Hali!
joarc:
fentebb már hivatkoztam a belgára... ;D Hát igen...
"Ha nem tudod, mit akar az élet tõled,
gyere el te is jegyellenõrnek...." ;D ;D ;D ;D
Karen
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BKV-ellenõrök, rendõrök, erdészek - társadalmi problémák
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 04:21
#1601
Posted 2002. March 16. - 22:37
#1602
Posted 2002. March 16. - 22:37
#1603
Posted 2002. March 16. - 22:01
#1604
Posted 2002. March 16. - 21:58
És azt is jó tudni,hogy ki van irva ha megtagadod a pótdíj fizetését akkor kizárhat az utazásból tehát akármit csinál(de nem tarthat fel) azt mondhatod neki,hogy szeva.
#1605
Posted 2002. March 16. - 21:54
Szerintem szervezzünk Polgári Engedetlenségi Mozgalmat a BKV-val szemben ! Én ünnepélyesen megfogadom, hogy SOHA többé nem veszek bérletet, s nem lukasztok a fogason sem! S ha jön az ellenõr ? Jöjjön csak!
1. Nem igazoltathat, mert nem hivatalos személy.
2. Hívhat rendõrt, aki igazoltathat, s felírhatja az adataidat.
3. Nem adhatja oda az ellenõrnek az adatokat, mert sérti a Személyiségi jogaidat.
4. A BKV-nak hivatalos úton kell kikérnie a Rendõrségtõl az adatokat, mit az esetek 99.99%-ában nem csinál meg, mert sok idõ,pénz és macera.
Egyébként ha mi nem bringázunk,akkor a smasszernek nincs állása ! Ezt jó lenne ha tudná õ is!
1. Nem igazoltathat, mert nem hivatalos személy.
2. Hívhat rendõrt, aki igazoltathat, s felírhatja az adataidat.
3. Nem adhatja oda az ellenõrnek az adatokat, mert sérti a Személyiségi jogaidat.
4. A BKV-nak hivatalos úton kell kikérnie a Rendõrségtõl az adatokat, mit az esetek 99.99%-ában nem csinál meg, mert sok idõ,pénz és macera.
Egyébként ha mi nem bringázunk,akkor a smasszernek nincs állása ! Ezt jó lenne ha tudná õ is!
#1606
Posted 2002. March 16. - 21:32
amugy pénteken télleg nagyon komoj volt a fogasnál! beáll a smasszer az ajtoba felenged vagy 3 (HÁROM!!!!!) bringást, na jó mondom tünnyünk innen, mikor lépnénk le beáll egy szerelvény a BALOLDALI sínekre és bemonnyák hogy a köv. szerelvény balról megy, erre átcsõdül mindenki, mire a faszikám odaért má vagy 30-an benn voltunk és ott is marattunk hiába gyütt pamporászni, de nem is nagyon erölködött igaz, végülis elég rendes volt vagy csak megunta már aznapra, de azé szólt hogy akasszuk le a gépeket, nem is volt semmi gond: miután elindultunk szépen visszaakasztottuk mindet, addig tartottuk a cuccot. jó pojén volt... 8)
#1607
Posted 2002. March 16. - 20:04
Na de télleg kedves GooRoo kolléga!!!!!!!
Ezekhez tetszene végre hozzászólni!!!
Mert nehogymá foglalkozzunk a picike mohákkal,mikor terepjárókkal meg kisfákat törnek ki,meg lopják a nagy fákat is!!!!!!!!
Kezd máááá unalmas lenni.
Üdv:Thommey,egy felháborodott bringás,aki nem szeret a hegyen is benzingõzt lélegezni!!!!!
> :-[ :'(
Ezekhez tetszene végre hozzászólni!!!
Mert nehogymá foglalkozzunk a picike mohákkal,mikor terepjárókkal meg kisfákat törnek ki,meg lopják a nagy fákat is!!!!!!!!
Kezd máááá unalmas lenni.
Üdv:Thommey,egy felháborodott bringás,aki nem szeret a hegyen is benzingõzt lélegezni!!!!!
