No comment! :-X
Elõl Cateye 5 ledes, vakít mint disznó
Hátul szintén 5 ledes, vakít mint... szóval ugyanúgy!!
Válazom csupán ennyi!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Látni & látszani!
Indította
YOci
, 2002. március 19. 18:02
#8621
Írta 2003. március 17. - 15:34
#8622
Írta 2003. március 17. - 15:28
???
Igen nagyrabecsült kerékpáros kollégák!
Ahogy korom(37) egyre elõrehaladottabbá válik, egyre inkább a biztonság felé hajlik az agyam(?). Most egy durva mondat következik, 12 éven aluliak kizárólag szülõi felügyelet mellett olvashatják: MI A LÓ...-ÉRT NEM LEHET EGY KIB...TT LÁMPÁT FELTENNI ARRA A QRVA BICAJRA? túl sokba kerül?
Na, ennyi, aki szeretné, hogy kanyarban, kerékpárúton, járdán összetörjék az arcát, az ne vegye a fentieket figyelembe.
Kovács László
Igen nagyrabecsült kerékpáros kollégák!
Ahogy korom(37) egyre elõrehaladottabbá válik, egyre inkább a biztonság felé hajlik az agyam(?). Most egy durva mondat következik, 12 éven aluliak kizárólag szülõi felügyelet mellett olvashatják: MI A LÓ...-ÉRT NEM LEHET EGY KIB...TT LÁMPÁT FELTENNI ARRA A QRVA BICAJRA? túl sokba kerül?
Na, ennyi, aki szeretné, hogy kanyarban, kerékpárúton, járdán összetörjék az arcát, az ne vegye a fentieket figyelembe.
Kovács László
#8623
Írta 2002. december 12. - 15:10
Troll & Namfáj!
Kicsit félreértettetek: A KRESZ-szerint elõremehetek-e???
erre voltam kiváncsi.
De a story-k tetszettek, feldobják a topic hangulatát.
Az autósok problémázásainak kezelésében nincs gondom, dolgoztam Bp utcáin néhány hónapot Biciklis futárként.
Akkor nap-mint-nap volt dolgom f@szokkal.
2-3 hét után már ha éppen nyugis hangulatba voltam, nem is foglalkoztattak.
Ha meg épp sz@r napom volt, 3-4 autóst leüvöltöttem, vagy elküldetem a pi****ba...levezettem a feszültséget.
De van nekem is 1-2 storym.
Ha lesz több idõm, írok majd!!!!
Béke Veletek ! ! !
Kicsit félreértettetek: A KRESZ-szerint elõremehetek-e???
erre voltam kiváncsi.
De a story-k tetszettek, feldobják a topic hangulatát.
Az autósok problémázásainak kezelésében nincs gondom, dolgoztam Bp utcáin néhány hónapot Biciklis futárként.
Akkor nap-mint-nap volt dolgom f@szokkal.
2-3 hét után már ha éppen nyugis hangulatba voltam, nem is foglalkoztattak.
Ha meg épp sz@r napom volt, 3-4 autóst leüvöltöttem, vagy elküldetem a pi****ba...levezettem a feszültséget.
De van nekem is 1-2 storym.
Ha lesz több idõm, írok majd!!!!
Béke Veletek ! ! !
#8624
Írta 2002. december 10. - 20:23
Nemfáj:
Megelõztél
1perc 12mp-el
Ez szép volt! Csak drakulálni tudok ;D ! Mármint a nevelés.
Eccer rám is húztak kormánt (a Margit szigeten!!!!!), kihasználva azt a kevés alkalmat, mikor elkaphatnak: mellémjött a rohadék, majd mikor már orrhosszal vezetett, bekanyarodott jobbra. Én meg közbe' ott voltam melette >
>
>
Én csak beanyáztam, mert két szép darab szoláriumban sült okoslegény ült a sötétített fekete Golfban. Én se vagyok kicsi, de ezek egyenként nagyobbak voltak, ezért elküldtem õket szépen jó messzire. Persze pampogtak, de erre még jobban elküldtem õket aztán otthagytam megpukkadni, hogy a strandról kijövõ összes népek elõtt le k****anyázódtak
Megelõztél
Ez szép volt! Csak drakulálni tudok ;D ! Mármint a nevelés.
