Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BKV-ellenõrök, rendõrök, erdészek - társadalmi problémák
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 04:21
#1361
Írta 2003. július 29. - 19:45
Moondjuk éjjel 12-kor akkor elég kevesen vannak a hegyen.
5000 évvel ezelõtt pedig még nagy medvék cammogtak itt akkor most joggal gondolhatnák, hogy: "mi voltunk itt elõbb".
Viccet félre téve...
Amikor az elsõ autó megjelent mindenki mondhatta volna hogy mi voltunk itt elõbb de egy idõ után megszokták, sõt részüké vált.
Lehet hogy 2078-ban az lesz a turisták hétvégi progamja hogy elmennek a KFKI-hez v. a K-polnához és nézegetik milyen szépeket ugranak a gyerekek.
5000 évvel ezelõtt pedig még nagy medvék cammogtak itt akkor most joggal gondolhatnák, hogy: "mi voltunk itt elõbb".
Viccet félre téve...
Amikor az elsõ autó megjelent mindenki mondhatta volna hogy mi voltunk itt elõbb de egy idõ után megszokták, sõt részüké vált.
Lehet hogy 2078-ban az lesz a turisták hétvégi progamja hogy elmennek a KFKI-hez v. a K-polnához és nézegetik milyen szépeket ugranak a gyerekek.
#1362
Írta 2003. július 29. - 19:15
Azzal kezdeném, hogy elsõsorban természetesen magunk mellett állok, de azért abba gondoljatok bele, hogy:
1. Az erdõ: Az úgy kezdõdött még nagyon régen, amikor bicikli csak 23 darab volt az országban, hogy a Normafánál, stb.. kijelölték a turistaútvonalakat, amiket évtizedeken keresztül ennek megfelelõen békésen arra is használtak a gyalogosok, amire való.
Erre egyszercsak jöttünk MI, '96-'98 tájékán és elkezdtünk vadul zúzni.
Namost aki kirándul, annak joggal van teljesen tele a töke nem azzal, hogy 1-2-szer félre kell ugrálni!!!, hanem 10szer, nekem is tele lenne a tököm. Ráadásul aki pihen annak nincsenek a reflexei arra feszítve, hogy idõben el tudjon mindig ugrani és ezt nem is lehet elvárni.
És ha azt vesszük õk voltak ott elõbb, fordítva mi is így gondolnánk az tuti.
Megoldás: olyankor kell menni, amikor a legkeveseben vannak, mert mi csak nagy szerencsénkre csak el vagyunk tûrve ott.
Bringaúton teljesen más a helyzet, de:
2. A bringaút: Nézzük pl a Bem rakpartot. Szerintetek az bringaút, ahol fogták a járdát, ami már 128,5 éve csak járda volt, ráhúztak egy sárga csíkot azt kész?
A sárga csík is megkopott, ráadásul semmilyen jól észrevehetõ módon nem jelölik, hogy az bringaút is + egy frekventált parlament-Duna-nézegetõ sétány.
Szerintem itt aztán abszolut nem várhatjuk el , pláne a turistáktól, hogy tudják mi a pálya.
Erre nem jó reakció az agresszió, mert az egészbõl csak ennyi marad.
És mégegy fontos: a közlekedésben mindenféle szempontból a gyalogos van védve elsõsorban, mert õ a legvédtelenebb, leglassabb és õ volt elõször!!!
Szerintem ez így van rendjén.
Kivétel autópálya, vonatsín vagy bringaút
Úgyhogy türelem
1. Az erdõ: Az úgy kezdõdött még nagyon régen, amikor bicikli csak 23 darab volt az országban, hogy a Normafánál, stb.. kijelölték a turistaútvonalakat, amiket évtizedeken keresztül ennek megfelelõen békésen arra is használtak a gyalogosok, amire való.
Erre egyszercsak jöttünk MI, '96-'98 tájékán és elkezdtünk vadul zúzni.