> :-[ :'(
#1608
Posted 2002. March 16. - 19:24
#1609
Posted 2002. March 16. - 18:53
Csakúgy, mintegy lábjegyzetként írói vénájú lensverünk alá: ma kirándulni voltunk. Könnyû kis tavaszi séta gyanánt Csillaghegy-Nagy-Kevély-Kevély-nyereg (ahonnan valahogy eltûnt a túrista ház)-Pilisborosjenõ-Virágos-nyereg-Hármashatár-hegy útvonalon. (Természetesen szigorúan gyalog! Az ilyen lejtõkön nem jó felfelé menni ;D) És apiros jelzésen Nagy-Kevély alatt jött szembe a túrista úton egy dzsííííp. Mivel vele szemben, ergo mögöttünk meg két kreol bõrû tag egy fákkal (én nem mondtam olyasmit, hogy lopták...) rommá pakolt szekérrel igyekezet felfelé, így a Pa...rós tag lazán le az útról, és a kis gyallytörõ rácsával simán kitaposott egy karnyi vastag fácskát... A motorosokról már fentebb volt szó. Aki már volt fenn a NagyKevélyen, az tudja micsoda látvány tárul az óvatlan látogató szeme elé 500 méter magasból. Leírhatatlan. Azt viszont letudom írni, hogy milyen rombolást visz véghez ebben az idilli szemlélõdésben, ha a völgybõl (ahol mellesleg nincs kijelölt motorpálya, vagy ilyesmi) az akusztika miatt mindent betöltõ brummogás hallatszik (képregényeken felnõttek kedvéért: WRRROAAMMMM. ;D)
Decc ól!
Decc ól!
#1610
Posted 2002. March 16. - 08:35
Elnézést, most visszanézve látom csak, hogy mennyit irtam, de nagyon belehergeltem magam. Viszont ha figyelembe vesszük azt, hogy hány ismerös és ismeretlen társam nevében irtam mindezt, akkor a túl sok olvasás miatt szembántalmakat elszenvedö fórumosok fájdalma csekély ár ezért.
#1611
Posted 2002. March 16. - 08:34
Szia GooRoo, a kérdéseidre szeretnék reagálni. A Pilist úgy ismerem, mint a tenyeremet, ám bicikli utat, azaz kijelölt utat még egyszer sem láttam ott. Erdészekkel sokszor találkoztam, de ezidáig sose volt konfliktus belõle. Én se köszöntem nekik, õk se nekem, békésen elcammogtunk egymás mellett. Azt, hogy a Pilisben elvileg csak a kijelölt utakon lenne szabad tekerni én csak a Bikemag-ból tudtam meg. Egyébként én se örülnék annak, ha nagyon betartanák ezt a kijelölt-út dolgot, mert a tekerés mellett engem is hajt a felfedezési vágy, az izgalmas és változatos utak megválasztása.
Egyébként teljesen tipikus, hogy a kisebbet bántják, és abban akarnak kárt tenni. Az ellen mért nem tesz senki semmit, hogy embereknek nevezett valakik KOCSIVAL és MOTORRAL olyan helyekre is bemennek az erdõbe, hogy én csak nézek. Fõleg hétvégén, amikor a ráérõ machók motor-túrára indulnak az erdei utakra, olyan 5-10-es létszámban. Durrognak a motorok rendesen, ha valamelyest saras az idõ, úgy bemocskolják az utakat, hogy nincs annyi szó, hogy az ember kifejezze, mit érez. Az erdészeti jármûvekrõl már nem is beszélve, mert azok teljesen tönkreteszik az eddig jól használható utakat. De mondjuk,hogy arra szükség van, mert õk az Erdészet. Ám mi az, hogy az erdõben csak úgy szembe jön egy kocsi? TEgnap is megyünk túrázni a haverjainkkal, és a csobánkai elágazás és Pilisborosjenõ közötti széles erdei úton (ami egyébként a Duna Maraton egyik szakasza) kétszer(!!) szembe jött velünk kocsi, háromszor kerülgettek minket undoritóan hangos és ocsmány motorok, aztán a Hosszú-hegyen kétszer találkoztunk ócska motorosokkal.Ilyenkor marhára felmegy bennem a pumpa és legszivesebben jól felképelném az ilyen "embereket", akik ott püffeszkednek a volán mögött, és letiporják az én drága hegyeim szûzességét. Az, hogy a Pilistetőre vezető szerpentinen is találkoztunk egy motorossal, már meg se lepett minket. (bár azon biztos csodálkoztunk volna, ha egy kocsi jön szembe!:-) Ott, azon a sziklás szerpentinen)
Az, hogy hétvégén Dobogókö teteje emberektöl zsúfolt, az odavezetö; út meg kocsiktól és parádézó motoroktól terhes egy dolog. Ez még kikerülhetö, mert egyszerüen nem betonon, hanem terepen megy föl az ember. De ha már ott is felbukkannak ezek a büzt és zajt árasztó szörnyetegek, akkor hová menjünk mi, kik csendet, nyugalmat és szabadságot keresünk?