Eccer rám is húztak kormánt (a Margit szigeten!!!!!), kihasználva azt a kevés alkalmat, mikor elkaphatnak: mellémjött a rohadék, majd mikor már orrhosszal vezetett, bekanyarodott jobbra. Én meg közbe' ott voltam melette >
Én csak beanyáztam, mert két szép darab szoláriumban sült okoslegény ült a sötétített fekete Golfban. Én se vagyok kicsi, de ezek egyenként nagyobbak voltak, ezért elküldtem õket szépen jó messzire. Persze pampogtak, de erre még jobban elküldtem õket aztán otthagytam megpukkadni, hogy a strandról kijövõ összes népek elõtt le k****anyázódtak
#8625
Írta 2002. december 10. - 20:01
Szerintem csak arra vigyázz, nehogy néhány megáltalkodottnak eszébe jusson kitenni a kezét v. rádnyitni az ajtót (szoktak ám pirosnál is kiugrálni emberek a kocsiból, ha nem tudják máshol kitenni õket...)
De elvileg szerintem nem szabad elõremenned, ha ugyan azt a sávot használod, mint a többi jármû (azaz nincs külön kerékpársáv az út szélén). Ha nem így teszel, nem számítod magad a közlekedés teljes értékû résztvevõjének, és ne is várd el, hogy úgy kezeljenek.
Eddig a 'hivatalos álláspont'. 8)
Egyébként én utálok kocsik közt tekerni, akkora parajokkal lehet találkozni
ez persze másik topicra tartozik (bocsi)
Hogy ne legyen annyira 'off' és még aktuális is (hosszú éccakák): ha van lámpásod, a tükörbõl sokkal könnyebben észrevesznek (vagyis másképp sehogy nem vesznek észre), ha hátra is teszel vijjogót, akkor még eltaposni se fognak olyan gyakran, mikor beérnek a start (zöld) után.
Hogy még beljebb menjek a témába ('on'):
nekem kb. 2 hónapja van elöl egy HL-EL200-as (ha jól emléxem a számára. ez az a 3LEDes Opticube).
Megvakulni nem lehet a fényénél (a kormány innensõ oldaláról legalábbis) viszont rettenetesen figyelemfelkeltõ!
Mivel nem szeretek autók közt menni (néha persze muszáj) ezért gyalogosokkal szemben több tapasztalatot gyûjtöttem vele: király! 10-20 méterekkel azelõtt, hogy elérném õket kedvesen félrehúzódnak az útból! Vagy a téli maszkom miatt? ;D
Szóval a lényeg, hogy ezzel a kis lámpával ne próbálj látni, mert azt úgy se lehet, de biztonsági szempontból mindenképp szereznék egyet, ha nem lenne, mert kegyetlen sokáig bírja egy adag elemmel, NAGYON figyelemfelkeltõ (fõleg villogva) és ha nem maradt más, szép lassan ennek a fényénél is haza lehet gurulni.
A brutális halogén fáklyák mellé kötelezõ darab, mert azok rettentõ hamar lemerülnek (szívtam már 1-2szer) és nem is mindig kell a fényerõ, inkább csak a 'helyzetjelzés'
Ezt a funkciót viszont jobban betölti, ha nem az utat próbálod világítani vele, hanem közel vízsintesre állítod be. Így sokkal messzebbrõl látni fognak és ha nincs másik lámpád, még te is jobban látsz majd a kivilágítatlan utcákon, mintha a látóteredbe esõ fénytócsától beszûkülne a pupillád (ha jól láttam már volt errõl vita itt).
Huhh, ennyit összesen nem írtam még a fórumba 8)
TROLL
De elvileg szerintem nem szabad elõremenned, ha ugyan azt a sávot használod, mint a többi jármû (azaz nincs külön kerékpársáv az út szélén). Ha nem így teszel, nem számítod magad a közlekedés teljes értékû résztvevõjének, és ne is várd el, hogy úgy kezeljenek.
