Tisztitasra nagyon jo es hatekony modszer
https://youtu.be/B2sKhSDrugE
Nagyon jó .Profi nagyon szerviz is így megcsinálná nekem nagyon örülnék neki.
Sajnos én nem tudok idegen nyelven.
Tisztitasra nagyon jo es hatekony modszer
https://youtu.be/B2sKhSDrugE
Nagyon jó .Profi nagyon szerviz is így megcsinálná nekem nagyon örülnék neki.
Sajnos én nem tudok idegen nyelven.
Én meg nagynyomásúval ésszel lemosom, utána törlöm és kenem a láncot.
Azért ha a sártól a váltó, fogsor és lánckerék se látszik, nem tudom meddig kellene lazítani. Na meg helyem sincs ilyenre, ezért a nagynyomásos módszer.
Szia.
Helyem nekem sincs.Túl nagy sár még nincs a váz ,sárhányó és a kerekek koszosak.
Netes időjárás szerint vasárnap napos idő lesz.Viszek le vödörbe langyos vizet teszek bele autósampont mert van itthon ,meg szivacsot és amit szak ajánlott ablakmosót
A lánc tisztítását kenését,csapágyak kenését az összes karbantartást a szervizre bizom.
Oktalinket kell karbantartani ?
Ha kell azt is a szervizre bízom hétfőn viszem.A pedál felrakása beállításával egyetembe.
A kis ördög azért bennem van a Motorex Bike Clien kipróbálására majd valamikor
Rendesen koszos lett a bringa ebben a téli időjárásban.
A szakszerű karbantartást a szervizre bízom.
Előtte leszeretném tisztítani a külsejét.
Mivel csináljam ?
A netet nyúzva a Motorex Bike Clien tisztítót találtam.Azért szimpatikus mert csak ráfújom és letörlöm és kész.
Egy lépcsős tisztításba gondolkozom.
Én meg nagynyomásúval ésszel lemosom, utána törlöm és kenem a láncot.
Azért ha a sártól a váltó, fogsor és lánckerék se látszik, nem tudom meddig kellene lazítani. Na meg helyem sincs ilyenre, ezért a nagynyomásos módszer.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Én ilyen luxuscikkeket nem használok. Slaggal leveretem, utána sok mosogatószer kevés vízbe + szivacs, kefe (kedvencem a gyökérkefe), alapos lesikálás, láncmosóba (lidlis cucc) ablaktisztítót öntök, végén slaggal öblítés, szárazratörlés és ragyog. Ja és mosás előtt ablaktisztítóval lazítom a sarat, ha már rászáradt a gépre. Egyszer volt ilyen Motorexem, kétségtelenül jó anyag, de túl drága.
Szia.
Az ára nekem se szimpatikus
Ablaktisztítós technikát kipróbálom,ilyet még nem is hallottam.
Köszi a tippet .
Rendesen koszos lett a bringa ebben a téli időjárásban.
A szakszerű karbantartást a szervizre bízom.
Előtte leszeretném tisztítani a külsejét.
Mivel csináljam ?
A netet nyúzva a Motorex Bike Clien tisztítót találtam.Azért szimpatikus mert csak ráfújom és letörlöm és kész.
Egy lépcsős tisztításba gondolkozom.
Én ilyen luxuscikkeket nem használok. Slaggal leveretem, utána sok mosogatószer kevés vízbe + szivacs, kefe (kedvencem a gyökérkefe), alapos lesikálás, láncmosóba (lidlis cucc) ablaktisztítót öntök, végén slaggal öblítés, szárazratörlés és ragyog. Ja és mosás előtt ablaktisztítóval lazítom a sarat, ha már rászáradt a gépre. Egyszer volt ilyen Motorexem, kétségtelenül jó anyag, de túl drága.
Rendesen koszos lett a bringa ebben a téli időjárásban.
A szakszerű karbantartást a szervizre bízom.
Előtte leszeretném tisztítani a külsejét.
Mivel csináljam ?
A netet nyúzva a Motorex Bike Clien tisztítót találtam.Azért szimpatikus mert csak ráfújom és letörlöm és kész.
Egy lépcsős tisztításba gondolkozom.
ÜDV,
Lánchoz paraffin viaszt használ valaki? Vayg más viaszt?