Volt főnököm a múltkor elújságolta, hogy rallye-versenyre megy a Pilisbe. Elképedve vettem tudomásul, hogy ezek a terepjárósok terepen száguldoznak, és ilyen versenyt állitólag többször is rendeznek egy hónapban. Ezekután milyen jogon szól bárki erdészfia szerencsétlen biciklin tekerőhöz, hogy "itt ne pedálozzon"?!
Tegnapelõtt ahogy tekertem fölfele a Nagy-kevélyre (a Kéken) és a csodaszép virágokban gyönyörködtem, az erdõ csendjét hirtelen szörnyû fékcsikorgatás zavarta meg, és felbukkant egy Lada szembõl. Azt hittem, hogy az embernek legalább hétköznap nyugta lehet, de nem. Persze nekem kellett félreállnom, és mivel mást nem tehettem, leszálltam. Ám azon a helyen olyan meredek az út, hogy visszaszálni már nem tudtam, csak valamivel feljebb.
És még valami. Igen, a Pilisben vannak biciklizésre kijelölt utak, és ezek a belsõ betonutak. Ilyen pl. a Dömör-kapui meg a Kakashegyi út is. Igen, ott lehet biciklizni, de senki se gondolja azt, hogy ebbõl nem származhat baja! Ugyanis ott, ahol a betonút tekeregni kezd, a szerencsétlen bicajost simán elcsaphatja egy kocsi. Már kétszer volt olyan, hogy haverokkal arra tekertünk, és meg kell hogy mondjam, hogy MI nem száguldoztunk, ugyanis fölfele tekertünk gyök kettõvel. Aki száguldozott, az a fekete Mercis vagy BMW-s volt, aki úgy bukkkant ki a kanyarból, mint egy fekete halálosztó, és majdnem legázolta a haveromat (ott, ahova kocsival "elvileg" behajtani tilos, ám gyakorlatban csak az nem teszi, aki nem akar). A belsõ hegyi betonszerpentineken száguldozási versenyt rendezõ motorosokról már jobb nem is szólnom. "Gyermekes családokosok, gyengébb idegzetűek, lassabb reflexszel rendelkezök figyelem: a saját érdekükben ne menjenek erre, mert itt kocsik és motorok száguldoznak, és figyelem: nem fognak lassitani!" -ilyen táblákat szerintem nyugodtan kitehetne a nagyszájú Erdészet az ilyen utakra.
Ilyen és ennyi "zavaró" (bár ez már inkább közelíti az életveszélyes fokot!) tényező mellett én nem és NEM vagyok hajlandó betartani semmiféle szabályt, de fõleg nem azt, hogy csak a kijelölt utakon menjek. Méghogy kijelölt utak, piha! Tipikus emberi tulajdonság, hogy a szálkát észreveszi, de a gerendát nem. Elõször tegyék biztonságossá, kocsi meg motormentessé a hegyeket, és csak utána járjon a szájuk egy biciklist meglátva, hogy "itt nem lehet tekerni"!!!
Én azért (is) megyek terepre, mert utálom a kocsikat, a tömeget, a zajt és a bûzt.
Ja és ha valaki nagyon nem birja a "túlzsúfolt" és-vagy szabályoktól terhes hegyeket, annak meleg szivvel ajánlom a Vértest, mert ott az ember mehet egész nap, egy árva lélekkel nem találkozik. Nincs benzines forgalom az erdei utakon, rengeteg vaddal lehet találkozni, egy csomó szép várromot lehet megtekinteni és az sem egy utolsó szempont, hogy a terep változatos és izgalmas.