Eddig a 'hivatalos álláspont'. 8)
Egyébként én utálok kocsik közt tekerni, akkora parajokkal lehet találkozni
Hogy ne legyen annyira 'off' és még aktuális is (hosszú éccakák): ha van lámpásod, a tükörbõl sokkal könnyebben észrevesznek (vagyis másképp sehogy nem vesznek észre), ha hátra is teszel vijjogót, akkor még eltaposni se fognak olyan gyakran, mikor beérnek a start (zöld) után.
Hogy még beljebb menjek a témába ('on'):
nekem kb. 2 hónapja van elöl egy HL-EL200-as (ha jól emléxem a számára. ez az a 3LEDes Opticube).
Megvakulni nem lehet a fényénél (a kormány innensõ oldaláról legalábbis) viszont rettenetesen figyelemfelkeltõ!
Mivel nem szeretek autók közt menni (néha persze muszáj) ezért gyalogosokkal szemben több tapasztalatot gyûjtöttem vele: király! 10-20 méterekkel azelõtt, hogy elérném õket kedvesen félrehúzódnak az útból! Vagy a téli maszkom miatt? ;D
Szóval a lényeg, hogy ezzel a kis lámpával ne próbálj látni, mert azt úgy se lehet, de biztonsági szempontból mindenképp szereznék egyet, ha nem lenne, mert kegyetlen sokáig bírja egy adag elemmel, NAGYON figyelemfelkeltõ (fõleg villogva) és ha nem maradt más, szép lassan ennek a fényénél is haza lehet gurulni.
A brutális halogén fáklyák mellé kötelezõ darab, mert azok rettentõ hamar lemerülnek (szívtam már 1-2szer) és nem is mindig kell a fényerõ, inkább csak a 'helyzetjelzés'
Ezt a funkciót viszont jobban betölti, ha nem az utat próbálod világítani vele, hanem közel vízsintesre állítod be. Így sokkal messzebbrõl látni fognak és ha nincs másik lámpád, még te is jobban látsz majd a kivilágítatlan utcákon, mintha a látóteredbe esõ fénytócsától beszûkülne a pupillád (ha jól láttam már volt errõl vita itt).
Huhh, ennyit összesen nem írtam még a fórumba 8)
TROLL
#8626
Írta 2002. december 10. - 20:00
Mehetsz elõre, de vigyáz, mert hamar rád húzzák a kormányt, vagy rád nyitják az ajtót. És sokszor direkt, mert miért nem állsz sorba te köcsög - mondja. És csak azért vertem meg két seggfejet a múltkor, mert rám húzta a kormányt, és mikor nem tudott leszortani, kinyitotta az ajtót is. Én meg visszacsuktam, reflexbõl. Prsze már alig gurultam. Ez a két tinó meg anyázott, és agresszvbe ment át. Gondoltam, elsprintelek, de eszenbe jutott, hogy mást is lenyomnak 10 perc múlva. Inkább megkérdezetm mi a baj. Utána meg lehetett mentõt hni, és tele van velük a baleseti intézet. De azért a rendõrt nem vártam meg.
Csak az a baj, hogy nem tanultak a dologból, mert nem én ütöttem õket, el akartam magyarázni, hogy igenis minden bringás megelõzi a sort, mert ázunk, fázunk, de gyorsabbak vagyunk dugóban. És jöjjön bringával, és õ is gyorsabb lesz (és kinõ az agya). De csak ütni akartak. A 4. vagy 5. maflás-ksérletnél meguntam.
De ez két segg, és nem lett eszük. És csak azt látták - és látják most is - hogy szemét bringás. De ha lenyomnak, és én a zakózás miatt összetöröm magam, ki se száll, hogy mi van. Tehát nem sajnálom, csak, kárbaveszett energia.