Namost aki kirándul, annak joggal van teljesen tele a töke nem azzal, hogy 1-2-szer félre kell ugrálni!!!, hanem 10szer, nekem is tele lenne a tököm. Ráadásul aki pihen annak nincsenek a reflexei arra feszítve, hogy idõben el tudjon mindig ugrani és ezt nem is lehet elvárni.
És ha azt vesszük õk voltak ott elõbb, fordítva mi is így gondolnánk az tuti.
Megoldás: olyankor kell menni, amikor a legkeveseben vannak, mert mi csak nagy szerencsénkre csak el vagyunk tûrve ott.
Bringaúton teljesen más a helyzet, de:
2. A bringaút: Nézzük pl a Bem rakpartot. Szerintetek az bringaút, ahol fogták a járdát, ami már 128,5 éve csak járda volt, ráhúztak egy sárga csíkot azt kész?
A sárga csík is megkopott, ráadásul semmilyen jól észrevehetõ módon nem jelölik, hogy az bringaút is + egy frekventált parlament-Duna-nézegetõ sétány.
Szerintem itt aztán abszolut nem várhatjuk el , pláne a turistáktól, hogy tudják mi a pálya.
Erre nem jó reakció az agresszió, mert az egészbõl csak ennyi marad.
És mégegy fontos: a közlekedésben mindenféle szempontból a gyalogos van védve elsõsorban, mert õ a legvédtelenebb, leglassabb és õ volt elõször!!!
Szerintem ez így van rendjén.
Kivétel autópálya, vonatsín vagy bringaút
Úgyhogy türelem
#1363
Írta 2003. július 29. - 18:13
OFF
De ez szebb:)tokre szeretem az ilyen roviditeseket.. mostanaban a tobbiek megszolalnak, mar nem tudom hova kapjam a fejem.. szoveguk felet ne mis ertem:P pl gyere c6-re felszolitas by ksivajda...
aztan 5 perc fejtores utan rajottem ;D ;D ;D
ON
De ez szebb:)tokre szeretem az ilyen roviditeseket.. mostanaban a tobbiek megszolalnak, mar nem tudom hova kapjam a fejem.. szoveguk felet ne mis ertem:P pl gyere c6-re felszolitas by ksivajda...
aztan 5 perc fejtores utan rajottem ;D ;D ;D
ON
#1364
vendég__*
Írta 2003. július 29. - 18:09
#1365
Írta 2003. július 29. - 18:06
#1366
Írta 2003. július 29. - 18:02
#1367
vendég__*
Írta 2003. július 29. - 17:57
#1368
Írta 2003. július 29. - 15:50
Jajj:) ez jo volt. amugy lenne egy olyan kerdesem, h a jonos hegy es a HHH beletartozik ebbe a termeszetvedelmi teruletbe? vagy barmelyikbe? tehat kell engedely, h ott kerekparozzunk? egyszer el kene jatszani h mindeki odamegy az illetekeshez es ker engedelyt... naponta 100 bicos... jajj.
#1369
Írta 2003. július 29. - 15:37
Kerékpáros turizmus
Magyarországon kerékpárral kirándulni, sportolni különleges élvezet. A táj festõi és változatos, az ország természeti szépségekben, mûemlékekben, népi építészeti értékekben gazdag.
http://www.hungaryto...mages.php?id=88
Mindenki találhat kedvére való túrát. Kerékpározhatunk hegyen-völgyön, sík vidéken, tavak és folyók partján, illetve az árvízvédelmi töltéseken. Felkereshetjük az ország legszebb épített mûemlékeit, múzeumait, történelmi emlékhelyeit, vallási kegyhelyeit, gyógyfürdõit, borvidékeit, de Nemzeti Parkok sorát látogathatjuk meg, barangolhatunk erdõn, mezõn, szikes vagy homokos pusztán, ahol az üdítõ levegõt szinte a bõrünkön át szívhatjuk magunkba, és közvetlen közelbõl csodálhatjuk meg ezek növény- és állatvilágát.