Egyébként teljesen tipikus, hogy a kisebbet bántják, és abban akarnak kárt tenni. Az ellen mért nem tesz senki semmit, hogy embereknek nevezett valakik KOCSIVAL és MOTORRAL olyan helyekre is bemennek az erdõbe, hogy én csak nézek. Fõleg hétvégén, amikor a ráérõ machók motor-túrára indulnak az erdei utakra, olyan 5-10-es létszámban. Durrognak a motorok rendesen, ha valamelyest saras az idõ, úgy bemocskolják az utakat, hogy nincs annyi szó, hogy az ember kifejezze, mit érez. Az erdészeti jármûvekrõl már nem is beszélve, mert azok teljesen tönkreteszik az eddig jól használható utakat. De mondjuk,hogy arra szükség van, mert õk az Erdészet. Ám mi az, hogy az erdõben csak úgy szembe jön egy kocsi? TEgnap is megyünk túrázni a haverjainkkal, és a csobánkai elágazás és Pilisborosjenõ közötti széles erdei úton (ami egyébként a Duna Maraton egyik szakasza) kétszer(!!) szembe jött velünk kocsi, háromszor kerülgettek minket undoritóan hangos és ocsmány motorok, aztán a Hosszú-hegyen kétszer találkoztunk ócska motorosokkal.Ilyenkor marhára felmegy bennem a pumpa és legszivesebben jól felképelném az ilyen "embereket", akik ott püffeszkednek a volán mögött, és letiporják az én drága hegyeim szûzességét. Az, hogy a Pilistetőre vezető szerpentinen is találkoztunk egy motorossal, már meg se lepett minket. (bár azon biztos csodálkoztunk volna, ha egy kocsi jön szembe!:-) Ott, azon a sziklás szerpentinen)
Az, hogy hétvégén Dobogókö teteje emberektöl zsúfolt, az odavezetö; út meg kocsiktól és parádézó motoroktól terhes egy dolog. Ez még kikerülhetö, mert egyszerüen nem betonon, hanem terepen megy föl az ember. De ha már ott is felbukkannak ezek a büzt és zajt árasztó szörnyetegek, akkor hová menjünk mi, kik csendet, nyugalmat és szabadságot keresünk?
Volt főnököm a múltkor elújságolta, hogy rallye-versenyre megy a Pilisbe. Elképedve vettem tudomásul, hogy ezek a terepjárósok terepen száguldoznak, és ilyen versenyt állitólag többször is rendeznek egy hónapban. Ezekután milyen jogon szól bárki erdészfia szerencsétlen biciklin tekerőhöz, hogy "itt ne pedálozzon"?!
Tegnapelõtt ahogy tekertem fölfele a Nagy-kevélyre (a Kéken) és a csodaszép virágokban gyönyörködtem, az erdõ csendjét hirtelen szörnyû fékcsikorgatás zavarta meg, és felbukkant egy Lada szembõl. Azt hittem, hogy az embernek legalább hétköznap nyugta lehet, de nem. Persze nekem kellett félreállnom, és mivel mást nem tehettem, leszálltam. Ám azon a helyen olyan meredek az út, hogy visszaszálni már nem tudtam, csak valamivel feljebb.
És még valami. Igen, a Pilisben vannak biciklizésre kijelölt utak, és ezek a belsõ betonutak. Ilyen pl. a Dömör-kapui meg a Kakashegyi út is. Igen, ott lehet biciklizni, de senki se gondolja azt, hogy ebbõl nem származhat baja! Ugyanis ott, ahol a betonút tekeregni kezd, a szerencsétlen bicajost simán elcsaphatja egy kocsi. Már kétszer volt olyan, hogy haverokkal arra tekertünk, és meg kell hogy mondjam, hogy MI nem száguldoztunk, ugyanis fölfele tekertünk gyök kettõvel. Aki száguldozott, az a fekete Mercis vagy BMW-s volt, aki úgy bukkkant ki a kanyarból, mint egy fekete halálosztó, és majdnem legázolta a haveromat (ott, ahova kocsival "elvileg" behajtani tilos, ám gyakorlatban csak az nem teszi, aki nem akar). A belsõ hegyi betonszerpentineken száguldozási versenyt rendezõ motorosokról már jobb nem is szólnom. "Gyermekes családokosok, gyengébb idegzetűek, lassabb reflexszel rendelkezök figyelem: a saját érdekükben ne menjenek erre, mert itt kocsik és motorok száguldoznak, és figyelem: nem fognak lassitani!" -ilyen táblákat szerintem nyugodtan kitehetne a nagyszájú Erdészet az ilyen utakra.
