szerintem a már említett jani bácsi az alatt fabrikálja a 14 kis ecsetet.... nagy titokban, merthogy a knowhow védelmére már a körútépítõ is gondosan odafigyel 8) 8)
mennyé' Béla az anyádba' dehogy árulom el hoggyan készítem az ecsetet! ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Árpád-híd
Indította
Vendég
, 2002. november 15. 23:45
#61
Írta 2003. július 17. - 09:41

#62
Írta 2003. július 16. - 18:35

Jani bácsi, itt egy marék lószõr. Tessék méretrevágni, és 14 kis ecsetet fabrikálni belõle, és a délelöttös mûszaknak tessék adni belõle, hogy le tudják festeni a korlátot!
A felujítás sebességérõl csak erre tudok gondolni, csak ez lehet az oka!
Az északi oldalon viszont egyre másra tologatják a sátras részt a kis kék afranctuggyamilyenbodegával együtt, kiváncsi vagyok mi folyik alatta? Csak nem kupacszex? ???
A felujítás sebességérõl csak erre tudok gondolni, csak ez lehet az oka!

Az északi oldalon viszont egyre másra tologatják a sátras részt a kis kék afranctuggyamilyenbodegával együtt, kiváncsi vagyok mi folyik alatta? Csak nem kupacszex? ???

#63
Írta 2003. július 16. - 08:50

na igen... a járda... kíváncsi vagyok, hogy vajon csak a déli, "gyalogos" oldalt hullámosították meg (persze, hogy miért, az rejtély, mert gyalogos tempóban alig észrevehetõ) avagy tesznek majd arról, hogy az északi "biciklis" oldal is ilyen legyen...
pedig könyörgöm! nem mindeki szereti a mogyoróscsokoládét - legalábbis nem _ebben_ a formában! Az apácák nemi életétrõl meg jó lenne, ha nem a Budapesti közútépítõk gondokodnának eképpen.... :
pedig könyörgöm! nem mindeki szereti a mogyoróscsokoládét - legalábbis nem _ebben_ a formában! Az apácák nemi életétrõl meg jó lenne, ha nem a Budapesti közútépítõk gondokodnának eképpen.... :

#64
Írta 2003. július 16. - 00:29

Ja, én is már nagyon unom ezt a felújítást, viszont ezzel, láttam egy csomó munkahelyet teremtettek: tuti feladat mondjuk fehérre festeni a korlátot:Jani bá, akkor most a déli oldalt kellene megcsinálni ezzel az iciri-piciri ecsettel! De holnapra meglegyen!
ma pl láttam, hogy egy fickó végig orvosi hallgatózta a korlátot! Mondjuk akkor valaki már végig is vizszintezhetne a járdát..
ma pl láttam, hogy egy fickó végig orvosi hallgatózta a korlátot! Mondjuk akkor valaki már végig is vizszintezhetne a járdát..
#65
Írta 2003. július 15. - 17:16

#66
Írta 2003. július 15. - 11:46

Sezlony, hálás köszönetet szeretnék rebegni neked, mert megmentettél egy csomó irástól, ugyanis szivembõl szóltál, barátom!!!
#67
Írta 2003. július 15. - 10:11

Te Sezlonyrugó!
A turistacsoportos történetem pusztán érdekesség, és nem pampogás volt... ha esetleg erre céloztál...
Körte
A turistacsoportos történetem pusztán érdekesség, és nem pampogás volt... ha esetleg erre céloztál...

Körte
#68
Írta 2003. július 14. - 22:20

#69
Írta 2003. július 14. - 18:24

Akkor vállald is a következményeket! 8) Csak óvatosan! 
Egyébként egyetérte veled mára már tényleg az a legbiztonságosabb arrafelé
Egyébként szerintem egy koplett katasztrófa, amilyen lassan újitják fel ezt a nyomi hidat! Olyanok mint a tetvek! hál Istennek nekem nem kell átkelnem rajta!

Egyébként egyetérte veled mára már tényleg az a legbiztonságosabb arrafelé

Egyébként szerintem egy koplett katasztrófa, amilyen lassan újitják fel ezt a nyomi hidat! Olyanok mint a tetvek! hál Istennek nekem nem kell átkelnem rajta!

#70
Írta 2003. július 14. - 18:19

... mar amelyikuk tuleliSzerintem végigtekernek a városon, és soha többet nem akarnak újra Budapestre látogatni.