A természetes vizek, a Duna, a Tisza és a Balaton partja menti kerékpártúrák sok-sok szépséget nyújtanak. Csodás felüdülést nyújt az is, ha egy természetes gyógyvizû fürdõhelyen lazíthatjuk ki jól sikerült kerékpártúránk kellemes fáradalmait, vagy utána betérünk egy borospincébe, ahol kellemes vacsora mellett jókat beszélgethetünk, együtt örülhetünk túratársainkkal, vendéglátóinkkal.
Néhány jó tanács
A célig való eljutásig sok mindenre kell figyelni, hogy a kerékpártúrát kellemes élményként élhessük meg.
A közlekedésrõl
Magyarországon a kerékpáron való közlekedés nagy figyelmet, gyakorlatot és kellõ türelmet igényel. Kevés a kiépített kerékpárút, tehát fõként közutakon lehet kerékpározni, ahol az autók sokszor gyorsabban haladnak a megengedettnél, vezetõik gyakran türelmetlenek. Néhol az utak sem tartoznak a kiváló kategóriába, általában keskenyek, burkolatuk minõsége is változó. A nyugodt mellékútszakaszon való biciklizés után a nagyobb városok környékén megnövekedõ forgalom is okozhat kellemetlen helyzeteket. A budapesti átvezetõ szakaszon fokozott figyelemmel kell közlekedni. Különös körültekintést igényel a kerékpárútról való le- és felhajtás is, mert figyelmetlenség esetén a forgalomba be- illetve kiállás balesetveszélyes.
A kerékpáros közlekedési szabályokról (KRESZ) annyit feltétlenül érdemes tudni, hogy a jelzõtáblák és a jelzõlámpák jelzéseit a kerékpárosoknak is be kell tartaniuk. A másik aranyszabály: hogy a járdán kijelölt kerékpárutakon nem kötelezõ a haladás, de ha valaki ott kerékpározik, a gyalogosokra való tekintettel megfelelõen kis sebesség és a csengõ használata javallott. Az úttesten pedig a határozott vezetési stílus a legmegfelelõbb.
A távolabbi túrák kiindulópontját célszerû vonattal megközelíteni. A MÁV legtöbb szerelvényén szállítható kerékpár a peronon vagy a kerékpárszállító vagonban. Ezt a menetrendben megfelelõ piktogram jelöli. A tarifa mindkét esetben egy darab kerékpárjegy, és a teljes felelõsséget a tulajdonos viseli. Feladható a kerékpár poggyászként is. Az átkelõhajókon és kompokon általában szállítható kerékpár.
A túrák változó terep- és útviszonyok között vezetnek. A különbözõ terepekre más-más kerékpár használata ajánlott. Sík terepen a legegyszer(bb kerékpár is megteszi, de földutakon terepgumikkal felszerelt kerékpár vagy mountain bike szükséges. Hegyes-völgyes vidékre csak sebességváltós, többsebességes, nehéz hegyi terepre pedig speciális hegyi áttételes kerékpárral célszer( útnak indulni.
Két keréken a természetben
Magyarország területén tíz nemzeti park van, ezek felkereshetõk kerékpárral is. A nemzeti parkok területén csak a kijelölt vagy ajánlott útvonalon vagy vezetõvel szabad kerékpározni.
Egyénileg és csoportosan is lehet túrázni. Elõzetes megbeszélés esetén kísérõt is biztosítanak. Több helyen túrakerékpár is kölcsönözhetõ. Érdemes tájékozódni a címlistában megadott címeken.
Földúton és folyó menti gáton csak száraz idõben kerékpározzunk! Fontos tudni, hogy a gátakon árvíz idején idegeneknek tilos tartózkodni, közlekedni!