Ilyen és ennyi "zavaró" (bár ez már inkább közelíti az életveszélyes fokot!) tényező mellett én nem és NEM vagyok hajlandó betartani semmiféle szabályt, de fõleg nem azt, hogy csak a kijelölt utakon menjek. Méghogy kijelölt utak, piha! Tipikus emberi tulajdonság, hogy a szálkát észreveszi, de a gerendát nem. Elõször tegyék biztonságossá, kocsi meg motormentessé a hegyeket, és csak utána járjon a szájuk egy biciklist meglátva, hogy "itt nem lehet tekerni"!!!
Én azért (is) megyek terepre, mert utálom a kocsikat, a tömeget, a zajt és a bûzt.
Ja és ha valaki nagyon nem birja a "túlzsúfolt" és-vagy szabályoktól terhes hegyeket, annak meleg szivvel ajánlom a Vértest, mert ott az ember mehet egész nap, egy árva lélekkel nem találkozik. Nincs benzines forgalom az erdei utakon, rengeteg vaddal lehet találkozni, egy csomó szép várromot lehet megtekinteni és az sem egy utolsó szempont, hogy a terep változatos és izgalmas.
#1612
Posted 2002. March 15. - 23:35
Mi olyan 5 körül feljutottunk .
Lám emígyen támogatja az önkormányzat a k.... BKV-val karöltve a seggüket megmozdítani hajlandó fiatal állampolgárok amúgy is kevés szabadidejében töténõ környezetkímélõ programjait.
Egy idézet egy zsírnyakú fukszos, pecsétgyûrûs seggarc szájából a helyszínrõl:
"ez hihetetlen, hogy nincs ülõhely" ;D ;D
lcs
Lám emígyen támogatja az önkormányzat a k.... BKV-val karöltve a seggüket megmozdítani hajlandó fiatal állampolgárok amúgy is kevés szabadidejében töténõ környezetkímélõ programjait.
Egy idézet egy zsírnyakú fukszos, pecsétgyûrûs seggarc szájából a helyszínrõl:
"ez hihetetlen, hogy nincs ülõhely" ;D ;D
lcs
#1613
Posted 2002. March 15. - 20:10
Hat igen, nagyon kemeny volt!!!!
A peron tele bringasokkal, a fogas meg 8 embert volt hajlando felvinni. Nevetseges. De ez magyarorszag!
Na mindegy, jottunk is haza, ugyis faradt voltam.
A peron tele bringasokkal, a fogas meg 8 embert volt hajlando felvinni. Nevetseges. De ez magyarorszag!
Na mindegy, jottunk is haza, ugyis faradt voltam.
#1614
Posted 2002. March 15. - 18:39
A BKV ma minden leképzelhetõ rekordot megdöntött a fogasnál, aki ott volt tudja milyen volt, aki meg nem az el se tudja képzelni! Gizmo is ott volt, de a fogasra nem engedték fel...elég jó kis bringája van!
Amikor mi felmentünk elõszõr, akkor akármennyi bringát betehettünk, nem szóltak érte, csak a hangosbemondóban mondogatták, hogy csak a helyére tegyük. A következõ körnél már csak a tárolóba lehetett rakni, az ajtóhoz nem, s akasztani tilos. Olyan 50 bringás várhatta a fogast...olyan 15-en elmentünk a János kórházhoz, mert a faszfej smasszer sose szállt be a vagonba. Látva az eltekerõket most beszállt... No comment ! > > >
Amikor mi felmentünk elõszõr, akkor akármennyi bringát betehettünk, nem szóltak érte, csak a hangosbemondóban mondogatták, hogy csak a helyére tegyük. A következõ körnél már csak a tárolóba lehetett rakni, az ajtóhoz nem, s akasztani tilos. Olyan 50 bringás várhatta a fogast...olyan 15-en elmentünk a János kórházhoz, mert a faszfej smasszer sose szállt be a vagonba. Látva az eltekerõket most beszállt... No comment ! > > >
#1615
Posted 2002. March 13. - 22:22
Utakat szabaddá tettem (1 kivétellel, oda komolyabban kell hozzáálni). Remélem, hogy vége a vadász szezonnak, nálunk meg az erdészet nem vág (szerencsére) 2 hónap alatt normalizálódnak az utak (csak ha száraz nyár lesz!), és újra mehet a tekerés (addig marad a cross-trial a f?bb utakon). Valamit ki kellene találni hogy a lovasok ne vágják szét az utakat, de azt hiszem ez nem fog menni. Mindenesetre ha valakinek ötlete van szívesen várom.