Nekem most úgy jött elő a téma, hogy csendes trénert használok a szobában, a leghangosabb a lánc és a váltógörgők.
Igazából régóta tervezem, hogy kipróbálom, de ez adta az utolsó lökést.
A gondom, honnan szerezzem be a megfelelő viaszt?
Tudtok segíteni?
Kösz,
JG
a meghajtás topikban ki lett beszélve a téma jó néhány hónapja.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ÜDV,
Lánchoz paraffin viaszt használ valaki? Vayg más viaszt?
Nekem most úgy jött elő a téma, hogy csendes trénert használok a szobában, a leghangosabb a lánc és a váltógörgők.
Igazából régóta tervezem, hogy kipróbálom, de ez adta az utolsó lökést.
A gondom, honnan szerezzem be a megfelelő viaszt?
Tudtok segíteni?
Kösz,
JG
squirt lube?
ÜDV,
Lánchoz paraffin viaszt használ valaki? Vayg más viaszt?
Nekem most úgy jött elő a téma, hogy csendes trénert használok a szobában, a leghangosabb a lánc és a váltógörgők.
Igazából régóta tervezem, hogy kipróbálom, de ez adta az utolsó lökést.
A gondom, honnan szerezzem be a megfelelő viaszt?
Tudtok segíteni?
Kösz,
JG
Azzal nem lesz olyan gond, hogy nem engedi a squirtet befolyni olyan helyekre, ahova be kellene?
Igazából nem nagyon hangos, önmagában ez a hang nem zavarna. Csak sima úton hallatszik, és ha kifejezetten odafülelek. Cak azért zavar, mert eszembe juttatja, hogy akkor most koptatom szét a drága GX Eagle fogaskoszorút.
Legközelebb kipróbálom a trükködet, kenés közben a görgők bizgetését, és azt is kipróbálom, mi van, ha nem kenem újra az első legkisebb hangra. Ha elég lenne hetente kenni - nálam az a kb. 150-200km - akkor nagyon elégedett lennék.
Kicsit más: szerintetek ha egyik viaszos cucc után egy másik viaszosat akarok kipróbálni, akkor is kell a kettő között nagytakarítás? Most a Squirt-re átálláskor jó pár órám elment a 4 bringával a brigéciolos szórakozással. Ha hamarosan megjön a Smoove, azért csak azt is kipróbálnám. Mit gondoltok, kenhetem a Squirt tetejére? (És igazából már évek óta van egy Finish Line viaszos cuccom is, csak még ki sem próbáltam, mert korábban nem volt kedvem a nagytakarításhoz. Az a szaga alapján nem viszes emulzió, hanem oldószeres. Vajon az mehet a Squit tetejére?)
Én úgy vettem észre, hogy a görgőkön az olaj marad meg egyedül, bármi mást a rendszer pár km alatt a fémig letakarít rajta. Amúgy meg nem azért van a görgő, hogy az forogjon a láncon a csapok körül, és ne egye meg a fogaskoszorút/hajtóművet?
A Smoove előtt én teljesen kipucolnám a squirtet, már csak azért is, mert ha a cucc tényleg olyan jó, a squirt csak ront a hatótávján. Brigéciol helyett meg benzint/petróleumot használnék. Az tényleg olyan, mint a jó matematikus: mindent megold. Brigéciollal pl karosszériáról nem tudtam olajos megfolyást rendesen letakarítani, csak cukkoltam azt a saras mocskot.
Azzal nem lesz olyan gond, hogy nem engedi a squirtet befolyni olyan helyekre, ahova be kellene?
Szerintem sem hangzik jól, hiszen pont a belső felületek a lényegesek.
Látom írtátok, hogy hangosabb Squirt lube-bal a hajtáslánc, ezt meg tudom erősíteni. Néha nyekereg és csörög a lánc, általában ez jelzi, ha érdemes tenni rá egy kis friss kenőanyagot. De az olaj után megtévesztő lehet, nem mindegy, mennyire csörög és nyekereg, mert ha csak kicsit, simán elmegy még 50-80 km-t. Embere válogatja, kit mennyire zavar ez.