A mountain bike, a hegyi, erdei biciklizés az utóbbi évek nagy slágere. Magyarországon a jelenleg hatályos törvény szerint az erdõk területén kerékpárral közlekedni csak az arra kijelölt úton szabad! Az erdei utakon csak külön engedéllyel szabad biciklizni! Részletesebb felvilágosítás ill. engedély a Nemzeti Parkok igazgatóságán kérhetõ.
Túrázás közben ne okozzunk kárt a természetben! Csodáljuk és óvjuk a természet szépségét! Ne feledjük, hogy egészségünk is függ természeti környezetünk épségétõl, és ennek a természeti környezetnek mi is parányi részei vagyunk.
Bármilyen kategóriájú szállás foglalható, a kerékpárutak, -útvonalak mentén és a túraútvonalak közelében lévõ városokban is. Részletes tájékoztatás, prospektus, katalógus kapható a Tourinform irodákban.
Forrás: http://www.hungarytourism.hu
Magyarországon kerékpárral kirándulni, sportolni különleges élvezet. A táj festõi és változatos, az ország természeti szépségekben, mûemlékekben, népi építészeti értékekben gazdag.
http://www.hungaryto...mages.php?id=88
Mindenki találhat kedvére való túrát. Kerékpározhatunk hegyen-völgyön, sík vidéken, tavak és folyók partján, illetve az árvízvédelmi töltéseken. Felkereshetjük az ország legszebb épített mûemlékeit, múzeumait, történelmi emlékhelyeit, vallási kegyhelyeit, gyógyfürdõit, borvidékeit, de Nemzeti Parkok sorát látogathatjuk meg, barangolhatunk erdõn, mezõn, szikes vagy homokos pusztán, ahol az üdítõ levegõt szinte a bõrünkön át szívhatjuk magunkba, és közvetlen közelbõl csodálhatjuk meg ezek növény- és állatvilágát.
A természetes vizek, a Duna, a Tisza és a Balaton partja menti kerékpártúrák sok-sok szépséget nyújtanak. Csodás felüdülést nyújt az is, ha egy természetes gyógyvizû fürdõhelyen lazíthatjuk ki jól sikerült kerékpártúránk kellemes fáradalmait, vagy utána betérünk egy borospincébe, ahol kellemes vacsora mellett jókat beszélgethetünk, együtt örülhetünk túratársainkkal, vendéglátóinkkal.
Néhány jó tanács
A célig való eljutásig sok mindenre kell figyelni, hogy a kerékpártúrát kellemes élményként élhessük meg.
A közlekedésrõl
Magyarországon a kerékpáron való közlekedés nagy figyelmet, gyakorlatot és kellõ türelmet igényel. Kevés a kiépített kerékpárút, tehát fõként közutakon lehet kerékpározni, ahol az autók sokszor gyorsabban haladnak a megengedettnél, vezetõik gyakran türelmetlenek. Néhol az utak sem tartoznak a kiváló kategóriába, általában keskenyek, burkolatuk minõsége is változó. A nyugodt mellékútszakaszon való biciklizés után a nagyobb városok környékén megnövekedõ forgalom is okozhat kellemetlen helyzeteket. A budapesti átvezetõ szakaszon fokozott figyelemmel kell közlekedni. Különös körültekintést igényel a kerékpárútról való le- és felhajtás is, mert figyelmetlenség esetén a forgalomba be- illetve kiállás balesetveszélyes.
A kerékpáros közlekedési szabályokról (KRESZ) annyit feltétlenül érdemes tudni, hogy a jelzõtáblák és a jelzõlámpák jelzéseit a kerékpárosoknak is be kell tartaniuk. A másik aranyszabály: hogy a járdán kijelölt kerékpárutakon nem kötelezõ a haladás, de ha valaki ott kerékpározik, a gyalogosokra való tekintettel megfelelõen kis sebesség és a csengõ használata javallott. Az úttesten pedig a határozott vezetési stílus a legmegfelelõbb.