Szóval, lehet elmenni a sor mellett, de nagyon figyelj. Hogy a KRESZ szerint szabályos-e, nem tudom, de nem is érdekel, mert úgyse várom ki a sort a szomgban.
Csak az a baj, hogy nem tanultak a dologból, mert nem én ütöttem õket, el akartam magyarázni, hogy igenis minden bringás megelõzi a sort, mert ázunk, fázunk, de gyorsabbak vagyunk dugóban. És jöjjön bringával, és õ is gyorsabb lesz (és kinõ az agya). De csak ütni akartak. A 4. vagy 5. maflás-ksérletnél meguntam.
De ez két segg, és nem lett eszük. És csak azt látták - és látják most is - hogy szemét bringás. De ha lenyomnak, és én a zakózás miatt összetöröm magam, ki se száll, hogy mi van. Tehát nem sajnálom, csak, kárbaveszett energia.
Szóval, lehet elmenni a sor mellett, de nagyon figyelj. Hogy a KRESZ szerint szabályos-e, nem tudom, de nem is érdekel, mert úgyse várom ki a sort a szomgban.
#8627
Írta 2002. december 10. - 19:54
szerintem nem mehetsz elore mivel te is egyfajta kozlekedesi jarmu vagy es egy savban egy jarmu!
DE eppen ezert a villamos megallo szigeteknel meg ok nem elozhetnek meg ezert szoktam ott kozepen nyomulni!
DE eppen ezert a villamos megallo szigeteknel meg ok nem elozhetnek meg ezert szoktam ott kozepen nyomulni!
#8628
Írta 2002. december 10. - 19:30
Trollember: COOL !
Ennél jobban nem is lehetett volna...mindenki fogja körülöttem a szemét, mert úgy megvilágosodtam!!!
A lényeg: B@sszák meg a sok segfej hülységüket.
A pirosnál álló kocsisornál elõremehetek a sor elejére????
Ennél jobban nem is lehetett volna...mindenki fogja körülöttem a szemét, mert úgy megvilágosodtam!!!
A lényeg: B@sszák meg a sok segfej hülységüket.
A pirosnál álló kocsisornál elõremehetek a sor elejére????
#8629
Írta 2002. december 09. - 21:00
Minek kell 35 cm-nél közelebb lenni az úthoz???
Lehet, hogy rosszul olvastam elõször, és most nem tudom kibogozni...de megmagyarázná valaki???
Köszönettel ! ;D ;D ;D
Nnna:
Hosszirányú függõleges felezõsík=képzeld azt, hogy egy nagyon éles és magas pengének nekibicajozol szembõl. ;D
Vagyis ha szembe állsz a bicajjal, akkor a függõleges "szimmetria"tengelyrõl van szó.
Mindegy. Amit ezzel mondani akartak az az, hogy középre pakold a lámpát/macskaszemet, de azért írták ilyen körmönfontan, mert a középent sokféleképp lehet értelmezni. Szerintem ezt az se értette, aki írta 8)
A 60-90 cm meg arra vonatkozik, hogy ilyen magasságban libegjen a pilács/visszaverõ egység. Gondolom azért, mert ha magasabban van, zavarja az édes autós kollegák pici szemecskéjét. A kis husik! :-*
Na jól megmondtam a tutit? :
#8630
Írta 2002. december 09. - 20:19
#8631
Írta 2002. december 09. - 18:51
Hát...végigolvastam.
Szerintem bõven átalakításra szorulna.
Amit én elavultnak tartok:
1. Csak sárga küllõprizma felel meg. Én fehéret használok, nem jobb, de jobban néz ki mint a sárga.
2. a lámpák egyszerre kell, hogy kapcsolhatók legyenek.
Ez is hülyeség, akkor csak dimanós lámpát használhatók...elvileg.
3. A küllõprizmák és fényvisszaverõk elhelyezése:
Nevetséges, hogy a küllõprizmánál 5cm játékot enged a KRESZ. ugyan nem mértem, de megmérem, hogy az enyém jól van-e felszerelve egyáltalán.