Még valami eszembe jutott. Olvastam hogy páran nagy "munkát" fektetnek lezárt utak kialakításába. Remélem ezek az Urak kizárólag a maguk nevében egyezkednek, és ezt közlik a partnerükkel (pl.: erdészet). Tehát szeretném ha tiszta lenne: ezek a megállapodások arra a személy(ek)re vonatkoznak akik ezeket megkötik, és másokra nem.
Még valami eszembe jutott. Olvastam hogy páran nagy "munkát" fektetnek lezárt utak kialakításába. Remélem ezek az Urak kizárólag a maguk nevében egyezkednek, és ezt közlik a partnerükkel (pl.: erdészet). Tehát szeretném ha tiszta lenne: ezek a megállapodások arra a személy(ek)re vonatkoznak akik ezeket megkötik, és másokra nem.
#1616
Posted 2002. March 11. - 10:29
Coldhead:
Lehet,hogy megfontolandó ez a keritésirtás! 8)
Most,az a gond a környéken,hogy épp itt tartanak a fakitermeléssel,és SZÉTBASSZÁK(bocs..) az utakat a buzi gépek,de a kedvencem,hogy a tisztelt erdei ALKOHOLISTA munkások odabasszák az útra a gallyakat,nem ám az út mellé,ahol bõven van hely.
Úgyhogy a nyomulás fele útttisztitással telik.
Lehet,hogy megfontolandó ez a keritésirtás! 8)
Most,az a gond a környéken,hogy épp itt tartanak a fakitermeléssel,és SZÉTBASSZÁK(bocs..) az utakat a buzi gépek,de a kedvencem,hogy a tisztelt erdei ALKOHOLISTA munkások odabasszák az útra a gallyakat,nem ám az út mellé,ahol bõven van hely.
Úgyhogy a nyomulás fele útttisztitással telik.
#1617
Posted 2002. March 09. - 23:35
No-no egy pillanat. Ma végre mentem egy jó nagy kört az ismerõs terepen, és meglepve tapasztaltam:
1. A vadászok, és erdészek teljesen szétb***ták az egyébként jó utakat.
2. A lovarda lezárt két túrista(jelölt!) utat.
Ezek után nehogy én filózzak talajerrózión mikor elõttem teherautókkal, terepjárókkal, lovakkal mennek. Én a következõt csinálom:
1. Holnap lebontom a lezárt utakon lévõ kerítést. 2. Minden esetben viszek magammal csípõfogót, ugyanis idén a rutinos erdészet már nem széttekerhetõ kerítéseket rak fel. Szerintem az erdõ mindenkié, senki nem sajátíthatja ki, ha én elviselem a lovalkat, erdészeket, vadászokat minimum ezt várom el másoktól is. Nem vagyok hajlandó lezárt pályákon bringázni.
1. A vadászok, és erdészek teljesen szétb***ták az egyébként jó utakat.
2. A lovarda lezárt két túrista(jelölt!) utat.
Ezek után nehogy én filózzak talajerrózión mikor elõttem teherautókkal, terepjárókkal, lovakkal mennek. Én a következõt csinálom:
1. Holnap lebontom a lezárt utakon lévõ kerítést. 2. Minden esetben viszek magammal csípõfogót, ugyanis idén a rutinos erdészet már nem széttekerhetõ kerítéseket rak fel. Szerintem az erdõ mindenkié, senki nem sajátíthatja ki, ha én elviselem a lovalkat, erdészeket, vadászokat minimum ezt várom el másoktól is. Nem vagyok hajlandó lezárt pályákon bringázni.
#1618
Posted 2002. March 06. - 03:48
Helló GooRoo!