A távolabbi túrák kiindulópontját célszerû vonattal megközelíteni. A MÁV legtöbb szerelvényén szállítható kerékpár a peronon vagy a kerékpárszállító vagonban. Ezt a menetrendben megfelelõ piktogram jelöli. A tarifa mindkét esetben egy darab kerékpárjegy, és a teljes felelõsséget a tulajdonos viseli. Feladható a kerékpár poggyászként is. Az átkelõhajókon és kompokon általában szállítható kerékpár.
A túrák változó terep- és útviszonyok között vezetnek. A különbözõ terepekre más-más kerékpár használata ajánlott. Sík terepen a legegyszer(bb kerékpár is megteszi, de földutakon terepgumikkal felszerelt kerékpár vagy mountain bike szükséges. Hegyes-völgyes vidékre csak sebességváltós, többsebességes, nehéz hegyi terepre pedig speciális hegyi áttételes kerékpárral célszer( útnak indulni.
Két keréken a természetben
Magyarország területén tíz nemzeti park van, ezek felkereshetõk kerékpárral is. A nemzeti parkok területén csak a kijelölt vagy ajánlott útvonalon vagy vezetõvel szabad kerékpározni.
Egyénileg és csoportosan is lehet túrázni. Elõzetes megbeszélés esetén kísérõt is biztosítanak. Több helyen túrakerékpár is kölcsönözhetõ. Érdemes tájékozódni a címlistában megadott címeken.
Földúton és folyó menti gáton csak száraz idõben kerékpározzunk! Fontos tudni, hogy a gátakon árvíz idején idegeneknek tilos tartózkodni, közlekedni!
A mountain bike, a hegyi, erdei biciklizés az utóbbi évek nagy slágere. Magyarországon a jelenleg hatályos törvény szerint az erdõk területén kerékpárral közlekedni csak az arra kijelölt úton szabad! Az erdei utakon csak külön engedéllyel szabad biciklizni! Részletesebb felvilágosítás ill. engedély a Nemzeti Parkok igazgatóságán kérhetõ.
Túrázás közben ne okozzunk kárt a természetben! Csodáljuk és óvjuk a természet szépségét! Ne feledjük, hogy egészségünk is függ természeti környezetünk épségétõl, és ennek a természeti környezetnek mi is parányi részei vagyunk.
Bármilyen kategóriájú szállás foglalható, a kerékpárutak, -útvonalak mentén és a túraútvonalak közelében lévõ városokban is. Részletes tájékoztatás, prospektus, katalógus kapható a Tourinform irodákban.
Forrás: http://www.hungarytourism.hu
#1370
Írta 2003. július 29. - 15:28
JAJJ:) Teged nem eszrevenni? ;D ;D ;D
Ez jooo:) ja amugy igaz. kulfoldiek nem szolnak, sot meg bocsanatot is kernek. magyarok?
BomB: Tehat ez Magyarorszag. najo, ez az orokos szidas mar unalmas... irjunk mar vmi jot is.. mert kezdek elkeseredni
Ez jooo:) ja amugy igaz. kulfoldiek nem szolnak, sot meg bocsanatot is kernek. magyarok?
BomB: Tehat ez Magyarorszag. najo, ez az orokos szidas mar unalmas... irjunk mar vmi jot is.. mert kezdek elkeseredni
#1371
Írta 2003. július 29. - 14:57
Pár hete belefutottam egy német túrista csoportba, akik a budai rakpart kerékpárútját teljes szélességében lefoglalták. Próbáltam teljesen a kõpárkányhoz simulni, de nem nagyon vettek észre. Erre abból következtetek, hogy az egyik lomhább túrista hasában álltam meg. Furán nézett, a többiek meg lefényképezték a biciklit "vundersõn" meg "baumvolle", és hasonló kifejezések közepette.
