, de nem zavarja a váltást, nekem ennyire azért nem marad tiszta a lánc!aha ok köszi.
a bicajos motorex wet lube-ot használtam én is. engem az nem gyõzött meg. a kék RSP jobban bejött. meg az az igazság h szerintem fölösleges is a spray megoldás. fújod aztán óhatatlan hogy ne menjen mellé is szerte szét. csepegtetõs olajat meg sokkal szebben fel lehet vinni. na mind1 ez legyen az én kis gondom.
a motocrossos motorex biztos faszább, lehet hogy legközelebb majd bepróbálom azt.
de hat a bringa tobbi resze is tiszta (az egeszet lefujtad?
). poros palya utani keped nincs? ha ez ilyen, en is veszek... amugy en is utalom a sprayt.
***
draga zsirok... tegnap szetszedtem a kereket, hogy le tudjam merni a sulyat. nah ennek apropojan gondoltam kiprobalom azt a metabond "kek" zsirt (1.5ep asszem a hivatalos neve). az agy egy szimpla m525os shimano, ami nagyon nem illik az alkatreszlistamba. gyarilag szarul forgott, beallitottam, jobb lett. telen csinaltam rajta egy atzsirzast, es meglepoen jobb lett... nah mondom a vegen meg csodat muvelek ezzel a nem tul jol sikerult konstrukcioval, es kiprobalom az agy kb felebe kerulo zsirt (80g - 2480ft). otthon szimpla olcso litium alapu zsirt hasznalok, amit egy 5kgos agip gepzsirbol meritettek nekem egy tegelybe (100ft volt).
a szine szep, de osszerakas utan akarmennyit is kuszkodtem a konuszbeallitassal, nem sikerult azt a szintet elerni, mint az olcso agippal. nekem tul surunek tunik, pedig csak annyit hasznaltam, hogy a golyok megalljanak benne. ez tenyleg ennyit "tud", vagy a hasznalat utan jobb lesz?
Én Motorexet használok egy ideje! Motorex Chainlube 622 Off road, cross lnc spray 500ml. - www.motoros-bolt.hu - webkatalgus
A vázat és a kerekeket mostam magasnyomással!
A hajtómûvet és a váltást kézzel szoktam tisztítani!
Hidd el, a láncot nem tisztítottam azóta!