Hát ahogy kérted egy kis info a Bükkbõl,annak is a Miskolc,Tardona környéki részérõl.Erdészekkel no problem,még útba is igazítanak.A Tardona Varbói tó között levõ faszénégetõkrõl,és társaikról,csak annyit,hogy jobbik esetben nem löknek le az útról,és ezt sajna több helyen is tapasztaltam.Az erózióról annyit,hogy nem bennünk,hanem a fatolvajok/fakitermelõk Uraljaik nyomaiban talán már iskolás csoportok is tûntek el nyomtalanul,és az elõbbiek jó ha nem vernek agyon,mert megnézed õket:(Az új hobbyról meg nem is beszélve:krosszmotor,terepjárós bulik.Na ezektõl hánynom kell.Újgazdag ****fejek,akik már nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel,szólni meg jobb,ha nem mersz nekik,mert ugye a kapcsolatok....Ez nem feltételezés,mert a lakóhelym környékérõl több ilyen figurát is ismerek személyesen is,de meggyõzni nem lehet õket.Pedig már próbáltam,de röhögés a vége,meg õk is azt mondják,hogy tönkre****ták azt már a fakitermelõk.Szal valahogy ezeket is meg kellene fékezni.És még mielõtt valaki felakasztana ezért,tévedés ne essék,de én is imádom a terepjárókat,meg a krosszmotorokat,de nem itt,hanem kijelölt páján,meg a Pécsi bányában,ahol nem lehet már semmit tönkrevágni.
Bocs,hogy ilyen hosszú voltam.Ja és rendõrök,ellenõrök FUCK,polgárõrök DOUBLEFUCK.
Üdv:Thommey
Hát ahogy kérted egy kis info a Bükkbõl,annak is a Miskolc,Tardona környéki részérõl.Erdészekkel no problem,még útba is igazítanak.A Tardona Varbói tó között levõ faszénégetõkrõl,és társaikról,csak annyit,hogy jobbik esetben nem löknek le az útról,és ezt sajna több helyen is tapasztaltam.Az erózióról annyit,hogy nem bennünk,hanem a fatolvajok/fakitermelõk Uraljaik nyomaiban talán már iskolás csoportok is tûntek el nyomtalanul,és az elõbbiek jó ha nem vernek agyon,mert megnézed õket:(Az új hobbyról meg nem is beszélve:krosszmotor,terepjárós bulik.Na ezektõl hánynom kell.Újgazdag ****fejek,akik már nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel,szólni meg jobb,ha nem mersz nekik,mert ugye a kapcsolatok....Ez nem feltételezés,mert a lakóhelym környékérõl több ilyen figurát is ismerek személyesen is,de meggyõzni nem lehet õket.Pedig már próbáltam,de röhögés a vége,meg õk is azt mondják,hogy tönkre****ták azt már a fakitermelõk.Szal valahogy ezeket is meg kellene fékezni.És még mielõtt valaki felakasztana ezért,tévedés ne essék,de én is imádom a terepjárókat,meg a krosszmotorokat,de nem itt,hanem kijelölt páján,meg a Pécsi bányában,ahol nem lehet már semmit tönkrevágni.
Bocs,hogy ilyen hosszú voltam.Ja és rendõrök,ellenõrök FUCK,polgárõrök DOUBLEFUCK.
Üdv:Thommey
#1619
Posted 2002. March 04. - 10:16
Karesz kicsit eltévedt ez a hozzászólás nem?
inkább a természet topikba való
viszont örülök hogy Veszprém környékiekkel is találkozni itt a fórumon...
esetleg megdumálhatnánk vmi közös bringázást
inkább a természet topikba való
viszont örülök hogy Veszprém környékiekkel is találkozni itt a fórumon...
esetleg megdumálhatnánk vmi közös bringázást
#1620
Posted 2002. March 04. - 10:08
Nálunk Szentkirályszabadja környékén tartanak lovakat , amikkel mindig ugyanazon az ösvényen járnak, így azok jól ki vannak járva és biciklizésre is alkalmas.Igaz ezek az utak nagy része mezõn van,nem áll fönn a talajerrózió veszélye, de az erdõbe érve az esõ már lemosta a talajt ezért sziklás az ösvény. A környéken nincs erdész, aki felügyelné a bicikliseket, sztem nincs is rá szükség, mert más irányban meredek a terep az erdõben. Ez a környék nem tartozik védelem alá, bármerre lehet tekerni. A zöldsarok nkem fontos, mivel a biciklis legtöbbször a természetben tartózkodik.