#1372
Írta 2003. július 29. - 14:45
A legjobb az a gyalogosokkal/futókkal az erdõben, hogy ha látja is, hogy jössz, akkor sem hajlandó odébb menni (tisztelet a kivételnek), vagy ha esetleg kicsit késõbb vesz észre, akkor tuti arra ugrik el, amerre te is ki akarnád kerülni. Én nem tudom, hogy érzik meg mindig, hogy merre akarok menni, de ennyi erõvel azért elléphetne a másik oldalra is. Ha kisgyerek van velük az természetesen más, akkor mindig lépésben megyek el mellettük. Egyébként a járdára felfestett kerékpárúton is mi vagyunk hátrányban, mert az tuti hogy az összes kretén gyalogos azon sétálgat. Miért nem mennek le az úttestre, ha már úgysem a nekik kijelölt helyen mászkálnak.
#1373
Írta 2003. július 29. - 14:18
es ez mar megint. miert mindig mi szamoljunk mindennel? neha ok is vallahatnak ezt a feladatot at rolunk. a gyalogosok, es az autok... igazan megtehetnek...amig nem beszelunk MTB parkrol .. addig szamolnunk kell az autosoktol , gyalogosokig,mindenkivel.. ugyanolyan joguk van mint a k.parosnak .. es a legegyszerubb valamire ramondani , hogy ez Mo..
#1374
Írta 2003. július 29. - 14:16
Nem azt kerem toluk h ugorjanak el, csak adjak meg a lehetoseget, h keruljuk ki oket... de ha gondoljak, le is ugorhatnaka sziklafalon, ha jovunk... es amig nicns semmilyen hely, ahol megteremtik a lehetoseget, h hasznaljuk sporteszkozunket, addig nem tudunk mit tenni... es megintcsak miert mi alljunk felre? jon egy gyalogos, es mi alljunk oldalra le? nemhiszem h mukodne... es miert ne varhatnam el? jardan is nekem kel lfelreallni, sot az a legszebb, h a kerekparuton is nekem kell kiternem, mert jon egy hulye gyalogos, aki NEM FOGJA FEL H HOL MEGY... epp errol van szo. mindenhol a masok erdekeit kell nezni, mi le vagyunk sz@rva... csinaljunk amit akarjunk, menjunk ki a zoldbe tekerni, meg sportoljunk, ezt hirdetni mindnki, de ha megtesszuk , akkor meg mit csinaltok? menjetek innen.. mindenhonnan eluldoznek. kimegyek Gyömrõ mellett az erdobe tekerni...(Ilyet is tudok am!) erre jon nivaval az erdesz, h most azonnal tunjek el... mintha en artanek valakinek is.. a NIVA-ja EZERszer tobbet art a termeszetnek, mint egy kerekparos....
es nem tudom h ki mondja ra h ez MO, de ez telleg az.. a moralitassal van a baj, de nem a mienkkel(nemcsak)
es nem tudom h ki mondja ra h ez MO, de ez telleg az.. a moralitassal van a baj, de nem a mienkkel(nemcsak)
#1375
Írta 2003. július 29. - 14:06
szal amikor valaki EZERrel tep lefele, annak olyan hangja van, hogy a hegy tetejerol meg lehet hallani.. egy elegans oldallepes, es meg is van oldva...
ja... csak van kulombseg az oldallepes, es az eledugras kozott .. nem varhatod el hogy majd a kedvedert le-le ter az utrol.. de ugylatszik tul liberalis vagyok ..
amig nem beszelunk MTB parkrol .. addig szamolnunk kell az autosoktol , gyalogosokig,mindenkivel.. ugyanolyan joguk van mint a k.parosnak .. es a legegyszerubb valamire ramondani , hogy ez Mo..
