Egész hallgatható ez a zene
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
yasec.hu
Started by
FP
, 2002. June 12. 23:30
#141
Posted 2010. April 01. - 13:29
Elvileg szombaton, ha jó idõ lesz megyünk karikázni.
Egész hallgatható ez a zene
Egész hallgatható ez a zene
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#142
Posted 2010. March 31. - 23:24
Nohát!
Yasec, Neubatent hallgatsz?!
"Silence is Sexy"?
Vagy inkább "Kollaps"?
Yasec, Neubatent hallgatsz?!
"Silence is Sexy"?
Vagy inkább "Kollaps"?
"In idem flumen bis non descendimus"
#143
Posted 2010. March 31. - 23:03
Köszi!
Holnapra összeszedem magam, azt linkelek meg írok meg mittudomén!
Addig is zenét a népnek!
)))
(ezek is már nagyon régóta léteznek, de sokan nem ismerik)
YouTube - Einstürzende Neubauten
Holnapra összeszedem magam, azt linkelek meg írok meg mittudomén!
Addig is zenét a népnek!
(ezek is már nagyon régóta léteznek, de sokan nem ismerik)
YouTube - Einstürzende Neubauten
#144
Posted 2010. March 30. - 12:34
Rajta vagyok az ügyön...
szerk.:
Most már mûködik a cikkekhez a hozzászólás (persze, csak regisztrált tagoknak) - pár hétig orosz és török spammerek bombázták az oldalt, de mostanra kizavartam õket (kopp-kopp-kopp...)
szerk.:
Most már mûködik a cikkekhez a hozzászólás (persze, csak regisztrált tagoknak) - pár hétig orosz és török spammerek bombázták az oldalt, de mostanra kizavartam õket (kopp-kopp-kopp...)
"In idem flumen bis non descendimus"
#145
Posted 2010. March 30. - 10:22
#146
Posted 2010. March 30. - 09:59
Szerintem a fõlapon korábban szerepelt cikkre gondolt, ott nem lehet kommentelni.
Egész pontosan semelyik cikket sem tudjuk kommentelni, gondolom ez jelenleg "by design".
Egész pontosan semelyik cikket sem tudjuk kommentelni, gondolom ez jelenleg "by design".
#147
Posted 2010. March 30. - 08:54
Más: Tech témához hogy lehet hozzászólni?
Mert ott az a cikk az acélvázak rozsdásodásáról, meg azt is látom hogy nulla hozzászólás.
Linkeld be a fent említett topicot, és ha zárva van, megnyitjuk, hogy hozzá tudj szólni!
#148
Posted 2010. March 30. - 00:17
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#149
Posted 2010. March 29. - 23:21
Még valami:
Képet csak külsõ link formájában lehet ide felrakni?
Saját géprõl nem lehetséges?
Köszííí!
Ezt meg ajándék, minden sokáig dolgozó emberkének!
YouTube - Waxolutionists ft. Manuva Nachtschattengewaechs
Képet csak külsõ link formájában lehet ide felrakni?
Saját géprõl nem lehetséges?
Köszííí!
Ezt meg ajándék, minden sokáig dolgozó emberkének!
YouTube - Waxolutionists ft. Manuva Nachtschattengewaechs
#150
Posted 2010. March 29. - 23:18
Köszi!
Kb. 15 éve ugyanúgy nézek ki, azaz nem híztam el, de sztem eléggé gyenge lehetek, úgyhogy ha erõltetném se mennék valami félelmetes tempóban...
De türelem, szezon végére összeszedem magam!
))
Más: Tech témához hogy lehet hozzászólni?
Mert ott az a cikk az acélvázak rozsdásodásáról, meg azt is látom hogy nulla hozzászólás.
Én hozzá szeretnék, de ha nem lehet nekem az se baj, csak kérném az Urakat (Bikemag), hogy amit az Atom fotózott az EHBE-n, azt valahogy építse be, mert erre a korróziós problémára már vagy 1 éve kitaláltam valamit a hegesztett vázakhoz, amitõl nem rohad szét a nyeregcsõ, és nem is áztatjuk szét vele a középcsapágyat!
Ott van, készen van már vagy 1 éve!
Attól mert nincsen nagy hangom, még nem alszom!
Kb. 15 éve ugyanúgy nézek ki, azaz nem híztam el, de sztem eléggé gyenge lehetek, úgyhogy ha erõltetném se mennék valami félelmetes tempóban...
De türelem, szezon végére összeszedem magam!
Más: Tech témához hogy lehet hozzászólni?
Mert ott az a cikk az acélvázak rozsdásodásáról, meg azt is látom hogy nulla hozzászólás.
Én hozzá szeretnék, de ha nem lehet nekem az se baj, csak kérném az Urakat (Bikemag), hogy amit az Atom fotózott az EHBE-n, azt valahogy építse be, mert erre a korróziós problémára már vagy 1 éve kitaláltam valamit a hegesztett vázakhoz, amitõl nem rohad szét a nyeregcsõ, és nem is áztatjuk szét vele a középcsapágyat!
Ott van, készen van már vagy 1 éve!
Attól mert nincsen nagy hangom, még nem alszom!
#151
Posted 2010. March 27. - 10:44
Koca országútisként csatlakozhatok, bár szigorúan baráti tempóban
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#152
Posted 2010. March 27. - 10:00
Egyébként egy karbonszálas trindem építésén törjük a fejünket. Talán sikerülni fog, viszont elengedhetetlen néhány fém alkatrész, amit nem tudunk legyártani.
Mik készülnek itt helyben...
Hajrá!
