Láttam azt a lámpát. Már évek óta lehet kapni ehhez hasonló vetítésűt és egészen jók. Ki lehet ott próbálni, be lehet kapcsolni a burkolaton lévő fólián keresztül a kapcsolóval. Egyébként ezek a fajták egészen jó fény elosztásúak. A teljesítménye és ezzel a fényereje nem egy hú de nagy. Összesen max 1 Wattos ha jól tudom de az utat egészen használhatóan megvilágítja előtted, ha nem az erdőben akarsz száguldani vele. Van távoli, arányaiban használhatóan "erős" fénye és van közelebbre világító gyengébb fénycsóva része is a fénynek. Van még egy harmadik zónája is, az ami közvetlenül a ledből éppen a kerék elé világít, de az csak éppen egészen gyenge szórt fényt ad, de azért szerintem jól használható, mert az egyes távokra kitalált zónák arányaiban jól megoszlanak egymáshoz képest. Ezekkel lehet látni menet közben, de ne egy reflektorra gondolj!
Amit múlt éveben lehetett kapni hasonlót épp ilyen vetítési képpel, annak nagyobb volt a tükre kicsivel, jobban tetszett a fény eloszlása de ez is jól világít, ahogy a boltban próbáltam a menyezeten a boltot megvilágító fénycsövek fénye mellett.
Szerintem próbáld ki a boltban (kibontás nélkül). Sík felületre vetítve egymás alatt látsz kettő zónát, amiből a felső erősebb és az alatta lévő gyengébb, az az úton a közelebbi zóna.
Ezek a távoli és a középső zónát világítják meg távolságban.
Ami a kerék elé világít, azt ott a nagy fényű megvilágítás mellett csak közelre világítva láthatod alig derengő szórt fénynek legalul. úton teljes sötétben azért kicsivel többnek látszik közvetlen előtted.
A másik amire érdemes még gondolni, hogy a Lítium-ion akkuk nem nagyon szeretik a hideget. Már attól is lemerül, ha kicsit a "0" fok környékén van a hőmérséklet. Múlt télen vittem magammal külön lítium ion akku pakkot ami 10Ah-s volt és azt kapcsoltam rá a kicsi lámpára már induláskor. Aztán talán 8 km után ránéztem a kijelzőre és 68% körüli töltöttséget mutatott a kijelzője. Aztán figyeltem tovább. hogy merül-e tovább, és hamarosan már csak 50% környékén mutatta a töltöttséget. Akkor megijedtem, hogy valami zárlat lehet, hogy ennyire eszi az akku töltését. Tudtam, hogy a hideg sokat csökkent a kapacitáson, hogy azt nem mertem volna gondolni, hogy ennyit.
Akkor gyorsan szétkaptam a csatlakozásokat, hogy valami jókora zárlat lehet ott ami ennyire meríti az akkut. Végig tapogattam minden, hol melegszik de teljesen hideg fagyos volt az érintése minden ponton.
Aztán hideg fejjel átgondolva rájöttem, hogy csak a hidegtől csökkent le az akku kapacitása.
Nyáron nincs is gond vele.
Ezt mindig rajta hagyon a bicajon, mert a távoli fénye jobb mint a britál erős lámpámnak (igaz, annak már gyengülnek a ledjei, de azokat már 12 éve használom és volt amikor túlmelegedett) .
Szóval ami miatt nem merem teljes bátorsággal ajánlani ezt a lámpát, az az akku kapacitás csökkenése fagypont környékén és az alatt.
Télire inkább valami legalább AA-s elemeset vegyél, olyant amibe tartós elem tehető.