En amig az eszaki jardat nem nyitjak meg vegig, addig a villamossinen kozlekedek. Ott a legbiztonsagosabb

#71
Írta 2003. július 14. - 18:16

BOCS de nem bírom magamba tartani. A fõnokség nek már biztos az agyára megyek de még egy kis off!
A bringaúton való közlekedést próbáljátok meg úgy felfogni, mint egy kis akadálypályát, érdekes , azonnal megoldandó problémák hegyeivel. Sajnos ezeket meg kell oldani, mert megsérülhetsz. Nem pampogni kell az akadályoknál , hanem meg kell próbálni elhárítani õket. Ha már megtörtént a baj akkor már lehet hápogni. Na mondjuk pont én beszélek, aki minden kis szaron kiakadok, és szerintem a városban én hõbörgök a legtöbbet, ha úgy érzem hogy igazam van!!
Mégegyszer elnézést az OFF-ért
ON!!!
A bringaúton való közlekedést próbáljátok meg úgy felfogni, mint egy kis akadálypályát, érdekes , azonnal megoldandó problémák hegyeivel. Sajnos ezeket meg kell oldani, mert megsérülhetsz. Nem pampogni kell az akadályoknál , hanem meg kell próbálni elhárítani õket. Ha már megtörtént a baj akkor már lehet hápogni. Na mondjuk pont én beszélek, aki minden kis szaron kiakadok, és szerintem a városban én hõbörgök a legtöbbet, ha úgy érzem hogy igazam van!!
Mégegyszer elnézést az OFF-ért
ON!!!

#72
Írta 2003. július 14. - 18:08

Ma egy kisebb, körülbelül 40-50, körülbelül 50+ korúakból álló német turistacsoportba botlottam a híd északi járdáján, a szigeti fel-lehajtónál. Ez még nem is volna gond, de mindegyik bringával volt! És mindegyikük ugyanolyannal, piros Kona akármvel. Ez még mind nem elég, mert míg álltak, szimplán csak leküzdhetetlen akadályt képeztek. Amikor viszont elindultak, már ön- és közveszélyesek voltak. 
Szerintem végigtekernek a városon, és soha többet nem akarnak újra Budapestre látogatni.
Körte

Szerintem végigtekernek a városon, és soha többet nem akarnak újra Budapestre látogatni.

Körte
#73
Írta 2003. július 14. - 17:58

Egy kis OFF
A topic közepén lévõ számomra inkább kacagtató kis kitérésetekre szeretnék reagálni:
NOS
Egyszer és mindenkorra a hõbörgõk vegyék tudomásul!!!! A JÁRDA A GGYYAALLOOGGOOSSOOKKÉÉ. A BRINGAÚT MEG A BBRRIINNGGÁÁSSOOKKÉÉ. AZ M7-ES MEG A KKOOCCSSIISSOOKKÉÉ.
TEHÁT
Ha valaki a fõúton megy tiltó tábla ellenére, vagy ott ahol van brinyóút, és neaggya Isten és elgázolják, akkor neki aztán olyanmarhabazisok licensze meg tökömtuggya milye lehet, meg aztán hápoghat hogy ilyen meg olyan szar a bringaút, meg ennyien meg annyian mentek a bringaúton, meg ennyire meg annyira vagyok profi, és mit nekem a fõút, a törvényt a zsarukat, meg a fõorvost a János korházban mind ezek a dolgok qrwár@ nem fogják érdekelni. Tovább megyek: A proszektúrán a boncorvost sem fogja érdekelni, sõt még elpörcint egy megjegyzést, hogy meg is érdemelted, vagy valami ilyesmi. A melett, hogy rengeteget vezetek én is, még többet ülök bicón " dh-zni már nem sokat"
, tehát én csak tudom, hogy milyen veszélyes menni fõúton LSD Békás és Árpádhíd közötti szakasz, tele van buckákkal, meg bütykökel, meg miazmással, lehet hogy szabálytalan vagyok, de ezt én vállalom. Megpróbálok olyannyira az úttest szélére húzódni amennyire csak lehet, és ha elb..sz egy kocsi, akkor azt csak is magamnak köszönhetem, de sajna itt tényleg nem lehet máshol menni. "off az off-ban érdekes, hogy csak Pestrõl Szentendre felé tiltják a fõúton való közlekedést brinyóval, befelé nem on az off-ban" Tehát nekem ne jöjjön a versenybringássporttárs azzal hogy õ nem megy a bringaúton x és y okok miatt, mert ha megtehetné, hogy a bringaúton megy és mégis a fõúton megy és elütik, akkor így járt. Áláírom: tökremarhabaziraszarok a magyar bringautak. Kevés, sok rajta a teherbelökött gyalogos, nincs kivilágitva este, törmelék, szétszedve az aszfalt, mindenki, de leginkább az önkormányzatnál szarik rá, DE HÁT EZ VAAN!!! Ha félted a bringádat, viszonylag kis pénzbõl össze lehet rakosgatni egy viszonylag strapabíró "vároi terepre, járda, bukkanó, hepehupa, fekvõrendör stb" bringát, és a városban közlekedj azzal. "Nekem 2 éve egy kb 40 ezres bicóm van, 93-as sys váltó rendszerrel felszerelve,92-es acél váz, jó kerekek, vékony 1,75-ös aszfalt gumik,jó fékek, és most tekerem bele az 5ezredik km-ert." Ha meg csak a másikkal akarsz menni valahova, akkor meg közlekedj szabályosan.
Lehet hogy egy kicsit dúrva voltam, ez úton kérek elnézést mindenkitõl, akit esetleg megbántottam, de szerintem igazam van. LCS-meg ne bántástok, mert amellett, hogy neki is igaza van, egy istencsászár ember!
ON
A topic közepén lévõ számomra inkább kacagtató kis kitérésetekre szeretnék reagálni:
NOS
Egyszer és mindenkorra a hõbörgõk vegyék tudomásul!!!! A JÁRDA A GGYYAALLOOGGOOSSOOKKÉÉ. A BRINGAÚT MEG A BBRRIINNGGÁÁSSOOKKÉÉ. AZ M7-ES MEG A KKOOCCSSIISSOOKKÉÉ.
TEHÁT
Ha valaki a fõúton megy tiltó tábla ellenére, vagy ott ahol van brinyóút, és neaggya Isten és elgázolják, akkor neki aztán olyanmarhabazisok licensze meg tökömtuggya milye lehet, meg aztán hápoghat hogy ilyen meg olyan szar a bringaút, meg ennyien meg annyian mentek a bringaúton, meg ennyire meg annyira vagyok profi, és mit nekem a fõút, a törvényt a zsarukat, meg a fõorvost a János korházban mind ezek a dolgok qrwár@ nem fogják érdekelni. Tovább megyek: A proszektúrán a boncorvost sem fogja érdekelni, sõt még elpörcint egy megjegyzést, hogy meg is érdemelted, vagy valami ilyesmi. A melett, hogy rengeteget vezetek én is, még többet ülök bicón " dh-zni már nem sokat"