#1376
Írta 2003. július 29. - 12:47
Hááát.. erre is gondoltam. mi is odamentunk ugy 5en... ugralunk, megjelenik a rendorauto, 5 DB-al a belsejeben.. szolnak, h ugye nem ugralunk, mi meg "persze hogy neeem, hogy gondolhatjak???" mondjak, h ne is... MI meg OK. elmennek, kijon a helyi lakos a kislanyaval, es megkeri h ugraljunk, mert szeretne latni, hogy csinaljuk... ra 2 hetre meg odakerult 3 EZER kilos termesko...
amugy nem csak erre gondoltam.. kapolnatol tovabb, es az osszes tobbi palyan is tele van olyan kovekkel, amin pont at tudunk esni... ha nem figyelunk, es nem eleg jok a reflexeink...
amugy nem csak erre gondoltam.. kapolnatol tovabb, es az osszes tobbi palyan is tele van olyan kovekkel, amin pont at tudunk esni... ha nem figyelunk, es nem eleg jok a reflexeink...
#1377
Írta 2003. július 29. - 12:16
thez..az elõzõ oldali "oriási sziklákat raknak" témához: a GT re gonoltál ugye?mert ott az volt a baj hogy sokat jartak oda a bikerek, a masik odlalon meg ott voltak a lakosok akiknek elege volt a dologbol, és multkor mikor ott fenykepezgettunk, kihivtak rank a yardot, a rendorok szerencsere felig mellen is alltak, mert szepen megkertuk oket hogy hadd csinaljunk par kepet aztan megyunk is, az oreg mama meg ott anyazott hogy huzzunk már el...
aztán eccercsak...(épp épitkezés volt a szemben levo hazban) odakerult pár szikla a letoreshez emg a wallridehoz >:(nem tudom miert faj annyira nekik hogy egy kicsit jolereztuk magunkat...dehát, ez MO :-X
aztán eccercsak...(épp épitkezés volt a szemben levo hazban) odakerult pár szikla a letoreshez emg a wallridehoz >:(nem tudom miert faj annyira nekik hogy egy kicsit jolereztuk magunkat...dehát, ez MO :-X
#1378
Írta 2003. július 29. - 12:07
#1379
vendég__*
Írta 2003. július 29. - 11:56
szvsz ebben a kérdésben soha nem lesz igazi megoldás, csak törekedni kéne felé... 8)
#1380
Írta 2003. július 29. - 11:06
de Bomb! miert nem irod mar egybol azt, h kapjuk fel a vallunkra a kerekpart, es setaljunk le vele? abban mar total semmi elvezet nincsen, ha satufekkel megyunk le.. ertelme nincs.. akkor mar a bootbajaras is izgalmassabb, magasabb szintre emeli az adrenalint... van egy hegy, ahova fel tudunk jutni, es ott ki fogjuk elni magunkat. ez van... ebbe lehet belekotni... de ha azt tesszuk , amit mondtal, akkor mar hol lehet bicozni, mert itt magyarorszagon ki vagyunk utalva mindenki altal...
es en megertem a civileket is, de nemtudok mit kezdeni veluk.... menjenek madhova setalni, legalabb egy helyet hagyjanak meg nekunk is.
es en megertem a civileket is, de nemtudok mit kezdeni veluk.... menjenek madhova setalni, legalabb egy helyet hagyjanak meg nekunk is.
es igenis, tudunk lassitani, es meg is tesszuk , amennyire tolunk tellik.. de ha epp 60al szaguldunk lefele, akkor szart sem er barmilyen fek... tarcsafek foleg nem, mert meg be is sul par civil miatt:P szal amikor valaki EZERrel tep lefele, annak olyan hangja van, hogy a hegy tetejerol meg lehet hallani.. egy elegans oldallepes, es meg is van oldva...pl , en nem latom ertelmet miert kell az embernek szalguldozni gyalogosok mellet az erdoben .. mindenki beszerezte mar a legkiralyabb tarcsafeket.. fekerovel mar nincs baj , szal igazan lehet lassitani ,