Valahogy jobb választásnak éreztem az USB-s villogókhoz képest. Amellett hogy sokkal drágábbak, azokra sokkal rövidebb üzemidőket írnak, én nem akarok ezen izgulni állandóan, hogy fel legyen töltve. Ezekkel az AA aksikkal 4 hétig bírja a lámpa. (napi 1 óra villogás)
A Li-ion akkuknál én is észrevettem ezt a jelenséget. Már csak a hidegtől a felére esik a kapacitása, de már fagypont körül !
Nyáron melegben az USB-s tölthető lámpák is egészen használhatók, de csak az az igazán korlátok nélküli, amelyikre menet közben is rá lehet dugni egy powerbankot, mert arról korlátlanul hosszú ideg használható. Csak a powerbak kapacitása lehet a korlát.
Már volt aki szóvá tette, "..de hova tegyem a powerbankot?"
A kis powercsomag könnyen elfér a kormánycső és a váz találkozásánál felcsatolt kicsi zsebszerű váztáskában.
Annyi szerintem senkit nem szabad, hogy zavarjon, mert hasonló mint a bowdenek a biciklin. Egy szükséges kellék a hosszabb világítási idő érdekében. Sokan talán még nem jöttek rá erre a lehetőségre, pedig tényleg praktikus.
Edited by Balu1, 2017. January 12. - 12:22.