Ugyanaz a baj az Ixon Space-el, meg az Ixon IQ Speed/Premiummal is, mint a modern autók lámpáival (xenon, led): A vetítési terület alatt gyönyörű fénye van (esküszöm, jobban látok vele, mint az autóm fényével), felette viszont pontosan nulla dolgot látni. Ez városban kitűnő, de ha letérek az útról akár egy erdőbe, akkor nem látom, lefejelek-e valamit. Fejlámpa egyelőre felejtős, amióta sisakot használok, nem tudom, hogy hogy kéne felrakni, szóval marad a távfény. Ez a Convoy arra úgy nézem, nagyszerű lesz.
Ixon IQ Speed/Premium vetítési képe:
bumm.de/assets/theme/images/products/lux_080.jpg
És ha már itt tartunk, kb hozza azt a fényerőt a Convoy, amit az autóm távfénye két sor leddel O_O Szóval tegyék a kirakatba a hangzatos lézer távfényüket! Vegyenek inkább egy XP-L HI-t, rakjanak köré valami szűk optikát, aztán ne, megvan a 600m-re elvetítő fény B) Vagy legyen oldalanként két led, hogy biztosra menjenek :D Azok után főleg, hogy meg néztem egy-két videót a lézer lámpáról, és hát egy kissé erősebb fénypontocska ott árválkodott a távfény közepén, hogy az lenne a lézer.
Az IXON Space meg azért durva, mert alig marad el az egy oldali tompítottam fényerejétől :blink: Ezt mondjuk már említettem korábbi hozzászólásban :D
Convoy S2+-t próbáltam a kormányon, de nem volt az igazi, főleg, hogy nehezen lehetett beállítani a szöget, hogy hova világítson. Mondjuk nem vittem túlzásba a rögzítést, tépőzáras szíjat használtam. A C8+-t miképp rögzíted?
Tépőzárakkal könnyebben rögzíthető valami fejlámpa, mint a Skilhunt H03, és elforgatni is könnyebb, hogy hova vetítsen. A H03 jobban tetszik, mert homogénebb a fénye a tir lencse miatt, meg a fényes-árnyékos határ sem olyan éles. És villogó módba sem könnyű véletlenül átváltani, nem úgy mint a S2-n (ami nem biscotti firmware-es). A két lámpa egymás mellett a kormányon:
A sisakra is egész könnyű feltenni, meg ha már fent van, akkor könnyebb elforgatni, hogy milyen magasra világítson. Csak este erdei tekerésnél használom így, kiegészítő fénynek a kormányon lévő lámpa mellé. Lehetne könnyebb is, mert azért érezni, hogy a sisakon van, de közepre tehető, ha van épp olyan rács a sisakon, s akkor nem húz oldalra. 95 gramm egy normálisabb 18650-es akkuval, de rövidebb házzal használható 18350-es akkuval, s úgy csak 60 gramm. Persze kevesebb ideig bírja, de kit érdekel, ha ki lehet cserélni: candlepowerforums.com/vb/showthread.php?426944-Skilhunt-H03-short-battery-tube-lighweight-mod
Jobban kedvelem ezt a fejlámpás kialakítást, hogy oldalt van a led és a kapcsoló is, könnyebb kezelni. Nem mondom, hogy a bestest lámpa a H03, mert most télen volt az, hogy egyszerűen kialudt. Elgyengült az egyik forrasztás, de a lencse aljából is letört egy kis darab. Furcsálltam is már egy ideje, hogy miért zörög benne az akku, mikor benyomtam mellé egy kis belső darabot...
Edited by blash, 2019. February 14. - 16:10.