Azmit viszont 10edig nekifutásra sem tudtam értelmezni, az:
9. bekezdés: a -pontja:
a) Az (1) bekezdés...
- f) pontjában említett hátsó (piros színû) fényvisszaverõ
(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett elsõ (fehér)
fényvisszaverõt a kerékpár hosszirányú függõleges
felezõsíkjában úgy, hogy
-
- a lámpák az úttesttõl 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverõk az úttesttõl 0,60 méternél távolabb ne
legyenek.
Minek kell 35 cm-nél közelebb lenni az úthoz???
Lehet, hogy rosszul olvastam elõször, és most nem tudom kibogozni...de megmagyarázná valaki???
Köszönettel ! ;D ;D ;D
Szerintem bõven átalakításra szorulna.
Amit én elavultnak tartok:
1. Csak sárga küllõprizma felel meg. Én fehéret használok, nem jobb, de jobban néz ki mint a sárga.
2. a lámpák egyszerre kell, hogy kapcsolhatók legyenek.
Ez is hülyeség, akkor csak dimanós lámpát használhatók...elvileg.
3. A küllõprizmák és fényvisszaverõk elhelyezése:
Nevetséges, hogy a küllõprizmánál 5cm játékot enged a KRESZ. ugyan nem mértem, de megmérem, hogy az enyém jól van-e felszerelve egyáltalán.
Azmit viszont 10edig nekifutásra sem tudtam értelmezni, az:
9. bekezdés: a -pontja:
a) Az (1) bekezdés...
- f) pontjában említett hátsó (piros színû) fényvisszaverõ
(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett elsõ (fehér)
fényvisszaverõt a kerékpár hosszirányú függõleges
felezõsíkjában úgy, hogy
-
- a lámpák az úttesttõl 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverõk az úttesttõl 0,60 méternél távolabb ne
legyenek.
Minek kell 35 cm-nél közelebb lenni az úthoz???
Lehet, hogy rosszul olvastam elõször, és most nem tudom kibogozni...de megmagyarázná valaki???
Köszönettel ! ;D ;D ;D
#8632
Írta 2002. december 09. - 13:59
Kicsit büdös lehet az a metán hibrid akksi!
Helyesen: Metál hidrid akkumulátor, ez már nem annyira! ;D ;D ;D
A Ni-Mn hidrid akkuk is jók erre a célra, csak hát az ára...
Bocsi!
Helyesen: Metál hidrid akkumulátor, ez már nem annyira! ;D ;D ;D
A Ni-Mn hidrid akkuk is jók erre a célra, csak hát az ára...
Bocsi!
#8633
Írta 2002. december 09. - 11:32
vehetnek konyebb akksit is de nem volt ra szuksegem mert a cadmiumos meg metan hidrid akksik sem sokkal konyebbek!
pl batyam vett akksit olyan nehez, mint ez csak ketszer nagyobb kapacitas 70eft! bar o barlangaszik is meg fenycsoves is log rajat idonkent. csodak azert nincsenek!
bocsesz modositottam. koszi gabi!
pl batyam vett akksit olyan nehez, mint ez csak ketszer nagyobb kapacitas 70eft! bar o barlangaszik is meg fenycsoves is log rajat idonkent. csodak azert nincsenek!
bocsesz modositottam. koszi gabi!
#8634
Írta 2002. december 09. - 08:39
vegul is ahogy nezzuk..
egy melegebb nyari napon is huzunk magunk utan ennyi vizet sulyban ..annak ellenere sok szerintem az a ~ 2kg ..baaar..olcsobban kijossz sokkal mint egy normalis gyari hasonlo szerkezet...
egy melegebb nyari napon is huzunk magunk utan ennyi vizet sulyban ..annak ellenere sok szerintem az a ~ 2kg ..baaar..olcsobban kijossz sokkal mint egy normalis gyari hasonlo szerkezet...
