A dinamó nem kötelezõ, viszont azt írja a hatályos rendelet, hogy az elsõ és hátsó lámpának együtt kapcsolhatónak kell lennie.
Ez igaz. Egyelõre még az enyém is úgy kapcsolható együtt, hogy egyik kapcsolóra ráteszem a bal kezem a másikra a jobbat és akkor három kettõ egy.. katt. Mivel ezt lehet, hogy nem díjazná ezért mindjárt átkötöm egyetlen kapcsolóra amivel egyik fény bekapcsolásakor mindkettõ mûködik.
Akinek elöl is külön kapcsolható lámpa van és hátul is, az vékony vezetékkel rákötheti az elsõ elemre a kapcsoló után a hátsót.
Így hátul mindig be lehet kapcsolva, csak együtt mûködik úgyis. Igaz, nem azonos az elemek száma de kis trükkel (ellenálláson keresztül) megoldható.
Ha meg épp "pénzbeszedõsdit akar játszani", akkor kilép eléd, épp csak meg tudsz állni, hogy el ne üsd: ..akkor a fékek mûködnek, és sorba veszi a többit is. Csengõ megvan, elöl-hátul színhelyes lámpa, megvan és nem villog. Hátsó prizma, megvan. Borostyánsárga kerék prizma, megvan... ..háháá de két centivel közelebb van a felnihez mint a jogszabály azt engedi, ez bizony pénzbe kerül.
Vagy inkább ne adjak tippeket hátha olvassák
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..