Lehet hogy egy kicsit dúrva voltam, ez úton kérek elnézést mindenkitõl, akit esetleg megbántottam, de szerintem igazam van. LCS-meg ne bántástok, mert amellett, hogy neki is igaza van, egy istencsászár ember!
ON
#74
vendég__*
Írta 2003. július 08. - 19:13

Ferlhívom mindenkinek a figyelmét, hogy a déli járdán a Villamos Mûvek sportpályánál egy idióta állandóan keresztbe tesz egy faágat a kerékpáros útvonalban!
A faág eggyik vége csak rá van téve a szalagkorlátra, míg a sportpálya felöli oldala egy útelzáró oszlopba van betûzve.
Nagyon veszélyes!
A faág eggyik vége csak rá van téve a szalagkorlátra, míg a sportpálya felöli oldala egy útelzáró oszlopba van betûzve.
Nagyon veszélyes!
#75
Írta 2003. július 04. - 11:36

A körülnézés jogos! Enyhén gémboj jellegû az átkelés. 
A szigetnél a lehajtót gondolom azért nem csinálták meg, mert hivatalosan az északi járda a bringaút.
Körte

A szigetnél a lehajtót gondolom azért nem csinálták meg, mert hivatalosan az északi járda a bringaút.
Körte
#76
Írta 2003. július 04. - 07:52

Hi evribádi!!
Nemrég áttekertem a hídon, de csak a jobb oldalon pest felé mert a bal oldalt még operálják, de a szokásos stílusban, egy ember dolgozik, kettõ meg nézi, no de nem is ez a lényeg. 8)A lépcsõt korrektül megcsinálták, fel lehet rajta tolni a kerót, de az ideg kerülgetett, amikor megláttam a margitszigeti lejárót!! MIJÉNEM LEHETETT EGY Q...A LEHAJTÓT ODATENYÉSZTENI,hamár felujították azt a nyomorúlt járdát????????? Persze nem vagyok az a kényeskedõ fajta, a városi tekerõmet ütöm vágom ahol érem, de akkor is!! Ez engem elszomorít! :'( Sokan mondhatnák, hogy ha lenne lehajtó, akkor a sok bírka nekitekerve zúzna bele a keresztezõdésbe, de szerintem ez is csak odafigyelés kérdése. Ha lemész a járdáról, akkor nézz körül! PErsze ha csak életben akarsz maradni!!
Nemrég áttekertem a hídon, de csak a jobb oldalon pest felé mert a bal oldalt még operálják, de a szokásos stílusban, egy ember dolgozik, kettõ meg nézi, no de nem is ez a lényeg. 8)A lépcsõt korrektül megcsinálták, fel lehet rajta tolni a kerót, de az ideg kerülgetett, amikor megláttam a margitszigeti lejárót!! MIJÉNEM LEHETETT EGY Q...A LEHAJTÓT ODATENYÉSZTENI,hamár felujították azt a nyomorúlt járdát????????? Persze nem vagyok az a kényeskedõ fajta, a városi tekerõmet ütöm vágom ahol érem, de akkor is!! Ez engem elszomorít! :'( Sokan mondhatnák, hogy ha lenne lehajtó, akkor a sok bírka nekitekerve zúzna bele a keresztezõdésbe, de szerintem ez is csak odafigyelés kérdése. Ha lemész a járdáról, akkor nézz körül! PErsze ha csak életben akarsz maradni!!