#8635
Írta 2002. december 08. - 11:14
legutoljara fel volt szigetelozve! de ezentul majd tepozaras lesz!
a sulya ~2kg van rajta kapcsoloka es ott tudom inditani az allatasagot! hatizsakban nem olyan nehez! meg sem kottyan de a 46-max a savos volgyben ejszaka az mar igen, eleg sokkolo amikor ugrasz be az ivre a tobbiek meg a petzl fejlampaval szerencsetlenkednek!
a batyammal tervezzuk a femhalongen lampat 12 20w (ennek a fenye, mint egy 85w-os halogen)! hehe
hegesztes indul
az akksi 12 7ah
a rendorok elol bamikor meg lehet lepni
nagy vagyok benne!
a sulya ~2kg van rajta kapcsoloka es ott tudom inditani az allatasagot! hatizsakban nem olyan nehez! meg sem kottyan de a 46-max a savos volgyben ejszaka az mar igen, eleg sokkolo amikor ugrasz be az ivre a tobbiek meg a petzl fejlampaval szerencsetlenkednek!
a batyammal tervezzuk a femhalongen lampat 12 20w (ennek a fenye, mint egy 85w-os halogen)! hehe
hegesztes indul
az akksi 12 7ah
a rendorok elol bamikor meg lehet lepni
nagy vagyok benne!
#8636
Írta 2002. december 08. - 09:56
Bombi!
Szerintem te elnézted ezt az akkut!
12V Zselés akuu, max 1,2 AH-s és a sûlya sem egetverõ.
Nekem is van kettõ, de valahogy nem akaródzik használni.
IOR!
Azért, mert ehhez kb 1 m távolságról hesesztõszemüveg kellene, viszont az általában nincs náluk!
Hogy teszed fel a sisakra?
Szerintem te elnézted ezt az akkut!
12V Zselés akuu, max 1,2 AH-s és a sûlya sem egetverõ.
Nekem is van kettõ, de valahogy nem akaródzik használni.
IOR!
Azért, mert ehhez kb 1 m távolságról hesesztõszemüveg kellene, viszont az általában nincs náluk!
Hogy teszed fel a sisakra?
#8637
Írta 2002. december 08. - 05:59
Én már léptem + a kékek elõl éjjel fél egykor no light-kereshettek mer levágtam az utat 1-2 lépcsõnél 8) ;D
#8638
Írta 2002. december 08. - 05:48
az akku taviranyitassal mukodik ..? ,
Autoval viszik utannad , vagy kepes vagy ra es birkozol vele..
egyedi az tuti
Autoval viszik utannad , vagy kepes vagy ra es birkozol vele..
egyedi az tuti
#8639
Írta 2002. december 08. - 02:59
na itt van az en megoldasom! 12v 20w 36fok nyilas!
http://fotok.freeweb...a/fejlampa1.jpg
http://fotok.freeweb...a/fejlampa2.jpg
http://fotok.freeweb...a/fejlampa3.jpg
ocson jo! csak a haverok mindig csukott szemmel beszelgetnek velem!
tudnam miert?????!!!
http://fotok.freeweb...a/fejlampa1.jpg
http://fotok.freeweb...a/fejlampa2.jpg
http://fotok.freeweb...a/fejlampa3.jpg
ocson jo! csak a haverok mindig csukott szemmel beszelgetnek velem!
tudnam miert?????!!!
#8640
Írta 2002. december 08. - 01:03
Szerintetek a régi dinamós lámpák megfeleltek a 150 m-rõ láthatóságnak? Mert a LED-es pilácsok (Nem a gagyik és lemerült elemesek) valóban láthatók 150m rõl.
ha mindezeket felrakom a gépre, két dolgot biztosan elérek:
1. kiröhögnek
2. bohócbicikli lez a gépembõl.
Már cvsak a bólogató kutyus és a szõrme kormány hiányzik ;D ;D ;D
ha mindezeket felrakom a gépre, két dolgot biztosan elérek:
1. kiröhögnek
2. bohócbicikli lez a gépembõl.
Már cvsak a bólogató kutyus és a szõrme kormány hiányzik ;D ;D ;D

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