Én most gyártom le életem elsõ tandemjét! Egyszerûen aluból lesz, ebbõl adja ki a legjobban.Majd errõl is dobok képeket, de elõbb a 2009-es kiállításon szerepelt országútiról dobok fel képeket, ami ennyi idõ után végre le lett festve!
(Nézzétek el ez az enyém, más dolgok fontosabbak voltak mint ez!)
Most már csak az a baj, hogy akivel országútizni akartam, egy nagyon jó barátom, pont most eléggé beteg lett...
#153
Posted 2010. March 27. - 09:54
belt drive nem készül véletlenül?
Hali!
Ha úgy vesszük már készült, mert az összes karbon támvillás gép a papucsnál szerelhetõ, meg a legújabb acél országúti is ilyen, hogy ha épp lusta dög vagyok és nem akarok a lánctisztítással a vázon szarakodni, akkor cserélem a láncot egy másik végtelenített (feltehetõen tiszta...) darabra!
De ennek még van más részlete is: Könnyen nyitható elsõ és hátsó váltó, lehetõleg szerszám nélkül. (bár a támvilla nyitásához is kell egy 4.
-es inbusz, akkor legalább ne kelljen más...)
Van egy régi Dura-Ace hátsó váltóm, de az még olyan régi, hogy a paralelogramm nincsen rajta befordítva. Na az ilyen! Majd arról koppintok!
Volt múltkor egy Sram Red ketrec nélkül, az jó bázis lett volna, de frankón lecsúsztam róla...
Na mind1, hosszú az élet!
Amúgy full belt-drive is lenne majd, egy városi 2-sebességes gép formájában.
Egy nagyon régi barátomnak szeretnék ilyet, meg jómagamnak.
Üdv!
#154
Posted 2010. March 05. - 02:47
A "Ketten egy bringán - tandemekrõl mindent" topikból megtudhatod.
Egyébként egy karbonszálas trindem építésén törjük a fejünket. Talán sikerülni fog, viszont elengedhetetlen néhány fém alkatrész, amit nem tudunk legyártani.
Egyébként egy karbonszálas trindem építésén törjük a fejünket. Talán sikerülni fog, viszont elengedhetetlen néhány fém alkatrész, amit nem tudunk legyártani.
#155
Posted 2010. March 02. - 22:31
Javaslom, hogy emailt ne írj Yasecnak, mert ritkán nézi meg plusz sok tucat levelet kap(hat) naponta, meg valljuk meg nem foglalkozik minden emaillal (idõhiány). A telefon biztosabb.
Én is emailt írtam neki, de 2szer is, aztán inkább felhívtam. Az oldalon nem az õ telszáma van megadva. De itt a fórumon olvashatod az õ számát is.
Mik a terveid a vázdarabokkal amúgy? Valami ékszer mütyûrkészítés? Vagy javítás?
Én is emailt írtam neki, de 2szer is, aztán inkább felhívtam. Az oldalon nem az õ telszáma van megadva. De itt a fórumon olvashatod az õ számát is.
Mik a terveid a vázdarabokkal amúgy? Valami ékszer mütyûrkészítés? Vagy javítás?
#156
Posted 2010. March 02. - 17:41
paragon machine workstõl lehet mindenféle vázalkatrészt rendelni, de nagyon drágák
megvég van pár de ott nincs "ekkora" választék de nem jutnak most eszembe
megvég van pár de ott nincs "ekkora" választék de nem jutnak most eszembe
#157
Posted 2010. March 02. - 17:04
Igazad van. :-)
Leginkább arra lennék amúgy kíváncsi, hogy van e másik beszerzési lehetõség itt az országban?
Amúgy a napokban majd felhívom. Látom fent van a honlapján minden elérhetõség.
(részemrõl amúgy jelen pillanatban egyszerûbb írni egy e-mailt, vagy hsz-t mint telefonálni)
Leginkább arra lennék amúgy kíváncsi, hogy van e másik beszerzési lehetõség itt az országban?
Amúgy a napokban majd felhívom. Látom fent van a honlapján minden elérhetõség.
(részemrõl amúgy jelen pillanatban egyszerûbb írni egy e-mailt, vagy hsz-t mint telefonálni)
#158
Posted 2010. March 02. - 16:59
scarbantia miért nem hívod fel? Egyszerûbb mint itt várakozni a válaszokra. Látom még soproni is vagy így már végképp nem értelek.
#159
Posted 2010. March 02. - 16:52
Nem tudjátok véletlen, hogy yasecnál lehet e kapni külön vázalkatrészeket?
Hajtómû csapágyház, homlokcsõ és villavég kellene.
Ha jól tudom akkor õ olasz vázalkatrészeket vesz, nem tudom hogy hajlandó e csak darabokat továbbadni...
Nem tudom mennyire gyakran néz be erre, ha nem nagyon, akkor esetleg majd telefonon megérdeklõdöm.
Ha valakinek volt már hasonló dolga, akkor megoszthatná esetleg. (más megoldás is érdekel, nem ragaszkodok a yasechoz, de õszintén szólva fogalmam sincs merre juthatnék ilyen darabokhoz.)
Hajtómû csapágyház, homlokcsõ és villavég kellene.
Ha jól tudom akkor õ olasz vázalkatrészeket vesz, nem tudom hogy hajlandó e csak darabokat továbbadni...
Nem tudom mennyire gyakran néz be erre, ha nem nagyon, akkor esetleg majd telefonon megérdeklõdöm.
Ha valakinek volt már hasonló dolga, akkor megoszthatná esetleg. (más megoldás is érdekel, nem ragaszkodok a yasechoz, de õszintén szólva fogalmam sincs merre juthatnék ilyen darabokhoz.)
#160
Posted 2009. December 18. - 23:27
belt drive nem készül véletlenül?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.

Sign In
Create Account

Back to top