#77
vendég__*
Írta 2003. július 02. - 20:43

Aki kiváncsi arra, hogy mekkora lesz a kerós korlát, annak javasolom, hogy az Árpád híd, budai hídfõnél menjen fel a buszmegállóba. Ott már kész - egy szakaszon - a kerósokat is védõ korlát! Nekem pont passzol.
Szerintem jól lesz megcsinálva. Gyk.: a kocsik és a kerós út közötti korlátra gondolok. Nem a külsõ korlátra, mert az lentrõl is látszik rendesen...
Szerintem jól lesz megcsinálva. Gyk.: a kocsik és a kerós út közötti korlátra gondolok. Nem a külsõ korlátra, mert az lentrõl is látszik rendesen...

#78
Írta 2003. július 02. - 10:25

Lehet, hogy ha én szálltam volna ki, az ijedtségtõl leüvöltöm a fejed...
Gyermek! Lehetne egy kicsit felelõsségteljesebben?
Iszonyat mázlid volt, hogy pont egy ilyen nehezen felbõszíthetõ, nyugodt vérmérsékletû emberrel esett meg a dolog - de nem biztos, hogy legközelebb is ekkora szerencséd lesz!
Mindannyiunk érdekében esdeklem: intézkedj fékügyben!
jenõtanítónéni
Gyermek! Lehetne egy kicsit felelõsségteljesebben?
Iszonyat mázlid volt, hogy pont egy ilyen nehezen felbõszíthetõ, nyugodt vérmérsékletû emberrel esett meg a dolog - de nem biztos, hogy legközelebb is ekkora szerencséd lesz!
Mindannyiunk érdekében esdeklem: intézkedj fékügyben!
jenõtanítónéni

#79
Írta 2003. július 02. - 01:05

a hegyröl jöttünk le, elsöfékem nincs, a hátso is elszállt (igy kell hegyre menni)
épp kanyarodtunk volna le,mire egy Opeles csávesz satufék , fékcsikorgás meg egyéb.
na hiába fékeztem,semmit nem ért, ugyhogy keresztbe állitottam a bicot és kicsit megpöcköltem a lökháritot a hátso kerékkel.
na a csávo kiszállt,tök csöndben,megkérdezte ,hogy jol vagyok e, megnézte a lökháritot, semmi baja és csöndben vissza ült...
na ilyet én még életemben nem láttam!
épp kanyarodtunk volna le,mire egy Opeles csávesz satufék , fékcsikorgás meg egyéb.
na hiába fékeztem,semmit nem ért, ugyhogy keresztbe állitottam a bicot és kicsit megpöcköltem a lökháritot a hátso kerékkel.
na a csávo kiszállt,tök csöndben,megkérdezte ,hogy jol vagyok e, megnézte a lökháritot, semmi baja és csöndben vissza ült...
na ilyet én még életemben nem láttam!
#80
Írta 2003. július 02. - 00:25

Megint arra jöttem. (Nem hír, mindig arra jövök.) A melósok ugye melóznak (a víz nedves, az ég pedig kék), szal a járda teljes szélességében (ez nem jelentõs távolság, mivel a szélét egymásra pakolt gerendék vagymik foglalják el), 3 méter hosszan egy kötélerdõ terpeszkedett, amin laza gurulással áthajtottam. Nah, lett nagy csimm-bumm, meg minden. Hogy képzelem, etc. Lehet, hogy én vagyok a béna, de gyökketõrõl nem tok 3 métert banizni... Ezt az elméletem nekik is elmondtam, de mégsem nyugodtak meg. Nem értem mi baja lett a kötélnek, de rájuk hagytam.