Igazából nem nagyon hangos, önmagában ez a hang nem zavarna. Csak sima úton hallatszik, és ha kifejezetten odafülelek. Cak azért zavar, mert eszembe juttatja, hogy akkor most koptatom szét a drága GX Eagle fogaskoszorút.
Legközelebb kipróbálom a trükködet, kenés közben a görgők bizgetését, és azt is kipróbálom, mi van, ha nem kenem újra az első legkisebb hangra. Ha elég lenne hetente kenni - nálam az a kb. 150-200km - akkor nagyon elégedett lennék.
Kicsit más: szerintetek ha egyik viaszos cucc után egy másik viaszosat akarok kipróbálni, akkor is kell a kettő között nagytakarítás? Most a Squirt-re átálláskor jó pár órám elment a 4 bringával a brigéciolos szórakozással. Ha hamarosan megjön a Smoove, azért csak azt is kipróbálnám. Mit gondoltok, kenhetem a Squirt tetejére? (És igazából már évek óta van egy Finish Line viaszos cuccom is, csak még ki sem próbáltam, mert korábban nem volt kedvem a nagytakarításhoz. Az a szaga alapján nem viszes emulzió, hanem oldószeres. Vajon az mehet a Squit tetejére?)
En sem terveztem fullra leszedni, csak a feluleten ne legyen, hogy gyujtse a port, kenjen ossze mast. Annyi a tervem, hogy lanczsirtalanitoval es ronggyal attisztitom a lancot, aztan johet a squirt. Igy remelhetoleg tiszta marad a sor es a lanckerek.
Azzal nem lesz olyan gond, hogy nem engedi a squirtet befolyni olyan helyekre, ahova be kellene?
Kellene, de nincs se kedvem, sem pedig időm a Brigéciollal vagy egyéb vegyszerekkel pepecselős mókához. Egyébként KMC-nek létezik oylan lánca, ami újonnan Squirt lube-os. Már ha éppen kapható, ugye... Például: https://www.bike24.com/p2234016.html
Egyéb alkatrészek kapcsán: nekem szintén elég drága a hajtáslánc. Az először vásárolt X01 soromon például 10k km után a 4. új lánc még nem ugrott sehol.
Látom írtátok, hogy hangosabb Squirt lube-bal a hajtáslánc, ezt meg tudom erősíteni. Néha nyekereg és csörög a lánc, általában ez jelzi, ha érdemes tenni rá egy kis friss kenőanyagot. De az olaj után megtévesztő lehet, nem mindegy, mennyire csörög és nyekereg, mert ha csak kicsit, simán elmegy még 50-80 km-t. Embere válogatja, kit mennyire zavar ez. Van ismerősöm, aki megőrül ettől, engem egyáltalán nem zavar. Pláne, hogy az Acros star rachet hágysó agyam úgyis annyira brutál hangos, hogy minden más zajt elnyom.
Nem jobb az elejen zsirtalanitani az uj lancot? Squirtek azt ajanljak. Probaltad mindket esetet?
Most jon az uj hajtas, zsirtalanitani terveztem.
Kellene, de nincs se kedvem, sem pedig időm a Brigéciollal vagy egyéb vegyszerekkel pepecselős mókához. Egyébként KMC-nek létezik oylan lánca, ami újonnan Squirt lube-os. Már ha éppen kapható, ugye... Például: https://www.bike24.com/p2234016.html
Egyéb alkatrészek kapcsán: nekem szintén elég drága a hajtáslánc. Az először vásárolt X01 soromon például 10k km után a 4. új lánc még nem ugrott sehol.
Látom írtátok, hogy hangosabb Squirt lube-bal a hajtáslánc, ezt meg tudom erősíteni. Néha nyekereg és csörög a lánc, általában ez jelzi, ha érdemes tenni rá egy kis friss kenőanyagot. De az olaj után megtévesztő lehet, nem mindegy, mennyire csörög és nyekereg, mert ha csak kicsit, simán elmegy még 50-80 km-t. Embere válogatja, kit mennyire zavar ez. Van ismerősöm, aki megőrül ettől, engem egyáltalán nem zavar. Pláne, hogy az Acros star rachet hágysó agyam úgyis annyira brutál hangos, hogy minden más zajt elnyom.
Nem is hallottam róla... Meg nem tűnik egyszerűnek a beszerzése